mai 09, 2024, 01:15:14 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: JPM Dyno Day 2. oktober.  (Lest 10641 ganger)
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #30 på: oktober 01, 2010, 10:39:00 am »

Da stikker jeg å henter bussen.

Vi sees!

Mvh
Kalle
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #31 på: oktober 01, 2010, 11:36:44 am »

god tur!
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #32 på: oktober 01, 2010, 11:44:07 am »

*liker*

Da stikker jeg å henter bussen.

Vi sees!

Mvh
Kalle
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #33 på: oktober 01, 2010, 13:54:02 pm »

I god driv på E6 med Jupiler i hånda..  Dette blir bra :-)
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Torgeir
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 768
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #34 på: oktober 01, 2010, 14:03:01 pm »

I god driv på E6 med Jupiler i hånda..  Dette blir bra :-)

Slutt å skyld på mosselukta Trond!!
Loggført



Åffer dådå? Åffer senkar dom på restoviset?
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #35 på: oktober 01, 2010, 14:04:53 pm »

Det er rimelig sosialt i baksetet og, samen holder på å bli amorøs her nå!!

Kalle har nok en gang bevist at han er født til å være eventmanager, konge bil og musikk.
« Siste redigering: oktober 01, 2010, 14:15:09 pm av TomR » Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #36 på: oktober 01, 2010, 16:12:33 pm »

Dere får ha det hyggelig. Hold oss oppdatert om det kommer noen bomber på dyno'n.

Vi har ingen i baksete, men koser oss alikevel. Vi møter vw gjengen over here om noen timer..
Loggført

Sonic
Supermedlem
*****
Innlegg: 1903
Bosted:


Vis profil

« Svar #37 på: oktober 01, 2010, 18:12:20 pm »

Skar seg i Oslo for min del , ha det gøy og plukk gjerne  opp et par 45 Jenvey TB for meg om dere klarer , Johannes vet ......

 Glad Glad
Loggført
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #38 på: oktober 01, 2010, 23:49:06 pm »

Jeg er usikker på hvor det skar seg for oss...men vi er nede!!


Skal høre om Jenveys!!


* gutta.jpg (87.21 KB, 800x600 - vist 264 ganger.)
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #39 på: oktober 03, 2010, 11:17:02 am »

SCC bussen bremset 133,2 HK / 202 NM  Gliser Gliser
Det er 5HK/20NM mer enn forrige bremsing i Finland! Hva er forandret? Annen fordeler...
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
JonB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Vestfold


Vis profil

« Svar #40 på: oktober 03, 2010, 11:19:46 am »

Jeg er usikker på hvor det skar seg for oss...men vi er nede!!


Skal høre om Jenveys!!

Jeg vil ikke vite...!!!
Loggført
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #41 på: oktober 03, 2010, 15:58:12 pm »

SCC bussen bremset 133,2 HK / 202 NM  Gliser Gliser
Det er 5HK/20NM mer enn forrige bremsing i Finland! Hva er forandret? Annen fordeler...

Bremsebenken er vel strengt tatt heller ikke den samme...  Blunker
Loggført
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #42 på: oktober 03, 2010, 19:38:21 pm »

Hjemme etter en fantastisk helg, en kjempekoselig og sosial greie! Takk til reisefølget som var Vegard, Fredrik, Torgeir, Trond og Magne - en ekstra stor takk til Kalle som eksemplarisk kjørte oss frem og tilbake i en flott bil som han hadde skaffet til veie for anledningen.
« Siste redigering: oktober 03, 2010, 19:49:40 pm av TomR » Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #43 på: oktober 03, 2010, 21:42:20 pm »

For de av dere som ikke var der: Slik skal en 1915 egentlig gå Osteaktig

http://vw2you.com/download/1915_jpm.avi

Nesten 10 000 omdr Osteaktig
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #44 på: oktober 04, 2010, 08:09:28 am »

For de av dere som ikke var der: Slik skal en 1915 egentlig gå Osteaktig

http://vw2you.com/download/1915_jpm.avi

Nesten 10 000 omdr Osteaktig

Hvor mye bremset den denne gangen?
Loggført
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #45 på: oktober 04, 2010, 08:18:35 am »

Hmm...var det 247 da tro...jeg husker neimen ikke sikkert. Når det er sagt så er kompen nå bare rundt 11 - så senket betraktelig..

For de av dere som ikke var der: Slik skal en 1915 egentlig gå Osteaktig

http://vw2you.com/download/1915_jpm.avi

Nesten 10 000 omdr Osteaktig

Hvor mye bremset den denne gangen?
« Siste redigering: oktober 04, 2010, 08:48:27 am av TomR » Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #46 på: oktober 04, 2010, 08:26:52 am »

Takk til alle sammen for en strålende tur!

