mai 04, 2024, 00:20:52 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hva er Vw Folk intressert å gi for ei Ferdig Pulverlakk Bunnplate  (Lest 981 ganger)
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« på: november 17, 2011, 12:40:35 pm »

Hva er VW folka intressert å gi for ei Strøkken Bunnplate ferdig Pulverlakka
Sveise å retta Blunker
Kan hende jeg kan ordne det Sjokkert
Mags
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #1 på: november 17, 2011, 14:25:08 pm »

Er egentlig pulverlakk særlig bra på ei myk bunnplate? Ville tro lakken kunne løsne/ sprekke når platene i gulvet beveger seg? Mener dette har vært diskutert her inne tidligere?
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
nik
Seniormedlem
****
Innlegg: 294
Bosted: Hamar


Vis profil

« Svar #2 på: november 17, 2011, 16:12:50 pm »

Glad i pulverlakk..Magne
Loggført
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #3 på: november 17, 2011, 18:47:42 pm »

Er egentlig pulverlakk særlig bra på ei myk bunnplate? Ville tro lakken kunne løsne/ sprekke når platene i gulvet beveger seg? Mener dette har vært diskutert her inne tidligere?

Er det noe som har fått bevege på seg så er det motorblekkene mine. Ikke antydning til sprekk eller slipp etter fire år.
Loggført
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #4 på: november 17, 2011, 19:29:42 pm »

Pulverlakk er veldig hard og egner seg ikke på deler som jobber mye på et lite område. Men bevegelse over en større flate som et gulv er ikke noe problem.
Det eneste jeg av erfaring er skeptisk til å pulverlakke er pinglete stålfelger (dvs med tynt gods), de jobber mer enn man tror og kan få lakken til å krakelere. Men det er også på grensen, går fint på de fleste stålfelger.
Pulverlakk utført på riktig måte sitter bra og er utrolig slitesterkt, det er lite som fungerer bedre på deler som opplever mye mekanisk slitasje som forstillingsdeler, bunnplater osv.
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!