mai 15, 2024, 11:45:19 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 34
841  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 69' Full Restaurering! på: november 04, 2009, 21:15:55 pm
Betyr det at eg må finne bunnplata og montere bilen på den igjen før eg kan sveisa inn meir avstiving, modda den eg har?

Skal nå få på den avstivinga som bilen er no. Isteden for å kappe ut den som skal flyttast, og så sveise den, så skal eg sveise på ei ny på rett plass, så fjerne den gamle. Då burde ikkje noko flytta seg?

Ang, kryss avstivinga; Er det bra nok som på bildet? Den er ca 20-30cm opp frå kanalen ved b-stolpen.


Ja det hjelper med den, du har vel ein på andre sida og? (den hjelper mot "nedsig på framenden)... men med eit kryss å ville det bli heilt stødigt v\både framdel og bakdel. --Du vurderar nok dette best sjølv.
842  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak på: november 04, 2009, 19:59:17 pm
Ja takk for det Tislo, ja den ska bli ratlook utvendig.
I dag har eg dratt opp startledningane å reparert noke kabelsko å montert påatt bakskjermane, å bobla kan no startas å kjøyrast, men det blir vel te å få istand frambremsene fyrst, slik at bilen nesten er ferdig.
Men den må senkast, he he.
843  Forum / Problemløseren / Sv: Rustbehandling eller ikke? på: november 04, 2009, 17:08:44 pm
Ja, hva gjør man om man har en bil med gammel tectyl med noen sprekker og litt smårust her og der? Er det mulig å få bilen sprøytet med olje eller lignende for å kunne fremskynde helrestaureringen noen år? Tenker da spesielt på bruk vinterstid med noe som beskytter mot salt og grus kombinert med slapsete føre.
Det saltet som kommer forbi f.eks Tectyl, maling og ved eventuell mangel på olje i metalloverflaten, vil umiddelbart starte rustprosessen.
Det gjelder altså å ha så god kontroll på sitt "jern\stål" at det ikke kommer til hverken fukt eller salt...
844  Forum / Problemløseren / Sv: Rustbehandling eller ikke? på: november 04, 2009, 14:43:06 pm
Vil prøve på å dele mitt syn på dette. Eg trur at stål, blikk jern har noke til felles som gjer at det bør rustbehandles.
Dersom ein ser på jern e.l. som har rusta i fuktigt miljø, er det som regel ubehandla, og derfor syner det seg at å behandle dette før det begynner å ruste er lurt.
Hvis ein tenkjer seg nyt reint jern eller stål... og legg dette under eit mikroskop, så vil ein sjå at strukturen i dette vil være mottagelig for fuktigheit. -(det trekker fuktighet litt inn i overflata)
Når ein f.eks smører på når det er nytt... eller etter at ein har f.eks sandblåst, så ville det nok være best å få tilført penetrerende olje fortast mulig, trur nok eg. Når det då har stått og "trekt" ein time eller to, så er det likegyldigt meiner eg kva mirakelmåling som vert påført etterpå... men det er ikkje likegyldigt dersom det ligg att ei hinne med oljefilm på utsida. (Den hinna reagerer ofte med andre kjemiske målingsammensettingar) Derfor bør ein etter den første påføringen tørke av igjen den overskytende oljen, og la det så tørke eit døgn e.l.
- Når ein då overflatebehandler med diverse måling, så er dette mykje bedre enn om en f.eks starter med "mirakelmåling" som legg seg på utsiden av jernet\stålet... og som kanskje vil resikere at fuktigheita påny kjem innom målinga, med det tilfølge at målinga flassar av igjen.
845  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Testbukk for motor. inkl motor av ukjemt størelse og stand. Gi bud. på: november 04, 2009, 14:05:16 pm
Kjekk sak hvor deler av ei gammel girkasse er montert på et stålstativ med bensintank, starter, hylle for batteri, kondensator og tenningsnøkkel.Denne MÅ hentes ;)Detaljer om motoren som står på vet jeg ikke (se bilde av motornr). Stativet er kjekkt, men siden jeg har begrenset plass og behovet ikke er så stort legger jeg det ut for salg.
Jeg gir den ikke bort men kom med et fornuftig bud, så blir vi nok enige om noe.








