Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« på: januar 29, 2010, 19:59:12 pm » |
|
Ja det er på tide det dukkar opp ein tråd om dette temaet her i Noreg! Det finst eitpar utanlandske, men kva er vel bedre enn noko ein forstår heilt utan problem!? Denne tråden skal visa(ved hjelp av over 200bilder..) korleis ein fjerner den gamle sondrosta varmekanalen, fikser ulykkesområda rundt kanalen, og får på plass den nye kanalen samt korleis den nye må modifiserast for å likna orginalen. Det må nevnast att dette er fyrste gong eg skiftar ein kanal, derfor er det eindel ting som vart forbedra etterkvart, men dei tinga ser dekan etterkvart som eg får lagt inn tråden. Ja ein ting til: Det hadde vert morro om eventuelle komentarar og innspel kjem ETTER att eg har gjort ferdig tråden, med mindre det er noko viktig Vert so mykje meir ryddigare om ein slepp prestapreiken imellom bildene Sånn, då er det berre å begynna å legga inn bilder, og det tar litt tid å legga inn sopass mykje.. Tistlo
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #1 på: januar 29, 2010, 20:10:29 pm » |
|
Let the work begin! Påminnelse: ALLE bilda er klikkbare! Trykk på dei for større versjon!Her er utgangspunktet, ein heilt normal kanal på ei bobla frå 69...
P1015467.jpg (128.94 KB. 733x550 - vist 1871 ganger.) La oss ta ein kikk på korleis denne berømte varmekanalen heng fast i resten av karosseriet; Under kvartpanelet er det ei leppe, som er punktsveist til kanalsida
P1015472.jpg (88.43 KB. 733x550 - vist 1708 ganger.) Frammi innerskjermen er det masse(32?) sveiser som held kanalsida fast i innerskjermen
P1015474.jpg (143.25 KB. 733x550 - vist 1486 ganger.) Heilt frems er det ein serie med veldig tettsittande punkter som held saman innerskjerm, kanal og brannmuren
P1015475.jpg (123.17 KB. 733x550 - vist 1387 ganger.) Dersom du har ei bobla med dårlege kanalar er det VELDIG sannsynleg att det ser akkuratt sånn ut heilt framme i kanalen og området rundt
P1015477.jpg (122.33 KB. 733x550 - vist 1435 ganger.) Så ser me på baksida her litt,, det ligg ein fals som høyrer til plata på brannmuren her. Den er då sveist til innerskjermen, og kanalen har ein fals imellom brannmur og innerskjerm i botn.
P1015480.jpg (97.09 KB. 733x550 - vist 1404 ganger.) VIKTIG: Karosseriet MÅ avstivast med ei ramma innvendig før du fjerner noko som helst kanal. Dette er fordi att døropningane ikkje skal flytta seg under surgery.. Ja for varmekanalen er jo eit av dei viktigaste berande elementa i karosseriet. NB: denne ramma er ikkje god nok, dette var eit av punkta som var endra undervegs, kjem meir info om dette seinare.
P1015481.jpg (135.78 KB. 733x550 - vist 1460 ganger.) Her er korleis eg sveiste på denne enkle ramma, men den bør ikkje sveisast sånn,,
P1015482.jpg (101.59 KB. 733x550 - vist 1322 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #2 på: januar 29, 2010, 20:22:12 pm » |
|
For å forbedra min dårlege prototype av ei ramma, så ville eg ha plassert tverr-røyret i høgda som vist på bildet for å få betre klaring til kanalen. I tilleg: Monter røyret INNI MELLOM dørstolpane!!! IKKJE utanpå imellom døropningen som eg har gjort! Då kan du nemlig ikkje henga i døra etterpå for å sjekka passform..
P1015483.jpg (102.97 KB. 733x550 - vist 1265 ganger.) Same shit her bak. Få røyra høgare opp! Det var veldig dårleg plass til å kutta ut kanalen her..
P1015484.jpg (108.51 KB. 733x550 - vist 1227 ganger.) So ser me litt på korleis kanalen er sveist att; I døropningane er kanalen heilsveist til dørstolpane. Derfor er det lurt med litt klaring til ramma, så du kjem til med verktøy, for desse sveisane må sprettast oppatt!
P1015487.jpg (93.59 KB. 733x550 - vist 1305 ganger.) Vidare rundt dørstolpen er det ei leppe, som er heilsveist halvparten til kanalen, Resten er punkta.
