mai 05, 2024, 10:18:39 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hva bør godtas og ikke?  (Lest 786 ganger)
riskyer
Supermedlem
*****
Innlegg: 824
Bosted: Skien


76 bay


Vis profil WWW
« på: november 20, 2008, 08:45:43 am »

Lurer på om det er mulig å starte en tråd ang hva som kan godtas og ikke inne på forumet her,uten at det tar helt av?
Hørte i dag at Empiboy er blitt kastet ut av forumet fordi "begeret var fullt " og at de ikke ville ha en "tidsinstilt bombe" her inne.

Ingen tvil om at Empi innimellom kan erte på seg gråstein,og at han har kommentarer som burde vært uskrevet,men det har da flere her inne?
At han og JHU ikke går så godt i lag,budre vel strengt tatt ikke føre til utestengelse!

En annen ting som jeg har reagert på er at det er noen av dere som er ganske kjappe til å fyre veldig oppunder (dere veit sjøl hvem det er)når noen diskusjoner begynner å gå høyt!(skulle innimellom tro at det var for å fån til å tilte)

Ut ifra noen a trådene som jeg har sett(har begrenset fartstid her)så er det også vanskelig å gå tilbake i ettertid for å se hvor ting gikk galt og hvorfor,fordi trådene blir kraftig moderert til tider.Etter min mening hadde det vært bedre bare å låse et emne hvis det har sklidd helt ut enn å ta bort det som ikke passer,det syns jeg er en uting!

Tror kanskje en del a oss her inne er interresert i å holde ting på et sakelig nivå, (og det er faktisk ikke bare en som har tatt av her i det siste)og dere som har vært med på detta lenge,har sikkert gode forslag.Bør utestengelse fra forumet opp  til avstemning, eller holder det at et par kamerater på toppen ,bare kan sende en tupp? Hæ
Loggført

Alt MÅ ned!!
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1 på: november 20, 2008, 08:59:10 am »

Dette er en sak mellom Johan og VWNorge og vil ikke bli "diskutert" på en åpen tråd.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!