mai 09, 2024, 00:01:26 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 54
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 69' Full Restaurering!  (Lest 395018 ganger)
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #150 på: mai 25, 2008, 14:55:05 pm »

Laga ikkje Anders Peder eit kabinett av eit oljefat?
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #151 på: mai 25, 2008, 21:13:13 pm »

Ikkje vait eg Øyerulling
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #152 på: mai 27, 2008, 21:16:11 pm »

*Die Aktualisierung*

Har endelig fått steama girkasso Glad Kan vel nesten takka grelland for att eg ikkje sandblåste Flau Hadde ikkje vert nødvendigt, likavel Øyerulling
Etter att eg snudde bunnplato (-uten plater), fant eg masse stygge rusthull på rammehovudet. Inni tunellen er det heilt fint, men ikkje utanfor tunellen vist dekan forstår.. i gjønom rustholene ser eg rett ned i endå verre rustskadar på utsido av plato i tunellen.. (prøv å forstå..)
Bør eg byta heila rammehovudet? eller berre botnplato? -rosten ligg som sagt i botnen...

Nå er kasso i vertfall heilt rein for allt som er av olje og drit (på utsido..)
Det som gjenstår no er å sandblåsa akselrøyrene, men då hadde da vert kjekt med eit kabinett...
Trur me seier att det neste vert å laga kabinett Blunker

Bilder:
Bilde 1: Girkasso etter att eg brukte høgtrykkspylar og jalla-avfettar
Bilde 2: Girkasso etter att eg brukte KRAFTIG steamar og KRAFTIG avfettar

Resten av bildene inkludert rosthullene, er å finna her: www.69fullresto.blogspot.com


* 155.jpg (134.68 KB, 640x480 - vist 399 ganger.)

* 156.jpg (121.73 KB, 640x480 - vist 420 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #153 på: mai 27, 2008, 21:31:32 pm »

Sidan eg har vorte so fel i paint laga eg lika tili eit bilde av rammehovudet..
Sånn att dekan forstår kor det rust, og ikkje.. og sånn att dekan kan hjelpa meg med kva eg bør gjera

som sagt er det EKTA bilder på sido mi Blunker


*  (61.74 KB, 800x534 - vist 481 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7137
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #154 på: mai 28, 2008, 10:26:08 am »

oj, de bildene så ikke så bra ut....

du får kjøpt både bunnen av rammehodet og hele rammehodet som repro-del, men dette er definitivt en jobb du ikke gjør uten gode sveisekunnskaper og lang erfaring...
Det går an å borre ut punktsveisene rundt kanten på bunnen, og ta av denne delen (har en skjøt under napoleonshatten) for å se hvordan det ser ut inni, men igjen, få en fagmann til å se på dette. Rust i rammehodet er en sak som går direkte på din og andres sikkerhet.

Roy
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #155 på: mai 28, 2008, 15:04:00 pm »

Planen er å ta av botn-plato for inspeksjon.. det er jo ikkje hull i toppen, men da e rost!!!
Tenkte att etter att botn-plato er vekke, så kansje eg klarar å få sandblåst litt nedi dar.

Men korleis er det med repro-botnplata?? 1mm tykt stål??
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
1303 hot
Medlem
***
Innlegg: 203
Bosted: Stokke



Vis profil
« Svar #156 på: mai 28, 2008, 15:56:54 pm »

Hei ser du har litt av en jobb på gang du også Glad Blir spennende å se den ferdig, Blunker Ser ut som du gjør en bra jobb..
Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7137
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #157 på: mai 28, 2008, 19:02:35 pm »

Planen er å ta av botn-plato for inspeksjon.. det er jo ikkje hull i toppen, men da e rost!!!
Tenkte att etter att botn-plato er vekke, så kansje eg klarar å få sandblåst litt nedi dar.

Men korleis er det med repro-botnplata?? 1mm tykt stål??

ring Unneberg og hør. Jeg brukte en reproplate fra dem på en '61 som jeg bytett rammehode på for å bygge om til linkpin, men jeg fikk da et autorisert verktsted til å gjøre den jobben. men reproplata hadde betydelig tykkere gods en vanlig karosseriplåt i alle fall.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #158 på: mai 28, 2008, 21:32:34 pm »

Det var godt å høyra Glad
Eg er vant med att reproplater er tynnare enn dei bør vera...

