mai 02, 2024, 14:45:20 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3] 4
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Henta bil opp av vatn, Tips???  (Lest 25091 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #60 på: januar 14, 2010, 19:33:58 pm »

Mikkel; Den bugattien er nok litt bale å begynne å restaurera ja! Men det som hadde vert best med den er å setta bilen på museum eller noko sånt tull og heller laga ein kopi av den, var vel nevnt i ein eller an link til den bilen og.. Det er vel nesten enklare enn å begynna å restaurera på den der Glad

Øystein; Hadde vert morro å høyra om dei andre planlagte undervasstoktene! Og den store blåsebelgen var jo genial! Men det pristilbudet du fekk kan vel ikkje betraktast som eit tilbud, eller?

Har ellers fått bekrefta att det var mest vanleg å plassera bilane midt på vatnet,, men det finst nok unntak,, men det gjenstår å finna ut kor djupt det er midt på vatnet der..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #61 på: januar 14, 2010, 22:33:45 pm »

Pristilbud... jeg fikk litt rabatt på den listeprisen på en 3000-pund / 1500-kilo bag.. Og ca 5000,- norske er ikke mye pr bil, ei heller avskrekkende mye mer enn det du kommer til å bruke på å bygge heisekranflåta di....

Av alle smeltet-is-forsvinninger jeg har hørt om så var det (desverre) vanligst å taue bilen ut til det punktet hvor man visste at vannet var på sitt dypeste - slik var det ihvertfall med flere jeg både dykket og søkte etter i Trøndelag i sin tid. En sjelden Mercedes buss ble hevet i Oddvar Brås hjembygd Hølonda for 15 år siden - den lå på det aller dypeste, men ble faktisk vinsjet langs bånn med en giga tømmervinsj på land...helt opp på land.
Loggført

SCREWDRIVER #2
vwmann
Seniormedlem
****
Innlegg: 271
Bosted: Trondheim


Ranheim


Vis profil
« Svar #62 på: januar 14, 2010, 22:50:48 pm »

Ja dette virker som et modigt prosjekt. Jeg jobber som yrkesdykker på fulltid og tror nok ikke dykking er veien å gå her. Det ble nevnt Olex tidligere i tråen, det er et kjempe bra system som kartlegger bunn meget nøye. Det er dog viktig å ha et meget bra ekkolodd på Olex. Det stemmer ikke at du kan se hvilken bil type det er,men du kan se at det er noe som ligger der. Har brukt Olex i mange år. Dette er jo dyrt utstyr så det er kansje ikke aktuelt. Et bra ekkolodd eller en slepe sonar/sidesonar er nok det jeg ville brukt. Det har også blitt nevnt ROV tidligere. I de fleste ferskvann er det ikke mulig å se noe som helst når man kommer dypere en 10-12 meter ned pga lyset brytes på en annen måte i ferskvann en i saltvann.Det betyr at man må ha lys,men selv med lys ser man ikke lengere en 0,5-1,0 meter. Jeg har dykket mye i fersk vann på vanninntak og kraft stasjoner.Dette med vanninntak MÅ du sjekke med komunen. De blir ikke blid eller samarbeidsvillige hvis det er et drikkevanns inntak i nærheten.
For øvrig kan en yrkesdykker klasse 1 og klasse 3 gå ned til 50 meter. Klasse 2 dykker (klokkedykker, poppulert kalt dyp dykker er det ingen begrensning på)
Klasse 2 er uaktuelt da en slik dykke rigg vil komme seg på bortigmot 1 million pr døgn.
Og jeg må si meg enig i Bjørnar sin ide med å løfte disse bilene med tomme olje fat eller noe lignende. Når de så kommer opp tau de til en slipp eller båtutsett eller en plass der du kan få dratt de på land. Det krever ganske mye stabilitet på en slik flåte du tenker på så de har ikke jeg ville gjort.


Men det skal jo bli veldig morro å følge med på dette.

Stå på og lykke til Tistlo uansett hvilken måte du velger for å få opp disse bilene.

