mai 04, 2024, 06:53:43 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Rostyle. Den mest overprisede felgen i vw miljøet....  (Lest 20322 ganger)
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #30 på: september 24, 2009, 20:44:28 pm »

Lurer litt på å kjøpe et sett med 5,5x14" for å ha til bobla mi. Som tidligere sagt så kan man ALDRI få nok felger å velge i...... Tror 16" felgene dine kommer på veien mot slutten av neste sommer. Enten med custom stålsenter eller 16" IFA senter. Og forfelgene kommer nok til å miste en tomme av bredden.
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Stian.S
Seniormedlem
****
Innlegg: 283
Bosted: Hamar


Volkswagen Auto Club Mjøsa


Vis profil
« Svar #31 på: september 24, 2009, 20:48:16 pm »

selger du takstativet du har eller vet du av ett sånn.. bare må ha ett sånn skjønner du Glad
Loggført

T1 1962 1200 "Ingrid"
T1 1960 1200  "Kona"
T1 1970 1300 "Snorre"
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #32 på: september 25, 2009, 20:14:43 pm »


 Og forfelgene kommer nok til å miste en tomme av bredden.
å det er du sikker på? Blunker  ja åsså den veggen vi snakka om i stad, syns jeg du skal gjennomføre Blunker begynner å hjelpe på felg massen nå  Sjokkert
Loggført
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #33 på: september 25, 2009, 20:21:38 pm »

Når jeg så strekken på 165/45 dekka på 6,5x16" felger så trekker jeg ALLT tilbake...... De skal beholde bredden.... Nydelig strekk.
Men de to bakhjula sliter litt. Enten må banen på disse bli bredere eller så må dekka bli smalere.
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #34 på: september 25, 2009, 20:28:23 pm »


Men de to bakhjula sliter litt. Enten må banen på disse bli bredere eller...........
finns ikke noe eller her Blunker
Loggført
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #35 på: september 25, 2009, 21:10:51 pm »

Vi får se. Vet ikke helt om jeg er klar for å splitte banen og skjøte inn et stykke. Det er MYE jobb. Men 9" hadde nok gitt riktig strekk.... Potensielt tyskerstuk med felgkanten og dekksiden i 45 graders vinkel på utsiden av skjermene hadde nok ikke sett spesielt feil ut. Hadde i alle fall ikke vært noe som "alle" har.
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #36 på: september 29, 2009, 09:14:29 am »

I lys av denne tråden er det jo morsomt at han dansken har annonsert et sett slike til 12.000 dkr eller hva det nå var Blunker riktig morsomt.
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #37 på: september 29, 2009, 14:47:17 pm »

I lys av denne tråden er det jo morsomt at han dansken har annonsert et sett slike til 12.000 dkr eller hva det nå var Blunker riktig morsomt.

Det var i utgangspunktet starten for denne tråden.... Ser du ikke at den er moderert?
Jeg har et nytt sett på vei over "dammen" nå (4 stk) og disse kostet totalt inkl frakt og alle gebyrer for overføring av penger 2158,43 norske penger. De er også satt en "riktig" verdi på pakkene for å slippe toll.
Dette er da snakk om 4,5x15". Ikke den såkalte "ultra rare" 5,5" utgaven som VW i Sør Afrika selv hevder de aldri har produsert. Tør vedde på at disse 5,5x15" felgene til dansken er like "ultra rare" som de to 6,9x15" felgene som står bak på bilen min Gliser
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #38 på: september 29, 2009, 23:08:12 pm »

Stiller meg i kø for å kjøpe et sånt sett av deg empi! Vil ha litt snæx på veggene her på hybeln!
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #39 på: september 30, 2009, 05:44:27 am »

Stiller meg i kø for å kjøpe et sånt sett av deg empi! Vil ha litt snæx på veggene her på hybeln!

Du kan da ikke ha slike felger hengende til pynt!
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #40 på: september 30, 2009, 12:48:30 pm »

Stiller meg i kø for å kjøpe et sånt sett av deg empi! Vil ha litt snæx på veggene her på hybeln!

Du kan da ikke ha slike felger hengende til pynt!