P1015489.jpg (111.65 KB. 733x550 - vist 1273 ganger.) Heilt framme innvendig er det ein fals som heng fast i den indre delen av brannmuren. Den er punktsveist til kanalen og heilsveist i botn
P1015493.jpg (113.57 KB. 733x550 - vist 1262 ganger.) Dårleg bilete, men her ser me kor rusta ting er under her.. Må lagast ny plata i endane her.
P1015494.jpg (79.45 KB. 733x550 - vist 1258 ganger.) I bakre dørstolpe er det og heilsveist.
P1015495.jpg (100.19 KB. 733x550 - vist 1196 ganger.) På innsida av dørstolpen bak, ligg ei plata som er bretta ut over kanalen, Og den er heilsveist rundt heile kanten. Tysjen visar sveisen, som er begravd i karosserikitt og gammal maling
P1015496.jpg (109.09 KB. 733x550 - vist 1268 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #3 på: januar 29, 2010, 20:35:32 pm » |
|
Dårleg bilde, men her ser me sveisane merka med tysj, som befinner seg på falsen på den invendige bakre innerskjermdelen som befinn seg under baksetet. Heilt til høgre i bildet ser dekan litt av korleis sjølve leppa på kanalen er sveist til plata bak kanalen.
P1015498.jpg (72.3 KB. 733x550 - vist 1292 ganger.) Betre bilde av det,, Denne falsen er på sjølve kanalen og fester den til forsterkingsplata, eller rear cross member so da haita på fint. Legg merke til att eindel av punktsveisa er oppeten av rusta.. Det skal nevnast att denne falsen fortsetter til venstre og INN imellom ytre og indre innerskjerm plata.
P1015500.jpg (107.8 KB. 733x550 - vist 1231 ganger.) Lenger opp i baksetehjørna møtar me eit kjent syn. Rusthol! IKKJE RART heller! For her ligg det tre lag plater over kvarandre på det galnaste og det er IKKJE noko grunning mellom platene.. Då går det sånn.
P1015503.jpg (120.56 KB. 733x550 - vist 1174 ganger.) So bevegar me oss ut på utsida av bilen og ser på samme området bak kanalen. Skrujernet viser der kanalbotnen pleide å ligga..
P1015504.jpg (118.65 KB. 733x550 - vist 1193 ganger.) Her ser me kor mykje elendigheit det er her i området!
P1015505.jpg (151.02 KB. 733x550 - vist 1161 ganger.) Eit(dårleg) bilde av kanalen lenger ned. Skrujernet peker på kanten av ei ekstra forsterkingsplate som ligg ytterst bak kanalen her. Totalt er det også her 3 plater utanpå kvarandre,, er det rart det rustar!?
P1015506.jpg (96.73 KB. 733x550 - vist 1128 ganger.) So tar me ein kikk over på andre sida av bilen, som er den bedre sida. Der ser me eit hol i gjennom forsterkingsplatene og inn i kanalen. Frå og med 69modellen var det eit inspeksjonshol bak kanalen, og det skal vera ein plugg over holet. Pluggen detter av, vatn og drit kjem inn, og elendigheiten er eit faktum, som på den dårlege, høgre, sida..
P1015509.jpg (146.63 KB. 733x550 - vist 1114 ganger.) So begynner arbeidet! Eg begynnte med å ta roterande stålbørste på vinkelsliparen og pussa vekk maling og drit i fremre innerskjerm for å finna sveisepunkta skikkeleg.
P1015511.jpg (123.65 KB. 733x550 - vist 1219 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #4 på: januar 29, 2010, 20:46:11 pm » |
|
Heilt framme i enden av innerskjermen ser me litt nermare på den heilsveiste kanten.. Du skal Tydeleg kjenna ein kant der kanalen sluttar midt i sveisen. Pilene peker på kanten. Så for å lettast få kanalen laus så kutter ein med dremel langs den raude streken som då vil løysna kanalen frå innerskjermen og sveisane.
P1015515.jpg (60.45 KB. 733x550 - vist 1305 ganger.) Så pussa eg reint langs kanten under kvartpanelet
P1015516.jpg (81.7 KB. 733x550 - vist 1204 ganger.) Sjå kor skadd dette området her er! Det kan me skylda jekkfestet for..
