mai 05, 2024, 23:07:15 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 2 stk Hot-Owls selges. 1500,- (inkluderer 10 stk alu muttere)  (Lest 727 ganger)
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« på: juli 18, 2011, 00:11:12 am »

Har disse til overs etter at jeg måtte lage meg tykkere adaptere ved ved montering av repro Cosmic felger bak på bobla mi.
For dere som ikke vet hva "Hot Owl's" er så er det adaptere fra 205-5 boltsirkel (STOR 5 bolt vw) til Porsche 130-5. Tykkelsen på adapterene er kun 18 mm. De er laget av EKTE stål og er annerkjente i luft vw miljøet for sin kvalitet. Disse monteres på bil med orginale hjulbolter.



Som man ser er det "dasket" på ei stålskive som ikke har annen betydning enn at det så bedre ut ved montering av 17" Cup 1 felger. Denne er sikkert mulig å få av igjen hvis ønskelig. Den sitter kun i lakk;-)
Adapterene ble glassblåst og lakkert i vinter. Boltene på den indre hullsirkelen ble også frisket med gjengesnitt for å unngå skjæring ved montering av alu muttere.

« Siste redigering: juli 18, 2011, 00:16:57 am av Bablefish. » Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #1 på: juli 18, 2011, 09:57:44 am »

Tar de jeg hvis du kan levere på SCC.
Loggført

1961 T1 - Custom
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #2 på: juli 18, 2011, 10:00:31 am »

PM
« Siste redigering: juli 18, 2011, 17:48:44 pm av Kjetil L » Loggført

1961 T1 - Custom
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #3 på: juli 18, 2011, 22:36:27 pm »

Da anser jeg disse som solgt Glad
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!