mai 08, 2024, 23:49:29 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 54
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 69' Full Restaurering!  (Lest 395014 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #120 på: mai 15, 2008, 13:34:56 pm »

Har kjøpt dei på Unneberg for ca 1200kr inkudert frakt for begge. Men eg angrar litt på att eg kappa vekk golvplatene for eg kunne ha sandblåst dei og lappe dei hullene som var, istedenfor å bytte inn i billige brazil plater. Ang kvaliteten så er det ikkje heilt 100% lik orginalen og passformen er såsomså, det gjelder vel mest ved crosscamber(?) på bakenden av plata, for det virker ikkje som plata vil ligge heilt inntil tunellen(som orginalen) og det er ett eller ant den stopper på som sikkert må sagast vekk....

Men det går heilt sikkert an å få det til og se bra ut Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Espen Sandbakken
Seniormedlem
****
Innlegg: 427
Bosted: Østre Toten ,Lena


Klubbløs #008


Vis profil
« Svar #121 på: mai 15, 2008, 19:29:14 pm »

Har kjøpt dei på Unneberg for ca 1200kr inkudert frakt for begge. Men eg angrar litt på att eg kappa vekk golvplatene for eg kunne ha sandblåst dei og lappe dei hullene som var, istedenfor å bytte inn i billige brazil plater. Ang kvaliteten så er det ikkje heilt 100% lik orginalen og passformen er såsomså, det gjelder vel mest ved crosscamber(?) på bakenden av plata, for det virker ikkje som plata vil ligge heilt inntil tunellen(som orginalen) og det er ett eller ant den stopper på som sikkert må sagast vekk....

Men det går heilt sikkert an å få det til og se bra ut Blunker
Platene i bunninga mi er så dårlig at jeg må skifte alt.
Var det pris pr stk eller var det totalt for begge to?..
« Siste redigering: mai 18, 2008, 20:48:46 pm av Sandyboy(Espen) » Loggført

- 51 T-1 Drag
- 55 T-1
- 66 T-1 cal-look
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #122 på: mai 15, 2008, 22:51:45 pm »

Prisen kom på ca 1200 For Begge inkl Frakt Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #123 på: mai 17, 2008, 22:11:16 pm »

Retting: prisen var 1200 for 2 stk UTEN frakt  Flau Flau

Så prisen vart eigentlig på ca 1800kr Tvilende
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #124 på: mai 17, 2008, 22:24:53 pm »

Ettersom det var 17mai i dag og mangen flotte folkevogner i gatene, så fekk eg endå meir lyst til å verta ferdig med bilen...
Så med ein gong eg kom heim, var det av med bunaden og inn i arbeidsklena...

I garasjen vart alle boble-tingena pakka ut att frå skjulestaden sin etter konfen og arbeidet fortsatte Glad

Det eg har fått gjort hittil i dag er å tappe ut olja i girkasso (som skulle vore gjort for lenge sidan)
Så begynte eg å demontera akslingane ettersom eg skal ha av akselrørene sånn att eg får sandblåst og lakka osv..
Men då akselrøret kom av oppdaga eg att det var ei plate innpå røret som ikkje går an å få av på nokon måter, så eg lurer på om folket berre sandblåser den der den er eller om dei kappe alt saman opp i småbetar, deretter sandblåser og så sveiser alt saman igjen Hæ (Osteaktig)


Kveldens spml: Ved akslingen på girkasso ligg det to reder (sirklar) med bolter, den eine fester lokket framfor akslingen, den andre beskytter diffrensialen (?) no har eg som sagt tatt av akselrøret og eg lurer då på om eg kan ta av den plata som i følge bentley skal beskytte/dekke diffen, utan å ta ut sjølve stikkakselen... kan eg det?? eller må stikkasklingen av Hæ

Grunnen til att eg spør er att den plata har mangen kantar osv som gjer det nermast umulig å pussa reint og derfor må den sandblåsast, men eg veit ikkje om det er best å ha den på kassa eller av/ eg er redd for att det kan komme sand inni kasso, vist eg ikkje får dekt hullet til akslingen skikkelig nok + att eg vil helst sleppa å ta ut stikkakslingane då dei er heilt fine og ikkje skal gjerast noko med


Håpar nokon fårstår kva eg prøver å sei, og kan hjelpa meg 

 Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #125 på: mai 17, 2008, 23:07:02 pm »

Ikke del akselrørene, la den plata være på.
Kjøp en låseringstang og ta av akslingene. Gjort på 5min med rette verktøyet. Håpløst å pusse opp en kasse med dem hengende på.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #126 på: mai 18, 2008, 00:12:34 am »

Okå, takk Glad
Det var det eg trengte å veta Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
DrLaban
Supermedlem
*****
Innlegg: 1566
Bosted: Oslo


The RestoRod


Vis profil WWW
« Svar #127 på: mai 18, 2008, 09:10:46 am »

Ikke del akselrørene, la den plata være på.
Kjøp en låseringstang og ta av akslingene. Gjort på 5min med rette verktøyet. Håpløst å pusse opp en kasse med dem hengende på.

