mai 02, 2024, 08:36:30 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Norwegian Chemical Technique  (Lest 1936 ganger)
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« på: februar 04, 2008, 09:31:31 am »

Noen her som kjenner firmaet og/eller har erfaring med produktene?
http://www.mamut.net/controls/shop/shops/4/default.asp?wwwalias=nettkurven&gclid=CLOkq_eMqpECFReHMAodpStAWQ
Står at antirust-"bilpakken" skal være kompatibel med de mest "aggresive" billakkene, det tolker jeg som 2K - hva tror dere som har greie på billakk?
Loggført
RZR Arve
Seniormedlem
****
Innlegg: 277
Bosted: Longyearbyen


Vis profil

« Svar #1 på: februar 04, 2008, 16:16:45 pm »

Noen her som kjenner firmaet og/eller har erfaring med produktene?
http://www.mamut.net/controls/shop/shops/4/default.asp?wwwalias=nettkurven&gclid=CLOkq_eMqpECFReHMAodpStAWQ
Står at antirust-"bilpakken" skal være kompatibel med de mest "aggresive" billakkene, det tolker jeg som 2K - hva tror dere som har greie på billakk?

Har brukt dette innvendig på ghia'en min. Funket bra, men det må grunnes med grunningen som følger med før du bruker 2k lakk over. Har ikke fått testet det ut i flere år med drittvær, noe jeg heller ikke har tenkt å utsettte ghia'en for.. Virket i allefall greit, enkelt å bruke. Har mer igjen av det jeg kjøpte hvis du vil ha litt for testing.
Loggført
erikaa
Supermedlem
*****
Innlegg: 854
Bosted: Bergen



Vis profil WWW
« Svar #2 på: februar 04, 2008, 23:24:27 pm »

Kjenner det ikke - men du har gjerne lest denne tråden?

http://www.offroad.no/forum/index.php?showtopic=31890
Loggført
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #3 på: februar 05, 2008, 10:07:17 am »

Glimrende, Arve og Erik! Blir jo litt nysgjerrig når en leser sånt, må kanskje sjekkes ut! Brukte du "hele pakken", Arve og i rekkefølgen som produktutvikleren anbefaler? Kjenner du andre som har brukt det?
Ser ut som langtidseffekten fra disse brukerne ikke er "dokumentert" noe videre, men det er jo omtrent umulig å få noe vettugt ut av dette uansett siden flere av offroadgutta tydeligvis har brukt produktene etter innfallsmetoden. Så da må en jo kanskje heller stole på at offshorebransjen vet hva de holder på med?
Loggført
RZR Arve
Seniormedlem
****
Innlegg: 277
Bosted: Longyearbyen


Vis profil

« Svar #4 på: februar 05, 2008, 19:33:48 pm »

Fulgte rekkefølgen som produsenten oppga. Kjenner ingen som har brukt det, fant tipset på offroad.no jeg også. I følge produsenten har det vært brukt på stålbøyer i nordsjøen i mange år. Holder det der bør det kunne takle noen vestlandsvintre også... Eneste aberet med å bruke det er at det må gjøres i mange operasjoner. Dersom det ikke er varmt nok tar det lang tid før et lag tørker godt nok til at neste lag kan legges. Brukte kost og penslet det på.
Loggført
Odøling
Medlem
***
Innlegg: 130
Bosted: Skarnes


low and "lover"


Vis profil
« Svar #5 på: februar 05, 2008, 20:27:51 pm »

Hvis man legger skruer,små metall deler i corrofix bad blir de rustfrie over natta da el?
Kan man bruke dette badet mange ganger?
Loggført

Hiace 2002
Vw Golf GTI 16v 1985-90
Vw boble 1300 1967
Vw boble 1200 1954
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #6 på: februar 05, 2008, 20:49:02 pm »

Høres ut som det skal gå fint med bad, ja. Det er kanskje bare å forsøke å filtrere det etterpå og ha det på en lufttett beholder, så finner du ut om det virker like bra neste gang.
Det med tid er ikke problemet for et prosjekt som står godt plantet i garasjen, jeg er mer opptatt av temperaturen, så du har nok et godt poeng der, Arve. Får se når solen er kommet litt høyere på himmelen, det er litt ustadig nå i februar/mars normalt sett. Men med opp i 8 grader i dag så er det jo reine vårstemningen!
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!