mai 15, 2024, 21:54:26 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1952 Kapteinen  (Lest 102798 ganger)
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #150 på: april 16, 2009, 14:18:33 pm »

Nagel! 

2. påskedag ble satt av til litt arbeid med bilen. Jeg har fått koblet litt mer av det elektriske, fyllt på mer girolje og dratt til mansjetter en gang til. Satt inn ny motorromslist mot bakplate. Den over girkasse er god nok. Jeg har satt tilbake alle gummigjennomføringer jeg tok av for å legge de i "gummifornyer". Ledningene til baklampene er lagt ut og klargjort for kobling.

Taktrekk og trekk over og under vindu + B-stolpe er lappet og limt. De ble mye bedre enn jeg hadde drømt om. Jeg har igjen noe tid på selve taktrekket men det er ikke mye. Skjermene er også ferdige og kan settes på bilen:)
Nå har jeg tatt med dørene hjem for behandling og montering. Jeg har de originale vinduene med STOR Sekurit-logo. Jeg har ekstra vinduer om noen skulle knuse. Men det skal jo ikke knuses noe:)


*  (157.55 KB, 1024x768 - vist 268 ganger.)

* taktrekket.JPG (136.86 KB, 1024x768 - vist 239 ganger.)

* kobling av ledninger.JPG (172.69 KB, 1024x768 - vist 263 ganger.)

*  (140.34 KB, 888x768 - vist 315 ganger.)

*  (148.55 KB, 768x891 - vist 241 ganger.)

*  (149.7 KB, 843x768 - vist 226 ganger.)

*  (134.93 KB, 1024x695 - vist 233 ganger.)
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #151 på: april 16, 2009, 15:21:33 pm »

Så nå beholder du den 57 år gamle lukta inni bilen 'og då? Osteaktig
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #152 på: april 16, 2009, 15:34:06 pm »

Så nå beholder du den 57 år gamle lukta inni bilen 'og då? Osteaktig

 Blunker Det er jo en gammel bil og da skal det lukte litt svette i fra Kaptein Johansson fra da han skjøt villt rundt seg med kuler...
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #153 på: april 16, 2009, 20:03:22 pm »

Dette ser bra ut. Gammellukta er VIKTIG! Glad TMI lukter som ferske gummidekk... ikke bra
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #154 på: april 16, 2009, 21:12:49 pm »

syns nå det å kjenne lufta av ny gummi og nytt interiør er litt stas å je a Glad men ja...den lukta som fins i gamle bobler er det ingen ting som slår Gliser
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #155 på: april 16, 2009, 21:21:02 pm »

syns nå det å kjenne lufta av ny gummi og nytt interiør er litt stas å je a Glad

Om det er det man vil ha så kjøp en corolla Osteaktig
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #156 på: april 17, 2009, 12:43:13 pm »

Corolla får andre kjøre:)

Jeg fikk tak i en rull med Shoddyvatt til å stoppe med under taktrekk. Jeg har også tatt ut stengene i taktrekket og pusset de ned og olja de med et tynt lag owatrol. I kveld skal de få ett tynt lag maling.
Jeg har også handlet gummiguffe hos Wurth til å tette mellom rutegummi og glasset.
Det meste skulle ligge til rette for å sette inn taktrekk og vinduer nå:)
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1195
Bosted: nykirke i vestfold


Vis profil

« Svar #157 på: april 17, 2009, 13:27:28 pm »

Corolla får andre kjøre:)

Jeg fikk tak i en rull med Shoddyvatt til å stoppe med under taktrekk. Jeg har også tatt ut stengene i taktrekket og pusset de ned og olja de med et tynt lag owatrol. I kveld skal de få ett tynt lag maling.
Jeg har også handlet gummiguffe hos Wurth til å tette mellom rutegummi og glasset.
Det meste skulle ligge til rette for å sette inn taktrekk og vinduer nå:)
høres bra ut,gleder oss til bilder,,taktrekk er vel ikke verdens letteste heller har jeg hørt
Loggført

Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #158 på: april 21, 2009, 12:35:05 pm »

Jeg googlet adressen som står i det gamle vognkortet til Kapteinen som eide bilen. LITT interessant er det at Kapteinen med 9 etterlatte skarpe kuler i bilen bodde rett ved "Artellerigatan", "Skarpskyttargatan" og bare et steinkast unna "Hospitalsgatan" - vi får håpe at hans kuler ikke gjorde at noen havnet der.

