mai 04, 2024, 00:44:13 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 73 412 VARIANT SELGES IGJEN!!!...SOLGT!!!!!!!!!!!!  (Lest 2952 ganger)
Fommer`n
Medlem
***
Innlegg: 221
Bosted: Trondheim



Vis profil
« på: oktober 13, 2008, 00:49:33 am »

DA DET BLE PROBLEM MED BENSINPUMPE VED HENTING SÅ BLIR DENNE FOR SALG IGJEN..(PUMPE BLIR ORDNET)


meget bra for rust..daglig bruk..motor slipper noe olje men bra/tett motor følger evt med..i daglig bruk..

MÅ SELGES RASKT PGA INNKJØP NY BIL....bilen kan sees i ski\ås\moss området..

MEN DU MÅ RINGE EIEREN SELV..ANDERS...984 52 376..

høystbydende over 15000,-

her kan du ikke lure mye hvis du vil en flott bil (kun brukt av en eier før Anders.1973-92..stod da i garasje frem til ifjor.)her må det reageres kjapt..


* 021.jpg (78.65 KB, 480x640 - vist 378 ganger.)

* DSCF0068[1].JPG (207.96 KB, 1152x864 - vist 232 ganger.)

* DSCF2446[1].JPG (170.52 KB, 1296x972 - vist 232 ganger.)

* DSCF2462[1].JPG (206.95 KB, 1296x972 - vist 215 ganger.)
« Siste redigering: oktober 22, 2008, 19:26:31 pm av Fommer`n » Loggført

BORN TOO BE AIRBORNE

1965 opel rekord
1966 T1
1967 amazon
06 caravelle
08 multivan
Fommer`n
Medlem
***
Innlegg: 221
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #1 på: oktober 20, 2008, 17:31:15 pm »

samme annonse lagt ut igjen...løp å kjøp.............. Sjokkert
Loggført

BORN TOO BE AIRBORNE

1965 opel rekord
1966 T1
1967 amazon
06 caravelle
08 multivan
Fommer`n
Medlem
***
Innlegg: 221
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #2 på: oktober 22, 2008, 19:26:09 pm »

Da er denne SOLGT igjen!!!!!!!!!!!! noen her inne gikk glipp av billig bil...dumt..haddde bare noen ringt å bydd..gikk for 10 laken..tut å kjør...
blir i follo distriktet...
« Siste redigering: oktober 22, 2008, 19:27:41 pm av Fommer`n » Loggført

BORN TOO BE AIRBORNE

1965 opel rekord
1966 T1
1967 amazon
06 caravelle
08 multivan
Pitt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1278
Bosted: Oppdal


oppdal så klart


Vis profil
« Svar #3 på: oktober 23, 2008, 17:09:36 pm »

Da er denne SOLGT igjen!!!!!!!!!!!! noen her inne gikk glipp av billig bil...dumt..haddde bare noen ringt å bydd..gikk for 10 laken..tut å kjør...
blir i follo distriktet...

Billig kan vel diskuteres da ! Den var slett ikke noe glansbilde den bilen der, jeg for min del har ihvertfall ikke ville gitt mer enn 5000,- for den i stupmørke ! I dagslys har jeg aldri kjøptn !

Pitt
Loggført

E ha kasta mange sånne !


Tlf 90834700
Fommer`n
Medlem
***
Innlegg: 221
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #4 på: oktober 23, 2008, 18:30:09 pm »

Da er denne SOLGT igjen!!!!!!!!!!!! noen her inne gikk glipp av billig bil...dumt..haddde bare noen ringt å bydd..gikk for 10 laken..tut å kjør...
blir i follo distriktet...

Billig kan vel diskuteres da ! Den var slett ikke noe glansbilde den bilen der, jeg for min del har ihvertfall ikke ville gitt mer enn 5000,- for den i stupmørke ! I dagslys har jeg aldri kjøptn !

Pitt


det var liksom kommentaren sin det Øyerulling yyyyooohooooo...den svei.....endelig etter over 700 visninger kom det et godt kjøpsråd fra Sjefen sjøl....godt du ikke dro ned å så på den da..da hadde vel det kommet bud på vrakpant..for det er vel en 412 som ikke trengte rustsveising  kanskje verdt Kult...artig dette vwmiljøet her Flau
Loggført

BORN TOO BE AIRBORNE

1965 opel rekord
1966 T1
1967 amazon
06 caravelle
08 multivan
Pitt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1278
Bosted: Oppdal


oppdal så klart


Vis profil
« Svar #5 på: oktober 23, 2008, 19:22:42 pm »

Da er denne SOLGT igjen!!!!!!!!!!!! noen her inne gikk glipp av billig bil...dumt..haddde bare noen ringt å bydd..gikk for 10 laken..tut å kjør...
blir i follo distriktet...

Billig kan vel diskuteres da ! Den var slett ikke noe glansbilde den bilen der, jeg for min del har ihvertfall ikke ville gitt mer enn 5000,- for den i stupmørke ! I dagslys har jeg aldri kjøptn !

