mai 03, 2024, 19:01:52 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hmmmm. Jeg leste noe spennende i Norsk motorveteran (faktisk).  (Lest 18681 ganger)
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #60 på: mars 06, 2010, 22:09:08 pm »

Amund fekk vel behalda 40 bilar, resten vart traspa og ligger sikkert på vent utanfor ein spikarfabrikk.. Heilt forjevligt att detta skjer! Eine bilen som vart traspa er det berre 6 av i landet feks.. Og det er ikkje snakk om Tvangsauksjon, nei for det er heller Tvangsdestruksjon! Sint
Hadde det vert hjå meg so hadde eg nok tatt imot dei med riflo ja..
Det er vel bare en person i verden som kunne bestemt at dette skulle ha blitt en auksjon - pussig nok er det samme mann som har viet mye av sitt liv til å samle dette og som ergo burde ha all interesse av at det ikke ble til skrot - men han valgte å heller la det gå i pressa. Synd.
Loggført

SCREWDRIVER #2
Lundby
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Ottestad/Hamar



Vis profil
« Svar #61 på: mars 07, 2010, 07:46:39 am »

Amund fekk vel behalda 40 bilar, resten vart traspa og ligger sikkert på vent utanfor ein spikarfabrikk.. Heilt forjevligt att detta skjer! Eine bilen som vart traspa er det berre 6 av i landet feks.. Og det er ikkje snakk om Tvangsauksjon, nei for det er heller Tvangsdestruksjon! Sint
Hadde det vert hjå meg so hadde eg nok tatt imot dei med riflo ja..

Det som ikke kommer frem/som mange vet Tistlo er at denne saken har vart i mange år,er bare i det siste den har fått stor medie omtale.Eier har fått mange sjanser til og rydde opp så dette er kunn hans feil som Øystein skriver.Som jeg har skrevet før:de fleste av bilene hører hjemme i pressa også.
Loggført

bergrenner                     TLF 90910383
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #62 på: mars 07, 2010, 08:50:24 am »

Må jo vera heilt idiot han der Amund då.... Tvilende
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Lundby
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Ottestad/Hamar



Vis profil
« Svar #63 på: mars 07, 2010, 08:58:33 am »

vanskelig og si.Bare og følge med for etter hvert skal jo gården hans ryddes også Glad
Loggført

bergrenner                     TLF 90910383
urqell
Medlem
***
Innlegg: 137
Bosted:


Vis profil

« Svar #64 på: mars 07, 2010, 19:53:16 pm »

Hva ble hugd og hva ble igjen da? Sjekka på Fbook sida til vi som ikke vil la per amundsbiler gå i pressa,men det stod ikke mye der : (
Loggført
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #65 på: mars 07, 2010, 20:15:26 pm »

Hva ble hugd og hva ble igjen da? Sjekka på Fbook sida til vi som ikke vil la per amundsbiler gå i pressa,men det stod ikke mye der : (

Sikkert ikke så ille som det ser ut.  Mye der som ikke er noe å ha.   Han skriver blant annet om en Autobianchi som ble hugd. Kunne hatt en verdi på 60 000$ i restaurert stand.  Da er det jo rart han foretrekker å redde en rusten ovalboble istedet?  Blunker    Alt dette ville nok før eller siden råtnet der det sto/står.   Trist er det jo uansett.
Loggført
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!