Masse bilder er tatt, og de kommer til den som venter.
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #159 på: april 21, 2009, 12:44:18 pm »

Jeg har hørt at sønnen hans jobber på VW verkstedet i den byen... verd å sjekke opp?
Loggført

Speed is no substitute for direction
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #160 på: april 21, 2009, 12:53:19 pm »

Jeg har hørt at sønnen hans jobber på VW verkstedet i den byen... verd å sjekke opp?
HØKT.
Loggført

SCREWDRIVER #2
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #161 på: april 21, 2009, 16:15:38 pm »

Jeg bare må innom å besøke sønnen og sønnens sønnesønn snart Rekker tunge

Skjermene er på! Det var et stort øyeblikk når de kom på en etter en. Det var en fryd å montere siden skruehullene og de originale skruene er gjenget opp. Alle de originale spreng/fjærskivene ble selvsagt brukt omgjen, eller erstattet med tilsvarende originale. Etter noe tilpassing av hull i skjermen etter innsatte biter så gled det meste på plass. Nå mangler det bare å sveise litt på røret som ledningen til lykta går i, sette på skjermkjedelister (kopi av den originale). I morra kveld kan jeg sette på lyktebraketter og montere lyspærer slik det skal være. Kult!

Taktrekket var ikke helt ferdig alikevel. Noen tenker kanskje at det er dumt å bruke tid på dette så tett opp mot visning, men det må inn før vinduer og blir neppe gjort når jeg får begynt å kjøre. Svigermor fikk jobben i går kveld med å sy på ei papplist i fra et "dele-taktrekk" jeg hadde liggende i fra en 54. 

Det er dette som er restaurering. 


* baksjerm2.JPG (26.12 KB, 448x298 - vist 274 ganger.)

* bakskjerm.JPG (252.59 KB, 682x1024 - vist 285 ganger.)

*  (30.25 KB, 448x298 - vist 216 ganger.)

* horngrillgrill.JPG (45.68 KB, 318x298 - vist 224 ganger.)

* Shoddyvatt.JPG (59.9 KB, 370x298 - vist 228 ganger.)

* sying av taktrekk.JPG (163.02 KB, 1024x768 - vist 232 ganger.)

* jobbing med taktrekk.JPG (160.78 KB, 1024x768 - vist 255 ganger.)
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #162 på: april 27, 2009, 11:17:13 am »

Bilen hadde også en glassburk til spylervæske. Den har fikk jeg ikke med ved kjøp, men kommer kanskje til å skaffe meg en slik på sikt? Jeg kjøpte i alle fall litt deler på Kodal, bl.a. en spylerpumpa av Grønvold! Og den virker!
Jeg må jobbe litt med pæreholder siden den ene ikke gav jord. Jeg har derfor noen andre jeg kan teste ut. Alt i alt går prosjektet fremover. Godt at det er langhelg snart.
Jeg bruker all original gummi foruten frontrutegummien som er helt ødelagt. Gummien har ligget i "gummifornyer" siden jeg kjøpte bilen for snart 1,5 år siden. Det funker.

Er det noen som har gamle svarte sukkerbiter i god stand? 2 "enere" og en "treer". Jeg har noen gamle, men de er nok hinsides redning.


*  (30.08 KB, 336x377 - vist 231 ganger.)

* delt gummi.JPG (41.71 KB, 414x151 - vist 245 ganger.)

* Instruksjonsbok1.JPG (30.04 KB, 298x448 - vist 185 ganger.)

* spylerpumpe.JPG (22.26 KB, 448x298 - vist 211 ganger.)

*  (21.02 KB, 99x168 - vist 837 ganger.)
« Siste redigering: mai 23, 2017, 11:54:26 am av Oval57 » Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #163 på: april 27, 2009, 14:25:03 pm »

Svarte Sukkerbiter??
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #164 på: april 27, 2009, 14:32:46 pm »

Svarte Sukkerbiter??

Det skal være noen sukkerbiter på det elektriske. Man setter da ikke på moderne hvite. Men det kan hende at jeg må det for å komme på hjul i sommer Øyerulling
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #165 på: april 27, 2009, 14:36:44 pm »

Det er så mangt... kva brukes dei sukkerbetane til då?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #166 på: april 27, 2009, 16:12:27 pm »

Det er så mangt... kva brukes dei sukkerbetane til då?

