mai 03, 2024, 20:43:32 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1957 Deluxe Beetle Sunroof - European Model - 40 us  (Lest 3367 ganger)
surfer56
Supermedlem
*****
Innlegg: 1533
Bosted: Kristiansand


+4792817564


Vis profil
« på: mai 07, 2008, 08:36:59 am »

http://www.oldbug.com/marchena.htm
Loggført

anders.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg



Vis profil
« Svar #1 på: mai 12, 2008, 21:37:32 pm »

huff hadde jeg bare hatt spenn.
Loggført

1 up
manics
Seniormedlem
****
Innlegg: 470
Bosted: Bjerke, Oslo



Vis profil
« Svar #2 på: mai 13, 2008, 16:05:02 pm »

Deilig bil...eneste feilen var at jeg ikke klarte å se framhjula......
Loggført

LateBugLover;
1968 VW 1300
1974 VW 1303S Big
anders.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg



Vis profil
« Svar #3 på: mai 13, 2008, 19:15:01 pm »

ingen feil her gitt  Blunker
Loggført

1 up
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #4 på: mai 13, 2008, 20:01:21 pm »

Den er _for_ perfekt, i grunn..
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #5 på: mai 13, 2008, 20:02:37 pm »

Jepp. More is less i dette tilfellet Blunker
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1844
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« Svar #6 på: mai 14, 2008, 06:01:15 am »

Og det værste er faen meg at jeg syntes det var billig... 
Bare synd at ikke jeg heller ser forhjula, hadde det ikke vært for det så...... Gliser
Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #7 på: mai 14, 2008, 07:23:12 am »

synd den var så høy i rompa å hadde så mye gummi bak.
Loggført
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #8 på: mai 14, 2008, 07:30:44 am »

Øhh...skal det være hjertebaklys på en 57..?

Fin bil Glad
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #9 på: mai 14, 2008, 14:22:54 pm »

Hvem sier det er billig med boble :-)
Loggført

1961 T1 - Custom
laksen
Medlem
***
Innlegg: 101
Bosted: Sør-Odal


Vis profil

« Svar #10 på: mai 14, 2008, 14:32:28 pm »

Syns ikke på noen måte at denne var verdt 40.000usd. Kan ikke sammenlignes med arbeidet Lars Rosenquist gjør. Og hva i helvete er grunnen til at han har satt inn turteller fra helvete og brannslukningsaparat fra 2008!? Liker ikke å kritisere hva andre gjør med boblene sine, men når de forlanger en slik sum klarer jeg ikke å dy meg.
Loggført
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #11 på: mai 14, 2008, 14:36:34 pm »

Koster vel mellom 260 og 280 tusen på veien her hjemme denne, 40$ *5,2 + moms + frakt + moms på frakt + ca 6000,- i reg.

ja helt klart den må jeg ha..... kanskje jeg skulle hatt 2......
Loggført

1961 T1 - Custom
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #12 på: mai 14, 2008, 14:59:56 pm »

Prisen her er nok et klassisk tilfelle hvor man har brukt mye penger på deler + arbeidstimer som koster en del når andre gjør jobben for deg.
Summen der har nok blitt høy på denne bilen uavhengig av hvilket brannslukkningsapparat han har rappet deler fra.

Konklusjonen må vel være å ikke resteurere biler for å selge.. Hvertfall ikke om alt skal være perfekt og de dyreste delene, da blir det fort et tapsprosjekt gitt
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Dr. Ing. Brezelfürsten
Supermedlem
*****
Innlegg: 1358
Bosted: Ski



Vis profil WWW
« Svar #13 på: mai 16, 2008, 10:43:25 am »

Syns ikke på noen måte at denne var verdt 40.000usd. Kan ikke sammenlignes med arbeidet Lars Rosenquist gjør. Og hva i helvete er grunnen til at han har satt inn turteller fra helvete og brannslukningsaparat fra 2008!? Liker ikke å kritisere hva andre gjør med boblene sine, men når de forlanger en slik sum klarer jeg ikke å dy meg.

Helt enig. Det må da være helt legitimt å kritisere når sånne priser forlanges. Faktisk så mener jeg at biler av dette kaliberet BØR kritiseres. Selger bør se på det som et kompliment at så mange er interessert i å finne småfeil.
Faktisk er dette hovedgrunnen til at jeg leser mange tråder på thesamba. Ingenting er så flott som når en høyt priset kjempeflott bil kritiseres i en tråd. Mest av alt er det lærerikt å høre om alle smådetaljer som kunne vært bedre.
Eksempelvis: En strøken originalbil fra 1949 ble annonsert for 70 000 USD for ett år siden. Bilen hadde feil ledningsnett, 5 år-for-nye varmepotter og 30hk kjøleblekk. Kan man godta sånne brølere på en bil til den prisen??
Jeg mener nei...
Loggført

15A 1951
Det skal være ekte sorg når jeg dauer! Ikke ei krone igjen..
http://www.azurbrezel.blogspot.com
nik
Seniormedlem
****
Innlegg: 294
Bosted: Hamar


Vis profil

« Svar #14 på: mai 16, 2008, 21:12:01 pm »

Strøken bil, syns jeg. Fin farge, ganske lik min, men 200000??? Hvem faen gir så mye for ei boble
Loggført
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #15 på: mai 16, 2008, 21:39:45 pm »

Utrolig mange, bare ikke i Norge. Var innom T3D i England. Får ikke allverden for 200k der, og de har nok å gjøre. Hele året.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!