mai 02, 2024, 09:42:58 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3 4
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Henta bil opp av vatn, Tips???  (Lest 25090 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: januar 12, 2010, 18:17:51 pm »

Ja eg lurte på om det er nokon her inne som driv med dykking eller noko som veit om det finst utstyr til å søkei grunnen av vatn??
Ser for meg ein båt med noko sonar,radar,ekkolodd, eittelleranna som kan sjå kva som ligg i grunnen av vatn..
Fordi att: Vatnet(Vangsvatnet) som Voss er omringa av, huser Maange Gamle bilar!! Som alle veit var det vanleg å plassera bilar midt utpå isen om vinteren så dei forsvant til Våren.. Dette var intet unntak her i bygda og derfor kan eg med hånda på hjerte sei att det er verdt å heisa opp igjen alt som måtte befinna seg der. Vatnet er stort men ikkje meir enn 100meter på det galnaste ca. Og her er det opptil mange splittbussar - garantert! Og endå meir bobler - garantert ja også har du desse gammmle bilane frå før krigen som og ligg rundtomkring.. Glad Eg vil henta opp alt! Dette er ferskvatn, så det er stor risiko for att bilane er godt bevart. Men dei ligg nok i eit godt lag slam og drit i botnen, derfor er det eg treng utstyr til å søka over vatnet for å finna det som måtte vera der.

Any tips?

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ultimatevw
Seniormedlem
****
Innlegg: 362
Bosted: Sandnessjøen


Vis profil

« Svar #1 på: januar 12, 2010, 18:29:38 pm »

Har du stor tomt? Osteaktig
Loggført

68 VW 1600TL
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #2 på: januar 12, 2010, 21:20:55 pm »

Plass har aldri vert eit problem Øyerulling
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
T2man
Supermedlem
*****
Innlegg: 1114
Bosted: Aurskog


Termos er bra


Vis profil
« Svar #3 på: januar 12, 2010, 21:25:10 pm »

Ta et dykkerkurs og kjøp deg dykkerutstyr Blunker
Loggført

Ønsker å kjøpe originalt Hamburg pansermerke
TEH
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag



Vis profil
« Svar #4 på: januar 12, 2010, 21:32:47 pm »

Kan begynne med å sette deg på isen til det blir vår?
 Øyerulling
Loggført

Mob:92245040
T2-Vandal
Supermedlem
*****
Innlegg: 672
Bosted: Nord-Fron



Vis profil
« Svar #5 på: januar 12, 2010, 21:36:06 pm »

Eller rett og slett tømme sjøen for vann.. Gliser Gliser

Hent opp alt du får hevet..
Loggført

29 Chevrolet AC Phaeton
47 Farmall A
66 T1
70 T1 (German look)
78 Corvette sachs 380
77 T2 (Vandalbussen)
72 Eldorado cab
08 Alfa Romeo 159 Ti
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #6 på: januar 12, 2010, 21:50:48 pm »

Dykking for meg er uaktuelt,,, Med mindre det er meir økonomisk enn å leige inn andre..

MEN poenget er att det ikkje nyttar å dykka! Det er snakk om STORE mengder med kvadratmeter som skal saumfarast, så her må eg ha tak i ein eller an hightech båt.!


* foto22623.jpg (81.36 KB. 720x480 - vist 321 ganger.)



* foto25992.jpg (80.72 KB. 720x480 - vist 330 ganger.)



* foto52113.jpg (104.1 KB. 800x533 - vist 282 ganger.)


Men eg må nett høyra med komunen ka dei trur om dette.. Øyerulling Tvilende

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
TEH
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag



Vis profil
« Svar #7 på: januar 12, 2010, 21:53:29 pm »

Søk til staten om støtte,det er vel både miljøvern og bevaringsverdier?
Loggført

Mob:92245040
alask
Supermedlem
*****
Innlegg: 1750
Bosted: viterbro/ås



Vis profil WWW
« Svar #8 på: januar 12, 2010, 21:58:28 pm »

Skal du klare å finne noe annet en høydeforskjelder så må du nok ned selv eller få tak i en mini ubåt med kamera...
Tror nok du må satse på å få deg dykking som hobby og kartlegge selv...

Eventuellt snakke med noen gammlinger og få høre hvor det var mest vanlig å dumpe biler i den innsjøen
Loggført
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #9 på: januar 12, 2010, 22:04:52 pm »

Oii!! Dette er gøy!  Gliser

Blir ny "vannbuss" på SCC hvert år kanskje da  Øyerulling

Ta en båt og snøre med magnet og dregg i bånn, så kanskje du får napp  Blunker Osteaktig
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #10 på: januar 12, 2010, 22:06:56 pm »

Så det finst ikkje noko form for metalldetektor dings som kan visa på ein sjerm kor det ligg noko morro, og som ein ut ifrå forma klarar å tyda kva er?

