Hvor store felger/dekk får plass bak på bobla.

<< < (2/7) > >>

Bobletrond:
Når er skille på kortakslet og langakslet bil.
Er 5 bolt langakslet og 4 bolt kortakslet?
Buggyen er en 67 (1500) er litt usikker på om den er kort eller lang originalt. Jobber litt med godkjenning av felger og dekk, så hvis det er montert noe annet enn originalt, så vil det si at sporvidden er endret, og innpresset på felgene kan endres deretter.

Hot Owl:
Første type1 med lange aksler er 67 modellen (dvs. august 66). Som er det eneste året med lange aksler og fembolt, på 1300 modellen.

Bobletrond:
Dvs at min 67 1500 har lange aksler.
Originalt har jo den 4 bolt, men samme bredde på trommel som 5 bolt. (67 1500 only) Er anleggsflaten for felgen lik, eller bygger nyere trommel mer ut?
Hvis jeg monterer 68+ trommel på en 67, flytter jeg da annleggsflaten på felgen ut eller blir den lik?
Monterer jeg derimot korte akslinger og original trommel flytter jeg anleggsplaten på felgen inn, så den er grei.

Er det endring i sporvidden på 5 bolt kontra 4 bolt? Hvor mye?

Hvis det er endringer her kan jo dette brukes for å få godkjent annen sporvidde på felgene.

PunchBuggy:
Skal akkurat til å kjøpe dekk til 7" bredda 5-bolts (utover) til 64'n, og tenkte på 225/60, men nå er selfølgelig tegningen til JHU borte.. Mulig det bare er browserne mine som slår seg vrange, men det hadde vært knall om du kunne posta den omigjen!

Paa forhaand tak! ;)

Lasse:
Jon Hroar - noen sjans for at tegningen kommer tilbake eller?

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side