Skal seff ha de på bobla når jeg er ferdig på skolen Blunker Som du sier.... man kan aldri få nok felger å velge i!
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #41 på: september 30, 2009, 12:56:28 pm »

Stiller meg i kø for å kjøpe et sånt sett av deg empi! Vil ha litt snæx på veggene her på hybeln!

Du kan da ikke ha slike felger hengende til pynt!

Skal seff ha de på bobla når jeg er ferdig på skolen Blunker Som du sier.... man kan aldri få nok felger å velge i!

Vi får se.... Skal si ifra neste gang jeg skal kjøpe. Kunne jo vært lurt å sendt flere i slengen.....
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #42 på: september 30, 2009, 13:15:25 pm »

Flotte greier Glad
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Solan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1236
Bosted: Bergen


Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...


Vis profil
« Svar #43 på: februar 10, 2010, 13:59:41 pm »

Her er noen Rostyle (SA Sprints) tilsalgs i USA for ikke akkurat småpenger...

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=909963
Loggført

'52 Typ 11c Boble ragtop
'65 Typ 221 Mikrobuss 11W

RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten!
Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved

Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
Paasan
Supermedlem
*****
Innlegg: 602
Bosted: Oslo


Frøkna


Vis profil
« Svar #44 på: februar 10, 2010, 15:18:43 pm »

Stiller meg i kø for å kjøpe et sånt sett av deg empi! Vil ha litt snæx på veggene her på hybeln!

Du kan da ikke ha slike felger hengende til pynt!

Skal seff ha de på bobla når jeg er ferdig på skolen Blunker Som du sier.... man kan aldri få nok felger å velge i!

Vi får se.... Skal si ifra neste gang jeg skal kjøpe. Kunne jo vært lurt å sendt flere i slengen.....
Si i fra til meg også er du snill :-)
Loggført

Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #45 på: februar 11, 2010, 07:40:26 am »

Holder desverre på med siste ordren min nå. Kontakten min er tom på lageret, men jeg leter selvsagt etter nye muligheter i fremtiden.
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Solan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1236
Bosted: Bergen


Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...


Vis profil
« Svar #46 på: februar 11, 2010, 10:49:07 am »

Jeg vil gjerne også stå på kontaktlista hvis det blir framtidig kjøp av Rostyle på deg, Johan. Jeg kan sende penger på forskudd, og så kan de leveres hos et BKA-medlem oppe på Gjeldskollen i Skien...
« Siste redigering: februar 11, 2010, 11:38:25 am av Solan » Loggført

'52 Typ 11c Boble ragtop
'65 Typ 221 Mikrobuss 11W

RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten!
Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved

Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
FUSENTAST
Supermedlem
*****
Innlegg: 648
Bosted:


Trønder i eliksir


Vis profil
« Svar #47 på: februar 11, 2010, 11:19:56 am »

Empiboy: snakket med deg om snterkopper....jeg har dessverre nå fått inn de 4 siste felgene og trenger alle de senterkoppene jeg har selv.
Dog er det en adresse en eller annen plass som kan skaffe deg senterkopper...
Loggført

SCREWDRIVER #1
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #48 på: februar 11, 2010, 11:23:19 am »

Jeg har 2 stk senterkopper i Krom
Pris 300,-
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #49 på: februar 11, 2010, 14:57:00 pm »

Jeg vil gjerne også stå på kontaktlista hvis det blir framtidig kjøp av Rostyle på deg, Johan. Jeg kan sende penger på forskudd, og så kan de leveres hos et BKA-medlem oppe på Gjeldskollen i Skien...

Medlemet i gjeldsåsen fikk forespørsel fra meg for ei uke siden men avsto. Så da fant jeg en annen som ville ha..... Trist han ikke forhørte seg litt med nærmeste familie først Blunker
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #50 på: februar 11, 2010, 14:58:05 pm »

Empiboy: snakket med deg om snterkopper....jeg har dessverre nå fått inn de 4 siste felgene og trenger alle de senterkoppene jeg har selv.
Dog er det en adresse en eller annen plass som kan skaffe deg senterkopper...


Jeg har fått tak i orginale kopper fra SA. I DÅRLIG stand, men etter litt omsorg ble de bra Blunker
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!