mai 06, 2024, 17:37:53 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: min 67 mod type 1  (Lest 895 ganger)
pettert
Nybegynner
*
Innlegg: 38
Bosted:


Vis profil

« på: juli 19, 2010, 17:46:51 pm »

her er min 1500 type 1. Har gjort noen nye små ting siden jeg fikk den. Hatt på lykt capser, hvitsider,nye dempere foran, kapsler og t bar fangere. Har og kappet å vridd forstillingen 1 cm.( noe jeg ikke synes ble nok)
bilen har også fått noen strøk med en farge fra suzuki. Var veldig usikker på fargen på det hvit feltet, men ble kjempe fornøyd.
Her er noen bilder ihvertfall..





Loggført
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #1 på: juli 19, 2010, 18:33:21 pm »

du har vel en 68 modell, evt sen 67 etter august? stående lykter og store t-bars/fangerfester.. kul bil allikevel! MER NED I FRONT! Blunker
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

pettert
Nybegynner
*
Innlegg: 38
Bosted:


Vis profil

« Svar #2 på: juli 19, 2010, 18:44:41 pm »

Har gundert på dette jeg også skjønner du. De fangene jeg fikk med var de firkantete typene. De er vell ikke levert på 67?
Vurderer senkespindler i tilegg. Men er redd jeg går borti skjermer siden jeg ikke har korta ned forstilling. Noen som veit om jeg fint kunne senka med spindler uten å få problemer?
Loggført
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #3 på: juli 19, 2010, 18:54:13 pm »

det er iallefall 68 mod eller nyere.. utvendig bensinpåfylling bekrefter, men kan allikevel stå 67 i vognkortet..

senkespindler bygger utover, og med bildene ser det ut som om det kommer til å gå utenfor. kan jo fikse forstillingen mer da. er bare å sveise senkerene i en lavere vinkel.

kan ikke se noe eksos der?
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #4 på: juli 19, 2010, 19:39:03 pm »

Syns det ser ut som perfekt brukshøyde foran, jeg.  Blunker
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
pettert
Nybegynner
*
Innlegg: 38
Bosted:


Vis profil

« Svar #5 på: juli 20, 2010, 20:55:02 pm »

Stemmer at det er dårlig med eksos rør rektalt på bobla;)
de satt så dårlig at jeg tok de av. Så må ordne no!
Er egentlig en fornuftig høyde foran. Men hva f..n er tøft med fornuftig?Blunker hehe
Loggført
TURBO
Gjest
« Svar #6 på: juli 20, 2010, 21:05:13 pm »

NYDELIG fargekombo,men jeg angrer ikke på at jeg tok av mine øyelokk,men smak å behag Blunker
Loggført
58orgbug
Supermedlem
*****
Innlegg: 628
Bosted: fredrikstad



Vis profil
« Svar #7 på: juli 20, 2010, 21:25:44 pm »

Nydelig bil, og perfekt høyde. hvis du har planer om å bruke bilen på Norske veier vil jeg annbefale å ikke senke noe mer, men du er sjefen over din egen bil så det blir jo opp til deg, men den er virkelig nydelig som den er syns jeg.
Loggført

FOLLO VW KLUBB
vw dude
Seniormedlem
****
Innlegg: 439
Bosted: kongsberg



Vis profil
« Svar #8 på: juli 20, 2010, 22:38:58 pm »

fy f... å rå bil!!!  Gliser
Loggført

- VW boble 1970
- Mazda 2 2018
- Tempo corvette 1967
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!