Er vel ikkej noko problem å verken dykka eller miniubåta der, bortsett frå att det er drete og att du dermed ikkje ser 5cm foran deg, eller eit kamra på ubåt.. Bilane ligg sikkert ein om ikkje fleire meter ned i gjørma og.. Så det vert ikkej godt å finna dei ved å dykka...

Skal ta dette opp i nesten møte i KHKV, veit om eitpar gamlingar som sikkert veit litt meir nøyaktig kor eg bør leita!

Ang staten, så er vel ikkje dei til hjelp når det gjelder sånt?? (Med mindre eg donerar alt til eit museum som sjølvsagt er uaktuelt!)

Bjørn; Ja eg har veldig trua på dette! Hadde einplan om å henta opp splittboblo til farfaren, men idag fekk eg veta att ho er ca 600m under bakkenivå og 300 under havnivå.. så då fant eg ut att eg heller skulle prøva meg lokalt, og sidan det er mykje grunnare vatn her Glad Men det er nok ikkje noko samba her i vatnet desverre...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
1302hoho
Seniormedlem
****
Innlegg: 261
Bosted: Flatanger, Nord-Trøndelag



Vis profil
« Svar #11 på: januar 12, 2010, 22:56:17 pm »

http://www.olex.no/produkter.html

Da skulle du hatt dette, jeg var med på monteringen av dette i en båt hos http://www.aqua-kompetanse.no/ tror hele greia kom seg på rundt 500.000,- . Veldig nøyaktige greier, tror ikke bare du ser at det er en bil, men også type bil.
Loggført

VW T1 64mod
VW 1300 69mod
VW 1300s 73mod
ønsker seg T1 splitt

(o\!/o)    (o\!/o)
JonB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2392
Bosted: Vestfold


Vis profil

« Svar #12 på: januar 12, 2010, 23:13:22 pm »

Tror du trenger en FEIT bankkonto til dette, Tistlo.. Hvertfall hvis du skal igang med miniubåt, evt søk med sonarer osv. Prosjektet kan ligne litt på det som ble gjort i Jonsvatnet utenfor Trondheim for ca 5 år siden da det ble hentet opp et par bombefly som hadde gått gjennom isen. Kjøpte filmen for litt siden og den er absolutt å anbefale!

http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.filmforklaring?VareID=11512
Loggført
T2-Vandal
Supermedlem
*****
Innlegg: 672
Bosted: Nord-Fron



Vis profil
« Svar #13 på: januar 12, 2010, 23:17:22 pm »

Det begrenser seg vel egentlig ganke mmyo or man skal lete, Ingen biler ble vel dumpet fra båt. Heldst trolig at det i tilfelle er dumpet på plasser hvor det er dypt ved land, og at det samtidig er lett adkomst.

Tviler på at noen har "tauget" dem ut på sjøen...
Loggført

29 Chevrolet AC Phaeton
47 Farmall A
66 T1
70 T1 (German look)
78 Corvette sachs 380
77 T2 (Vandalbussen)
72 Eldorado cab
08 Alfa Romeo 159 Ti
RødeBaron
Supermedlem
*****
Innlegg: 1504
Bosted: Vevang



Vis profil WWW
« Svar #14 på: januar 12, 2010, 23:18:23 pm »

vanntett overvåkningskamera, søkke,tau,liten tv-skjerm,laang skjøteledning,robåt og tålmodighet.


 Glad
Loggført



original buddie                  Bugbuddies.no
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #15 på: januar 12, 2010, 23:23:34 pm »

TISTLO for president! Hvor gammel er du nå? Jeg elsker pågangsmotet og tankene dine! En veldig god start på et slikt prosjekt er som følger: Finn en gammel gubbe som var en av de som dumpet en bil der... Få han til å finne et bilde av bilen... Så finner du bygdas miljøaktivist også reiser dere sammen til lokalavisen... Få slått opp en story på at det var slik man gjorde før vrakpanten... Slik alle gjorde det... Vis til konkrete eksempel - bildet... Gubbens historie. Lag en sak på at dette er en miljøbombe og at dette MÅ det ryddes opp i... Og det haster. Gå så på kommunens miljøavdeling og få bevilget penger til å løse dette problemet... Ihvertfall til å kartlegge omfanget... Med innleid ROV fra Forsvaret... En god startkapital...
Loggført

SCREWDRIVER #2
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #16 på: januar 12, 2010, 23:28:20 pm »

Ja muligens eg såg for meg litt for tekniske greier.. ein halv million er ca ein halv million meir enn kva eg har Glad MEN likavel er ingenting umulig! Eg har fått eitpar PMar som forteller meg att denne ideen kan verta ekta!

