mai 03, 2024, 22:43:31 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hva er ok for for en tur/gate motor?  (Lest 1119 ganger)
Gaffel
Supermedlem
*****
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad


That's what she said..


Vis profil
« på: juni 16, 2010, 10:29:22 am »

Motoren er en 1835 med to 40 hpmx empi gassere. El tenning, og en friskere kam(ingen specs=()
Toppene er orginale.

Har lyst til å få litt mere fres ut av denne og lurer på om det er noen spesiel type topp som egner seg bedre enn andre for mere effekt?
Evt legge litt jobb i dem med porting osv.

Noen tips?
Loggført

Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #1 på: juni 16, 2010, 11:41:29 am »

hør med Espen x han har bestilt en ok motor from john M
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
Paasan
Supermedlem
*****
Innlegg: 602
Bosted: Oslo


Frøkna


Vis profil
« Svar #2 på: juni 16, 2010, 12:19:42 pm »

Pass deg litt for Slackers gutta, de synes normal motor er det andre skryter av som "fresk" Osteaktig Plutselig har du turbo og 2,4 liter før du aner det Gliser
Loggført

98super
Supermedlem
*****
Innlegg: 664
Bosted: Oslo/Langesund


Vis profil

« Svar #3 på: juni 16, 2010, 15:48:10 pm »

Vi i Slackers har da ikke sånn "Jan Thomas" utstyr  Kult
Loggført
Gaffel
Supermedlem
*****
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad


That's what she said..


Vis profil
« Svar #4 på: juni 16, 2010, 16:26:36 pm »

Pass deg litt for Slackers gutta, de synes normal motor er det andre skryter av som "fresk" Osteaktig Plutselig har du turbo og 2,4 liter før du aner det Gliser

haha, ja det med motor er et virus som smitter veldig lett Glad
Ska bygge en 2.2-2,6 i vinter har jeg planer om, men vil gjerne ha 1835'en som en stabil bruks reserve.

Hva med de orginale 1600 toppene? er det de som heter 041 eller noe? Hva er i så fall de beste orginal toppene å ta utgangspungt i?

Takk for svar alle mann Blunker
Loggført

Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!