P1015518.jpg (76.69 KB. 733x550 - vist 1142 ganger.) Her ser dekan tydeleg kanten under som inneheld mange punktsveisar som må borrast opp.
P1015520.jpg (69.58 KB. 733x550 - vist 1134 ganger.) Og kanten fortsetter bakover, for so å gå oppover, men dette kjem eg tilbake til.
P1015521.jpg (84.3 KB. 733x550 - vist 1125 ganger.) So er det berre å bora! Eg bruker fyrst 3/3,5mm bor, so 4,5mm og tilslutt 6mm bor. Då skal sveisane vera heilt lause, eller så heng dei att litt, alt etter kor godt du traff senteret med kjørnar og hammar.
P1015524.jpg (82.55 KB. 733x550 - vist 1236 ganger.) Masse boring framme og! Legg merke til dei punktane rett under dørstolpen. Ei malingskrapa er fin å skilla platene med etter boring, unngå bruk av meisel då den krøllar sund den tynne innerskjermplata.
P1015530.jpg (110.97 KB. 733x550 - vist 1306 ganger.) Ver forsiktig når du borar på akkuratt denne sveisen. Her er det ei plata inni kanalen som boren lett høgg seg fast i. Ein 6mm bor omkom under boring av dette holet.
P1015532.jpg (105.91 KB. 733x550 - vist 1231 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #5 på: januar 29, 2010, 20:55:42 pm » |
|
So begynte eg inni,, heilt framme pussa eg rein kanten og merka av punkta
P1015533.jpg (93.35 KB. 733x550 - vist 1242 ganger.) I botn er det som sagt heilsveist, så her må vinkelsliparen fram.
P1015537.jpg (55.29 KB. 733x550 - vist 1218 ganger.) Heilsveisen fortsetter under kanalen, og tilslutt ned på falsen heilt framme. Kutt etter den raude streken..
P1015542.jpg (76.02 KB. 733x550 - vist 1205 ganger.) Etter noko boring kan du, ved hjelp av ein liten meisel, skilla platene frå kvarandre
P1015552.jpg (104.85 KB. 733x550 - vist 1193 ganger.) Her er det kappa laust i botn
P1015556.jpg (76.55 KB. 733x550 - vist 1138 ganger.) Dermed er kanalen i teorien laus framme
P1015558.jpg (123.92 KB. 733x550 - vist 1149 ganger.) So fortsatte eg bakover til dørstolpen og pussa reint for å avdekka ein heller dårleg sveis frå fabrikk, men som dekan ser er det heilsveist litt, medan resten er berre festa med eitpar punkter.
P1015562.jpg (154.99 KB. 733x550 - vist 1138 ganger.) Nerbilete,, her er det to punktsveiser i falsen samt ein klatt på utsida. Fordi det var dårleg plass valgte eg å bruka meisel for å løyse opp desse punkta. Det går det og..
P1015564.jpg (96.67 KB. 733x550 - vist 1154 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #6 på: januar 29, 2010, 21:07:00 pm » |
|
Her er eit nerbilde av heilsveisen. Sidan den var såpass "høg. so valgte eg å bruka vinkelslipar å kutta rett inn frå sida, men det er betre med dremel og kappskjeva!
P1015566.jpg (135.19 KB. 733x550 - vist 1138 ganger.) Her er det kappa
P1015567.jpg (125.95 KB. 733x550 - vist 1181 ganger.) Og her er det meisla laust
P1015571.jpg (114.52 KB. 733x550 - vist 1189 ganger.) So begynner eg lenger bak att. Her har eg pussa rein langs kantar, og Her ser me sveisen samt tysjstrek som visar kor eg skal kutta, med vinkelslipar og dremel.
P1015577.jpg (137.92 KB. 733x550 - vist 1189 ganger.) Lenger bak vart det og pussa litt.. Sveisepunkta kjem veldig tydleg fram
P1015579.jpg (124.04 KB. 733x550 - vist 1158 ganger.) Etter litt kutting so er det berre å meisla plata laus frå kanalen.
P1015582.jpg (124.64 KB. 733x550 - vist 1149 ganger.) So vart det borra eindel bakover i alle sveisane. Inkludert falsen bakerst på kanalen(...)
