Vis innlegg
|
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 29
|
82
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Snekkermesteren som skal bygge 500hk 2332cc
|
på: april 29, 2015, 20:26:35 pm
|
Har du noen bilder av støtstengene, gjerne hullet i enden? Var nysgjerrig på diameter på hullet og hvor mye gods som var igjen rundt hullet. Vi forsøkte oss på et tidspunkt med å lage noen prototyper av samme, men fikk innspill om at oljehullet vårt var for stort (5mm?), og "veggene" på tuppene ville kunne revne/spittes.
Hos oss er prosjektet avsluttet :-)
|
|
|
84
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvor kjøpe bra trekk til boble?
|
på: april 12, 2015, 13:08:46 pm
|
Har kjøpt på Cip1 og er fornøyd med det. Det står i omtalen at det beskytter mot all slags vær og puster osv. Ville ikke satset på at det beskyttet i vinterværet her på Vestlandet, men egner seg godt inne på verkstedet, som beskyttelse mot slipestøv osv.
|
|
|
88
|
Forum / Problemløseren / Sv: Fjerne varmekanaler, uproblematisk?
|
på: mars 18, 2015, 23:09:55 pm
|
Luften går likevel gjennom boksene og kjøler toppene. Hadde problemer med topper som gikk alt for varme. Kjørte uten papprørene. Fant det ut av det etter en del søking på Samba og tips fra Raby. Fixet seg når rørene kom på plass! Beklager avsporingen til tråd-eier
|
|
|
90
|
Forum / Problemløseren / Sv: Fjerne varmekanaler, uproblematisk?
|
på: mars 18, 2015, 21:10:06 pm
|
Viss det kun er eksoslekasje du vil unngå å få inn i bilen, holder det med å fjerne det fleksible varmluftrøret som går mellom motor og karosseri. Viss man senere vil ha varmen tilbake kan man montere røret igjen. Jeg vet også at de norske somrene ikke alltid er så varme som man kunne ønske Jeg ville vært litt forsiktig med dette. Dersom varme pottene fortsatt sitter på, trenger de luftgjennomstrømming for at toppene ikke skal gå for varme.
|
|
|
|