mai 04, 2024, 09:11:53 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22
571  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1968 Type 1 "Spareversjon" - Fat, low & slow på: februar 22, 2008, 16:37:24 pm
Du får kjøpt begge deler - både dekk med innstøpt hvit side fra fabrikk og løse hvite sider som disse. Du kan jo gjette hva som er billigst og hva som er best Blunker
572  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Komplett linkpin forstilling ønskes kjøpt på: februar 22, 2008, 16:32:00 pm
Trenger forstilling til min '65 ghia (boble passer også) snarest - så komplett som mulig. Henger det på "transporthjul", så er det en fordel.
Alt av interesse egentlig.

Trenger også "transporthjul" bak - bare det er 4-bolt så er alt av interesse.

Holder til i Oslo og kan godt hente innenfor en times radius.

Nås på telefon eller pm.
573  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Hebfan's 1965 Ghia (opp fra asken) på: februar 22, 2008, 13:26:39 pm
Da har jeg fått vært på låven og sjekka og målt litt grundigere. Fikk også tømt bilen for esker. Fant komplette kanaler pluss sveisedelen foran kanal på venstreside (karosseriplata mellom hjulbue og underkant dør). Mulig det ligger mer i eskene, har ikke vært igjennom dem.

Bunnen ble en positiv overraskelse - ikkeno grums - gulvplatene er pent fjerna ved at vedkommende har borra ut punktsveisene. Ser helt greit ut å få inn nye gulv, og så er det bare å sandblåse, grunne og lakke. Kort sagt strøkent! Tommel opp.

Målte også avstand senter-senter på festeboltene til forstillinga - 290mm i bredden og 55 i høyden. Så da er det bare å få kjøpt ei komplett linkpin forstilling "med alt" inkl. transporthjul.

Og så fikk vi målt opp til avstiving på tvers foran baksete, foran under dashen og i dørstolper på begge sider.
Planen er 20x20 eller 25x25mm firkantrør - 2mm gods - i kryss disse stedene, med sveisa kryss. Endene på røra vil også bli sveisa sammen, slik at disse vil utgjøre en "ramme" sett ovenfra. Planlegger å feste røra rett over dørhengslene oppe og nede.


Bilder ble det ikke denne gangen, men kamera blir med til uka, når avstiving skal sveises inn.
574  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Hebfan's 1965 Ghia (opp fra asken) på: februar 20, 2008, 13:20:41 pm
Jepp, vi får ta det når jeg kommer nedover Blunker

Du sier du er redd for at rammehode er skadet, men det tviler jeg på da karosseriet har vært delt rimelig lenge. Han som har stått for demonteringa var veldig begeistret for Teksum ghian, og hadde vell en drøm om at den skulle bli like fin. Før bilen ble hentet til Tromsø, har den bod på yttersiden av Senja, som var plassen bilen ble hentet på.

Har du skaffet deg noe eier historikk?

Du må plinge på når du tar en tur ja.

Nei, jeg er ikke redd for at det er skada, men at det muligens kunne vært bytta til balljoint (for å få "moderne" forstilling), eller rett og slett at hele bunnplata kunne være av nyere dato. Man vet jo aldri hvilke "oppgraderinger" tidligere eiere har hatt planer om.  Har ikke fått gått den så grundig i sømmene ennå. 

Historikken er mangelfull - jeg vet at den ble registrert i kristiansand første gang - vet ikke dato. Eierskifte i '76, da ble den solgt til ei dame i Ski.
And thats it.

Se PM forøvrig
575  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Avstand mellom festeboltene på linkpin rammehode? på: februar 20, 2008, 13:12:06 pm
Balljoint.

Høyde: 70mm
Bredde: 290mm

sånn må mann jo ha på jobben Osteaktig

Peeerfekt! Takker og bukker.  Gliser
Skulle hatt 3 stk. egentlig - en i verkste', en på jobb og en hjemme :p
576  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Avstand mellom festeboltene på linkpin rammehode? på: februar 20, 2008, 10:50:00 am
Yes, får høre med dem. Og ja, rammehode/forstilling er identisk som på boble og skifta fra linkpin til balljoint samtidig.
Så jeg trenger rett og slett å identifisere rammehodet på et vis.
Får sjekke Bentley'en når jeg kommer hjem.
577  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Avstand mellom festeboltene på linkpin rammehode? på: februar 20, 2008, 10:10:07 am
Du ser om det er balljoint på støtdemperfestet øverst. Det er en buet arm som går ut og støtdemper sitter festet i med bolt direkte opp i denne. Vet ikke om det hjalp noe men....

