mai 15, 2024, 02:24:33 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Senterkopper med "riktig" logo på Fuchs kopier....  (Lest 879 ganger)
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« på: august 02, 2014, 22:06:11 pm »

Noen det ute som vet om orginale Porsche senterkopper passer på Heritage Fuchs? Eller om det finnes bra kopier med orginalt utsende å få kjøpt? Liker dårlig de jeg har med en sau på.... Bedre er vel egentlig ikke Stuttgart koppene til Flat-4..

Har noen linker til hvor jeg kan kjøpe pene centerkopper med orginalt utsende? Eller vet noen om orginale Porsche kopper passer eller kan modes slik at de passer en Heritage kopi?
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #1 på: august 04, 2014, 09:59:12 am »

Ingen her som har "hottet" opp sine kopi felger med ekte eller originalt utsende på kroppene? Får kjøpe noen brukte originale på ebay da.... Osteaktig
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #2 på: august 04, 2014, 10:08:39 am »

søk på thesamba da er jo mange Orginale dær da
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #3 på: august 04, 2014, 10:34:52 am »

Har søkt litt men greier ikke helt å finne ut om orginalkopper passer på repro hjul. Med utgangspunkt i at de sikkert ikke gjør det (erfaringsmessig fra andre hjul jeg har vært innom) har jeg kjøpt et sett orginale Fuchs kopper på ebay... Bare å sette seg ned å vente😄 Om det blir mye eller lite jobb før de passer får tiden vise...
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!