mai 10, 2024, 08:13:27 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Noen som har Chrom/White spoke 5x205 på Boble?  (Lest 800 ganger)
olechund
Medlem
***
Innlegg: 205
Bosted: Sandnes



Vis profil WWW
« på: august 18, 2014, 08:00:11 am »

Noen som har Chrom/White spoke 5x205 på Boble?  Eller bruker folk dette kun på Buggy og Baja?
Tenkte på 5x15 up front og 7x15 in the back!
Noen som har tips og bilder av dette ?
Loggført

59 Boble (o\ i /o)
62 Boble (o\ i /o)
09 Audi A4 Avant S-line
93 Audi 80 Cab 2,3
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #1 på: august 18, 2014, 10:18:49 am »

Bare innpresset er riktig er ikke det noe problem. 7" bak med ET på ca 0 funker het topp på boble med korte aksler. Foran med 5" felg bør vel ET ligge mellom 20 og 35 et sted. Men hvorfor akkurat whitespoke??
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
olechund
Medlem
***
Innlegg: 205
Bosted: Sandnes



Vis profil WWW
« Svar #2 på: august 18, 2014, 14:36:35 pm »

Bare innpresset er riktig er ikke det noe problem. 7" bak med ET på ca 0 funker het topp på boble med korte aksler. Foran med 5" felg bør vel ET ligge mellom 20 og 35 et sted. Men hvorfor akkurat whitespoke??

Hmm... tanken slo meg når jeg holdt på med mine gamle Tamiya biler. Så også en som laget en copi av en Sand Scorcher. (ikke den som ble bygget til Tamiya) Men tror det må bli Chrome Spoke hvis det blir aktuelt. Se om eg finne noen bilder. Kanskje finne en ny look.
Loggført

59 Boble (o\ i /o)
62 Boble (o\ i /o)
09 Audi A4 Avant S-line
93 Audi 80 Cab 2,3
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!