Baronen er inne på noko Blunker

Splitman: Takk for bra tips! Alderen min er av ingen betydning, menn det tipset du kom med no kan vera til god nytte!! Det er nemlig ein gammal gubbe som også jobbar som bygdas store miljøaktivist, han kan hjelpa! og bedre er det att bestekompisen hans er høgt ranka i kjøyretøy historisk klubb voss..

Det er ingenting som er umulig! Ikkje no ivertfall! Eg setter dette opp som pr. idag meininga med livet - få opp det som er av gamle bilar ifrå vangsvatnet! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #17 på: januar 12, 2010, 23:31:03 pm »

Skal du dykke ned selv, så er et nærliggende spørsmål, hvor dypt er det?

Lykke til. Du har noen år med jobb foran deg her Glad
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #18 på: januar 12, 2010, 23:34:29 pm »

Ja vatnet er ca 100meter på det djupaste, men eg skal finna ut meir nøyaktig kor djupt det er, og kanskje eit kart over høgdeforskjellane i vatnet etc.. Ja det tar nok nokon år å få opp noko som helst, men allerede til sommaren kan det skje store ting Kult
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Gaute (alutig)
Supermedlem
*****
Innlegg: 527
Bosted: Florø



Vis profil
« Svar #19 på: januar 12, 2010, 23:34:41 pm »

Du får slå huet sammen med Lobo og photoshoppe inn en skikkelig sjøorm på noen bilder.. Da kommer gutta med sonarene og alle skrullingene med for mye penger fram fra skapene sine..
Loggført
1302hoho
Seniormedlem
****
Innlegg: 261
Bosted: Flatanger, Nord-Trøndelag



Vis profil
« Svar #20 på: januar 12, 2010, 23:43:23 pm »

Hvis multistråle ekkoloddet leies ut, hadde det vært veldig morsomt å tatt en runde på vannet i sommer..
Loggført

VW T1 64mod
VW 1300 69mod
VW 1300s 73mod
ønsker seg T1 splitt

(o\!/o)    (o\!/o)
Cobra
Seniormedlem
****
Innlegg: 265
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #21 på: januar 12, 2010, 23:47:10 pm »

http://www.hib.no/dykkerutdanningen/  Det går et prog. på tv fra statene om noen som dykker etter gamle skip og skatter. De bruker en form for ekolodd/sonar som trekkes etter en liten båt. Og lager et bilde av bunnen. Det meste se hjemme laget ut. Men de finner kanoner og div på bunnen. Så kansje du kan finne noen nedsunkne vw med noe slikt. Tror det går på Rush HD.
Loggført

vw 1302rs
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #22 på: januar 12, 2010, 23:57:00 pm »

Mykje gode tips som kjem fortløpande her no! Glad Ekkolodd står på ønskelisto til burstagen min hehe

Dersom nokon kjenner nokon som kjenner nokon som driv med dykking som kan vera med på eit sånt prosjekt så hadde det vert morro! Eg har dykkarutstyr(muttern har vert sportstdykkar..) men eg har desverre ikkje baller til å ta ein tur ned i vatnet.. Det er mørkt, du ser ingenting før det er 5 cm foran deg.. og då er det fort å verta skremd om det dukkar opp noko uhyggeleg.. og det ER mykje uhyggelig i dette vatnet..

Lurar på å kontakta ein dykkarklubb so kanskje dei har lyst å vera med.. Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
1302hoho
Seniormedlem
****
Innlegg: 261
Bosted: Flatanger, Nord-Trøndelag



Vis profil
« Svar #23 på: januar 13, 2010, 00:07:55 am »

Litt dypt for dykking hvis det er 100 meter dypt da, vet du noe om bunnforholdene sand/mudd?
Loggført

VW T1 64mod
VW 1300 69mod
VW 1300s 73mod
ønsker seg T1 splitt

(o\!/o)    (o\!/o)
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #24 på: januar 13, 2010, 07:51:16 am »

Eg har sagt det før, bilar som har liggi i vatn over år, er totalvrak å ingenting å ha, med mindre ein ser verdien i historien, som utan tvil er kjempedyrt for kvart objekt som skal takast opp.
Oljer og forurensing er forlengst utvaska, so det kan vel tenkjast at desse forurensar minst no om dei får vere ifred.
Dessutan så er det vel Forsvaret som kunne vore beste samarbeidspartnaren for statleg miljøreinsing... Øyerulling

Men....show er det nok. Ville vore fint å dokumentert å filma slike storoppryddingar.
« Siste redigering: januar 13, 2010, 08:18:04 am av ovalt » Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #25 på: januar 13, 2010, 08:08:37 am »

Litt dypt for dykking hvis det er 100 meter dypt da, vet du noe om bunnforholdene sand/mudd?