Mvh Tom Rune.
Loggført

08 Passat stv 4 motion individual
72 Fastback, red rat
65 Notchback, orginal
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #63 på: januar 15, 2010, 08:46:37 am »

Hva med å bli ferdig med de bilene du allerede har først.  Blunker
Loggført

1961 T1 - Custom
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #64 på: januar 15, 2010, 18:43:38 pm »

Øystein; Det er ikkje so alfor dyrt med den påsen likavel då!

Og eg har vel omtrent fått bekrefta att det var vanlig å setta bilane på midten av vatnet.. så der er det nok djupt!
Ang vinsjing frå botnen:
Det trur eg ikkje vert så lett her,, det er vist MYKJE slam og drit på botnen her,, og ikkje minst! : Alle bombene, granatane og anna uhyggeleg frå andre verdskrig som ligg strødd ut over heile vangsen Tvilende Er litt bale om du dreg med deg ein bil innover og på land heng det fast eit gammalt garn med ihekta bomber og granatar ETC.

Tom Rune:

TAKK for hjelp! Godt å høyra att det finst yrkesdykkarar her inne og! Masse gode tips du kom med! Eg skulle fått lånt meg eit ekkolodd eller noko, men eg begynnar basic med kamra og flaks fyrst.
Ang vatninntak: Det er vel berre eit lite område dette kan vera aktuelt, men ellers har vel vangsen fungert som båsdynga, kloakklager og spilloljetømmplass.. Dette er vel grunnen til att det er fleire meter med slam og drit i botnen ifølge folk som har dykka her.

Kjetil: Ja meget godt poeng Glad Men heldigvis så ligg eventuelle bilar godt og trygt i vangsen fram til nokon dreg dei opp,, så eg har egentlig god tid! Vert vel ikkje so mykje verre på så få år, når dei har lågge der i enormt mange år!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #65 på: januar 15, 2010, 19:18:27 pm »

Du så jo selv på telemarksormen i august. Ikke bare saltvann som tærer på biler nei....

La meg si det slik, din alder tatt i betraktning og hvor mange biler du har så lurer jeg litt på hvordan det står til når du er 50. Enten går du drit lei eller har du egen oppsamlingsplass med kommunen på nakken  Gliser
Loggført

1961 T1 - Custom
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #66 på: januar 15, 2010, 19:26:06 pm »

Nei men telesambaen er jo fullt reddbar den, om ein ser lyst på livet! Glad

Går aldri lei eg, kan eg lova deg og alle andre, her og no!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
øystein
Medlem
***
Innlegg: 211
Bosted: vinje


Hvor gammel kan ei folkevogn bli?


Vis profil
« Svar #67 på: januar 15, 2010, 22:29:06 pm »

Du så jo selv på telemarksormen i august. Ikke bare saltvann som tærer på biler nei....

La meg si det slik, din alder tatt i betraktning og hvor mange biler du har så lurer jeg litt på hvordan det står til når du er 50. Enten går du drit lei eller har du egen oppsamlingsplass med kommunen på nakken  Gliser

Kommunen kan ikje forlange bilar fjerna vist dei er midlertidig lagra på din eigendom eg har blitt meldt til sft og hatt besøk av dei.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #68 på: januar 16, 2010, 18:40:07 pm »

Eg har tenkt litt og komt på att eg må begynna i rette enden:
Er det nokon politarar eller nokon her inne som kan svara på fylgjande spyrsmål?:

Kven eig "bås/søppel" som ligg på botnen av eit vatn? Er det grunneigar? Er det komunen? Er det kven som helst? Er det kongen?

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JonB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2392
Bosted: Vestfold


Vis profil

« Svar #69 på: januar 16, 2010, 18:48:13 pm »

Du så jo selv på telemarksormen i august. Ikke bare saltvann som tærer på biler nei....

La meg si det slik, din alder tatt i betraktning og hvor mange biler du har så lurer jeg litt på hvordan det står til når du er 50. Enten går du drit lei eller har du egen oppsamlingsplass med kommunen på nakken  Gliser

Kommunen kan ikje forlange bilar fjerna vist dei er midlertidig lagra på din eigendom eg har blitt meldt til sft og hatt besøk av dei.

