Vis innlegg
|
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 31
|
151
|
Bruktbørsen / Biler ønskes kjøpt / Sika
|
på: desember 15, 2016, 19:37:10 pm
|
Vurderer å bytte bil. Ønsker derfor å få tak i Sika som er (omlag) godkjent. Aller helst med skilt. Årsmodell og farge er utan betydning, så lenge den er luftkjølt. Småfix er OK, men prosjekter og omfattande rust er ikkje aktuelt, då eg er gått i metning på det for ei stund. Helst ikkje senk og skamtrimma motor. Vis kva du har, og kom med forslag til pris. Om ønskeleg har eg ein -75 Sika med skilt og i dagleg bruk, som mellomlegg
|
|
|
152
|
Forum / Snikk-snakk / T1 T2 Forvarming - eksosvarme
|
på: desember 15, 2016, 08:11:24 am
|
Dei aller fleste bruker vel den originale forvarminga på innsugsmanifoilden?! Ser det er ganske mange forskjellige variantar ute å går.
Utvendig diameter ser eg varierer, og det eg har funne så langt er: - 16mm amerikansk 'triminsug'(Bugpack) Her er også den støypte aluminiumsdelen svært kort. - 18mm Tysk 1300 SP - 20mm Tysk 1600 SP - 20mm Brazil 1600 DP - 24mm Tysk 1600 DP
Det er kanskje enno fleire komboar?
Nokon som har tankar om dette?
Finn vidare på nettet at det er primært to tankegongar med virkemåten til desse røyra også; - Den eine er den intuitive der ein er påkobla eksosporten på 4'aren, og utløp inn i lavtrykkssona i potta ved 2'aren. Ein får då eit gjennomløp av eksos i røyret. - Den andre er der begge er kobla til eksosportane på 2'aren og 4'aren. Der vil eksosen stå å 'pumpe' frå side til side, alt ettersom trykket endrar seg med tenningsrekkefølga. Desse har lettare for å gå tett då dei ikkje har gjennomløp av eksos.
Då eg manglar røyrene på den amerikanske trim-manifoilden, har eg eit sterkt ønske om å bruke 24mm røyret. Dette er noko 'flatklemt' for å ligge tett inntil innsugsrøyret for auka effekt. Det kan komme til å bli eit byggverk.......
Nokon med erfaringar her? Kom med innspel! Eg forsøkte å få tak i 12v varmekabel for å supplere, men firmaet som hadde dette responderer ikkje på henvendelsar:-/
|
|
|
154
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: 180mm Sachs clutch
|
på: desember 13, 2016, 23:03:57 pm
|
Ok Takker for info Eg kjøpte den for ganske nokon år sidan for å ha i ein Early buss eg hadde, men blei aldri montert. Kjøpt på finn, og då tydeleg vis lurt?!? Har alltid låge i denne kartongen. Trykkplata og utløysarlager då? Nokon som kan bruke det til noko?
|
|
|
155
|
Forum / Problemløseren / Sv: Gummimansjett til opphengskuler
|
på: desember 13, 2016, 19:22:43 pm
|
Lurer litt på dette. Virker som om produsentane ikkje bryr seg om varene sine lenger. Kjøpte nye profilstøpte gummislangar til bensinpåfyllinga på Plokkoppen i fjor. No er dei altså omlag eit år gamle, og no er dei fulle av små sprikker, og bensinen skvulper ut i venstresvingane/rundkøyringane om eg har meir enn 1/3 full tank Gummiane på bærekulene rauk i sommar. Då var dei også vel eit år gamle. Sliter med å synest dette er greit! Skulle gjerne betalt doble prisen, om eg hadde fått deler av ordentlig kvalitet. Om nokon har gode leverandørar, så foreslår eg at dei blir nemnt her.....
|
|
|
157
|
Forum / Rat-look / Sv: Post din Rat-Looker!