Ja men eg er ganske sikker på att det ligg bilar mykje lenger inn, kanskje på berre 30meter! Botnen er vel berre gjørma kan eg tenka meg..

ovalt: Ja dei er sikkert vrak dei som ligg der, men alt kan reddast om det er rette bilen feks Glad Det treng ikkje nødvendigvis vera kjempedyrt! Må laga meg ein flåte eller noko med ein stor krane på, som heiser opp meg, og ein an flåte til å setta bilane som kjem opp på.. Problemet er att det skulle vert dykkarar nede og hekta bilane fast....
og det er vel ikkje sikkert dei forrurensar so mykje no lenger nei,, uansett så gjer eg ikkje opp endå, før eg veit kva som er der nede feks. Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #26 på: januar 13, 2010, 08:14:57 am »

Litt dypt for dykking hvis det er 100 meter dypt da, vet du noe om bunnforholdene sand/mudd?
Ja men eg er ganske sikker på att det ligg bilar mykje lenger inn, kanskje på berre 30meter! Botnen er vel berre gjørma kan eg tenka meg..
ovalt: Ja dei er sikkert vrak dei som ligg der, men alt kan reddast om det er rette bilen feks Glad Det treng ikkje nødvendigvis vera kjempedyrt! Må laga meg ein flåte eller noko med ein stor krane på, som heiser opp meg, og ein an flåte til å setta bilane som kjem opp på.. Problemet er att det skulle vert dykkarar nede og hekta bilane fast....
og det er vel ikkje sikkert dei forrurensar so mykje no lenger nei,, uansett så gjer eg ikkje opp endå, før eg veit kva som er der nede feks. Glad
Ja, pågangsmot må ein ha, og skulle du finna ein som var verdt å ta opp so sko me alle kryssa fingrane. Blunker
Loggført
Paasan
Supermedlem
*****
Innlegg: 602
Bosted: Oslo


Frøkna


Vis profil
« Svar #27 på: januar 13, 2010, 08:34:53 am »

Du skal ha for innsatsvilje og pågangsmot. Blunker Stå på. Men vann er ofte store, finn en gammal gubbe eller fler og få noen tips om hvor du skal lete, så slipper du kanskje å lete til du blir pensjonist.
Lykke til
Loggført

Löf
Seniormedlem
****
Innlegg: 372
Bosted: Sverige


55Panel, 62DC, 63SC, 70411


Vis profil
« Svar #28 på: januar 13, 2010, 10:51:36 am »

Det du behöver är en obsROV med ett akustiskt kamera av typen Didson (http://www.soundmetrics.com/APPLICATIONS/applications.html) eller Blue wiev (http://www.blueview.com/products.html) då för du perfekta bilder hur gjørmete de än är i Vangsvatnet.
Men bara ett sånt kamera går på 500000+ och då tillkommer en ROV med kontrollstation, winsch, m.m.

Som nämnt tidigare, ett gott ekolod å en robåt, men du ska troligtvis ha ett väldigt gott ekolod för att få användbara bilder av bilar som legat på en gjørmete botten i 30-40-50år. Men det går ju och testa, robåt, ekolod, en gammal man som var med på tiden det begav sig, gps och en dykare.

Eller så kanske ta kontakt med NUI i Gravdal i Bergen, dom har några Hugin AUV's, en AUV (http://en.wikipedia.org/wiki/Auv) är en ROV som styr sig själv, d.v.s. du programerar den till vilket område den skall söka av och skickar ut den, den genomsöker det område du sagt till den att söka i och kommer upp till ytan när den är färdig och du får ett kart av sjöbotten.
Jag har aldrig jobbat med Hugin så jag vet inte exakta specifikationer på den men den är säkert utrustad med nån form av penetrerande ekolod som kan se vad som ligger begravt under sjöbotten också inte bara vad som ligger på sjöbotten.
Dom är ju gjorda för att gå på stora djup så Vangsvattnet kanske inte är djupt nog å så finns det väl risk för att den rensar vattnet från div fiskeutstyr som ligger där...
Kan ju hända att NUI kan göra det till ett forskningsprojekt och få finansieringen till det från annat håll?

Dykare är nog ingen go idé förrän du vet exakta positioner att dyka på.

//ROV-pilot
Loggført
Speedy67
Supermedlem
*****
Innlegg: 521
Bosted: Ålesund


Vis profil

« Svar #29 på: januar 13, 2010, 12:28:43 pm »

Har en kompis her i Ålesund som er dypvannsdykker,kan prøve å ta deg en prat med ham.Har masse utstyr også,har også blant annet filmet for Nat Geografic.Han kan dette.Har desverre ikke nret hans her.
Kan søke på Navnet hans sender Pm:)
Loggført
Sider: [1] 2 3 4
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!