Svart kaffi, selvfølgelig!!!
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #167 på: april 27, 2009, 16:16:46 pm »

 Osteaktig
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #168 på: april 27, 2009, 16:37:07 pm »

Håkon: Hvordan behandler du slik som disse skjerm boltene? Fra du plukker dem av til de går på igjen. Jeg tenker på hva slags rensing, dypping, overflatebehandling...etc. Du har kanskje skrevet det før - men hva funker best for å bevare orginal kjänslan?
Loggført

SCREWDRIVER #2
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3452
Bosted: oppland



Vis profil
« Svar #169 på: april 27, 2009, 21:37:52 pm »

klarer du deg med nyproduserte svarte sukkerbiter da? lurer nemlig på om det ligger noen remser med sånne på jobben etsted TLF:95181988 isåfall
Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
Espen S. Andresen
Supermedlem
*****
Innlegg: 654
Bosted: Ellingsrudåsen, Oslo

tlf 94 38 27 88


Vis profil

« Svar #170 på: april 29, 2009, 09:43:43 am »

Håkon; du sier gummilistene har ligget i "gummifornyer" - vil du dele oppskrifta på vidundermiddelet?
Loggført

Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #171 på: april 29, 2009, 09:59:28 am »

Håkon: Hvordan behandler du slik som disse skjerm boltene? Fra du plukker dem av til de går på igjen. Jeg tenker på hva slags rensing, dypping, overflatebehandling...etc. Du har kanskje skrevet det før - men hva funker best for å bevare orginal kjänslan?

Originalkjänslan er kjernen her:) Jeg har alltid skruer og diverse deler liggende i whitesprite til rensing. Skjermskruene har ligget i whitesprite for å renses, etterpå har de blitt tørket omygggelig i et utrangert handkle for så å få noen dager i sitronsyre. Når skruene ligger i sitronsyre kan man gå på jobben, men man må ikke ta på seg noe overtid. Da må du rett hjem til skruene dine. Tenk om KAMAX-skriften forsvinner med sitronsyra:) Det har hendt. Etter det har jeg latt skruene få et koselig opphold i litt owatrol og olje for å bli glatte og smidige. Før dette er alle skruer gjenget opp. La skruene få et par dagers hvile. Etter denne SPA-behandlingen skal skruene være gode igjen. Dette er et såkalt lavbudsjettrestaurering (hvis det er noe som heter det?). Forrige runde med skruer fikk elforzinking etter at jeg hadde pusset en og en. Det er mange måter å gjøre dette på. Dette var min metode denne gangen.
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #172 på: april 29, 2009, 10:01:23 am »

Håkon; du sier gummilistene har ligget i "gummifornyer" - vil du dele oppskrifta på vidundermiddelet?

Gjerne! Første runde med gummi fikk smake AmorAll sin. Det funket det også. Men AutoGlym sin til dekk er helt utrolig. Det blir så glatt og smidig atte Osteaktig Jeg veit at det funker siden vindusgummien er prøvemontert på bilen før lakk av taket.
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #173 på: april 29, 2009, 10:33:13 am »

Kjederlister... Jeg har et sett nye fra Tyskland som er av typen "vevd stoff", men med nylon-pølse inni.. De ser jo riktige ut, kanskje litt for blanke i forhold til period correct-regler... men bare det å vite at det er nylon inni plager meg litt. Har du funnet noe enda riktigere?
Loggført

SCREWDRIVER #2
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #174 på: april 29, 2009, 10:57:09 am »

Kjederlister... Jeg har et sett nye fra Tyskland som er av typen "vevd stoff", men med nylon-pølse inni.. De ser jo riktige ut, kanskje litt for blanke i forhold til period correct-regler... men bare det å vite at det er nylon inni plager meg litt. Har du funnet noe enda riktigere?

Fint innspill. Mine kjederlister er heller ikke helt innafor. Men det er jo lett som en plett å bytte når anledningen byr seg og man har mer "korrekt" kjederlist. Jeg har også rester etter flere forskjellige typer av de også. Men for denne gang blir det kjederlister levert av en av de som selger slikt på Ekeberg til andre typer veteraner også. Det er en slags "skai" med nylon inni. Det skulle ha vært gummipølse inni.
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Espen S. Andresen
Supermedlem
*****
Innlegg: 654
Bosted: Ellingsrudåsen, Oslo

tlf 94 38 27 88


Vis profil

« Svar #175 på: april 29, 2009, 12:13:21 pm »

Håkon; du sier gummilistene har ligget i "gummifornyer" - vil du dele oppskrifta på vidundermiddelet?