___________________________________________________

Har forresten fått gjort noko med sandblåsekabinettet mitt og Gliser
-Funne meg oljefat
-Skjert ut hol
-Steama rein innvendig
-Skjert ut ei rist som skal inni

Etter skulen i morgo, skal eg ao å jobba meir med "prosjektet" i nokon timar. Deretter er det rett til Granvin og skyting, og deretter heim til lekser og prøvar...(Kodeord: Hektisk) Osteaktig
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #159 på: mai 29, 2008, 22:58:20 pm »

I Dag er meir gjort med kabinettet:
-Tillpassa rist
-Bretta inn fals/kant
-Tilpasst brakettar for rist
-Sveist på brakettar inni oljefatet
-Slipt, grunna og lakka der eg sveiste + litt til

Har fått øvd meg i å sveisa litt og, men sidan det, idag, var den andre gongen eg nokon gong har sveisa, så vart brakettane sveist deretter... trur eg er litt rask med sveisepistolen.. så det vart litt mykje hopping... 1/6 av sidene vart heilt fin..
Kan med dette konkludera med att eg bør øva meir FØR eg sett i gang å sveisa på boblo, spesielt sidan det er tynnplater på bil.(som eg pleier å brenne hol i)

Det som gjenstår på det vetla prosjektet mitt er å laga hol i botnen (+kansje ein slange) for å få sanden ut
Eit stativ skal eg og kanskje laga...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #160 på: mai 30, 2008, 17:54:09 pm »

Jippi Gliser Gliser
Prosjekt - Sandblåsekabinett er ferdig Glad
Denne helga vert det sandblåsing så lenge det er sand, og luft i kompressoren ...
Føler og att eg vert bedre i sveising etterkvart Glad Får den rette steika-flesk-på-steikepanna-lyden Osteaktig

Bilder kjem.. Øyerulling
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #161 på: juni 02, 2008, 23:12:27 pm »

Bilder kjem.. Øyerulling

..Nei det gjer dei ikkje..endå..

Driv å grunnar ting og tang no Glad spesielt ting som har med girkasso å gjera..

Oppsumering:
-Girkasso er ferdig-grunna med würth heftgrunn pluss - på boks
-Startar sandblåst og grunna 25% (tomt for grunning pga sprayboks)
-Akselrøyr sandblåst og 75% ferdig grunna (samme problem som med startaren)

I Morgo får eg forhåpentligvis meir grunning (Würth Ruststopp Grunning Rødbrun) og får tatt resten av girkasse-delane..
Får eg gjort alt det (vetla) i morgo, skal eg spandera ein oppdatering på alle her på forumet Osteaktig
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #162 på: juni 03, 2008, 18:58:26 pm »

Nei...nei... nix oppdate i dag heller.. i dag fekk eg grunning, men då var det jo selvfølgelig tomt for svartmaling Sint

MEN eg har fått grunna ferdig alle (2) akselrøyrena + startar er ferdig lakka i svart høg-glans og eg har hatt ein liten service på han invendig..men veg veit endå ikkje om han virkar..
Siste resten av svartlakken vart brukt på akselrøyrene, som no er 50% ferdige..
Har eg lika mykje flaks som i dag - får eg kanskje tak i svartlakk til i morgo Glad
Etter det vert det å bestilla nye (eller brukte..) "axelboots" som eg likar å kalla "Akslingastøvla"
Og..ja..- Girkasso skal selvfølgelig lakkast den og Blunker

|Driv i tilleg å held på med å prøva å sjå på å{:D}| bestilla meg sveiseapparat og kompressor!!!!
Trur det vert eit 170A Mig sveis og ein 100liters kompressor med ca 400liter/min
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #163 på: juni 13, 2008, 21:28:44 pm »

Ting skjer...

