mai 13, 2024, 00:28:56 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1600 Restaurering.  (Lest 977 ganger)
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« på: mars 29, 2009, 18:51:59 pm »

Holder på å restaurere 1600 motoren min. I den forbindelse skiftes alle pakninger. Har oppdaget at oljetetnings foring rundt innsugsventil skal skiftes, men hvilken pakning/ring er det Hæ? Har komplett pakningssett til motoren, men finner ikke ut hvilken av pakningene jeg skal bruke, de passer/stemmer ikke med original pakningen. Det er jo ørtåfjørti pakninger i settet.
Forslag Hæ?
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
ahelgemo
Supermedlem
*****
Innlegg: 1597
Bosted:


Vis profil

« Svar #1 på: mars 30, 2009, 22:18:00 pm »

skal du bytte pakningsringer på støtstangsrøra vil jeg tro at du finner 16 stk som er like i settet ditt Glad
Loggført
torvw
Juniormedlem
**
Innlegg: 67
Bosted: FURNES



Vis profil
« Svar #2 på: mars 30, 2009, 23:26:05 pm »

Holder på å restaurere 1600 motoren min. I den forbindelse skiftes alle pakninger. Har oppdaget at oljetetnings foring rundt innsugsventil skal skiftes, men hvilken pakning/ring er det Hæ? Har komplett pakningssett til motoren, men finner ikke ut hvilken av pakningene jeg skal bruke, de passer/stemmer ikke med original pakningen. Det er jo ørtåfjørti pakninger i settet.
Forslag Hæ?
det er 8 like ringer i settet ditt! dem er d du ska bruke! og de er nok ikke helt like de som satt der fra før nei!
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!