Sant nok, men med 20-30 vannvrak stående på tomta tror jeg ikke SFT blir så blide heller...
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #70 på: januar 16, 2010, 18:56:10 pm »

Du så jo selv på telemarksormen i august. Ikke bare saltvann som tærer på biler nei....

La meg si det slik, din alder tatt i betraktning og hvor mange biler du har så lurer jeg litt på hvordan det står til når du er 50. Enten går du drit lei eller har du egen oppsamlingsplass med kommunen på nakken  Gliser

Kommunen kan ikje forlange bilar fjerna vist dei er midlertidig lagra på din eigendom eg har blitt meldt til sft og hatt besøk av dei.

Sant nok, men med 20-30 vannvrak stående på tomta tror jeg ikke SFT blir så blide heller...

Plass = null stress i grilldress
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JonB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2392
Bosted: Vestfold


Vis profil

« Svar #71 på: januar 16, 2010, 19:09:25 pm »

Sier det ikke for å være vrang, Tistlo! Utendørs lagring av bilvrak er ikke akkurat pent heller;-) Får håpe det er langt til naboene dine:-p
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #72 på: januar 16, 2010, 19:16:46 pm »

Eg synst det er fint, og naboane veit ikkje bedre... Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JonB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2392
Bosted: Vestfold


Vis profil

« Svar #73 på: januar 16, 2010, 19:18:14 pm »

Hehe... DET er også en måte å si det på!
Loggført
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #74 på: januar 16, 2010, 19:20:30 pm »

Kjør på tistlo! Ingenting er så flott som skogsvrak som hagepynt. Om det er ett eller 30 har ingenting å si Glad

Håper du får gjennomført dette.
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #75 på: januar 16, 2010, 19:24:11 pm »

Ja no når eg har bestemt meg for dette så er eg jo nødt til å kjøyra på... Men eg lurar jo felt på korhen fyrste hinderet dukkar opp.. ser for meg att det er nokon som vert sure dersom alle mulige folk berre kan ta seg ein tur ut på vatnet og henta opp både det eina og det andra..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JonB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2392
Bosted: Vestfold


Vis profil

« Svar #76 på: januar 16, 2010, 19:28:06 pm »

Det er et komplisert og egentlig litt kult prosjekt du har tenkt til å satse på, men FØR du begynner burde du få alt det praktiske på plass. Eventuelle tillatelser osv. Kjipt å strande på grunn av at du ikke har fått skriftlige tillatelser til det du skal. Hvis det er et drikkevann du skal ut på er det spesielle regler for hva man kan gjøre med bunnen etc. Lykke til!
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #77 på: januar 16, 2010, 19:30:55 pm »

Ja må få lov fyrst, vist eg ikkje skal jobba på natt-tid... Øyerulling

Dette er på ingen måte eit drikkevatn! Sjå heller på det som kloakk/"søppelfylling"... ikkje alt var bedre før...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #78 på: januar 16, 2010, 20:23:49 pm »

Jeg er imponert over pågangsmotet ditt Tistlo. Det er jo en spektakulær måte å gå på boblejakt på, men det høres både dyrt og veldig arbeidskrevende ut for å få tak i noe som kanskje er rustet i stykker for lenge siden. Eller vet du noe om dette vannet som gjør at det kan være egnet til å bevare metall (tenker på oksygen-innhold, ph-verdi etc)? Mye slam/drit på bunnen kan jo være et pluss forsåvidt.