P1015584.jpg (134.32 KB. 733x550 - vist 1159 ganger.) OBS: Forbetring av ramma på karosseriet!! Sveist inn kryssbjelkar etter tips frå folk her inne, Så slepp karosseriet å flytta seg
P1015605.jpg (140.34 KB. 733x550 - vist 1736 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #7 på: januar 29, 2010, 21:20:50 pm » |
|
So begynte eg med å løysa sveisane mellom døropninga..
P1015624.jpg (95.04 KB. 733x550 - vist 1135 ganger.) Her er det berre å kappa det ein kjem til med dremel, og overlata resten til meiselen..
P1015630.jpg (95.35 KB. 733x550 - vist 1206 ganger.) Etter masse kapping og endå meir meisling so løysna det omsider
P1015633.jpg (97.41 KB. 733x550 - vist 1114 ganger.) Plata vart banka inn litt akkuratt på toppen av kanalen, men det fiksar eg etterpå
P1015634.jpg (127.97 KB. 733x550 - vist 1170 ganger.) So e da berre å gjera akkuratt da samma framme, med meisel og dremel
P1015635.jpg (103.72 KB. 733x550 - vist 1128 ganger.) Her er det kappa
P1015640.jpg (101 KB. 733x550 - vist 1121 ganger.) Og her har ting begynt å løysna litt!
P1015643.jpg (87.99 KB. 733x550 - vist 1113 ganger.) So ut på utsida att, Her har eg kappa rundt kanten som vist på tidlegare bilde. Dermed skal kanalen vera laus!..
P1015647.jpg (74.32 KB. 733x550 - vist 1131 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #8 på: januar 29, 2010, 21:42:29 pm » |
|
So omsider var det tid for å fjerna problemet! Etter eitpar velmeinte klask med gommihammar datt fronten av kanalen rett ut!! Og varmeslangen opp i innerskjermen følgte med. Pass derfor på att ikkje kanalen heng i lausa lofta, så ta imot den og vri av slangen før du slepp kanalen ned, med mindre du skal kjøpa ny slange..
P1015651.jpg (124.48 KB. 733x550 - vist 1360 ganger.) Etter litt meir banking kom bakenden ut og dermed var kanalen UTE!!
P1015652.jpg (138.48 KB. 733x550 - vist 1300 ganger.) Hmm.. heilt tilfeldig meisling av karosserikitt baki ein krok.
P1015655.jpg (148.7 KB. 733x550 - vist 1231 ganger.) Det var jo noko som gjor att kanalen hang fast bak, og ja! Det var den resterande leppa bak på kanalen, som befinner seg godt inni mellom ytre og indre del av innerskjermen/kvartpanelet, og som samtidig er punta fast i forsterkinga bakover. Bildet viser restane av kanalen som hang fast i sveisen..
P1015659.jpg (49.06 KB. 733x550 - vist 1261 ganger.) Pusser me litt reint på utsida kjem det fram att berre nokon av punktane hadde eg bort opp. Dei raude viser manglande.. Dei nederste var vekkrusta og dei oppe var dei eg skulle ha bora for å få kanalen heilt laus.
P1015673.jpg (65.09 KB. 733x550 - vist 1224 ganger.) Av forståelege grunnar skal eg skifta ut heila hjørna bak her. Derfor vart det litt jobbing oppned for å kartlegga punkt og heilsveiser som held på plass denne plata.
P1015679.jpg (65.8 KB. 733x550 - vist 1195 ganger.) Her er falsen på innerskjermen bora laus frå resten, streken viser heilsveis.
P1015688.jpg (61.25 KB. 733x550 - vist 1182 ganger.) Forsterkingsplata var faktisk rusta laus frå den andre plata, men eg trengte ikkje ta av forsterkinga, for eg brukte i steden kanten rundt til kuttemal, ettersom den nye plata består av akkuratt denne forsterkingsplata og den andre plata bak.
P1015691.jpg (119.05 KB. 733x550 - vist 1142 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #9 på: januar 29, 2010, 21:47:17 pm » |
|
Her er heilsveisen liksom kutta opp
P1015699.jpg (98.54 KB. 733x550 - vist 1179 ganger.) Og her er alt meisla heilt laust.