Ser at spørsmålet mitt kunne vært formulert bedre. Jeg mangler nemlig forstilling og prøver å forsikre meg om at jeg får tak i riktig type.
Derfor jeg spurte (prøvde å spørre iallfall) om hvordan jeg ser forskjell på selve rammehodet.
Men hey, all kunnskap er verdifull sålenge den er riktig, så takk for tipset.  Glad
578  Forum / Teknisk, teori og praksis / Avstand mellom festeboltene på linkpin rammehode? på: februar 20, 2008, 09:03:16 am
For å sjekke om det er bytta rammehode til balljoint-type på ghia'n min, trenger jeg å vite avstand center-center mellom de 4 boltene som  fester forstillinga mot rammehodet - har forstått at det er forskjell der - eller andre smarte måter å identifisere rammehode-type på. Med karosseriet på.
579  Forum / Snikk-snakk / Sv: bilder på forumet på: februar 20, 2008, 08:31:10 am
Sånn?  Blunker

Trikset er saturation, kontrast og lightness.
580  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Hebfan's 1965 Ghia (opp fra asken) på: februar 19, 2008, 23:16:42 pm
Grattis, endelig fått vogna ned  Gliser



Yess! Osteaktig

Føles bra. Skylder deg en pils eller 10, Eivind. Transporten forløp smertefritt og bilen var omtrent som forventa.
På torsdag skal alle eskene ut, sjekke evt. skjevheter og måle opp for sveising av avstiving. Tør ikke flytte den der av pallen uten noen seriøse stag på kryss & tvers. Tenker jeg har den på hjul innen februar er over... Litt lettere å flytte da Osteaktig
581  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: karosserideler til 1960 kg på: februar 19, 2008, 15:41:55 pm
Da må jeg nok takke nei foreløpig iallfall - til jeg får sjekka tilstand på den jeg har litt grundigere.
Kommer evt. tilbake til deg.

Se forøvrig PM.
582  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: karosserideler til 1960 kg på: februar 19, 2008, 14:08:31 pm
Trenger høyre mer enn venstre - men har hull i venstre og.
Hva tenker du om pris?
583  Forum / Drag-race / Sv: Test din reaksjonstid!! på: februar 19, 2008, 14:07:13 pm
0.515 på meg.
584  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Hebfan's 1965 Ghia (opp fra asken) på: februar 18, 2008, 17:22:04 pm
Jeg kan anbefale denne Glad Hvis du ikke er NAF-medlem ennå så er det en av vervepremiene man får hvis man passer på å la noen verve seg når man melder seg inn. Men NAF-medlemskap er kanskje et år eller to for tidlig Glad (Men medlemskapet er personlig, så det gjelder for alle biler du måtte sitte i når uhellet er ute, ikke bare biler du selv eier)


Har vært NAF-medlem lenge. Ble plutselig det når jeg sto i Kristiansand med motorhavari natterstid midt i fellesferien.
Men jeg tenker jeg går til innkjøp av en sånn kjekk sak som dette:

Eller begge deler. Koster jo ingenting.
585  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Hebfan's 1965 Ghia (opp fra asken) på: februar 18, 2008, 16:39:59 pm
Takker for godord og oppmuntring sålangt, folkens!

Må innrømme at Grelland er en stor inspirasjonskilde,og håpet er å komme i nærheten av kvaliteten på det prosjektet.
Og så har jeg et ørlite, tynt håp om at det er litt mindre jobb på min. Men det blir spennende å komme til bunns i materien...

Og det er selvsagt ikke Pearl White som er originalfargen, men L 582 Arcona White. My bad. På nåværende tidspunkt tror jeg ikke ender opp med originalfargen tilslutt, men så har jeg "en del" tid å ombestemme meg på  Blunker

Og nå klør det i fingra igjen gitt, alltids en detalj eller to man glemte å sjekke når man var der sist. Men det er ikke lys der ute, så ikke akkurat ideelle forhold for grundige undersøkelser. Mekkeplass/verksted/ordnede forhold er rimelig prekært å få på plass nå - 2 timer hver helg holder ikke, da blir den aldri ferdig...
 