Jeg vil tro du ville fått mer ut av å systematisk tråle alle låvene i området der du bor. Bank på dører og spør om de har noe gammal folkevogn stående på låven Glad
Loggført

1969 Militær-buss
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #79 på: januar 16, 2010, 22:48:43 pm »

He he, du æ no modig du Christer Gråter Øyerulling Gliser
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #80 på: januar 16, 2010, 23:44:29 pm »

Ja Espen, det er muligens ein litt "unormal" måte å finna bilar.. Men sidan eg ikkje finn nokon skogsvrak så kan eg vel likasogodt finna meg nokon vassvrak Glad

Eg anar ingenting om ph verdiar eller noko som helst.. Alt eg veit er att det som måtte befinna seg i vatnet nok er bedre enn den splittboblo te farfaren eg hadde tenkt å henta opp,,, som ligg i sjøvatn..

Men det siste du seier der, er faktisk noko eg har tenkt på leenge og har ein plan om.. Eg har eitpar låvar med meir som skal undersøkast, som eg veit det står gamle bilar i, men planen min var å venta til eg fekk lappen  og so reisa rundt i heila bygde på jakt etter sjulte skattar.. men kanskje eg skal ta det med det samme so dei ikkje forsvinn for meg.

Mikkel, du må då forstå att ein ikkje kan lata gamle bilar berre ligga å rosta i eit vatn! Må jo gjera noko med da! Eg er veldig sikker på att du finn mykje gammalt på gol om du går under bakkenivå Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #81 på: januar 16, 2010, 23:51:35 pm »

Ja Espen, det er muligens ein litt "unormal" måte å finna bilar.. Men sidan eg ikkje finn nokon skogsvrak så kan eg vel likasogodt finna meg nokon vassvrak Glad

Eg anar ingenting om ph verdiar eller noko som helst.. Alt eg veit er att det som måtte befinna seg i vatnet nok er bedre enn den splittboblo te farfaren eg hadde tenkt å henta opp,,, som ligg i sjøvatn..

Men det siste du seier der, er faktisk noko eg har tenkt på leenge og har ein plan om.. Eg har eitpar låvar med meir som skal undersøkast, som eg veit det står gamle bilar i, men planen min var å venta til eg fekk lappen  og so reisa rundt i heila bygde på jakt etter sjulte skattar.. men kanskje eg skal ta det med det samme so dei ikkje forsvinn for meg.

Mikkel, du må då forstå att ein ikkje kan lata gamle bilar berre ligga å rosta i eit vatn! Må jo gjera noko med da! Eg er veldig sikker på att du finn mykje gammalt på gol om du går under bakkenivå Blunker
Ja he he, men dessa i vatnet er ferdigrusta dei  Gliser
Loggført
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #82 på: januar 17, 2010, 02:33:35 am »

Tistlo, du er 16 år, så jeg tar det for gitt at en motormann som deg har en moped - en trimma en Glad Det holder jo i massevis for å undersøke de lovende låvene, kast deg på sykkelen og sjekk det ut til våren.

Ta med et kamera og si du tar bilder til et skoleprosjekt. Jeg er sikker på at du har større sjanse til å få tilgang til låver enn de fleste av oss. Spill en nysgjerrig 16-åring, de du møter vet ikke at du er en vw-entusiast av rang Glad

Det er større sjanse for at noen andre får fatt i skjulte skatter som står på "dine låver" enn at noen andre begynner redningsaksjoner i innsjøen din. Jeg tror du får mer ut av pengene dine ved å bruke dem på noen tørre låvefunn enn ved å finansiere maritime redningsaksjoner.

For øvrig mistenker jeg deg for å ha blitt en narkobaron i Voss siden du plutselig har råd til å finansiere fjernstyrte mini-ubåter og/eller dykkere i boblejakten... Blunker
Loggført

1969 Militær-buss
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #83 på: januar 17, 2010, 11:02:32 am »

HEHE! jau moped har eg! men kor trimma den er kan eg ikkje sei.. eller speedometeret går til 60 i oppoverbakkane men det gjer nok ikkje sykkelen! Men eg må nok ta meg ein STOR runde rundt i bygda og sjekka ut litt av kvart ja! takk for påminnelsen Glad

Ja det er sant det du seier, for seinast i fjor haust vart det henta ut 2 stk låvebobler som var tildels kjent for meg.. Men dei var ikkje so gamle då.. uansett er dei to snart på vegen!

