mai 17, 2024, 00:36:03 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 4 x hjulkapsler  (Lest 1427 ganger)
snikkabo
Juniormedlem
**
Innlegg: 50
Bosted: Lier/Drammen


Vis profil

« på: juli 11, 2008, 17:46:35 pm »

Hei!

Jeg er ute etter fire stykk pene og originale hjulkapsler med vw logo til min 65' boble..
dette er de konvekse, ikke de flate  Blunker
Slike som på bildet,
de to andre bildene av dekk uten kapseler er fra bilen min (foran og bak)
på bakdekkene mine har jeg de flate, men jeg vil heller ha de andre på alle fire hjula Glad


Per Glad


* div.jpg (59.77 KB, 600x450 - vist 95 ganger.)

* div 001.jpg (66.48 KB, 600x450 - vist 102 ganger.)

* IMG_0096.jpg (74.74 KB, 600x450 - vist 96 ganger.)
« Siste redigering: juli 11, 2008, 20:31:28 pm av snikkabo » Loggført
alask
Supermedlem
*****
Innlegg: 1750
Bosted: viterbro/ås



Vis profil WWW
« Svar #1 på: juli 11, 2008, 19:36:02 pm »

har sånne men uten logo...
Loggført
snikkabo
Juniormedlem
**
Innlegg: 50
Bosted: Lier/Drammen


Vis profil

« Svar #2 på: juli 11, 2008, 20:57:28 pm »

har sånne men uten logo...

ønsker med logo desverre.. ellers takk for hjelp!

noen andre som har? Glad
Loggført
snikkabo
Juniormedlem
**
Innlegg: 50
Bosted: Lier/Drammen


Vis profil

« Svar #3 på: juli 12, 2008, 14:55:49 pm »

Noen som vet hvilke hjulkapsler som passer på bilen min? og eventuelt noen som har 4 stk?
holder at de er i OK stand, helst originale men logo på kapslene er ikke nødvendig.. men jeg vil ha like kapsler på alle fire hjula =) bildet øverst er foran på bilen og bildet nederst er bak..
Loggført
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #4 på: juli 12, 2008, 15:03:17 pm »

Felgene du har på bilen din kommer ikke med slike kapsler du ønsker. Hvis jeg ikke tar helt feil, så er disse felgene til 67mod t1, og de har flate kapsler.
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Eldiablo
Seniormedlem
****
Innlegg: 286
Bosted: Hamar


Torgrim tlf. 970 71 771


Vis profil
« Svar #5 på: juli 12, 2008, 18:03:30 pm »

Dine felger ble levert i 65, 66 og 67. Du får ikke "konvekse" kapsler til å passe uten en del mikk vil jeg tro, de festes til felgen med klips som er klinka på felgen. -68 og nyere vil heller ikke passe. Det enkleste for deg dersom du svært gjerne vil ha slike kapsler er å sette eldre felger på bilen, de passer om hverandre. Hvis du vil så har jeg 4 "eldre" felger som jeg sikkert kan bytte mot dine "nyere" felger.. Jeg kan i samme slengen evnt. sende med deg et sett med patinerte kapsler for en billig penge, disse må nok krommes opp for å bli strøkne.
Jeg stikker snart på ferie, så dersom du ønsker kontakt ring meg på nr. i venstremargen.

Torgrim
Loggført

(o\ ! /o) | o \/ o | (o)=|=(o) [o\|_|_|/o]

tWolf - Part of the AirWolfs crew
snikkabo
Juniormedlem
**
Innlegg: 50
Bosted: Lier/Drammen


Vis profil

« Svar #6 på: juli 13, 2008, 00:11:13 am »

Dine felger ble levert i 65, 66 og 67. Du får ikke "konvekse" kapsler til å passe uten en del mikk vil jeg tro, de festes til felgen med klips som er klinka på felgen. -68 og nyere vil heller ikke passe. Det enkleste for deg dersom du svært gjerne vil ha slike kapsler er å sette eldre felger på bilen, de passer om hverandre. Hvis du vil så har jeg 4 "eldre" felger som jeg sikkert kan bytte mot dine "nyere" felger.. Jeg kan i samme slengen evnt. sende med deg et sett med patinerte kapsler for en billig penge, disse må nok krommes opp for å bli strøkne.
Jeg stikker snart på ferie, så dersom du ønsker kontakt ring meg på nr. i venstremargen.

Torgrim

Kapselen på bildet passet på alle fire hjula.. men de flate gamle passer kun bak, hmm hvilke kapsler var det på bilen originalt da? hehe Glad


* kapsel_1.jpg (118.18 KB, 1250x937 - vist 121 ganger.)

* kapsel_2.jpg (128.86 KB, 1250x937 - vist 93 ganger.)
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #7 på: juli 13, 2008, 00:24:27 am »

Eg har eit med logo og patina Glad Men etter litt glassblåsing og forcromming, trur eg det er god som ny. (ref. krommen flassar pga rust)
« Siste redigering: juli 13, 2008, 12:02:44 pm av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Eldiablo
Seniormedlem
****
Innlegg: 286
Bosted: Hamar


Torgrim tlf. 970 71 771


Vis profil
« Svar #8 på: juli 13, 2008, 12:02:06 pm »

Dine felger ble levert i 65, 66 og 67. Du får ikke "konvekse" kapsler til å passe uten en del mikk vil jeg tro, de festes til felgen med klips som er klinka på felgen. -68 og nyere vil heller ikke passe. Det enkleste for deg dersom du svært gjerne vil ha slike kapsler er å sette eldre felger på bilen, de passer om hverandre. Hvis du vil så har jeg 4 "eldre" felger som jeg sikkert kan bytte mot dine "nyere" felger.. Jeg kan i samme slengen evnt. sende med deg et sett med patinerte kapsler for en billig penge, disse må nok krommes opp for å bli strøkne.
Jeg stikker snart på ferie, så dersom du ønsker kontakt ring meg på nr. i venstremargen.

Torgrim

Kapselen på bildet passet på alle fire hjula.. men de flate gamle passer kun bak, hmm hvilke kapsler var det på bilen originalt da? hehe Glad

Hvis du får slike kapsler som du ønsker å ha på bilen til å passe på felgene du allerede har på bilen så er jo problemet ditt løst, dersom du vil ha kapsler som er originale til de felgene (med vent.hull) som du har tatt bilde av må du skaffe deg et sett med sånne: http://www.wolfsburgwest.com/cart/DetailsList.cfm?ID=131601151BR

Lykke til


Loggført

(o\ ! /o) | o \/ o | (o)=|=(o) [o\|_|_|/o]

tWolf - Part of the AirWolfs crew
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!