mai 03, 2024, 08:44:18 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Finnes det gule lykteglass til bay?  (Lest 905 ganger)
Dragset'n
Supermedlem
*****
Innlegg: 1504
Bosted: Sunndalsøra


tlf 91544358


Vis profil
« på: juni 05, 2012, 16:43:31 pm »

Hvis det gjør, er det noen som har? Eller vet hvor det kan kjøpes?
Loggført

Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #1 på: juni 05, 2012, 20:15:07 pm »

Har sett div av liggende lykter i gult men ikke til "stå-boble" eller bay. Frankrike er vel eventuelt stedet å lete. Folie er et godt og svært rimelig alternativ (blir bra hvis man har treningen i å krympe folie).
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Seven
Supermedlem
*****
Innlegg: 942
Bosted: Christian Sund



Vis profil
« Svar #2 på: juni 05, 2012, 20:33:07 pm »

Noe slikt ? Du har vel slik nymotens buss såååå...

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1279643
Loggført

Shift Happens !
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #3 på: juni 05, 2012, 20:40:49 pm »

De er til splittbuss.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
StarBugs Geir
Supermedlem
*****
Innlegg: 1204
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #4 på: juni 07, 2012, 08:56:35 am »

Tror du må bruke folie. Men det funker bra det! Glad http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34345045
Loggført

1974 1303s
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #5 på: juni 07, 2012, 09:34:05 am »

Tror du må bruke folie. Men det funker bra det! Glad http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34345045

Den du har linket til der har jeg prøvd på en 1977 model Polo og min meming er at den er litt for "knall" i fargen. Den som du får kjøpt hos Parts&retards er mye penere. Den er farlig lik orginale gule glass i fargen Glad
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #6 på: juni 07, 2012, 09:59:40 am »

Jeg har en gul transparent lakk på en liten sprayboks. Vet ikke hvor den er kjøpt men... fikk den. Med lakk kan man velge selv hvor "knall" man vil ha fargen etter hvor tykt man legger på. Lakk på innsiden.

Trur d va Mr. Aaram i fikk lakken fra, DragZ! Hør me han Blunker
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Dragset'n
Supermedlem
*****
Innlegg: 1504
Bosted: Sunndalsøra


tlf 91544358


Vis profil
« Svar #7 på: juni 07, 2012, 10:25:50 am »

takker for svar folkens!  Glad
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!