Det er ein 1300 singelp. fra ca Mai\Juni 1969
846  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1965 splitbuss Californiaimport på: november 04, 2009, 08:23:12 am
Gratulere, ca kor mykje må ein rekne med ein slik bil vil koste heim, frå amerika?
847  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak på: november 04, 2009, 08:17:08 am
Ja så prøvde eg å legga inn bilde av nye deler i bakstillingen (nye bremsedeler m nye håndbrekkv.) e.t.c. men det synte seg at bildene var for store. Men bilen er no snart kjøyrbar...dvs at eg må fyrst få deler frå Tistlo som skal komplettere el anlegget, dermed kan eg flytta bilen for eigen hjelp til lageret mitt under låven.
Tistlo samlar isaman ei pappøskje med smådeler til neste helg...eg får då heller montere bakskjermane og hjula (som eg har bredda til 6,5" felgar) og fortsetta med bremsene framme denne veka då.
848  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak på: november 04, 2009, 07:42:47 am
Som sagt så måtte baktromlene av for å reparere bremser, og derfor måtte eg lage til eit stativ som eg kunne skrue fast i skjermskruene og i ein hjulbolt på eine sida av trommelen. På andre sida støttet eg med ein trebit ned i betongen da.
Med eit grovt pipesett brukte eg latmannen og eit langt røyr...og dermed måtte "elefantskruen" gje tapt.
849  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak på: november 03, 2009, 23:09:59 pm
Ja, CX'en kjøpte jeg da jeg var 18, kan jo ikke selge studentmopeden min! Jeg har kjørt rundt 100.000 km med CX'en, så den kjenner jeg godt. Glad Var på slektstevne i 84 med den et stykke ovenfor bilene. Var der siste gang på begynnelsen av 90-tallet, tror ikke bobla var der da? Kan bare huske Opelene (eller hva det er).
He he, "studentmoped" m smidde stempel Gliser
850  Forum / Snikk-snakk / Sv: Vurderer biltralle. på: november 03, 2009, 22:55:58 pm
Tralla er heilt i orden, m nytt drag, bremser godt, har gode dekk og alle lysa iorden. Den har dessutan stor aluplate mellom kjøyrebruene og er derfor egnet til masse anna tansport enn berre bilar.
Totallast ca 2000, herav nyttelast ca 1300kg.

Meinte eg ville selga denne for 20k en kan gi eit novembertilb. på 18000,-

----------------------------------------------------------------------------
Regner med den er lik min og da har den 2 tonn totalvekt og 1480 i nyttelast.
18000,- er en kjempepris. Har en som er på jakt etter en. Tipser han da han skal
til oslo i helgen.
K1t
[/quot
Javisst Kent, me møttest jo på Hamar då eg fekk Ovalen min.  Gliser
851  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak på: november 03, 2009, 22:52:25 pm
Sto denne ved veien opp mot Liagardane? Synes jeg kjente igjen de andre bilene som stod der. Har litt familie som bodde oppi der.
Har du  Honda CX500 også? har eg og hatt pluss mange mange andre (kjørte ut rett nedafør der bobla sto, for noken år sida, med ein GSX1100...braut kun ein fot... he he)
852  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak på: november 03, 2009, 22:45:38 pm
Sto denne ved veien opp mot Liagardane? Synes jeg kjente igjen de andre bilene som stod der. Har litt familie som bodde oppi der.
Jepp.
853  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak på: november 03, 2009, 22:28:32 pm
Har no prøvd å få til eit innlegg til om motormonteringen før natta, (men det går ikkje Øyerulling -Måtte altså slipa ut ca ein halv mm rundt inni kløtsjhuset på "6volt" gearkassa, og 38mm innover for å gje same klaring til svinghjulet...etter ei prøving og ein justering ekstra so er motoren montert. så då kjem eg med meir i morgon Glad
854  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak på: november 03, 2009, 21:10:33 pm
Ja, dette er utruleg.

Etter at eg hadde skrapt golvet og smurt opp med olje, skrapte eg av indreskjermane bak, kanalene og varmkanalar, der det satt att noke lim og diverse frå detta helsikes "Teddystoffet", så fekk eg blanda meg autolakk lik orginalfarga, og pussa å malte over dette før eg begynte på bremsene bak.
855  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak på: november 03, 2009, 20:59:09 pm
Ja den plexiskjermen havner nok påatt ein dag den.