|
på: desember 13, 2016, 08:50:54 am
|
Når det gjelder Rat, blir fort marginane små, før det blir Råtten... [attachment=1] #snartpåtidemedsveiserøykigjen
|
|
|
158
|
Bruktbørsen / Deler selges / 180mm Sachs clutch
|
på: desember 13, 2016, 06:09:17 am
|
Når alt kom til alt, så hadde eg feil clutch i hyllo Var så sikker på at det var ein 200, men så mangla det litt. Derfor vil eg gjerne byte/selge denne komplette, ubrukte, men lagra, clutchen i ein like ubrukt 200 lamell. Nokon som treng? Dette er som det framkommer av bilda; lamell, trykkplate og utløysarlager, i originalemballasje [attachment=1] Litt usikker på om den også passer til boble. Sikkert nokon som veit?!? [attachment=2]
|
|
|
159
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: På gjengrodde stier fortsetter.....
|
på: desember 08, 2016, 08:47:34 am
|
Her kan man virkelig snakke om gjengrodde sti.... eller vent nå litt, veier! Det ser nærmest ut som om alle i køen bare har forlatt kjøretøyene sine Ideen din får meg til å tenke på Øystein Sundes fantastiske betraktning ifm befolkning av grisgrendte strok; Mellom Seljestad og Låtefoss der lå det ei lita bru som var så smal at ingen verken kunne møtes eller snu. Der kom det en dag en danske med Skoda og campingvogn. Han punkterte midt i brua og så var sirkuset i gang. For midt imot kom en lastebil fra Frydenlunds bryggeri, og bakfra kom det en Stabburstrailer med Stabburspølser i. Og begge ville hjelpe til, men goddag ble fort godnatt, for campingvogna var av polsk fabrikat, og reservehjulet var flatt.............. ........Og sommer'n gikk og de fikk herrefrisører lysløype, Rottary og varaordfører, og da det kom et tivoli på flere hundre tonn, fikk de støtte fra Distriktenes Utbyggingsfond. Men tilslutt hadde departementet fått nok, og da statsminister'n snakka på seg snakkebrokk, da va'kke sjefen for Vegdirektoratet sein med å legg om veien. Og siden har ingen sett dem bortsett fra en og annen fotturist som kan melde om et lykkelig samfunn uten en eneste bilist Og når de trenger forsyninger sånn som egg og melk og torskerogn da bare leder de trafikken inn på gamleveien der det står en danske med campingvogn
|
|
|
160
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Kvalitets kulelagere
|
på: november 30, 2016, 21:06:12 pm
|
Tja, kva skal ein sei?!? Utanpå esko står det jo vitterlig 'Made in Germany' Inni finn eg; Innerlager, SKF 6207/C3 Explorer Italy B. Ytterlager Koyo 308-203 Czech og støvtetning NAK. Positivt at det var med både låsering og saksesplint. Ytterlageret har separat innerring, og kjennes like slarkete ut som det eg kjøpte hos norsk lenerandør sist. Jaja, kjøpt er kjøpt og spist er spist! Så no er det berre å gå i gong å skitna seg ut igjen
|
|
|
161
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Kutt bensinpumpe
|
på: november 28, 2016, 12:17:38 pm
|
......og kva skjer med oss som har original mekanisk pumpe då? Kor i tanken er det pumpa suger frå når bilen ligger opp ned? Burde dei ikkje kreva solenoid som stenger for tankluftinga også?? Dette er tull å kreve Derimot, at pumpa stopper ved motorstans, kan jo vera fornuftig. Der er jo mulig å krasje, og fortsatt stå på hjula.....
|
|
|
163
|
Forum / Problemløseren / Sv: var ryggelys påbudt i 1974?
|
på: november 24, 2016, 08:23:44 am
|
Når alt dette er sagt, så må det framholdes at ryggelysa på LateBay er noko av dei best fungerande originalmonterte ryggelys gjennom tidene! På Plokkopp'en var det heller ikkje pæreholdar, men flytta over frå eit sett i skrotekassen. La opp enkel lampettledning til brytar på gearkassen, og henta straum på coilen, som originalt. Eg ville ikkje bytt desse ryggelysa mot noko! Vil derimot anbefala alle å ettermontera, for din eigen komfort
|
|
|
164
|
Forum / Problemløseren / Sv: Hva er standard forgasser på en 1300 motor?
