mai 13, 2024, 07:02:01 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Stor aktivitet i "boble" Norge  (Lest 1286 ganger)
Himmelsenga
Nybegynner
*
Innlegg: 3
Bosted:


Vis profil

« på: april 04, 2008, 23:51:52 pm »

Er nykommer her inne og jeg ble positivt overasket over at aktivteten og interessen er så høy for luftavkjølt,nå er det en del år siden jeg var i miljøet jeg har dedikert livet mitt til Harley og Amcar de siste åra men jeg har alltid likt "rabalderwagon" Gliser
Jeg var noe aktiv i Grenland VW klubb på slutten av 80 tallet
Jeg var lykkelig eier av en 1967 boble i 1988 som var byggd som calooker på slutten av 70 tallet og "modernisert" på 80 tallet med 1600 motor 2X 40mm dellorto gassere,Ombro anlegg og vassere kam.Hadde mye gøy med denne som desverre endte opp som spiker når jeg fikk kloa i en Datsun 240Z prosjekt,samtidig så hadde jeg 1966 boble automat med orginalt soltak som var et oppgitt rustfritt prosjekt.denne ble vidresolgt til noen som skulle ha soltaket og sende resten til spiker.
I alle disse åra så har suget etter en boble ligget der så kansje jeg realiserer "drømmen" snart.
Loggført
Der_Butzelmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø


The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!


Vis profil
« Svar #1 på: april 05, 2008, 04:08:26 am »

Er nykommer her inne og jeg ble positivt overasket over at aktivteten og interessen er så høy for luftavkjølt,nå er det en del år siden jeg var i miljøet jeg har dedikert livet mitt til Harley og Amcar de siste åra men jeg har alltid likt "rabalderwagon" Gliser
Jeg var noe aktiv i Grenland VW klubb på slutten av 80 tallet
Jeg var lykkelig eier av en 1967 boble i 1988 som var byggd som calooker på slutten av 70 tallet og "modernisert" på 80 tallet med 1600 motor 2X 40mm dellorto gassere,Ombro anlegg og vassere kam.Hadde mye gøy med denne som desverre endte opp som spiker når jeg fikk kloa i en Datsun 240Z prosjekt,samtidig så hadde jeg 1966 boble automat med orginalt soltak som var et oppgitt rustfritt prosjekt.denne ble vidresolgt til noen som skulle ha soltaket og sende resten til spiker.
I alle disse åra så har suget etter en boble ligget der så kansje jeg realiserer "drømmen" snart.


Hei og velkommen.
Om du får tak i ei boble igjen, vær grei å ikke la den også gå til spiker da  Gliser
Det er Harley brakker som skal brukes til spiker og dregg e.l, ikke bobler  Blunker
Loggført

-73 1303S WBX
-69 Buggy, kort
-91 T4 Multivan
-04 Touran
Seven
Supermedlem
*****
Innlegg: 942
Bosted: Christian Sund



Vis profil
« Svar #2 på: april 06, 2008, 21:56:29 pm »

Stor aktivitet - med pause innimellom. Fint bilde
http://www.adressa.no/kultur/article1059357.ece
Loggført

Shift Happens !
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!