mai 05, 2024, 03:32:14 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Forslag til ny kategori på forumet...  (Lest 2124 ganger)
atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« på: november 16, 2014, 18:33:35 pm »

Hva med en egen kategori hvor private folk med kunnskap i en eller annen form
som kan bidra og hjelpe, kan legge inn sine meritter og tilby sine tjenester.

Eksempel er når man f.eks trenger hjelp til sveising, senking, elektrisk eller
hva enn det måtte være så kan man gå inn og finne folk som kan dette og som
man kan spørre om hjelp avtale en pris etc...

Eksempel til navn på knapp:

* Luftkjølt Hjelpen
* Aircooled Service
* Assistanse Tråden
* Skruhjelpen
* Verkstedet
* Nilz med skillz... Gliser

Viktig at man da legger ut det man kan, og hvor i landet
man befinner seg i landet, om man foretrekker og skru i egen garasje
eller komme til din garasje/til deg. Synes også det ville vært bra om
folk kan anbefale folk de har brukt og som er bra, både av assistanse
fra folk på forumet, og utenfor...

Syns det hadde vært utrolig nyttig og hatt ett slikt sted på forumet
og håper og regner med at flere har tenkt samme tanke... Glad

Kom gjerne med forslag selv, om dette i det hele tatt er gjennomførbart?

På forhånd takk

Mvh Alex Glad



« Siste redigering: november 16, 2014, 19:12:15 pm av atufte » Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1 på: november 17, 2014, 18:42:30 pm »

har jo airmapp.com som er eit forsøk på å samla vw entusiastar i eit kart,der kan ein jo legga inn sine "sørviser" blant anna.
men ellers er vel da somregel i problemløysaren at sånne forespørslar havnar, og intrykket mitt er vel at dei ferraste har tid:=) (kva med å lera seg litt på eigenhånd,informasjonen ligg strødd rundt på forumet?)
men om detta funkar her på forumet er jo vansklig å sei utan å ha prøvd da.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #2 på: november 17, 2014, 18:47:41 pm »

Dette har vi forhandler seksjonen til:-)
Dersom noen har lyst å annonsere sine tjenester på forumet så bes de ta kontakt med meg først.
Utover det kan selvsagt folk hjelpe hverandre og det har vi problemløseren (og forsåvidt "resten" av forumet til).
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« Svar #3 på: november 17, 2014, 19:03:05 pm »

har jo airmapp.com som er eit forsøk på å samla vw entusiastar i eit kart,der kan ein jo legga inn sine "sørviser" blant anna.
men ellers er vel da somregel i problemløysaren at sånne forespørslar havnar, og intrykket mitt er vel at dei ferraste har tid:=) (kva med å lera seg litt på eigenhånd,informasjonen ligg strødd rundt på forumet?)
men om detta funkar her på forumet er jo vansklig å sei utan å ha prøvd da.

Det er ikke alle som har tid til og gjøre alt selv vettu... Gliser + dette var ikke ment for meg hovedsaklig men for alle de flinke folka her på forumet som kan tjene noen slanter på og hjelpe slike som meg, og garantert mange andre..

F.eks så var sistemann som hjalp meg er en super flink fyr som kan det meste både elektrisk, sveising og har generell kunnskap på luftkjølte biler, så hvorfor skal det være så dumt og ha ett eget sted hvor disse tjenestene
kan ligge tilgjenngelig for alle...

PS! Jeg har også fått hjelp til mye ting som jeg kan selv også, men som jeg rett og slett ikke har kapasitet til selv
da jeg har 2 unger og jobber 24/7, jeg liker veldig godt og bygge bil selv, og bestemmer selvfølgelig hvordan den skal se ut selv, men må innrømme at kjøring i sommerhalvåret er det som ligger hjertet nærmest... Gliser

Kan hende noe vil bygge seg en motor etc, selv om de ikke har tid selv på grunn av jobb, familie etc, husk
hvis du jobber nok så kan du mest sannsynelig også betale for og få litt hjelp...er ikke alltid latskap som er grunnlag for og spørre om hjelp vettu... Glad Glad
Loggført

TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5138
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #4 på: november 17, 2014, 20:28:58 pm »

Synes ideen er god. Har selv skrudd og mekket noen Bobler her på forumet gjennom eu kontroll ++ når folk har bedt om hjelp via problemløseren. Men problemet med å sette seg opp på en slik liste er at plutselig ber litt for mange om hjelp og det er vanskelig å si nei, og vips så har man ikke tid til egne prosjekter. 
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« Svar #5 på: november 17, 2014, 21:48:44 pm »

Synes ideen er god. Har selv skrudd og mekket noen Bobler her på forumet gjennom eu kontroll ++ når folk har bedt om hjelp via problemløseren. Men problemet med å sette seg opp på en slik liste er at plutselig ber litt for mange om hjelp og det er vanskelig å si nei, og vips så har man ikke tid til egne prosjekter. 

Du bestemmer jo selv om du vil tilby dine tjenester da... Gliser

Men denne tråden kan jo legges død da admin ikke virket spes keen på
denne ideen...null stress for meg, var bare ett forslag... Gliser
Loggført

Servicevogna
Juniormedlem
**
Innlegg: 64
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #6 på: desember 12, 2014, 07:44:13 am »

Servicevogna er klar for å hjelpe til!
Loggført

Servicevogna Tlf.41439858
StarBugs Geir
Supermedlem
*****
Innlegg: 1204
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #7 på: desember 12, 2014, 11:38:59 am »

Det hadde vært fint om det under forhandler-kategorien lå litt info om betingelser og priser. Det kunne kanskje også vært et skille mellom proffe aktører og glade amatører?

Tenker da prismessig og gjerne også i strukturen. Det er jo forskjell på en privatperson som vil hjelpe litt/selge noe deler på hobbybasis og et proff-verksted eller en butikk. Glad
« Siste redigering: desember 12, 2014, 11:47:04 am av StarBugs Geir » Loggført

1974 1303s
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #8 på: desember 12, 2014, 11:45:24 am »

Det hadde vært fint om det under forhandler-kategorien lå en info om betingelser/priser. Det kunne kanskje også vært et skille mellom proffe aktører og glade amatører?

Tenker da prismessig og gjerne også i strukturen. Det er jo forskjell på en privatperson som vil hjelpe litt/selge noe deler på hobbybasis og et proff-verksted eller en butikk. Glad
Til fordel for de proffe så er prisen lagt på hobby nivå. Interesserte kan ta kontakt direkte med meg.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!