Gjerne! Første runde med gummi fikk smake AmorAll sin. Det funket det også. Men AutoGlym sin til dekk er helt utrolig. Det blir så glatt og smidig atte Osteaktig Jeg veit at det funker siden vindusgummien er prøvemontert på bilen før lakk av taket.

Takker og bukker. Har brukt AutoGlym selv, riktignok ikke på gamle lister, men de nye var liksom litt tørre og grå og "pudrete". Men at hønngamle lister blir som nye etter et bad i guffa, var nytt for meg.
Liker Autoglym-produktene.
Loggført

Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #176 på: april 29, 2009, 12:41:26 pm »

Håkon; du sier gummilistene har ligget i "gummifornyer" - vil du dele oppskrifta på vidundermiddelet?

Gjerne! Første runde med gummi fikk smake AmorAll sin. Det funket det også. Men AutoGlym sin til dekk er helt utrolig. Det blir så glatt og smidig atte Osteaktig Jeg veit at det funker siden vindusgummien er prøvemontert på bilen før lakk av taket.

Takker og bukker. Har brukt AutoGlym selv, riktignok ikke på gamle lister, men de nye var liksom litt tørre og grå og "pudrete". Men at hønngamle lister blir som nye etter et bad i guffa, var nytt for meg.
Liker Autoglym-produktene.

Nå skal det presiseres at gummien jeg har gitt SPA-behandling ikke har vært så dårlig, bare gammel. Man kan nok ikke regne med å få liv i en gummipakning som har vært ute i vær og vind siden 1964.
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #177 på: mai 04, 2009, 08:36:44 am »

Noe har skjedd i helgen....... mere bilder og oppdateringer kommer plutselig.


* noe har skjedd i helga.JPG (144.43 KB, 1024x644 - vist 279 ganger.)
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #178 på: mai 04, 2009, 15:56:35 pm »

Langhelger er fint, særlig når man har mulighet til å jobbe med prosjektet hele helga. Taktrekk rundt bakrutene er ferdig, samt venstre side. Høyre side er klargjort for taktrekk. Ullvatten jeg fikk tak i er fin å jobbe med. Jeg har byttet til meg jobb med taktrekket og innsetting av de gamle rutene. Jeg har ellers fått montert mer elektrisk, lagt opp jording, og fulgt verkstedmanualen til punkt og prikke stort sett.
Jeg er glad i patingering, og lærer stadig nye triks. 52-modellen skal ha alu-list i frontrutegummien. Den skal antagelig være matt slik som Zwitter. Jeg har to originale, men mangler klipsene. Derfor kjøpte jeg en ny en i fra WW. Den mattet jeg ned med 600-våtslipepapir og gravde ned bak låven for å patinere den. Planen var å legge det i en balje med saltvann også. Senere på dagen kom det to voksne cowboyer på hest. De ville bort å se på min "hest". Den ene hesten var litt vill, og de ridde derfor den veien hesten ville, nemlig ned bak låven. På kvelden begynte jeg å tenke på hvor de hadde ridd..... SELVSAGT - rett over mitt patineringsprosjekt! Den ene lista hadde fått 250 kg hestebein over seg og så ikke lenger ut som en list til ei frontrute!

Hva er sannsynligheten for at en hest tråkker på alu-lista til bilen din?



* forhandlerlogo.JPG (32.5 KB, 448x298 - vist 231 ganger.)

* montering.JPG (34.04 KB, 448x298 - vist 226 ganger.)

* pavenese.JPG (25.15 KB, 448x298 - vist 222 ganger.)

*  (20.93 KB, 448x200 - vist 247 ganger.)
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #179 på: mai 04, 2009, 16:01:36 pm »

Splitboy og Knechten var også på plass!

Det var også en Störk på tunet.


*  (38.85 KB, 448x298 - vist 241 ganger.)

* Splitboy sliper1.JPG (34.83 KB, 298x448 - vist 243 ganger.)

*  (36.44 KB, 448x298 - vist 284 ganger.)
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!