586  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Espens brannbil på: februar 18, 2008, 16:32:48 pm
Ikke gjør det i eplehagen til bror, det blir for kaldt og det er heller ikke optimalt mtp forarbeid. Kom heller til meg Espen. Skal nok få lånt deg pistol og maske etcetras... det første du kan gjøre er å pusse ned luka, deretter sparkle opp luka og pusse den ned igjen slik at den blir smooth. Deretter blade 2k syreblandings og spraye et lag eller to. Så kan vi lakkere.

NB!!!!! Husk å scanne et sted på bussen som ikke er lakket i senere tid, da det kan være fare for at de ikke har brukt orginal farve. Snakker av erfaring..
[/quote

Takk for tilbudet Henrik, tar gjerne imot det - jeg klør i fingra etter å komme igang jeg så det hadde vært digg å ikke måtte vente til våren Glad

Det med syreblandings, det er for å ta eventuell overflaterust? Jeg har kjøpt "ny" luke av OTO her på forumet, så jeg skal ikke fikse opp den gamle. Jeg løper bort til billakkspesialisten med det samme jeg, og setter igang til og med grunning.

Når det gjelder fargescanning så ser det ut som det er originallakk over det hele bortsett fra motorluka som skal byttes. Problemet blir muligens at litt (kjemisk) rubbing av lakken ifjor høst viste at lakken er ganske falmet endel steder og rubbingen fikk virkelig fram rødgløden i lakken. Til våren skal jeg ta lakken skikkelig så jeg får kanskje be dem scanne der lakken allerede er rubbet.

Det høres ut som en bra plan Espen.
587  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Espens brannbil på: februar 18, 2008, 16:02:26 pm
Har ikke fått gjort noe med brannbilen i det siste annet enn å fikse enda et batteri Glad Lærte litt om batteri også, jeg har tenkt at jo mer Ah (amperetimer) batteriet har, jo bedre er det, men en av gutta på Torshov Bilrekvisita fortalte at gamle biler kan ha problemer med å lade opp moderne batterier med høy Ah. Så denne gangen gikk jeg for et batteri med litt lavere Ah, 50 eller 55Ah tror jeg.

Ellers har jeg gjort litt research for lakkering av bakluka. Jeg trodde det skulle bli litt pes å finne riktig lakkfarge, få det levert på sprayboks etc, men Billakkspesialisten på St Hanshaugen fikser det lett. Så lenge jeg tar med meg bilen så scanner de lakken, blander riktig farge og leverer på sprayboks. Mer kan man ikke be om Glad

Jeg tror derimot at en motorluke er litt for stort prosjekt for kjøkkenbenken, så planen nå er egentlig bare å vente på våren så det blir litt mildere i været. Så tenkte jeg jeg skulle låne et epletre i hagen til brodern for å henge opp hele motorluka etter noen kleshengere og grunne og lakke den der. Jeg innbiller meg at det vil være litt lettere enn å ha den liggende på bakken og ta én og én side. Det betyr at jeg ikke får gjort det på en måned eller to, så vi få se om jeg klarer å la være å sette i gang Trist

(Jeg innbiller meg at å lakke i minusgrader vil bety at lakken ikke tørker på timesvis, please correct me if I'm wrong.)

Ikke gjør det i eplehagen til bror, det blir for kaldt og det er heller ikke optimalt mtp forarbeid. Kom heller til meg Espen. Skal nok få lånt deg pistol og maske etcetras... det første du kan gjøre er å pusse ned luka, deretter sparkle opp luka og pusse den ned igjen slik at den blir smooth. Deretter blade 2k syreblandings og spraye et lag eller to. Så kan vi lakkere.

NB!!!!! Husk å scanne et sted på bussen som ikke er lakket i senere tid, da det kan være fare for at de ikke har brukt orginal farve. Snakker av erfaring..