P1015701.jpg (72.86 KB. 733x550 - vist 1154 ganger.) Sånn då har dekan fått eit innblikk i korleis ein får ut develskapen, no tar eg ein pause ogso kjem da meir bilder og info etterkvart
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #10 på: februar 15, 2010, 16:28:13 pm » |
|
Ja har har det stått stille lenge no! Beklagar det! Men då er det på tide å fortsetta arbeidet. Begynnar med å kartlegga alle dei forskjellige delane som samlar seg omkring hjørnet under baksetet. Det er mykje plater her. Håpar bildet gjer det enklare å forstå.. 1 er heile botnen bak baksetet. Altso den store plata som ligg baki her. 2 er "rear crossmember" eller bakre forsterking/tverrbjelke etc. Det er to sånne bak i boblo, ein på kvar sida. 3 er innvendige forsterkingen til sidepanelet. Dvs alt rundt vinduet etc.. 4 er Bakre innerskjerm, altså heile det utvendige sidepanelet. 5 er forsterkingsplata til crossmemberen nr 2. Den ligger berre utanpå crossmemberen, men har ein kant opp på innsida av innerskjermen.
P1015715.jpg (83.95 KB. 733x550 - vist 1237 ganger.) Her er nr 3 punkta fast til crossmemberen nr2
P1015719.jpg (117.73 KB. 733x550 - vist 1080 ganger.) Og lenger oppe er samme plata sveist fast til diverse andre plater med ein heilsveis
P1015720.jpg (79.63 KB. 733x550 - vist 1023 ganger.) Her er det merka opp for fjerning av rusta plata på nr 1. Plata er punkta til innerskjermen og crossmemberen samt heilsveist i kanten mot hjørna.
P1015724.jpg (153.97 KB. 733x550 - vist 1067 ganger.) bora litt hol
P1015726.jpg (132.23 KB. 733x550 - vist 1027 ganger.) Kappa opp litt heilsveiser og begynt å meisla ting frå kvarandre
P1015730.jpg (115.45 KB. 733x550 - vist 1018 ganger.) Det gjekk vist 4 punkter til, på sida av den rustplata, som måtte meislast laus og..
P1015732.jpg (142.03 KB. 733x550 - vist 1049 ganger.) Beslutta å kutte ut mindre plate, ettersom det var bra der, og det forenkla produskjonen av ny plata.
P1015734.jpg (114.08 KB. 733x550 - vist 1081 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #11 på: februar 15, 2010, 16:39:28 pm » |
|
Og bak plata ser me nok ei rustfella.. Drit har samla seg mellom platene..
P1015735.jpg (105.81 KB. 733x550 - vist 1167 ganger.) Eit nytt kartleggings bilete
P1015737.jpg (87.18 KB. 733x550 - vist 1073 ganger.) So på utsida att. For å få laus NR 5 på ein enkel måte, så saga eg berre tvers over i innerskjermen, det var rusta her uansett.
P1015740.jpg (119.83 KB. 733x550 - vist 1088 ganger.) For å sleppa å bora meir, så kappa eg berre midt langs kanten. Rusta her og, så dette gjer ingenting.
P1015744.jpg (97.66 KB. 733x550 - vist 1019 ganger.) Dermed er det berre å saga ut. Følg kantane på forsterkingsplata, og vips so har du eit stort stygt hol.
P1015745.jpg (151.96 KB. 733x550 - vist 1131 ganger.) Ny vs gammal..
P1015747.jpg (162.81 KB. 733x550 - vist 1254 ganger.) Skommelt med store hol,, men det går bra
P1015749.jpg (113.68 KB. 733x550 - vist 1126 ganger.) Ja ein vert fasinert over all denna roste!
P1015752.jpg (112.16 KB. 733x550 - vist 1368 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #12 på: februar 15, 2010, 16:49:14 pm » |
|
So må ein begynna å lura på korleis ein skal få tetta holet..
P1015755.jpg (118.92 KB. 733x550 - vist 1190 ganger.) Den nye plata er hakket større på enkelte plassar, så det må kuttast litt (Men ikkje for mykje!!) Eg berre holdt plata oppe og merka kantane, uheldigvis holdt eg ikkje plata heilt i vater...
P1015756.jpg (121.48 KB. 733x550 - vist 1291 ganger.) Merka opp, og berre til å saga..
P1015757.jpg (113.57 KB. 733x550 - vist 1128 ganger.) Etter att det er saga, kan ein begynna å angra på att ein ikkje målar TO gongar! Det vart litt glipper, men dette fyller eg fint igjen med sveis.