|
på: november 22, 2016, 21:06:27 pm
|
7500 km. Da kan det kanskje snart være på tide da Det er 7500mil. Dei ser jo uforskamma fine ut, så tenkte dei skulle surre rundt litt til. (plukker sammen ny motor, for å sleppe lekkasjane på EU i februar) Dette sporte jo litt av, men argumentet med relativt rett justert forgassar er viktigare enn størrelsen.....me veit jo kva som teller
|
|
|
165
|
Forum / Problemløseren / Sv: Hva er standard forgasser på en 1300 motor?
|
på: november 22, 2016, 08:29:27 am
|
Forbruket har vore eit tema til tider. Eg målte den sist eg var til Voss for å henta eit lass med ved. Tom bil opp, 13 mil, og ordentlig full bil heimatt 13 mil, ga eit over all snitt på 1,009 l/mil. Det meiner eg er innanfor Hadde ute og såg på pluggane sist veke, sidan eg ikkje har gjort det før, og eg ser ingen grunn til å byte. No har eg hatt bilen i over fem år/ 75000 km, og ikkje skifta enno....... [attachment=1]
|
|
|
168
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Pressing av Bærekuler t2
|
på: november 15, 2016, 08:43:33 am
|
Eg har skifta kuler mange gonger på Plokkopp'en min, og hugser at spesielt eine gongen var det umulig å få dei siste millimeteren inn. Hadde ingen betydning, anna enn at bilen blir 1mm høgare Som eit tips; Det eg har hatt god erfaring med no siste gongen, er at eg bora hol på toppen av kulene, og gjenga inn greasniplar. Bruk grease på bor og tapp for ikkje å få spon ned i kula! Presser fett i her i lag med resten av forstillinga, på oljeskift/5000km. Viktig at hjula heng fritt når ein fyller her. Ved nye kuler gjekk det 10-12 slag på fettpressa, før det begynte å tyte ut rundt kula. Tok av mansjetten for å fylle med på kor mykje det var plass til. Har brukt ein blå Castrol, som er seig & god På 5000km går det no typisk to slag fett på kvar nippel.
|
|
|
169
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: spm angående evt salg av prosjektbiler jeg har stående...
|
på: november 14, 2016, 18:10:31 pm
|
Det er ganske mykje å lesa seg opp på, ift eksport av ting som er over 50 år gamle. Sjekk gjerne Toll.no og kulturradet.no i tillegg til vegvesen.no Bla står det:Maleri, skulptur og annen billedkunst, kunsthåndverk og prototyper for designprodukt, motorvogner, luftfartøy og skinnegående materiell fra før 1950 må det også søkes om utførsel for.
|
|
|
171
|
Forum / Forumexpressen / Bergen - Østfold - Bergen
|
på: oktober 27, 2016, 20:51:26 pm
|
Har pådratt meg ein tur med tom biltransporthengar austover. Dette kjem til å skje plutseleg, ein dag neste veke......Har greitt med kapasitet austover. Noko meir begrensa vestover Edit; Avreise Bergen blir i 6-tida fredag morgon, med retur i kveldinga
|
|
|
173
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Dette var en raring. Samba panelvan
|
på: oktober 27, 2016, 20:45:16 pm
|
Så kommer spørsmålet. Om du kjøpte bilen. Ville du da fortsatt til 23 vindu, eller konvertert tilbake med normalt tak?