Får si fra om den ikke skal på igjen da.  Blunker
Trur den blir solgt med Bobla, ein dag i framtiden den  Blunker
856  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak på: november 03, 2009, 20:45:18 pm
No når eg har motor som går, så tok eg til å gjera reint i golvet inni bilen reiv ut matter og asfaltplater og under der er det som den "nett kjem frå fabrikken" overalt Glad Glad Glad så etter ein halvtime skraping å støvsugaren, så smurte eg golvet med owatrol. Ser heilt supert ut. Fant også ei lokalavis frå 1980, som var heilt tørr å læsbar under matta.
857  Forum / Type 1 1946-1957 / Sv: 52 mod spørsmål på: november 03, 2009, 20:38:33 pm
Takk for det Glad Bilen er vel rundt 60% fra en 52 og 40% 61. Målet er å få bort alt som er 61, så det blir litt deler å skaffe.
Chassinr er 52 og hele taket, dashen osv. 3-fold ja, og isjas luker.. så det blir en perfekt cruiser i sommersola!
Pappa kjøpte denne bilen på 80 tallet og måtte selge når han bygde hus i 92/93. Den dukket utrolig nok opp for salg igjen like ved molde i 2006 eller noe i akkurat samme stand som den var på 90 tallet. Pappa solgte den igjen i 2007 pga plassmangel, og nå fikk jeg muligheten till å kjøpe den igjen. Har vært litt fram og tilbake, men jeg MÅTTE ha den. Hører jo til i familien. Har bilder av fattern med hockey sveis og av meg som 3 åring foran bilen.
Nå er den plukket i deler. Både karosseri og bunnplate er ferdig rustsveisa og sandblåst, så det er å finne deler, lakkere og monteringsarbeid som gjennstår.Har ikke bilder av den nå. Bilen skal stå på en låve ved molde til våren, før den blir flytta til besteforeldrene mine i trøndelag som har lagringsplass. Har verken tid eller penger til å begynne på den nå, men som jeg gleder meg til å cruise til scc i solskinn med isjaslukene åpne og soltaket rullet helt bak Gliser
Kjempeartig historie til denne bilen. Godt å ha god tid på slike prosjekt. Me andre får og ha tålmodigheit... Gliser
858  Forum / Snikk-snakk / Sv: Vurderer biltralle. på: november 03, 2009, 20:33:25 pm
HE he, eg treng ikkje å selja hengaren min...men dersom eg sko hatt meg ein hengar att seinare, so sko det vere ein same slaget som eg no tilbyr, og eg hadde betalt mykje meir for,an også. Gliser Gliser
859  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak på: november 03, 2009, 20:24:06 pm
Motoren ja, den er no sjekka, det er ein 1300 byttemotor som ikkje har gått mykje, den gikk fint rundt og m liten endeslark, og derfor skifta eg olje, reinska silen, tok av kjøleblekka for å blåse reint, sjekka pluggar ventilar og tenning, og monterde isaman att og sette på ein girkassedel m 12volt starter. Lagde meg ein ledning frå battriet + til koilen og monterte batterilednigen + grov til starter + og sette på ein startkabel frå minus til gods. Lagde så til ein liten ekstraledning frå + batteriet som eg sko ha til startinnslaget (stikkeren på starteren) Så var det tid for prøvestart på golvet. Eg slo i ein liten dram i forgassaren etter at eg hadde lagt ein bensinslange oppi  bensinkanna. -Tok så den vesle startledningen å sette den mot + batteriet...Motoren starta med ein gong  Sjokkert men...den stoppa rett etterpå...Skønte at den må sikkert være tom for bensin i flottørkamret, så eg tok av bensinslangen til forgassaren å prøvde å kinne litt, å rett nok det kom ikkje bensin der. Eg tok så og kinna motoren samtidig med at eg "heverta" slangen frå pompa, og der kom bensinen, (bensinpompa hadde vore heilt tørr i mange år, so den trengte berre litt hjelp for å levera bensinen) På med slangen og motoren starta DIREKTE Gliser ...slepte "gasspådraget" og motoren gjekk ned på tomgang og gikk heilt stabilt.
Meget god 1300 motor 1969modell.
860  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak på: november 03, 2009, 20:00:28 pm
Ja den plexiskjermen havner nok påatt ein dag den.