P1015758.jpg (127.23 KB. 733x550 - vist 1266 ganger.) Pungta fast og looking good
P1015761.jpg (115.21 KB. 733x550 - vist 1249 ganger.) Meir pungting.. pass på å fest fast falsen på plata nr 3(side forsterking) ganske kjapt, so slepp du å måtta slita med att ting vert skjeivt.
P1015764.jpg (127.31 KB. 733x550 - vist 1217 ganger.) Ferdig sveist
P1015768.jpg (119.03 KB. 733x550 - vist 1331 ganger.) Og den sitt der den skal sitta
P1015773.jpg (117.73 KB. 733x550 - vist 1285 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #13 på: februar 15, 2010, 16:57:19 pm » |
|
So begynte eg å fiksa hjørna langs skjermkanten.. Merka opp og kappa ut ein lapp. Spray zink grunning inn baki holet her for rustbeskyttelse.
P1015774.jpg (99.88 KB. 733x550 - vist 1243 ganger.) Rusta hol i botnen på den..
P1015777.jpg (80.79 KB. 733x550 - vist 1134 ganger.) Banka ut ein ny lapp, med falsen under.
P1015779.jpg (112.05 KB. 733x550 - vist 1140 ganger.) Isveist
P1015781.jpg (106.19 KB. 733x550 - vist 1188 ganger.) Laga ny plata nede
P1015783.jpg (120.21 KB. 733x550 - vist 1139 ganger.) Og der var den på plass og. Legg merke til att skjermskruo står på samme plass, og det er fortsatt den orginale Lurt å Ikkje kappa den ut.
P1015788.jpg (103.37 KB. 733x550 - vist 1191 ganger.) So oppdaga eg rusthol på botnen av sidepanelet.
P1015790.jpg (51.56 KB. 733x550 - vist 1133 ganger.) So då e da å banka ut ei ny plata.. begynte fyrst med ei som var banka i 90grader.
P1015791.jpg (118.69 KB. 733x550 - vist 1102 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #14 på: februar 15, 2010, 17:06:58 pm » |
|
So for å få rett vinkel måtte eg kutta ut undersida litt.
P1015794.jpg (126.87 KB. 733x550 - vist 1102 ganger.) So kneppa isaman og sveisa
P1015797.jpg (104.55 KB. 733x550 - vist 1114 ganger.) Etter eindel sliping begynnar det å likna noko
P1015801.jpg (133.56 KB. 733x550 - vist 1064 ganger.) Her ser me gravrusta på den gamle
P1015803.jpg (127.5 KB. 733x550 - vist 1094 ganger.) So prøvemontering.. passar tilsynelatande godt
P1015806.jpg (81.56 KB. 733x550 - vist 1141 ganger.) pungta fast
P1015808.jpg (89.47 KB. 733x550 - vist 1183 ganger.) Heilsveist,, ser ikkje bra ut, men heldivis så bokta ikkje plato seg
P1015811.jpg (88.85 KB. 733x550 - vist 1212 ganger.) Heilt baint
P1015812.jpg (66.24 KB. 733x550 - vist 1169 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #15 på: februar 15, 2010, 17:15:44 pm » |
|
Men uheldivis so var ikkje plata eg laga bein nok,, på enden gjekk den innover nede.. so da må nok tinnast litt her ja!
P1015814.jpg (68.8 KB. 733x550 - vist 1149 ganger.) Og der smatt den nye kanalen inn ja! Måtte knekka bakenden litt, var noko plater som var knekt feil veg, men ellers så passa den bra for å vera klokkerholm
P1015821.jpg (137.93 KB. 733x550 - vist 1276 ganger.)
P1015822.jpg (95.78 KB. 733x550 - vist 1164 ganger.) Men det måtte rettast opp litt i dørstolpane, så eg merka opp der det måtte kuttast av litt
P1015825.jpg (102.12 KB. 733x550 - vist 1149 ganger.) Og her bake mangla det eindel..
P1015826.jpg (93.25 KB. 733x550 - vist 1103 ganger.) So begynte eg på falsen på framre innerskjerm.. mykje rust her..
