Lene
Supermedlem
Bobla mi! Forelska :)
|
|
« Svar #1920 på: juli 09, 2013, 22:27:18 pm » |
|
Spis is dere, men jeg har nå startet planleggingen av årets største begivenhet SCC og lurer på om det går ann å planlegge en felles Crusing opp. Jeg har planer om å kjøre opp Fredag morgen med Ovalen og en combicamp på slep, noen andre som tenker å kjøre tidlig fra denne kanten? Så kan vi jo møtes på E18 ett sted. Det er lov å si! Fyller du combi`en med C4 da eller? Det blir det smell av og jeg blir med Vi har en ledig sovealkove i combicampen til disp, viss du ønsker. Er kun en lett vegg i mellom men viss vi ikke ligger i skj så får du ligge i fre Er kansje ikke lov å si ? Men som sagt, vi har plass over bakken viss du ønsker. Jo flere som blir med jo mere gøy får vi det Konge da smeller i hvertfall vi 2 oppover For å unngå "lakenskrekk/teltskrekk-oppførsel" en gang til må jeg løse den floka før jeg sier YES jeg er med
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Ække laft før du henger igjen på brosteinen
|
|
« Svar #1921 på: juli 09, 2013, 22:34:59 pm » |
|
Tilbudet står der, så ingen grunn til å bli hjemme. Du får sove over bakkenivå og det er varme
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kristian N.
Nybegynner
|
|
« Svar #1922 på: juli 09, 2013, 22:36:51 pm » |
|
Spis is dere, men jeg har nå startet planleggingen av årets største begivenhet SCC og lurer på om det går ann å planlegge en felles Crusing opp. Jeg har planer om å kjøre opp Fredag morgen med Ovalen og en combicamp på slep, noen andre som tenker å kjøre tidlig fra denne kanten? Så kan vi jo møtes på E18 ett sted. Fyller du combi`en med C4 da eller? Det blir det smell av og jeg blir med Konge da smeller i hvertfall vi 2 oppover For å unngå "lakenskrekk/teltskrekk-oppførsel" en gang til må jeg løse den floka før jeg sier YES jeg er med He,he, er tydeligvis flere som lider av det... Tenkte jeg skulle låne Lillebroren til Jostein (han trenger den jo ikke) og siden du har hengerfeste så kan du få æren av å dra den inn og som belønning kan du låne den ene køya... . Satser på å bli med inn fra morgenen av...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
|
|
« Svar #1923 på: juli 09, 2013, 23:02:01 pm » |
|
Tilbudene bare renner inn, så her kan du bare ikke si nei. Når kjører dere så vi kan kjøre opp sammen
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eikstad
Supermedlem
Full off stupid ideas since 1978.....
|
|
« Svar #1924 på: juli 09, 2013, 23:06:43 pm » |
|
Og når dere er vel fremme er set flott om dere holder av en telt plass til meg:-) Kjører inn lørdag formiddag om alt går etter planen.
|
|
|
Loggført
|
"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
|
|
|
Kristian N.
Nybegynner
|
|
« Svar #1925 på: juli 09, 2013, 23:13:02 pm » |
|
Tilbudene bare renner inn, så her kan du bare ikke si nei. Når kjører dere så vi kan kjøre opp sammen Tja, har vel ca akkurat 1 måned å finne ut av det...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kristian N.
Nybegynner
|
|
« Svar #1926 på: juli 09, 2013, 23:16:28 pm » |
|
Og når dere er vel fremme er set flott om dere holder av en telt plass til meg:-) Kjører inn lørdag formiddag om alt går etter planen.
Vi skal holde av plass til deg vi
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
|
|
« Svar #1927 på: juli 09, 2013, 23:18:51 pm » |
|
Tilbudene bare renner inn, så her kan du bare ikke si nei. Når kjører dere så vi kan kjøre opp sammen Tja, har vel ca akkurat 1 måned å finne ut av det... Viktig å være ute i god tid, skal jo setta en bra sats med Moonshine som skal funke
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kristian N.