Sveiseapparat er i hus Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser
Esab C171 Origo Mag Gliser

Apparatet er stort, men gassflaska lite (5liter?) Men det var vist 12 timar med sveising med den..
Har ikkje fått testa det endå, men det skal eg snart Glad

Har også gått til inskaffelse av endå eit prosjekt! Riktignok ikkje 4 hjul, men 3 Osteaktig
Tempo Transporter 1952 med 150ccm Villiers vert sendt frå Trondheim til Bergen på Mandag eller Tirsdag, så då er vel det i hus i slutten av neste veke(Begynnelsen av sommarferien Glad)

Eg kjem tilbake til alt detta i ein litt meir innholdsrik uppdate i morgo eller på søndag.. Og for å avklara det; Grunnen til att eg somlar so voldsomt med uppdate og bilder er enkelt og greitt fordi det er eit helvete å legge inn bilder på dataen, som er treig til dei grader Sint OG fordi Blogsida eg benytter ikkje takler att eg legg inn massevis av bilder med medfølgande bildetekst, så det byr på masse strev for å få det til å sjå fint ut Trist

NB: Eg tar i mot tips til blog-sider som er gratis og enkle i bruk - OG som tåler massevis av bilder på rekkje og rad utan att det byr på større problemar!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7137
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #164 på: juni 13, 2008, 22:54:54 pm »

kan du ikke bare legge bildene her da  Hæ
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #165 på: juni 13, 2008, 23:49:42 pm »

Jo kan vel da og, men eg var jo kom så godt igang med "Heimasida" ...

Ein an faktor som gjer bilder bale, er overføringen til data - Kun den treigaste maskina i huset, har kortlesar, og bildefilene er stoore 2000kb+ som fører til krasj, hakk og frost på dataen

Trur eg bør kjøpa meg ein kortlesar til å kobla te usb'en på bærbaren/ inter-surfen !
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #166 på: juni 14, 2008, 18:46:18 pm »

I Heile dag har eg sveist, eg syns det vert bedre sveisefuger for kvart minutt som går  Glad
Eg bruker forøvrig dei gamle golvene i bilen + spikar (ikkje galv.) har bygd nokon tøffe skulpturar på golvene Osteaktig

For dei som ikkje veit det alt: SVEISING ER KJEKT Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #167 på: juni 15, 2008, 00:13:22 am »

Oppdate på plass..

Ja, som sagt er det sveise øvelse eg driv med.. med mitt nye sveiseapparat!!!!! Gliser

Eg kjem tilbake til alt detta i ein litt meir innholdsrik uppdate i morgo eller på søndag

Innholdsrik meg i røve Osteaktig Osteaktig

Innholdet ligg på http://69fullresto.blogspot.com/


Har forresten bilde av apparatet for dei som ikkje gidd inn på 69fullresto.....


* xxx2.jpg (123.08 KB, 800x600 - vist 463 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
vwrc
Seniormedlem
****
Innlegg: 301
Bosted: Østfold


Vis profil

« Svar #168 på: juni 15, 2008, 10:31:11 am »

 Glad Glad Hei ,,, Ser kjempebra ut dette her . Legg ut ett bilde eller 2 av den nyinkjøpte Tempo Transporteren din da ,,,,det er jo en skikkelig klassiker .
 Lykke til med sveisetreninga , øvelse gjør mester vettu ,,,,
 Stå på  Glad Glad Glad Glad
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #169 på: juni 15, 2008, 17:43:07 pm »

Takk takk, men Transporteren er ikkje noko å visa fram (ENDÅ!!)
Er berre ei ramma og litt deler, men skal nok få ordna til noko bilder Blunker
Må berre få han heim i frå trondheim Osteaktig
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #170 på: juni 15, 2008, 22:38:52 pm »

Fekk nå gjort pittelitt i kveld og..
Borre punktsveiser!! Kjeldelige greier, men det må vel gjerast.
Planen er å bytte rammehovud-botnen og samtidig sandblåsa inni der(rammehovudet altså) samt inni napoleonshatten.

Men det er veldig mykje rust i botnen av tunellen og, så det kan hende eg opner den og, vist eg gidd å bora ut alle sveisane..

Ein ting til; På kantane av rammehovudet er det 3 "hull" eller opningar, skal dei vera der?? dei kan jo vera grunnen til att det ruster så felt på innsida av rammehovudet..

Se bilde vist du ikkje veit kor eg e!


* 556655.jpg (39.15 KB, 711x436 - vist 440 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #171 på: juni 16, 2008, 21:02:54 pm »

Kan nokon hjelpa meg?

