mai 02, 2024, 20:49:24 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: .  (Lest 2882 ganger)
Race-buggy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2840
Bosted: sørlandet


boblekameratene


Vis profil
.
« på: november 29, 2008, 12:01:07 pm »

.
« Siste redigering: februar 11, 2011, 00:00:41 am av Race-buggy » Loggført

Race-buggy.
black bullet-59 boble
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #1 på: november 29, 2008, 19:06:36 pm »

Hvis du skal ta dem inn på den riktige måten med toll og tull+moms osv blir de ikke såååååå billige. Da ligger det jo nybygde motorer her inne til en rimeligere penge, som attpåtil er turn key.
« Siste redigering: november 29, 2008, 20:51:09 pm av Even Kirknes » Loggført
Race-buggy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2840
Bosted: sørlandet


boblekameratene


Vis profil
.
« Svar #2 på: november 29, 2008, 22:04:35 pm »

.
« Siste redigering: februar 10, 2011, 23:58:34 pm av Race-buggy » Loggført

Race-buggy.
black bullet-59 boble
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #3 på: november 29, 2008, 22:54:16 pm »

Hvis du skal ta dem inn på den riktige måten med toll og tull+moms osv blir de ikke såååååå billige. Da ligger det jo nybygde motorer her inne til en rimeligere penge, som attpåtil er turn key.

får i hvert fall kvalitets motor fra bugservice i dk og dem selger turn key også,jeg har vert der nede å besøkt bugservice for noen år siden.  hvem gidder det da  Osteaktig
Har vært der flere ganger selv jeg Espen.
Turn key motoren er betraktelig dyrere og tror nok ikke kvaliteten hos f.eks Andersen Racing er noe særlig dårligere(kan tenke meg den er bedre). Åssen kan du si at det er kvalitetsmotor fra bugservice?, har du egene erfaringer med det? Hatt en motor derfra selv?, og der er det snakk om 15 turn key, mot ca 14900kr for longblock
« Siste redigering: november 29, 2008, 23:26:24 pm av Even Kirknes » Loggført
Race-buggy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2840
Bosted: sørlandet


boblekameratene


Vis profil
.
« Svar #4 på: november 30, 2008, 00:38:30 am »

.
« Siste redigering: februar 10, 2011, 23:58:54 pm av Race-buggy » Loggført

Race-buggy.
black bullet-59 boble
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #5 på: november 30, 2008, 01:34:39 am »

Hvis du skal ta dem inn på den riktige måten med toll og tull+moms osv blir de ikke såååååå billige. Da ligger det jo nybygde motorer her inne til en rimeligere penge, som attpåtil er turn key.

får i hvert fall kvalitets motor fra bugservice i dk og dem selger turn key også,jeg har vert der nede å besøkt bugservice for noen år siden.  hvem gidder det da  Osteaktig
Har vært der flere ganger selv jeg Espen.
Turn key motoren er betraktelig dyrere og tror nok ikke kvaliteten hos f.eks Andersen Racing er noe særlig dårligere(kan tenke meg den er bedre). Åssen kan du si at det er kvalitetsmotor fra bugservice?, har du egene erfaringer med det? Hatt en motor derfra selv?, og der er det snakk om 15 turn key, mot ca 14900kr for longblock

bugservice har da holdt på med vw boble siden du og jeg var liten guttunge, burde jo kunne sine saker etter mange år med vw. ja har handlet fra di ja
Spørsmålet var om du hadde handla motor fra dem og ikke deler, hvis du leser annonsen dems kan det da virkelig se ut som de bruker orginalkam på 1776.
Sitat:  blok flugtboret med nye lejer-oliepumpe - std knast- nyt 1776cc cylindersæt- std toppe
pris 10000 kr, 1776 motoren kan lev med 274-284-294 knast/fjedre/løftere for 2500 mere. Og da kommer 1776 på 12500Dkr som er ca 14900Nkr.
 Syns du det er billig, når du får en motor turn key fra Andersen Racing for 15000. Greit at bugservice har holdt på i mange år, men tror ikke de har ikke "levd" av og bygge motorer for å si det sånn. Har handla mengder med deler derfra jeg, men aldri kjøpt komplett motor derfra. Så jeg stiller deg spørsmålet igjen. Har du noen erfaring med komplette motorer derfra? Har du kjøpt og kjørt en motor fra dem over tid, er vel først da du kan uttale deg om det er kvalitets motor eller ikke?
« Siste redigering: november 30, 2008, 01:46:27 am av Even Kirknes » Loggført
Race-buggy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2840
Bosted: sørlandet


boblekameratene


Vis profil
.
« Svar #6 på: november 30, 2008, 01:57:58 am »