Nybegynner
|
|
« Svar #1928 på: juli 09, 2013, 23:26:10 pm » |
|
Tilbudene bare renner inn, så her kan du bare ikke si nei. Når kjører dere så vi kan kjøre opp sammen Tja, har vel ca akkurat 1 måned å finne ut av det... Viktig å være ute i god tid, skal jo setta en bra sats med Moonshine som skal funke Sant det, du får sørge for at rakettdrivstoffet er klar til tapping 0800 på fredagen...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
|
|
« Svar #1929 på: juli 09, 2013, 23:29:30 pm » |
|
Tilbudene bare renner inn, så her kan du bare ikke si nei. Når kjører dere så vi kan kjøre opp sammen Tja, har vel ca akkurat 1 måned å finne ut av det... Viktig å være ute i god tid, skal jo setta en bra sats med Moonshine som skal funke Sant det, du får sørge for at rakettdrivstoffet er klar til tapping 0800 på fredagen... Ai ai kaptain det skal vi klare Ps kjører vi opp Torsdag nå ?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lene
Supermedlem
|
|
« Svar #1930 på: juli 09, 2013, 23:59:31 pm » |
|
Spis is dere, men jeg har nå startet planleggingen av årets største begivenhet SCC og lurer på om det går ann å planlegge en felles Crusing opp. Jeg har planer om å kjøre opp Fredag morgen med Ovalen og en combicamp på slep, noen andre som tenker å kjøre tidlig fra denne kanten? Så kan vi jo møtes på E18 ett sted. Fyller du combi`en med C4 da eller? Det blir det smell av og jeg blir med Konge da smeller i hvertfall vi 2 oppover For å unngå "lakenskrekk/teltskrekk-oppførsel" en gang til må jeg løse den floka før jeg sier YES jeg er med He,he, er tydeligvis flere som lider av det... Tenkte jeg skulle låne Lillebroren til Jostein (han trenger den jo ikke) og siden du har hengerfeste så kan du få æren av å dra den inn og som belønning kan du låne den ene køya... . Satser på å bli med inn fra morgenen av... Jaaa lillebror! Får du låne den?! Men, bobla mi går som ei bøtte møkk så trur ikke den drar en lillebror, isåfall må jeg starte torsdag for å rekke fram. Men har jo fire uker på å justere fram bittelitt mer krutt. Og uansett om det blir lillebror eller fu-i-fang med thoresen og familien blir det nok vanskelig å holde seg hjemme
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kristian N.
Nybegynner
|
|
« Svar #1931 på: juli 10, 2013, 01:21:28 am » |
|
Spis is dere, men jeg har nå startet planleggingen av årets største begivenhet SCC og lurer på om det går ann å planlegge en felles Crusing opp. Jeg har planer om å kjøre opp Fredag morgen med Ovalen og en combicamp på slep, noen andre som tenker å kjøre tidlig fra denne kanten? Så kan vi jo møtes på E18 ett sted. Fyller du combi`en med C4 da eller? Det blir det smell av og jeg blir med Konge da smeller i hvertfall vi 2 oppover For å unngå "lakenskrekk/teltskrekk-oppførsel" en gang til må jeg løse den floka før jeg sier YES jeg er med He,he, er tydeligvis flere som lider av det... Tenkte jeg skulle låne Lillebroren til Jostein (han trenger den jo ikke) og siden du har hengerfeste så kan du få æren av å dra den inn og som belønning kan du låne den ene køya... . Satser på å bli med inn fra morgenen av... Jaaa lillebror! Får du låne den?! Men, bobla mi går som ei bøtte møkk så trur ikke den drar en lillebror, isåfall må jeg starte torsdag for å rekke fram. Men har jo fire uker på å justere fram bittelitt mer krutt. Og uansett om det blir lillebror eller fu-i-fang med thoresen og familien blir det nok vanskelig å holde seg hjemme Går nok greit å låne den skal du se, hvis ikke vet jeg hvor den står... Vi kan jo se om vi kan få tømt ut litt møkk og få fylt på litt krutt i bøtta sånn at bobla går litt bedre en av dagene (hvis ikke må jeg skaffe hengerfeste...)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Auen
Seniormedlem
|
|
« Svar #1932 på: juli 10, 2013, 01:36:05 am » |
|
Bare å kjøpe seg en 1600-motor med en gang, Lene! Kan hjelpe til med montasje, jeg
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lene
Supermedlem
|
|
« Svar #1933 på: juli 10, 2013, 10:22:18 am » |
|
Bare å kjøpe seg en 1600-motor med en gang, Lene! Kan hjelpe til med montasje, jeg Hvis jeg ramler over en 1600 turnkey så kan det være det er litt fristende ja Men må jo prøve å tune inn min på max, - inntil lommeboka har fylt seg opp og jeg faktisk har ramla
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
bObLeFrIk
|
|
« Svar #1934 på: juli 10, 2013, 11:56:59 am » |
|
Kanskje tenninga skulle blitt stilt litt på......?
|
|
|
Loggført
|
1303s 72 mod ombygd Orginal 53 boble m/ragtop
|
|
|
Eikstad
Supermedlem
Full off stupid ideas since 1978.....