Då måtte eg prøve å vaske taktrekket og solskjermane, før eg begynte på motoren, og det såg ikkje ut...det var såå møkkete over heile slik som solskjermane, men med godt såpevatn og jif på skrubbepad, so vart jammen taktrekket heilt strøkent overalt Sjokkert (te å være so gamal bil) Eg vert meir og meir imponert over kor lite denne bilen er "skadd" av å stå i skogen?? Kanskje det er mauren som hadde passa på,n Gliser
861  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak på: november 03, 2009, 19:48:55 pm
hva er det som ligger inni fra setet å opp mot rattet
Å det er berre ein slik plexiskjerm til støtfangaren, for å hindre småteinspretter på pansert det Martin. Var mykje grusvegar i gamle dagar veit du.
862  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak på: november 03, 2009, 19:36:00 pm
Sidan eg sko ha denne til ein delebil...so gjekk eg på å tømma,n for rusk å rask, og tok ein rask vask på,n for å lettare finna ut kor eg sko begynna å høgga,n -Mauren MÅTTE fløtta.
Den vart so satt inn i sida på verkstaden min for neste trinn...Det vart då å få fjerna alt dette Teddystoffet som var klint utover alle plassar inni bilen Øyerulling Øyerulling
Det mangla motor og ein del smådeler var plukka av og fjerna...men eg har hatt ein boblemotor ståande i over tjue år under låven min, so eg tok traktoren og løfta forsiktigt fram denne og satte den inn i verkstaden for å sjekka den, (Begynte altso no å få ein anelse for at dette ikkje vert noken delebil likavel.
863  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak på: november 03, 2009, 19:29:25 pm
Då eg var heimkomen var det tid for å sjå inni,an for det var mykje traps inni der. (Alltid spennandes dette)
864  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak på: november 03, 2009, 19:25:00 pm
Der bobla stod var det fløtta inn ei mauretubbe, he he. bilen var søkt nedi grunnen med mauretubba på god veg oppover hjula og over bilen generelt. (kanskje mauren likte fasongen på den?) tenkte nok at det snart er på tide å redde den før dette vert ei kjempetubbe då Gliser
Bobla stod vanskeleg til so me måtte dra den på stive hjul tilsides og oppover i skogen til ein traktorveg ca tjue meter lenger opp.
Etter noke lirking og m traktorhjelp so var bien oppe på traktorvegen og derifrå vart det då enkelt å få bilen på hengaren min og eg kom meg så heim med den.
865  Forum / Prosjektgarasjen / Mitt "opprinnelige" skogsvrak på: november 03, 2009, 19:12:59 pm
Ja tenkte eg sko laga ein tråd om eit "skogsvrak" som eg hadde tenkt å bruka til delebil. Har ein kompis som har ein del gamle kjøyretøy, og me vart enige om at eg kunne få kjøpe den som ein delebil til desse andre boblene mine.
866  Forum / Type 1 1946-1957 / Sv: 52 mod spørsmål på: november 03, 2009, 18:55:14 pm
Gratulere m 52 ragtop Lobo, vi må få bilder.
867  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 69' Full Restaurering! på: november 03, 2009, 18:13:28 pm
Hmm ja det er Massevis å ta hensyn til.. Avstivinga kjem ivegen for dør.. så er det bedre å drita i avstiving og satsa på døra, eller er det avstiving i øst og vest som er tingen?

Skal sjekka posisjonen av dørlåsen.

Fleire tips?? Utsetter nok utkappinga til eg veit att alt er på stell....
Ja me andre lærer også med deg Tistlo, Det han JHU meinte kanskje var opp å ned sig i anten bakdelen eller framdelen, fordi slik eg ser so hadde du god nok avstiving horisontalt då. Så ei røyr i 45grader eller eit kryss, ville nok vore lurt ja.
868  Forum / Snikk-snakk / Sv: Vurderer biltralle. på: november 03, 2009, 17:25:33 pm
Eg har ei Brenderup tralle m tipp...vurderte å selge denne i haust, (p.g.a. eg har hentet meg prosjekt for reisten av livet trur eg Øyerulling men lot det være då den er så super til å kjøyra andre store ting på og.
Tralla er heilt i orden, m nytt drag, bremser godt, har gode dekk og alle lysa iorden. Den har dessutan stor aluplate mellom kjøyrebruene og er derfor egnet til masse anna tansport enn berre bilar.
Totallast ca 2000, herav nyttelast ca 1300kg.

Meinte eg ville selga denne for 20k en kan gi eit novembertilb. på 18000,-

Bilde følger:
869  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 69' Full Restaurering! på: november 03, 2009, 16:28:46 pm
Ja og eit tips til er at dørlåsfestet i bakkant står i ein nøytralposisjon når du prøve døra (ikkje heilt "øverst eller nederst") slik at døra kan justerast litt opp eller ned etter sveisingen. -Masse å ta hensyn til Tistlo.. men du veit nok og det mesta sjølv og.
870  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Dynamitt Harry - Arbeidsbilen på: november 03, 2009, 07:46:09 am
Eg starta nett ein motor som hadde stått i 20 år under låven min, vaska av eindel drit å støv, sjekka opp tenningen, såg over pluggane, skifta olje å reinska silen, tok ein rask ventilsjekk , og satte på del av ei gearkasse m starter. Pumpa ville ikkje ta bensinen so eg tok av øvre bensinledningen til forgassaren å "heverta" samtidig med at eg drog rundt med startaren. Då kom bensinen i pumpa med ein gong, og motoren starta direkte.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 34
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!