.
« Siste redigering: februar 10, 2011, 23:59:12 pm av Race-buggy » Loggført

Race-buggy.
black bullet-59 boble
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #7 på: november 30, 2008, 02:33:11 am »

har kjøpt komplett motor som kom fra di brukte den 2-3 år føre jeg solgte den igjen.aldri noe tull med den på di åra

jeg har familie som bor like ved bugservice,så derfor har jeg handlet der da det er kjap vei bort
Bra du var fornøyd. Har nemmelig en del venner der nede som opplever det motsatte, og at de må ta opp motoren for å finne mange av hestene, noe som også kommer frem av annonsen dems hvis du leser den nøye. Jeg hadde lagt på den ene 100lappen for å fått en turn key i Norge.
Hvis du også legger på fragt, moms,toll, gassere og div andre ting du trenger på longblocken for å få den til turn key, har du passert 20000også lett. Da ville jeg hatt en motor her hjemmene ifa istedet, ikke minst lettere hvis det er noe galt med motoren. Erfaringsmessig er ikke Bugservice lette å ha med å gjøre hvis det er noe galt, Det har jeg prøvd
Loggført
Race-buggy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2840
Bosted: sørlandet


boblekameratene


Vis profil
.
« Svar #8 på: november 30, 2008, 02:40:25 am »

.
« Siste redigering: februar 10, 2011, 23:59:33 pm av Race-buggy » Loggført

Race-buggy.
black bullet-59 boble
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #9 på: november 30, 2008, 03:09:45 am »

har kjøpt komplett motor som kom fra di brukte den 2-3 år føre jeg solgte den igjen.aldri noe tull med den på di åra

jeg har familie som bor like ved bugservice,så derfor har jeg handlet der da det er kjap vei bort
Bra du var fornøyd. Har nemmelig en del venner der nede som opplever det motsatte, og at de må ta opp motoren for å finne mange av hestene, noe som også kommer frem av annonsen dems hvis du leser den nøye. Jeg hadde lagt på den ene 100lappen for å fått en turn key i Norge.
Hvis du også legger på fragt, moms,toll, gassere og div andre ting du trenger på longblocken for å få den til turn key, har du passert 20000også lett. Da ville jeg hatt en motor her hjemmene ifa istedet, ikke minst lettere hvis det er noe galt med motoren. Erfaringsmessig er ikke Bugservice lette å ha med å gjøre hvis det er noe galt, Det har jeg prøvd

min erfaring er bare positiv fra di, men så er det tilbake i tid siden jeg hadde denna,husker ikke hva jeg betalte den gangen,og kvitteringen lot jeg gå med motoren da jeg solgte den

Men du har fotsatt ikke svart på om du: Syns du det er billig 14900 for longblock, når du får en motor turn key fra Andersen Racing for 23000 ferdig montert i bil. Hadde miksa prisen hans og en annen.
« Siste redigering: november 30, 2008, 03:12:16 am av Even Kirknes » Loggført
Race-buggy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2840
Bosted: sørlandet


boblekameratene


Vis profil
.
« Svar #10 på: november 30, 2008, 11:31:17 am »

.
« Siste redigering: februar 10, 2011, 23:59:56 pm av Race-buggy » Loggført

Race-buggy.
black bullet-59 boble
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #11 på: november 30, 2008, 17:44:38 pm »

Og poenget mitt Espen var at hvis du gjør alt på den "rette" måten, med toll, moms osv blir de ikke noe billigere enn hos de som bygger her hjemme Blunker
Lett og tro tinga er billig, men når en har regnet med valutakurser, toll, moms osv er det ikke så billig alikevel Glad
Loggført
herulf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1265
Bosted: Lillesand



Vis profil
« Svar #12 på: november 30, 2008, 22:09:19 pm »

Jøss hva er dette?HæHæHæ?
Loggført

Herulf
47253505
hdettme@hotmail.com
Hvorfor kan ikke alle skrive i profilen hvor di bor?Hæ?
http://boblekameratene.forumakers.com/index.htm
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!