mai 07, 2024, 00:13:54 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
avstemning
Spørsmål: Hva er din favorittmotor?  (Avstemning er avsluttet: november 17, 2012, 20:49:38 pm)
type 1 - 6 (17.1%)
type 4 - 23 (65.7%)
wbx - 1 (2.9%)
oxy - 5 (14.3%)
Stemmer totalt: 34

Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: type 1, type 4, wbx eller oxy?  (Lest 1342 ganger)
Lars Johansen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1938
Bosted: Lillehammer



Vis profil
« på: november 07, 2012, 20:49:38 pm »

Hvor ligger folket når det gjelder favorittmotor?
Loggført
TURBO
Gjest
« Svar #1 på: november 07, 2012, 20:55:07 pm »

Type 1 Locktite Edition.
Loggført
TURBO
Gjest
« Svar #2 på: november 07, 2012, 20:56:09 pm »

Savner Pårsje-motor som alternativ,det er tross alt bolt-on Gliser(eller "kaste rett inn" som bedrevitere sier)
Loggført
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #3 på: november 07, 2012, 21:04:25 pm »

Savner Pårsje-motor som alternativ,det er tross alt bolt-on Gliser(eller "kaste rett inn" som bedrevitere sier)
Alle som driver med litt trimma boble har vel gjort dette Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
TURBO
Gjest
« Svar #4 på: november 07, 2012, 21:06:37 pm »

Savner Pårsje-motor som alternativ,det er tross alt bolt-on Gliser(eller "kaste rett inn" som bedrevitere sier)
Alle som driver med litt trimma boble har vel gjort dette Gliser

Har du Snap-on tools og en Statoilkopp å trøste deg med er det gjort på en god halvtime Osteaktig
Loggført
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #5 på: november 07, 2012, 22:20:17 pm »

Type 4, ingen over, ingen ved siden  Gliser
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #6 på: november 07, 2012, 23:30:34 pm »

Kommer seff ann på hvilken bil den skal i!

Men er svak for T1 (enkelheten) og OXY (holdbarheten).

Cal-look: T1
Stripe/race: OXY
GL: T4
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

Lars Johansen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1938
Bosted: Lillehammer



Vis profil
« Svar #7 på: november 10, 2012, 21:09:11 pm »

Veldig positivt overrasket til nå!

Type 4 er min favoritt.

Fordelene slik jeg ser det.

Mulighet for stort volum
Bra blokk og std veiv
Litt annerledes
Kan brukes i boble, buss og porsche
Har du en ok 1800cc kan du med enkle og billige grep få 100hk
Loggført
ORANGEBUG
Supermedlem
*****
Innlegg: 938
Bosted: buvika



Vis profil
« Svar #8 på: november 15, 2012, 11:16:16 am »

Type 4, ingen over, ingen ved siden  Gliser
[/quot

DITTO HERIFRA
Loggført

"schitsækka" ji mæ ti dde sanga å .........
VW 612 RS
Seniormedlem
****
Innlegg: 483
Bosted: Klæbu


VW 612 RS


Vis profil WWW
« Svar #9 på: november 15, 2012, 11:36:12 am »

Type 4 til nød når sekser ikke er noe alternativ Blunker
Men alt er vel avhengig av hva slags type kjøretøy man er ute etter
« Siste redigering: november 15, 2012, 11:39:06 am av VW 612 RS » Loggført

- Audi S6 -97 avant
- Audi A4 -97 1.8TQ avant
- VW 412/6 -74 (3,0/930)
- VW 1303 -74 (2,9/901)
- Chevy van (Tiara Presidential) - 92 G20 5,7 bensin
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!