Istemmer. Bortsett fra at Espen vel vil prøve å matche bakluka best mulig med bakstussen, uoriginalt eller ei. Så da må scanninga foregå på bakstussen. Eller vil du ha mest mulig original farge, Espen? 
588  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Hebfan's 1965 Ghia (opp fra asken) på: februar 17, 2008, 23:12:00 pm
Se her ja! Der er vidunderet Glad Du kommer til å bli ganske flink til å sveise etterhvert, tenker jeg Glad

Det virker jo som et ganske ærlig prosjekt, what you see is what you get. Det bør liksom ikke dukke opp så veldig mange overraskelser. For øvrig burde kanskje prosjekttråden din hett opp fra esken Blunker

Problemene er ganske opp i dagen, ja. Men nå har jeg ikke fått rydda den helt inni ennå, så full oversikt har jeg jo ikke. Ikke før jeg får tømt den og løfta den opp. "Opp fra asken" kan godt bety "opp fra esken" på den lokale dialekta der den står forresten. Nesten i Hedmark vettu ;p
589  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Hebfan's 1965 Ghia (opp fra asken) på: februar 17, 2008, 23:07:48 pm
Her har du litt jobb ja.... Hattehylla på min ghia hadde godt med overflaterust. Lakk inn vann ved bakruta, dette samlet seg i hattehylla. Trekket som var der holdt på vannet slik at hele hylla var ganske brun da bilen ble plukket ned. Var forøvrig stort sett bare rust innvendig i bilen, tydelig at det hadde lagt vann og godgjort seg på alle steder som var dekket av tepper o.l.  Vet du forresten hva som skal være i hullet til venstre for hanskerommet? Har ikke dette på min -67.

Arve

Hullet til venstre er til askebegeret. Samme som på oval-bobler.
Godt å høre at jeg har ett problem mindre iallfall - rusten hattehylle.
590  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Hebfan's 1965 Ghia (opp fra asken) på: februar 17, 2008, 20:22:50 pm
Venstre lyktehus - potta er brukandes, biten rundt må byttes.


Samme gjelder høyre. What a surprise... Klassisk bulk i nesa og. Par for the course.


Venstre nesebor - ser forbløffende helt ut. Men.... skulle det ikke vært en friskluftkanal på baksida her?
Hmmm! Fullstendig tomt innafor der.



Og her er "oooops" nr. 1. Bilde tatt inn i hjulbue mot kupe. Her må noe gjøres. Rammehode ser pent ut, men
det vi ser her er vel baksida av venstre "dogleg". Venstre kanal må byttes den og.



- og her er "ooops" nr. 2 - the big one. Kollisjonsskade. ser allerede nå at det må bli en hel del plåt. Bytter hele venstre skjerm og dørskinnet. Det er i tillegg en litt lei bulk mellom skjermen og øvre del av panseret, opp mot a-stolpen. Håper og tror den kan rettes, sammen med bakskjermen på denne sida.  Høyre kanal er kappa helt vekk. Avstiving må på plass på begge sider før bilen flyttes.



Over til noe mer positivt. Deilig dash![


Forrige eier mente bilen var originalt oransje. Yeah right. Heller en omlakkering på 70-tallet. Syns kanskje ikke så godt på bildet, men den oransje er definitivt lagt over L582 Arcona White


Håtte parts! I tillegg fant jeg en "shifter coupler"-foring i uretan(også rød)


Bakfanger - har sett bedre dager. Framfanger mangler.


Hattehylla - fin og rustfri - og L582 av farge. Ikke at jeg vet om de pleier ruste her. Rattet skimtes også - trenger bare et lag lakk, så er det good to go. Det er da alltids noe :p


Og det var resultatet av gårsdagens inspeksjon. Nye kanaler samt en del annen sveiseplåt følger med, men på langt nær nok.
Må skaffes.

Trenger også en linkpin forstilling, komplett m/hjul, og to 4-bolt transporthjul til bakenden. Første punkt på programmet er nemlig å få bilen såpass stiv igjen at den kan trilles fra "vinterlagring" - noe sier meg at den ikke blir stående der så lenger - og til mekkeplassen.
Updates følger når jeg kommer så langt.

