Sansynligvis det aller aller aller aller siste bilde før BN11110 veltet seg på taket ut på jorde. Som flere av dere vet så er denne bilen i mitt eie i dag - still going strong etter å ha blitt satt bort i 1992
Som overskriften sier, merged Berg anlegg (ink J-tubes) som er beregnet brukt på biler som kjører med termostat, litt fryneste i skjøt (j tubes/grenrør - men ikke noe større greier
I tillegg et nytt Dual muffler Thunderbird potter - nytt - kjøpt hos Unneberg.
Bud over 3000,- bilder av grenrør vil komme etterhvert, dette er til Type 1. Dette er ikke noe du ønsker å sende i posten tror og mener jeg - det er rett så stort...
Det du i mine øyer får her er maskinerte deler som tilsammen har potensiale til en bra 200 HK motor, men som JHU her poengterer - det er sammensetninga som er nøkkelen - ikke delene. De fleste her maskinerer ikke selv, så jobben med å bygge er uansett tilstede.
Ringgap, endeslakk, lagerklaringer, støtstenger og vendehøyde + alt det der må kappes tror jeg. OM alt dette er ok, så må motoren ha vært sammen da det er så å si klin umulig at alle mål er like på alle motorer.
Da jeg driver med ukonvensjonell motor,elektronikk, porsche gir og bremser samt utstrakt bruk av aluminium og andre ureglementerte modifikasjoner innen vw miliøet og samtidig har tenkt å bruke bilen i svinger!!(hjelp å trøste) tror jeg at kansje jeg faller litt utenom standaren her....
Om noen drar og ser så vil jeg jo oppfordre til at de tar bilder om de ikke skal ha bilen selv - om selger også nekter dette så er et vel noe muffins ....