Og eg må desverre avkrefta dine mistanker Blunker Dersom det går fram att eg sitt på ein formue so stor att eg brukar han på "tull" som å henta opp bilar frå vatn, så er det heeilt feil! Eg er aldeles blakk, gjeld har eg 'og faktisk.. MEN det treng ikkje kosta 10 millionar å henta opp att ein eller ti bilar frå eit vatn, dersom ein gjer det på rette måten og gjer ALT arbeidet sjøl Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Ronny S Bakkane
Medlem
***
Innlegg: 125
Bosted: Larvik



Vis profil
« Svar #84 på: januar 24, 2010, 21:35:39 pm »

Jeg hadde lokalisert vraka med magnetometer og gps om sommeren,ventet på isen og dykket ned og festet stropper
løftet de opp på isen.
50 meter eller mer er ikke no problem med  blanding helium/oksygen
ca 600 kr i puste gass
hvis du finner vraka skal jeg skaffe dykkere
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #85 på: januar 24, 2010, 23:13:55 pm »

 Glad Glad Dette var morro å høyra! Spesielt siste setning!!! Hehe

Jau eg var jo på møte i klubben på onsdag, og fekk snakka med nokon gamlingar.. Dei kunne fortella meg att vatnet var 76meter djupt, ivertfall såvidt dei hugsa. Og det er jo på det djupaste, altso midt i eit sund, og der er det ikkje so mykje å henta uansett. Så der bilane ligg er det kanskje ikkje meir enn 50meter eller noko.(egentlig umulig å veta..)
Eine eg snakka med hugsar godt frå før i tida, då det om vinteren stod bilar so å sei overalt på isen! MEN det var FØR i tida, dvs helst førkrigsbilar.. Utpå 60talet vart det meir og meir ulovlig å setta bilar utpå vatnet, så det skal strengt tatt godt gjerast å finna noko spesielt store vw DER Tvilende Men det er eitpar andre vatn i nerheiten som Thøsen nevnar i tråden her, og dei er jo litt meir i "utkanten" og ikkje rett utfor sentrum så det kan godt tenkast att "forsøplinga" fortsatt mange år seinare der, er ivertfall 1 kjent folkevogn i myrkdalsvatnet..
Men gamlingen kjente til mange av bilane i vatnet, Det var nevnt blandt anna ein open buick og massse anna GAMMALT.. Så strengt tatt er det offtopic bilar som nok ligger der,, men det er nok dermed større verdiar, sjølv om ein kan tenka seg kor mykje det er igjen av ein bil frå feks slutten av 1910-talet... Ja for det er jo henta opp ein Phenomobil trehjuling.. og alle veit jo att Voss var den plassen der den fyrste motoriserte bilen vart teikna og planlagt! Men uheldigvis vart den ikkje bygd før eitpar år seinare, og etter att tyskarane hadde gjort sitt..

Jaja me får sjå te sommaren kva som dokkar opp!  Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
wv stein
Medlem
***
Innlegg: 109
Bosted: Haugesund


Her er bilen min


Vis profil
« Svar #86 på: januar 25, 2010, 00:30:33 am »

vatne e nokk ikje så djupt som gammle gruva i vigsnes 700 m. der ligg det mye gammalt sko vert henta opp
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #87 på: januar 25, 2010, 16:21:08 pm »

Kva gammalt er det som ligg der då? Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #88 på: januar 25, 2010, 16:53:59 pm »

He he hvis ei bobla landa på flasken so langt nedi der so spratt nok hjula nesten heilt opp att vil eg tru...trur ikkje det vart firt ned noko forsiktig der...eller?
Loggført
Switter
Medlem
***
Innlegg: 121
Bosted: Bergen


Vis profil

« Svar #89 på: januar 31, 2010, 14:31:13 pm »

det er en splitt t2 i skeievatnet i bergen.
ryktet sa at bilen lå så grunt at den kunne bli sett fra land.jeg har vært der uten og se den.
det er flere i vwacb som kjenner til historien.

switter
Loggført
Sider: 1 2 [3] 4
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!