591  Forum / Prosjektgarasjen / Hebfan's 1965 Ghia (opp fra asken) på: februar 17, 2008, 19:34:57 pm
Ja, da er det på tide å dra igang en prosjekttråd på denne bilen igjen.
Jeg hadde en på tuju og, rett etter at jeg hadde kjøpt bilen.
Men, ting tar tid, og selv om bilen ble kjøpt rundt påsketider 2006, så er det av ulike årsaker først nå jeg har fått bilen hjem.

Dette er en US-utgave som ble importert tidlig på 70-tallet, hatt et par eiere jeg har greid å spore, før den tilsynelatende ble avregistrert i 82. Den gikk da her på østlandet, Drøbak og Ski. Bilen har en kollisjonsskade, og jeg spekulerer på om det er årsaken.
Etter det har den byttet eier ymse ganger - kjenner ikke historikken der - men den endte altså tilslutt opp i Tromsø, hvor jeg kjøpte den.

Bilen mangler ett sidevindu, forstilling/bakstilling/motor/gir og begge framsetene. Har etter kjøp fått tak i 1200 motor fra boble, nyere girkasse og bakstilling med 4-bolt tromler. Dette fordi planen var å få bilen trillbar før transport.
Det ble den aldri, så bilen står for øyeblikket stroppa fast på pall på en vinterlagringsplass. Første steg er å få stivet av døråpningene og få på en forstilling så jeg kan flytte den lettere... 


Men hva er vel en prosjekttråd uten bilder?

Her er synet som møtte oss når vi åpna container'n på Schenker:



Etter flytting opp på låven til midlertidig lagring - sånn ser det altså ut i all sin prakt(?):



Fine linjer, men mye grums:



Venstre bakskjerm - bak hjulbue. Det vanlige problemet. Må byttes.


Venstre bakre "quarterpanel" - må nok inn frisk plåt her og. I tillegg ser vi at hjulbuen er bytta.
Men sveisedelen her er flat som ei pannekake - skjermen skal ha en fin bue. Forrige eier planla kanskje å bygge opp buen med sparkel?  Må gjøres om. Kappe ut, en tur i engelsk hjul for å få fasong, og så tilbake på plass.


592  Forum / Problemløseren / Sv: Forskjell på skjermer? [HJELP] på: februar 13, 2008, 23:32:57 pm
Tror disse skjemene er mer en 4 cm breder enn originalene...

Mulig. Snakk med de som kjøpte dem hvis du har muligheten, eller du kan måle fra ytterkant felg til ytterkant skjerm (horisontalt) og se hvor mye mer felg du syns du trenger. Jeg tror 7-toms felg er maks du har plass til hvis du i tillegg har senka. Biltilsynet godtar ikke avvik i sporvidde på mer enn +-10 mm, ergo bør felgene bygge like mye innover som utover i forhold til originale. Og da kan du fort få trøbbel med at det subber i fjærbein og ymse. Men det finnes spacere. 
593  Forum / Problemløseren / Sv: Forskjell på skjermer? [HJELP] på: februar 13, 2008, 18:15:31 pm
Hvilken felg dimensjon / str. må jeg ha? hvordan finner jeg ut hvor stor felgene må være (slik at de passer til skjermene)

4cm bredding er en vanlig dim på bredda glassfiberskjermer. 4 cm er ca. halvannen tomme. Original boblefelg er 5.5" brede.
You do the math.

Alle dekkforhandlere vet hvilke dekkdimensjoner som passer på hvilke felgdimensjoner. Det finnes tabeller på nett for sånt og.
Vil du være 100% sikker på bredden får du sammenligne med en originalskjerm. Eller høre med forrige eier.
Det finnes utallige tråder om felger og dekk her på forumet.
Du vet FreddyB har et sett med 7" ATS-felger tilsalgs?
594  Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvilke typer er type 1,2,3 osv.? på: februar 13, 2008, 11:01:58 am
Jeg skjønte ikke bæret av dette i begynnelsen jeg heller. Det forvirrende er bussene ja, som ofte omtales som hvilken type innenfor type 2. Hvis jeg ikke har misforstått noe skulle dette være nogenlunde riktig:

Type 2 T1 - splittbuss
Type 2 T2 - Bay-buss
Type 2 T3 - Caravelle/Vanagon, bortsett fra de aller første årene så har den vannkjølt motor
Type 2 T4 - Transporter med snute, vannkjølt
Type 2 T5 - dagens transporter

Sånn omtrent tror jeg det henger sammen og.