Pitt


det var liksom kommentaren sin det Øyerulling yyyyooohooooo...den svei.....endelig etter over 700 visninger kom det et godt kjøpsråd fra Sjefen sjøl....godt du ikke dro ned å så på den da..da hadde vel det kommet bud på vrakpant..for det er vel en 412 som ikke trengte rustsveising  kanskje verdt Kult...artig dette vwmiljøet her Flau

Jeg så den på søndag ! så jeg har kjørt å sett på den,og jeg vet akkurat hva jeg snakker om !
man skal være bra blind for ikke å se all den Hubba bubbaen som var i bagasjerommet foran på den etter at det var skiftet frontstykke på den, så heller ikke ut som høyre hjulbue bak var sveiset inn av noen som har greie på karosseri arbeid heller,og for ikke å snakke om hvor fint den var lakkert ! Jeg har ikke planer om å kjøpe slik bil men min kompis som var med Bydde faktisk 13000,- levert på Otta !

Pitt
































































Loggført

E ha kasta mange sånne !


Tlf 90834700
Fommer`n
Medlem
***
Innlegg: 221
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #6 på: oktober 23, 2008, 20:50:19 pm »

woooow...så du titta på`n...så kompisen ville gi 13..ikke værst etter din dom på bilen.....vel vel.....med mere info fra din side så skjønner man så meget mere...ville vært mindre krig i verden hvis alle hadde bedre komunikasjon Gliser
Loggført

BORN TOO BE AIRBORNE

1965 opel rekord
1966 T1
1967 amazon
06 caravelle
08 multivan
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #7 på: oktober 25, 2008, 14:42:15 pm »

Lurer litt her. De er og ser på bilen og byr 13 levert på Otta. Hvorfor da ikke bare ta den med seg med engang, når man først er der nede. Var ikke bilen bare tut og kjør?
Og senere blir bilen solgt for 10. Hvorfor da ikke kjøre den til Otta og ta bussen ned en totalutgift på maks 1000kr med mat bensin og bussbilett? Da sitter man fortsatt igjen med mer enn 10.
Men det viktigste er vel om ny eier er fornøyd med handelen.

Loggført
Skaravelle
Seniormedlem
****
Innlegg: 413
Bosted: Skien


bugbuddies.no


Vis profil WWW
« Svar #8 på: oktober 25, 2008, 15:57:16 pm »


Men det viktigste er vel om ny eier er fornøyd med handelen.


Det fulgte jo HubbaBubba med på kjøpet, tipper den nye eieren smiler fra øre til øre mens han blåser bobler  Gliser
Loggført



bugbuddies.no
Variant 412
Supermedlem
*****
Innlegg: 584
Bosted: 6612 Grøa


i e Sønndaling i


Vis profil
« Svar #9 på: oktober 25, 2008, 17:54:44 pm »

Lurer litt her. De er og ser på bilen og byr 13 levert på Otta. Hvorfor da ikke bare ta den med seg med engang, når man først er der nede. Var ikke bilen bare tut og kjør?
Og senere blir bilen solgt for 10. Hvorfor da ikke kjøre den til Otta og ta bussen ned en totalutgift på maks 1000kr med mat bensin og bussbilett? Da sitter man fortsatt igjen med mer enn 10.
Men det viktigste er vel om ny eier er fornøyd med handelen.



Må skrive litt eg no da som skulle kjøpe bilen. Eg hadde lagdt inn bud på 13 tusen, det stod også at det var fleire som var interesert i bilen for 15 tusen men det blei vist bare med tanken. Anders ringer da til meg å spør om eg vill kjøpe bilen for 13tusen, eg sa ja og vi hadde da en avtale om det og eg sa at eg skulle komme i løpet av helga. Eg var da bestemt på å kjøpe bilen og siden det skulle være bare tut å kjør fikk eg med meg Pitt til å kjøre da med tanke på at eg skulle kjøre 412n tilbake. Vi reiste på søndag morgen og når vi nærmet oss Oslo ringte eg til Anders slik som avtalt og vi blei enige om at han skulle kjøre opp til Skedsmokorset og møte oss der. Vi ventet der sirka ein halv time, så ringer Anders å sier at bilen hadde stoppet så eg sto da helt fritt til å droppe handelen. Eg syntes dette var litt leit så eg sa vi kommer ned for å sjå om det var mulig å få start på den. Vi kjørte da videre ned til Tusenfryd der di stod på parkeringsplassen, av erfaring med litt lengre turer med eldre vw så hadde eg med meg en verktøykoffert så Anders da fikk låne verktøy. Vi prøvde da å skifte en membran i bensinpumpa og vi blåste å saug etter bensin men nei ikkje sjangs, Anders prøvde å kobble litt slanger under der å vi prøvde å taue bilen men nei det var bare tut å IKKJE kjør. slepe bilen 50 mil opp på Sunndalsøra var jo helt uaktuelt. Vi måtte da bare returnere, men før vi reiste sa eg til Anders at eg kunne enda betale 13 tusen viss han ordnet bilen og kjørte den opp til Otta, det for at det da ikkje skulle være så langt for oss å kjøre ein gang til. Med betaling og mat til Pitt å bensin på bimern så kostet turen 2tusen og en ny tur til Oslo så ville jo pris på bilen blitt 17tusen.  Eg har fleire 412 fra før så eg veit litt kvar og kor mykje dei kan ruste, eg har 412 som er bedre og verre en den aktuelle bilen som også hadde en del rust i skjermbuer bak og eit frontstykke som var skiftet noe som tyder på at den hadde vært skadet i front. Det stod her eit sted at det hadd vært 700visninger på bilen , ja det er det da ikkje mye jælp i viss ingen vill betale meir enn10tusen.
Men uansett bilens tilstand, mitt bud på 13tusen stod ved lag viss den vart kjørt til Otta, da eg ikkje haure noe fra selger  vart eg litt overaska da eg såg att den var solgt for 10tusen, men ingen sure miner til Anders fra meg for det. Slik da trur eg det meste skulle være oppklart hær  Gliser
Loggført