Husk også å merke akslene med Høyre og Venstre slik at du monterer de på samme side som de satt! Blunker
Loggført

.. How low can YOU go??? - http://www.RestoRod.net ..
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #128 på: mai 18, 2008, 19:48:54 pm »

Er ikkje stikkakslingane fargemerka då???
På den sida eg tok av i går var det eit gult merke rundt akslingen...

Men eg skal sjølvsagt merka akselrørene Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #129 på: mai 18, 2008, 22:33:01 pm »

I Dag har eg fått av den andre akslerøret og for dekan som trur eg bruker ein dag pr rør; nei...eg var på skyting i 8-9timar og kl 20,00 gjekk eg ut i garasjen, men då kom akkuratt to galningar som ville ha meg med på bryting oppå trampolino...så der rauk ei god stund, Heldigvis reiste dei heimatt kl 11 og då bar da opp att i garasjen dar eg nettop (ca) vart ferdig med akselrøret.. fekk berre ikkje ut hjullageret frå røyret..

I Morgo kjem da diverse tempo deler så det er ikkje sikkert da vert so mykje vw skruing... men vist eg får tak i ei låsering-tång DÅ skal eg i vertfall prøva å fa ut stikkakslane og Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #130 på: mai 21, 2008, 14:38:56 pm »

Då er girkasso klar til ein aldri så liten sandblåsing på diverse plassar eg ikkje kom til med dan roterande stålbørsten...

Eg har tenkt å prøva da som Tomas S gjor, altså, teipa igjenn akselhullene på girkasso, med gråtaip..
Men bør eg avfetta den kanten for att teipen skal henga?
Og er da nokon andre plassar som må/bør tettast før eg begynner å sandblåsa???
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
DrLaban
Supermedlem
*****
Innlegg: 1566
Bosted: Oslo


The RestoRod


Vis profil WWW
« Svar #131 på: mai 21, 2008, 15:12:01 pm »

Då er girkasso klar til ein aldri så liten sandblåsing på diverse plassar eg ikkje kom til med dan roterande stålbørsten...

Eg har tenkt å prøva da som Tomas S gjor, altså, teipa igjenn akselhullene på girkasso, med gråtaip..
Men bør eg avfetta den kanten for att teipen skal henga?
Og er da nokon andre plassar som må/bør tettast før eg begynner å sandblåsa???

Bruk "racing"/"sølv"-tape fra f.eks. biltema. Denne sitter på så og si alt.
Limrester fjerner du senere med Citrusspray.

Du kan sikkert surre litt papir elns der motoren skal sitte slik at ikke "mekanismen" der blir full av sand.
Loggført

.. How low can YOU go??? - http://www.RestoRod.net ..
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #132 på: mai 21, 2008, 15:26:32 pm »

Dette blir bra!

Husk bilder! Vi må være oppdatert i bilder også  Gliser

Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #133 på: mai 21, 2008, 15:39:43 pm »

Ja skal hugsa på bilder, men dei gongane eg faktisk hugser kamraet er det sjølvsagt tomt for starum...

Men då går eg for gråtaip Glad
Er det clutchmekanismen eg skal tetta til ??
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #134 på: mai 21, 2008, 15:42:49 pm »

Tror ikke det er dumt å dekke til det nei  Blunker
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #135 på: mai 21, 2008, 15:46:06 pm »

Er da fleire plassar som skulle ha vore dekka til???

Vil jo ikkje enda opp med ei sandkassa av girkasso mi Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
vwrc
Seniormedlem
****
Innlegg: 301
Bosted: Østfold


Vis profil

« Svar #136 på: mai 21, 2008, 20:48:05 pm »

Er da fleire plassar som skulle ha vore dekka til???

Vil jo ikkje enda opp med ei sandkassa av girkasso mi Gliser

 Gliser Gliser Gliser ;Dmoro og se at det fortsatt fins unge og ivrige folk som liker og skru bil .
 Lykke til med bilen din , blir bra dette her  Blunker Blunker Blunker Blunker
 PS ,,,,Digger dialekta di,,,,,,,hehehe Osteaktig Osteaktig Osteaktig Osteaktig Osteaktig Osteaktig Osteaktig Osteaktig Osteaktig
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #137 på: mai 21, 2008, 23:30:05 pm »

Hehe, jo takk Blunker
Vossamaol so e tingen Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #138 på: mai 22, 2008, 14:31:17 pm »

Sian ingen svarar meg på om da er fleire plassar eg må tetta til osv, så går eg ut i frå att det ikkje er det...

Men eg har tenkt på det med den giroverførar dingsen frampå kasso. Skal den dekkast til???
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7137
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #139 på: mai 22, 2008, 17:11:23 pm »

hvis jeg ikke husker feil har du vel allerede fått råd om IKKE å sandblåse en kasse som er full av gir etc, kanskje derfor du ikke får så mye respons....