P1015829.jpg (103.38 KB. 733x550 - vist 1089 ganger.) Fjerna slangen og pussa reint, ja her var det mykje gravrust! Så då merka eg opp rusta og kappa ut
P1015866.jpg (107.41 KB. 733x550 - vist 1088 ganger.) So e da berre te å overføra elendigheiten på ei ny plata og merka opp holena so ska borast
P1015873.jpg (102.17 KB. 733x550 - vist 1102 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
ovalt
Supermedlem
Innlegg: 1148
Bosted: gol
|
|
« Svar #16 på: februar 15, 2010, 17:16:45 pm » |
|
Ja mykje bra arbeide her Tistlo og me andre lærer også med so gode bildeforklaringar. Ceep on the good work
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #17 på: februar 15, 2010, 17:24:05 pm » |
|
Ny vs gamal..
P1015877.jpg (128.49 KB. 733x550 - vist 1052 ganger.) Pungta inn
P1015878.jpg (120.93 KB. 733x550 - vist 1142 ganger.) Og sveist
P1015884.jpg (111.75 KB. 733x550 - vist 1137 ganger.) Hailt baint!
P1015888.jpg (66.75 KB. 733x550 - vist 1076 ganger.) Slipt glatt med vinkelslipar og superfil
P1015892.jpg (116.8 KB. 733x550 - vist 1148 ganger.) God gjennombrenning,, so god att han må slipast ned
P1015911.jpg (101.1 KB. 733x550 - vist 1222 ganger.) Oppi dørstolpen er det berre å spraya laus med sinkgrunning overalt, for att det ikkje ska rusta.
P1015914.jpg (99.99 KB. 733x550 - vist 1148 ganger.) Og her er det slipt
P1015916.jpg (94.96 KB. 733x550 - vist 1163 ganger.) Sånn då har dekan fått veta korleis ein ska utbedra skadane rundt kanalen So neste leksjon vert modifisering og forbedring av repro kanal. Stay tuned!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
H-1835
Supermedlem
Innlegg: 1131
Bosted: Skien - Telemark
H-1835
|
|
« Svar #18 på: februar 08, 2012, 23:25:10 pm » |
|
Da blei det lesing av denne tråden i kveld isteden for film. Knakende godt beskrivet..
|
|
|
Loggført
|
Snorre, 92051229 1958, 1958 og 1953 -1200 T1
|
|
|
vwT1, T4engine
Medlem
Innlegg: 112
Bosted: Sokna, Buskerud
|
|
« Svar #19 på: februar 26, 2012, 19:38:05 pm » |
|
ortid kommer modden? hehe
|
|
|
Loggført
|
72mod 1302 91mod toyota corolla 94mod ford escort 1,8 16v Opel vectra bilcrossbil
|
|
|
FooZ
Supermedlem
Innlegg: 1397
Bosted: Fauske
Candy Styled Delicious Bubblelicious
|
|
« Svar #20 på: mai 13, 2012, 16:34:50 pm » |
|
Råbra blogg! Jeg må bytte nøyaktig samme deler som du har joobbet med her, samt litt mer inne i hjulbuen der festeplata til understellet står. Det er rustet hull inn til torpedoveggen bak baksetene og støtteveggen under torpedovekken. Takk for super info, har lagret mesteparten av bildene, så nå skal jeg snart starte fjerning av den ene kanalen =)
|
|
|
Loggført
|
Bubblelicious & Bubba, getting their filth on
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #21 på: mai 20, 2012, 00:06:00 am » |
|
ja då har eg funnet att notatane og bildene til denne tråden. er vel nokon år sidan dei skulle vore lagt ut her... so eg får berre setja igang: får begynta med å visa kva som var gale med den nye kanalen. her hadde den fått seg ei solid bulk
P1015921.jpg (101.02 KB. 733x550 - vist 1069 ganger.) varmeutaket ser ikkje ut i månaskin, på nokon måte!!
P1015924.jpg (93.98 KB. 733x550 - vist 1027 ganger.) hol for kabel lefsa, på feil sida(og utan røyret inni)
P1015926.jpg (107.75 KB. 733x550 - vist 964 ganger.) bulk i profilen framme
P1015929.jpg (99.27 KB. 733x550 - vist 972 ganger.) hol..dårlig passform
P1015932.jpg (109.94 KB. 733x550 - vist 954 ganger.) stor glippa mellom platene
P1015934.jpg (112.26 KB. 733x550 - vist 929 ganger.) ditto
P1015936.jpg (102.46 KB. 733x550 - vist 974 ganger.) sveisar på ein spikar for å trekka ut bulk
P1015938.jpg (105.59 KB. 733x550 - vist 1011 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #22 på: mai 20, 2012, 00:17:00 am » |
|
begynt å sveisa opningen saman for å få han tett
P1015941.jpg (107.03 KB. 733x550 - vist 912 ganger.) lappar att den store opningen under
P1015943.jpg (113.73 KB. 733x550 - vist 931 ganger.) forsegla diverse anna
P1015949.jpg (104.51 KB. 733x550 - vist 957 ganger.) her var da ei sprekk og
P1015960.jpg (101.27 KB. 733x550 - vist 944 ganger.) tetta i spissen framme
P1015967.jpg (88.68 KB. 733x550 - vist 912 ganger.) og her
P1015971.jpg (104.32 KB. 733x550 - vist 937 ganger.) og hjørna..
