mai 16, 2024, 17:05:52 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Noe som har en guide for og trekke nytt ledningsnett på en T2 Splitt...?  (Lest 922 ganger)
atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« på: januar 16, 2012, 21:21:10 pm »

Jeg har ett nytt ledningsnett, men trenger en guide til hva som skal trekkes hvor...

På forhånd takk...
« Siste redigering: januar 16, 2012, 22:04:27 pm av atufte » Loggført

Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6117
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #1 på: januar 16, 2012, 21:41:23 pm »

Har tidligere vært et firma i Asker/Bærum som tok på seg slikt.

Se ellers PM.
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
unge lovende
Seniormedlem
****
Innlegg: 271
Bosted: jessheim



Vis profil
« Svar #2 på: januar 17, 2012, 06:57:16 am »

Du har jo koblingsskjema med fargekoder på thesamba som kan hjelpe deg.
Loggført

If it was meant to go fast, it wouldn't be brick shaped !
Magnus LH
Seniormedlem
****
Innlegg: 356
Bosted: Kristiansand



Vis profil
« Svar #3 på: januar 17, 2012, 13:44:41 pm »

Kan du ikke beskrive litt mer om hva du har og hva du ønsker?
Hvilket ledningsnett har du kjøpt?
Kjøpte du et som er komplett eller kun hovednettet? (det består i hovedsak av tre nett)

Det var vel et ledningsnett på bussen din fra før og dere har vel to busser i garasjen?

Om du har kjøpt det på cip1.com evt. Wolfsburgwest så følger det med en grei beskrivelse.
Bare legg merke til at ledningsnettet og beskrivelsen er for amerikanske busser. De har bla. andre baklykter (én pære mindre) og mulig din modell hadde nødblink i USA det året. Altså trenger du det europeiske koblingsskjemaet fra thesamba som kontroll når du skal koble det.

Legg forøvrig også merke til hva som IKKE følger med i det nye nettet ditt før du river ting ut.
Det jeg kommer på i farten er taklyset inni kupén. Kan være noe mer også.

M.
Loggført

1970 - T1 1300
1964 - T2 Panel Panelen Kjell
atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« Svar #4 på: januar 17, 2012, 23:39:57 pm »

Kan du ikke beskrive litt mer om hva du har og hva du ønsker?
Hvilket ledningsnett har du kjøpt?
Kjøpte du et som er komplett eller kun hovednettet? (det består i hovedsak av tre nett)

Det var vel et ledningsnett på bussen din fra før og dere har vel to busser i garasjen?

Om du har kjøpt det på cip1.com evt. Wolfsburgwest så følger det med en grei beskrivelse.
Bare legg merke til at ledningsnettet og beskrivelsen er for amerikanske busser. De har bla. andre baklykter (én pære mindre) og mulig din modell hadde nødblink i USA det året. Altså trenger du det europeiske koblingsskjemaet fra thesamba som kontroll når du skal koble det.

Legg forøvrig også merke til hva som IKKE følger med i det nye nettet ditt før du river ting ut.
Det jeg kommer på i farten er taklyset inni kupén. Kan være noe mer også.

M.

Takk for svar....

Bilen kom til min eie uten noe strømnett i det hele tatt, men ja selvfølgelig kan jeg titte på den andre bilen, hehe...tenkte jeg ikke
på  Sjokkert Gliser Men sjekket nå og det ser ut til at bilen har litt forskjellig opplegg, da det er en tidlig 65' (64') og en sen 65' (66') pickup...
Men burde vel klare og finne ut av dette på denne måten uansett....så takk Gliser Gliser
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!