Dersom jeg husker feil, er i alle fall mitt råd å holde sandblåseren lang unna gurkassa di. Sanda finner ALLTID veier inn der den ikke skal være, og det er dårlig nytt for ei girkasse... finn heller fram dremelen eller noe dersom du skal få bort all skit.
Loggført
JTWE
Supermedlem
*****
Innlegg: 2198
Bosted:


Vis profil

« Svar #140 på: mai 22, 2008, 17:28:46 pm »

Er vel et lufte hull ett sted på den også....

Jeg ville droppet sandblåsing jeg også, og heller latt den være litt kjip grå. Vask den med varmtvann/avfetting. Har du tilgang på en dampvasker blir den gullende rein.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #141 på: mai 22, 2008, 18:56:01 pm »

Har tetta alle tre luftehullene eg fant...
Men går det bra med girkassa (olja) og høgtrykkspylar (vatn) då?Hæ

Uansett har eg fått tetta både akslingar, girkobling, luftehull. Så var det berre det med cluchen igjen...
Bør eg demontera mekanismen??? eller skal eg berre ha den på?......vist eg skal sandblåsa då..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7137
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #142 på: mai 22, 2008, 19:05:32 pm »

hva med de du ikke fant da?

Vann er nok tryggere. Ikke ideelt med vann i olja, men bedre enn sand i alle fall Glad

Clutch-mekanismen sitter på en aksling som sitter i en foring, får du sand der, slites foringen.

Jeg sier det igjen, jeg, ikke sandblås girkassa di.

dette er ikke for å gi deg "pepper", men et velment råd for at du skal slippe problemer senere.

roy
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #143 på: mai 22, 2008, 19:12:59 pm »

Kor mangen lufthull meinar du att det er då? har funnet tre stk...

Eg er ikkje spesielt redd for san i kasso, for den sandblåsaren min er ikkje mykje til blåsar...punktblåsar frå biltema kombinert med ein 40liters jalla kompressor på 7-8bar max... vert ikkje so mykje styrke av det, men nok til att driten forsvinn..
Skal forresten ikkje blåsa haila kassa, kun dar i hjørner da e drit osv, dar eg ikkje kom til med børsten.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7137
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #144 på: mai 22, 2008, 20:03:14 pm »

ok, om du ikke VIL høre, så greit for meg... Øyerulling
Loggført
empiboy (Mr. Eikstad)
Supermedlem
*****
Innlegg: 796
Bosted: Skien


Senk hele bilen! ikke bare litt av den.....


Vis profil
« Svar #145 på: mai 22, 2008, 20:14:34 pm »

Blås kassa du.
Er vel ganske enig i at sand inn i kassa er noe som ikke hører hjemme der. Desuten 7 bar er rikelig i massevis til å lure litt på innsiden. Og det er jo ikke akkurat noen kjempejobb å vaske/pusse den ren på andre måter.
Loggført

B.K.A VW Forbund. Forbundet for de som er hardt rammet av bremseproblemer og rust.
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #146 på: mai 22, 2008, 23:10:08 pm »

ok, om du ikke VIL høre, så greit for meg... Øyerulling

Du hadde aldri blitt ferdig med ghia'n om du ikke var så utholdende... og det kommer her også andre til gode!
Selv om ikke utgangspunktet så så lyst ut...   Blunker
Loggført

Speed is no substitute for direction
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #147 på: mai 22, 2008, 23:10:58 pm »

Tenkte no da att da vart meir proffesionelt vist eg sandblåste...men vist da e so att girkasso vert te ei sandkassa, då får eg heller ta å steama ho  Øyerulling
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7137
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #148 på: mai 22, 2008, 23:16:21 pm »

ok, om du ikke VIL høre, så greit for meg... Øyerulling

Du hadde aldri blitt ferdig med ghia'n om du ikke var så utholdende... og det kommer her også andre til gode!
Selv om ikke utgangspunktet så så lyst ut...   Blunker

3 gutter på 2, 5 og 8 år har lært meg å være tålmodig, og at det er helt normalt å gjenta en beskjed både 3 og 4 ganger før ting glir inn... Blunker
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #149 på: mai 25, 2008, 14:34:08 pm »

Fant fram høgtrykkspylar og avfetting i dag...
Spylte på avfetting på girkassa og akselrør og fyrde igang høgtrykkspylaren, MEN det hjelpte ikkje mykje.. ingenting av olja eller drit forsvant..
Men eg ska få låna meg ein industriell dieseldreven steamer + ekta avfetting, så eg trur eg skal klarar å renska girkasso.. Glad

Andre ting som surrar rundt i håve(hode) mitt er eit sandblåsingskabinett, for det er eit helvete å måtta laga til pressening og tull for kvar einaste småting eg skal blåsa..

Planen er å anskaffa eit oljefat og kutta ut 45o + ein kant på innsida sånn att sanden ikkje spruter opp i trynet på meg igjen..

Ps: Se den superproffesionelle arbeidstegningen min Osteaktig


* sand.jpg (28.15 KB, 694x325 - vist 488 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 54
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!