mai 15, 2024, 21:57:23 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 69 boble. Rød, puma, bredda felger, 1600 motor - fin stand selges.  (Lest 2060 ganger)
Storken
Juniormedlem
**
Innlegg: 57
Bosted: Stavanger


Vis profil

« på: januar 03, 2010, 22:35:31 pm »

Hei  Glad

Etter mye tenking frem og tilbake har jeg bestemt meg for å selge bobla. Skal prøve å ordne bilder av den om ikke så veldig lenge. Bilen står like utenfor Trondheim nå, men kjøres tilbake til Stavanger om rundt 10 dager fra nå om den ikke er solgt innen da.

Den er opplakkert i en fin rødfarge, samme som original tenker jeg siden interiøret er likt som utsiden. Motoren har gjennomgått endel vedlikehold, men går litt ujevnt på grunn av at forgasseren har et slarkete gasserspjeldaksel/foring som gjør at den drar litt falskluft der. Thrustlagret er også slitent og skriker litt av og til, må byttes innen rimelig tid. Ellers enn det er motor og understell i god stand. Kanalene ble bl.a sveiset av forrige eier.

Det er installert et stereoanlegg med egne kasser fremme som spiller veldig pent. Frontene har en følsomhet på 94 db/W og er bygd i kasser med akustisk ventil, de har også en effekttålelighet på 150W hver. En helt ny pioneer (fancy sak) er installert under hanskerommet. En tokanals kickerforsterker på 250W rms sørger for at det definitivt spiller høyt og klart Glad Bilen selges helst med stereoen installert.

Jeg setter prisen til 18.000, men legger til at prisen er diskuterbar ved hurtig avgjørelse.

Interesserte bes ta kontakt på epost: Storken90(at)gmail(dot)com eller sende på en PM her inne Blunker Legg gjerne ved telefonnr slik at du enklere kan nås Glad
Loggført
Arne.
Seniormedlem
****
Innlegg: 344
Bosted: Ringsaker



Vis profil
« Svar #1 på: januar 06, 2010, 17:45:05 pm »

 Skal du allerede selge Sjokkert kan jo bruke de bildene som ligger her på biler til salgs,eller jeg sender til deg. Glad Blunker
Loggført

95941918
Norbeck
Seniormedlem
****
Innlegg: 375
Bosted: Nes i akershus



Vis profil
« Svar #2 på: januar 16, 2010, 12:26:05 pm »

bilde??
Loggført

nesligaen vw klubb
oppmon
Medlem
***
Innlegg: 205
Bosted: oslo


Vis profil

« Svar #3 på: januar 18, 2010, 13:49:53 pm »

Er vel denne??

 http://www.vwnorge.no/index.php/topic,18086.msg183933.html#msg183933
Loggført

1303 74
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!