Boblespotting

(1/1235) > >>

Lid:
Jeg savner den gamle Boblespottingstråden på Tuju. Det ble vel den største tråden der.
Så jeg starter en ny her. Traff på en Rød 1300 i Asker i går.

VW1303:
Jeg traff på to stk 1303 i dag, syntes det var noe kjent med dem og det var det gitt.
Det var nemlig mine biler i min egen garasje. Det var jo ett hyggerlig møte på lille julaften.

RuneL:
er ikke helt sikker men tror jeg spotte en boble på tv i stad.. Rudolf Blodstrupmoen tror jeg har det som privatbil idet han saboterer il tempo gigante...
noen som kan bektrefte/avkrefte dette?

Anders Peder:
Sitat fra: VW1303 på desember 23, 2007, 20:55:31 pm

Jeg traff på to stk 1303 i dag, syntes det var noe kjent med dem og det var det gitt.
Det var nemlig mine biler i min egen garasje. Det var jo ett hyggerlig møte på lille julaften.


Ja så lenge det er kjente som sitter bak rattet så ..

Bjørnar:
Sitat fra: RuneL på desember 23, 2007, 21:21:03 pm

er ikke helt sikker men tror jeg spotte en boble på tv i stad.. Rudolf Blodstrupmoen tror jeg har det som privatbil idet han saboterer il tempo gigante...
noen som kan bektrefte/avkrefte dette?

Satt å diskuterte dette med eldste sønnen mens vi så på flåklypa. Vi ble enige om at det ikke var noen boble... hvis det allikevell skulle vise seg at det er en boble, ja da må det isåfall være en cal-looka så dårlig som den ligger i svingene på vei ned... ;) ;D

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side