Member of the Vintage VW-Club of Møre & Romsdal


i har mange slike i
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #10 på: oktober 25, 2008, 21:14:00 pm »

Lurer litt her. De er og ser på bilen og byr 13 levert på Otta. Hvorfor da ikke bare ta den med seg med engang, når man først er der nede. Var ikke bilen bare tut og kjør?
Og senere blir bilen solgt for 10. Hvorfor da ikke kjøre den til Otta og ta bussen ned en totalutgift på maks 1000kr med mat bensin og bussbilett? Da sitter man fortsatt igjen med mer enn 10.
Men det viktigste er vel om ny eier er fornøyd med handelen.



Må skrive litt eg no da som skulle kjøpe bilen. Eg hadde lagdt inn bud på 13 tusen, det stod også at det var fleire som var interesert i bilen for 15 tusen men det blei vist bare med tanken. Anders ringer da til meg å spør om eg vill kjøpe bilen for 13tusen, eg sa ja og vi hadde da en avtale om det og eg sa at eg skulle komme i løpet av helga. Eg var da bestemt på å kjøpe bilen og siden det skulle være bare tut å kjør fikk eg med meg Pitt til å kjøre da med tanke på at eg skulle kjøre 412n tilbake. Vi reiste på søndag morgen og når vi nærmet oss Oslo ringte eg til Anders slik som avtalt og vi blei enige om at han skulle kjøre opp til Skedsmokorset og møte oss der. Vi ventet der sirka ein halv time, så ringer Anders å sier at bilen hadde stoppet så eg sto da helt fritt til å droppe handelen. Eg syntes dette var litt leit så eg sa vi kommer ned for å sjå om det var mulig å få start på den. Vi kjørte da videre ned til Tusenfryd der di stod på parkeringsplassen, av erfaring med litt lengre turer med eldre vw så hadde eg med meg en verktøykoffert så Anders da fikk låne verktøy. Vi prøvde da å skifte en membran i bensinpumpa og vi blåste å saug etter bensin men nei ikkje sjangs, Anders prøvde å kobble litt slanger under der å vi prøvde å taue bilen men nei det var bare tut å IKKJE kjør. slepe bilen 50 mil opp på Sunndalsøra var jo helt uaktuelt. Vi måtte da bare returnere, men før vi reiste sa eg til Anders at eg kunne enda betale 13 tusen viss han ordnet bilen og kjørte den opp til Otta, det for at det da ikkje skulle være så langt for oss å kjøre ein gang til. Med betaling og mat til Pitt å bensin på bimern så kostet turen 2tusen og en ny tur til Oslo så ville jo pris på bilen blitt 17tusen.  Eg har fleire 412 fra før så eg veit litt kvar og kor mykje dei kan ruste, eg har 412 som er bedre og verre en den aktuelle bilen som også hadde en del rust i skjermbuer bak og eit frontstykke som var skiftet noe som tyder på at den hadde vært skadet i front. Det stod her eit sted at det hadd vært 700visninger på bilen , ja det er det da ikkje mye jælp i viss ingen vill betale meir enn10tusen.
Men uansett bilens tilstand, mitt bud på 13tusen stod ved lag viss den vart kjørt til Otta, da eg ikkje haure noe fra selger  vart eg litt overaska da eg såg att den var solgt for 10tusen, men ingen sure miner til Anders fra meg for det. Slik da trur eg det meste skulle være oppklart hær  Gliser
Det var i alle fall ganske oppklarende på hvorfor du ikke tok den med deg opp med engang. Og hadde du ringt skulle du fått 412 deler av meg. Har noe igjen som ikke er hentet av han som kjøpte bilen. innsruthjerne, fangere, hengerfeste og noe annet småtteri, men det kunne du i grunn ikke vite at jeg hadde heller da Blunker
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!