Eg har lenge lurt på kvifor ikkje dei har komme opp med Sika med overlysvindu, så kanskje ein real omskjæring hadde vore på sin plass?!?
|
|
|
174
|
Forum / Problemløseren / Sv: Hjullager bak Late Bay
|
på: oktober 18, 2016, 09:14:48 am
|
I fjor sommar når eg skifta sist, kjøpte eg komplette sett frå ein anerkjent norsk leverandør til miljøet. Etter montering, så kunne eg måle 3,5-4,0 mm slakk frå skjermbuen, og inn til felgkanten. JA, eg har sjekka aksling og hub, og lagerbanane glir trongt på begge, så slitasje her tviler eg på..... Må sjå om eg rekk å riva ned venstre sida i morgon, då eg føler hjulet er på veg av
|
|
|
175
|
Forum / Problemløseren / Sv: Hjullager bak Late Bay
|
på: oktober 17, 2016, 11:38:52 am
|
Som P-Stop skriv, så passer desse: Inderste inside Ø [mm] 35 outside Ø [mm] 72 width [mm] 17 Ytterste inside Ø [mm] 35 outside Ø [mm] 62 width [mm] 19 Då eg har skifta to sett på like mange år, og fortsatt fått pes på EU pga slakk, tenkte eg å gå til lokal SKF forhandlar å kjøpa alternativa. Det inderste er rein standard 35x72x17, og kostar typisk rundt tohundrelappen Det ytterste derimot, finnes ikkje i den bredden (19mm), kun i 14mm; 35x62x14 Prisen på dette er rett rundt 900-lappen Slik det såg ut sist eg skifta, mtp slakk, så er det det ytterste som har mest radiell slakk. Ser for meg at eg må lage meg ein 5mm distansering for å få dette til!?! Nokon som har prøvd dette før Håpte at gevinsten skulle vera mindre slakk, og lengre levetid......
|
|
|
176
|
Forum / Problemløseren / Sv: Hjullager bak Late Bay
|
på: oktober 13, 2016, 20:29:39 pm
|
Takk for svar. Alltid like fasinerande kor flott forumet verker :-)
Ein liten hake her er ein divergens mellom måla; 62x35x18 kontra 62x35x19........ No er det det inderste lageret eg har minst tiltru til, og ift svar #2 så burde det vera 72x35x17.....
|
|
|
177
|
Forum / Problemløseren / Hjullager bak Late Bay
|
på: oktober 13, 2016, 18:29:30 pm
|
Meiner at nokon ein gong la ut måla på hjullagra bak på LateBay. Har no søkt å googla å greier, utan treff. Nokon som veit med sikkerhet?
|
|
|
178
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Forstilling Late Bay - trengs ikkje likevel
|
på: oktober 11, 2016, 15:49:44 pm
|
Vurderer å gå til anskaffelse av ei anna forstilling til Plokkopp'en. I så fall kunne eg tenkt meg ei (gjerne komplett) forstilling utan innsveiste senkarar, men med full bredde og bump stops. Mao original. Kan sjølvsagt vera komplett med armar, ledd og hubs etc. No har eg jo nye kuler, hjullager, bremsar etc på den eg har, så om den er 'i nettoen' så kan også dette vera av interesse. Kom med forslag og prisbilde, så får eg sjå om tiltakslysta blir trigga Edit; Den manglande tiltakslysta blei erstatta av kjøpetrong, så eg byter bil i staden for forstilling. Takk for alle gode tilbud karar!
|
|
|
180
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: H. Bremsekaliper Late Bay, i god stand
|
på: september 23, 2016, 07:11:47 am
|
Gode forslag og innspel her. Eg har hatt av begge caliparane i sommar ifm hjullagerskifte. Alt er eigentleg reint og fin, stempela går lett og pakningane ser fine ut. Den høgre har hol i mansjetten, utan at det var spesielt støvete inni av den grunn. Smurte opp med bremsefett, slipte lett over stripene i skivene, men likevel dreg den til venstre = lite effekt på høgre sida. Den er (fortsatt) i daglig (mis-)bruk, så den står seg i alle fall ikkje ihel. Her frå gårsdagens opplasting: [attachment=1] Som de seier, så er det viktig at bremsane er i stand
|
|
|
|