P1015976.jpg (102.96 KB. 733x550 - vist 928 ganger.) begyntar snart å likna ein kanal
P1015988.jpg (148.89 KB. 733x550 - vist 989 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #23 på: mai 20, 2012, 00:27:36 am » |
|
hol forsvint
P1015990.jpg (88.85 KB. 733x550 - vist 938 ganger.) begyntar å likna presantabelt
P1015992.jpg (113.06 KB. 733x550 - vist 958 ganger.) fiksa profilen her
P1015997.jpg (87.47 KB. 733x550 - vist 898 ganger.) for mykje kant på botnen. so da må skjerast vekk
P1016006.jpg (103.41 KB. 733x550 - vist 891 ganger.) opna opp att holet her. eg hadde jo gløymt att..
P1016008.jpg (101.85 KB. 733x550 - vist 924 ganger.) ..detta spjeldet skulle inni kanalen.
P1016011.jpg (136.83 KB. 733x550 - vist 921 ganger.) bretta ut teppelista. var overflaterust inni der. trulig pga att dei ikkje har malt noko serlig dar
P1016016.jpg (77.56 KB. 733x550 - vist 906 ganger.) kanten skjert ferdig
P1016022.jpg (90.99 KB. 733x550 - vist 867 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #24 på: mai 20, 2012, 00:42:03 am » |
|
smørehol
P1016051.jpg (99.57 KB. 733x550 - vist 962 ganger.) som orginalt
P1016052.jpg (85.47 KB. 733x550 - vist 930 ganger.) opna opp for å koma te me sveisen
P1016053.jpg (107.78 KB. 733x550 - vist 1010 ganger.) reinsa alle kanta og sink oppi
P1016058.jpg (95.29 KB. 733x550 - vist 957 ganger.) ikkje spesielt bra passform her
P1016060.jpg (85.57 KB. 733x550 - vist 954 ganger.) vert nok til å bruka den orginale enden
P1016063.jpg (112.06 KB. 733x550 - vist 1029 ganger.) moro
P1016064.jpg (115.63 KB. 733x550 - vist 959 ganger.) må fjernast litt her å litt der fø perfekt passform
P1016068.jpg (104.57 KB. 733x550 - vist 1034 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Bie
Nybegynner
Innlegg: 27
Bosted:
|
|
« Svar #25 på: juni 24, 2012, 17:54:27 pm » |
|
Hei
En meget flott tråd :-) Skjønner at du må stive av ved skifte, her hvor karosseri er demontert fra bunnplaten. Trengs slik avstiving også når kanalen skal skiftes uten at karosseri av skilt fra bunnplate?
mvh
B.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
|
« Svar #26 på: juni 24, 2012, 19:22:47 pm » |
|
Ja, i hvertfall to horisontale støtter + et kryss på den siden du bytter på. Ta en side av gangen.
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Bie
Nybegynner
Innlegg: 27
Bosted:
|
|
« Svar #27 på: juni 24, 2012, 20:48:36 pm » |
|
Ok. Takk for svar :-)
mvh
B.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
|
« Svar #28 på: mars 05, 2014, 10:06:04 am » |
|
Veldig bra tråd dette! Trengs det avstivning for å skifte kanalbunn, feste for stigbrett og kvartpanelet mellom dør og bakhjul? Har skilt karrosseri og chassi.
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #29 på: mars 07, 2014, 02:07:28 am » |
|
med mindre du kappar ut alt på ein gong so bør da jo i teorien gå fint..men sveisar du inn noko avstiving so gjer du ivertfall ikkje noko feil!
eg legger foresten merke til at nokon har ein jobb med å oppdatera resterande del av denna tråden...
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|