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,5505.0.html
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #172 på: juni 24, 2008, 22:42:31 pm »

Skjer jo litt då, men ikkje mykje..
For dei som ikkje allerede veit da: Plata under rammehovudet er tatt av og har avslørt rust og rust og rust. Dette skal i fyrste omgang sandblåsast, kanskje tilogmed i morgo, vist veret tillet(tillater?) da.

Ellers vart det kjøpt inn svart og blank bengalakk i dag. Girkassa har fått det fyrste strøket, men uheldigvis er lakken overlakkbar ETTER 24 TIMAR *sukk*

Men resultatet etter 1. strøk vart veldig bra  Gliser

Når girkassa har fått lakk(alle strøk), kjem det sikkert ein aldri så liten up-to-date (med bilder) Øyerulling

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
TAH54
Seniormedlem
****
Innlegg: 485
Bosted: Hernes i Elverum


vw 1954 The evil that men do ! 95178117


Vis profil WWW
« Svar #173 på: juni 25, 2008, 11:44:51 am »

Stå på videre  Glad Bra tråd dette her !
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #174 på: juni 25, 2008, 12:37:06 pm »

Takk for den Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #175 på: juni 26, 2008, 23:45:24 pm »

Takk og pris for att Ting skjer Gliser
Sjølv om ikkje alle ting er lika kjekt, så er alt bedre enn innaktivitet..

Stikkord:
gear/gir-kassa er ferdig lakka
Bøker har annkommet For tidlig!!  Gliser
Rammehovudet er under lupen...

Bilder?

Vist Ja: www.69fullresto.blogspot.com
Vist Nei: www.vwnorge.no

 Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #176 på: juni 28, 2008, 00:33:13 am »

I Kveld fekk eg malt over den dårlege spraylakken med benga lakk på akselrørene. Spraylakken såg bra ut på avstand, men vist du gjekk nermare så såg du att lakken sakte men sikkert datt av.. stirra du ekstra hardt så du og att det var komt heilt inn på "bare metal" nokon plassar. Hopefully er dette reddet og sikra for framtidig rust.

Planen i morgo(idag, ref. kl.) er å starte monteringen på girkassa, som omfatter stikkaksler med tilbehør og etter att akselrøra har tørka skal dei og på Glad

PS: Eg er på utkikk etter ny "axel-boots" (akslinga-styvla) eg skal ha sånne med mangen skruer på som orginalt. Dei skal og vera svarte. Har du to stk: ROP UT!!!!!!! Gliser

Lager forresten ein liten ø.k. tråd for dette Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
vwrc
Seniormedlem
****
Innlegg: 301
Bosted: Østfold


Vis profil

« Svar #177 på: juni 28, 2008, 23:57:02 pm »

 Glad Glad :)Hey Tistlo
 Er Tempoen i hus ennå ?,,,,,sugen på bilder vettu,, Gliser Gliser Gliser
 Stau pau med prosjektene dine  Blunker Blunker Blunker
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #178 på: juni 29, 2008, 00:23:18 am »

Nei ikkje endå Gråter

Men har eg veldig flaks får eg han innan neste helg Glad
Selgaren kjem heim frå ferien no på onsdag så då gjenstår da berre å få frakta han frå trondheim ti voss Blunker

Bilder skal du nok få (..nok av) Gliser
Trur eg skal laga ein sånn restaurerings-blog på den og, men den kjem nok ikkje til å gå lika fort som boble-prosjektet, for det å skaffe deler til ein så gammal sykkel er ikkje berre&berre Øyerulling

Eg skal nok staoa pao jau Gliser

Målet for sommarferien er å få understellet til bobla kjørbart(-motor)
Og det SKAL eg klare, ellers så..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #179 på: juni 29, 2008, 23:51:19 pm »

Fekk gjort litt på girkassa, men ikkje nok.. 1 sida ferdig med akselrør og stikkaskel andre sida kun stikkaksel... Men eg har jo fri i morgo og Glad

Spml: På bugme-filmen om girkassa, sa han att det er lurt å byta utløysar-lager på clutchen under kvar overhaling. Stemmer det? bør eg kjøpa ny??
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 54
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!