|
|
« Svar #1935 på: juli 11, 2013, 00:44:33 am » |
|
Hehe, det er dine ord....men jeg møter opp 1830....for å møte andre biler og folk...og får å få plassen min.. Jepp. Det er mine og og min erfaring. Da jeg for vel ett år siden lurte på hvorfor jeg ikke hadde fått medlemskontigent fikk jeg beskjed om at det skulle siles ut litt "daukjøtt" i rekkene og at man måtte delta på cruisinger etc... Ja der fikk jeg så hatten passet for å pusse opp huset og tilbringe mye tid sammen med datteren min.
|
|
|
Loggført
|
"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
|
|
|
bObLeFrIk
|
|
« Svar #1936 på: juli 11, 2013, 08:28:45 am » |
|
Var heller ingen i brevik....
|
|
|
Loggført
|
1303s 72 mod ombygd Orginal 53 boble m/ragtop
|
|
|
Kristian N.
Nybegynner
|
|
« Svar #1937 på: juli 13, 2013, 15:57:59 pm » |
|
Mange som skal i morgen? Hva med å ta en cruising til Stavern for eksempel, der er det jo piratfestival og stavernfestivalen på en gang og kanskje litt å se på...også er det sikkert is og få...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
MCCCIIIS
Supermedlem
|
|
« Svar #1938 på: juli 13, 2013, 16:04:13 pm » |
|
Det kan vi vel,det ble jo ikke noe hos auen så...
|
|
|
Loggført
|
Seaside VW klubb
|
|
|
Annelie
Medlem
|
|
« Svar #1939 på: juli 13, 2013, 16:44:14 pm » |
|
jeg er med
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
rubenthorsen
Gjest
|
|
« Svar #1940 på: juli 13, 2013, 17:05:58 pm » |
|
Softis nå igjen..... Bra jeg ikke bor der nede, da hadde jeg vært / blitt STOR. Ta en is for meg også da..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Livi
Nybegynner
snart egen luftkjølt!!
|
|
« Svar #1941 på: juli 13, 2013, 23:16:37 pm » |
|
Blir nok ALDRI noen boble på meg men er iallfall sidekick i en hvit 1303s... Og uunnværlig søndags sjåfør på Sverige tur!! Haha!! (Ja..lett ondskapsfull latter..)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
|
|
« Svar #1942 på: juli 13, 2013, 23:29:00 pm » |
|
Blir nok ALDRI noen boble på meg men er iallfall sidekick i en hvit 1303s... Og uunnværlig søndags sjåfør på Sverige tur!! Haha!! (Ja..lett ondskapsfull latter..) Har en lettere modifisert 56Oval med skrelltak for salg, viss du skulle ha litt for mye penger og et ønske om egen bil
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ring
Juniormedlem
|
|
« Svar #1943 på: juli 13, 2013, 23:32:52 pm » |
|
Jeg ville ikke tatt turen til Stavern. Ettersom det er tre festivaler(!) her i helga er det kjempekø og ingen parkeringsplasser noe sted i en mils omkrets! Jeg skal i bursdag i morra så dere gjør som dere vil, men jeg ville ikke anbefalt det Er mulig jeg kan være turguide en annen søndag hvor det ikke er 10.000 mennesker overalt i gatene
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kristian N.
Nybegynner
|
|
« Svar #1944 på: juli 13, 2013, 23:59:39 pm » |
|
Jeg ville ikke tatt turen til Stavern. Ettersom det er tre festivaler(!) her i helga er det kjempekø og ingen parkeringsplasser noe sted i en mils omkrets! Jeg skal i bursdag i morra så dere gjør som dere vil, men jeg ville ikke anbefalt det Er mulig jeg kan være turguide en annen søndag hvor det ikke er 10.000 mennesker overalt i gatene I grunn et godt poeng...! Vi får ta det på sparket i morgen, se hva folk vil....is blir det uansett....
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ruggen
|
|
« Svar #1945 på: juli 14, 2013, 03:03:23 am » |
|
Da blir det oppmøte i Brevik 13.00 - så tar vi det derfra
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Auen
Seniormedlem
|
|
« Svar #1946 på: juli 14, 2013, 04:41:06 am » |
|
blir muligens litt sein. må sove en skvett og montere nytt pedalsett før jeg eller bobla drar noe sted
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
MCCCIIIS
Supermedlem
|
|
« Svar #1947 på: juli 14, 2013, 10:20:47 am » |
|
Hæljeroa da?
|
|
|
Loggført
|
Seaside VW klubb
|
|
|
Auen
Seniormedlem
|
|
« Svar #1948 på: juli 14, 2013, 10:35:05 am » |
|
Da bør man jo absolutt cruze 1km videre til Nevlunghavn en liten tur også, for det er en perle
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lene
Supermedlem
|