Mitt høydepkt var uten tvil 1641 motoren til Niklas som bremset 391 hk og 430 nm med 1 portet originaltopp og 1 uportet originaltopp med originale ventiler. Original veiv uten motvekter! 7700 - 7800 omdr. E85 og 2.2 bar ladetrykk.

Mvh
BB
« Siste redigering: oktober 04, 2010, 08:52:13 am av BeetleBug » Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #47 på: oktober 04, 2010, 08:45:43 am »

Takk for flott tur ja! Meget hyggelig :-)
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #48 på: oktober 04, 2010, 08:53:57 am »

Takk til alle sammen for en strålende tur!

Mitt høydepkt var uten tvil 1641 motoren til Niklas som bremset 391 hk og 430 nm med 1 portet originaltopp og 1 uportet originaltopp med originale ventiler. Original veiv uten motvekter! 7700 - 7800 omdr. E85 og 2.2 bar ladetrykk.

Mvh
BB


Helt utrolig at han får det til...  Osteaktig
Loggført

JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #49 på: oktober 04, 2010, 10:44:43 am »

Hmm...var det 247 da tro...jeg husker neimen ikke sikkert. Når det er sagt så er kompen nå bare rundt 11 - så senket betraktelig..

For de av dere som ikke var der: Slik skal en 1915 egentlig gå Osteaktig

http://vw2you.com/download/1915_jpm.avi

Nesten 10 000 omdr Osteaktig

Hvor mye bremset den denne gangen?

Hmmm, har han bremset mer før på den motoren?
Loggført
SSRT
Seniormedlem
****
Innlegg: 381
Bosted:


Vis profil

« Svar #50 på: oktober 04, 2010, 11:12:05 am »

Var Jussi tilstede og bremset 2,7 t-4?
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #51 på: oktober 04, 2010, 11:38:36 am »

JS, dette er 6 hester opp på 1915'n, det ble anslått at det ville bli 5% mer effekt når man kom opp på 13 i komp igjen. Han har nå 11cc i stempelet alene.
Turtalls sperren sto på 9600 rpm. Lyden var helt ubeskrivelig! Måtte bite tenna sammen for at plombene ikke skulle hoppe ut.

Ellers må jeg takke alle for en HELT fantastisk helg, det har aldri vært så moro før! Det sosiale var helt of the chart!

Ellers: "Hvem är ni?!?!?!?!?!?!"  Gliser Sjokkert Gliser Gliser Gliser
Loggført

Speed is no substitute for direction
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #52 på: oktober 04, 2010, 11:49:36 am »

Takk til Guttan å Gratuelere med Serie gull Osteaktig
Ja Konge tur,fikk næsten stå pæls å høre 1915 durer opp til 9600
var litt blanda form på lørdagen,men det åpna seg etter vært Glad
Også Nikolas sin 1641 motor bremse 392hk
Jussi 253,5hk
Takk til Kalles Tur/Turelag Osteaktig

Magne
« Siste redigering: oktober 04, 2010, 12:04:54 pm av mags » Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #53 på: oktober 04, 2010, 11:58:33 am »

Jussi bremset 253 som best uten reim og demper. Motoren åndet friskt med olje, og var ikke helt i form (den hadde vært gjennom en skikkelig prøvelse uka før)
Loggført

Speed is no substitute for direction
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #54 på: oktober 04, 2010, 12:09:00 pm »

Ellers: "Hvem är ni?!?!?!?!?!?!"  Gliser Sjokkert Gliser Gliser Gliser

Haha! One for the books det der!
"Hvem er ni entligen??!" Sa han mens han holdt seg fast i baren for å ikke gå rett til sides :-D
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #55 på: oktober 04, 2010, 13:28:24 pm »

Takk til alle sammen for en strålende tur!

Mitt høydepkt var uten tvil 1641 motoren til Niklas som bremset 391 hk og 430 nm med 1 portet originaltopp og 1 uportet originaltopp med originale ventiler. Original veiv uten motvekter! 7700 - 7800 omdr. E85 og 2.2 bar ladetrykk.

Mvh
BB



veldig inspirerende!
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #56 på: oktober 04, 2010, 15:59:49 pm »

JS, dette er 6 hester opp på 1915'n, det ble anslått at det ville bli 5% mer effekt når man kom opp på 13 i komp igjen. Han har nå 11cc i stempelet alene.
Turtalls sperren sto på 9600 rpm. Lyden var helt ubeskrivelig! Måtte bite tenna sammen for at plombene ikke skulle hoppe ut.

Ellers må jeg takke alle for en HELT fantastisk helg, det har aldri vært så moro før! Det sosiale var helt of the chart!

Ellers: "Hvem är ni?!?!?!?!?!?!"  Gliser Sjokkert Gliser Gliser Gliser

Det var det jeg trodde. FANTASTISK!!!  Sjokkert
Loggført
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!