Hadde alle bare brukt betegnelsene så røddig som du gjør... Men T2 og type2 osv. blandes hjerteligst alt etter hvem du snakker med.

T2'en skilles også i T2a (early bay) og T2b (late bay).
Og T3 kalles i noen tilfeller T25, uten at jeg er sikker på hvorfor. Kan være sånn at de tidligste T3'ene blir kalt T25 (to og en halv) pga. luftkjølt motor?
Tar forbehold om feil jeg og.
595  Forum / Problemløseren / Sv: Forskjell på skjermer? [HJELP] på: februar 10, 2008, 23:30:30 pm
så dere syns ikke det ser "snålt" ut utn fangeren?

Enig med de to siste posterne. Forslag; originalfanger med hvite blinkersglass (kfs skaffer sikkert), enten original blank eller lakka.
Senking, brede felger og bra lakk, så har du starten på en fet german looker-greie.
596  Forum / Problemløseren / Sv: Forskjell på skjermer? [HJELP] på: februar 10, 2008, 22:58:27 pm
så dere syns ikke det ser "snålt" ut utn fangeren?

Ser ikke bedre ut med porschefangeren spør du meg. Må til med masse tilpasning og sparkel og glassfiber og herk for å få det pent.
Og det kan diskuteres hvor pent det kan bli overhodet.

Prøvd originalfangeren?
597  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Senking av bobla?? på: februar 09, 2008, 17:43:30 pm
Vist eg skal senka kan da ikkje verta mair enn 1 hakk! so dåå e da berre å flytta eitt hakK?

Jepp, så enkelt. Ett hakk bak er perfekt i mine øyne.

De kapper som sagt for å senke myyye.
598  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Senking av bobla?? på: februar 09, 2008, 00:39:51 am
Det gutta her glemmer å nevne er at senkemetoden de forklarer kun gjelder bak. IRS = Independent Rear Suspension, altså uavhenging bakhjulsoppheng.
Drivakslene er her kort forklart ledda i begge ender sånn at hjula ikke forandrer vinkel (camber) når du senker. Mye mindre enn ved eldre (svingaksel) bakhjulsoppheng iallfall, som har ledd kun inne ved girkassa. Det er forresten ikke bare 1302 og 1303 som har IRS, men også bobler med automat.

Foran må du bytte ut forstillinga med høydejusterbar forstilling (såkalt "puma" forstilling), eller kjøpe senkespindler. Puma'en strammer
torsjonsfjæra så den både blir lavere og stivere foran. Senkespindlene har oppflytta nav sånn at kjørekomforten blir den samme som med originalspindler. MEN siden den blir like mjuk foran, men lavere, så øker risken for at du smeller i bånn i dumper. Puma er i tillegg lettere å få godkjent hos biltilsynet, siden det eksisterer papirer fra Møller som godkjenner bruk av puma på boble. Unneberg tar 1200,-  (tror jeg) for "tom" puma-forstilling, dvs. at du flytter over alt av komponenter fra den gamle forstillinga. Senkespindler koster minimum 2.000,- paret og kan gi deg økt sporvidde, noe som ikke uten videre blir godkjent.
599  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: sandblåsing på: februar 09, 2008, 00:26:53 am
Han her:

http://www.finnalle.no/peer%60s_service_&_sandbl%C3%A5sing_esser/42663872668.html

Lokalt nok?  Blunker
600  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: 1680 sats på en 1300 AB motor på: februar 08, 2008, 14:30:08 pm



Hvis du går inn på vw2you og leser under tekninsk, så står det om denne byggingen du skal til med



www.vw2you.com, vår trofaste database, er desverre borte Flau

Ah, det er den ja. sørgelig. Har print på stort sett alt fra den siden, så det går an å lage en tråd her med det, hvis moderator er villig til å opprette tråden. Jeg kan godt skrive inn alt på ny her, bare gi meg litt tid Sjokkert
Det er jo litt tekst.

VW1303: Sjekk at det er slip in sats du har kjøpt, ellers så må du borre opp blokka!
[/quote]

Gamleforumet kommer nok opp igjen etterhvert - TomR tester litt løsninger ser det ut til.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!