mai 15, 2024, 11:43:18 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Problemar med gir!  (Lest 3241 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: oktober 12, 2009, 14:59:39 pm »

Hallo

Eg har litt problem med giret på ein 61modell... Girspaken funka som pokker men med mykje slark som ein gammal sleten org. spake skal ha. Men når eg tok den av og satt på girkortar, så var det eit eller anna mongo som hadde skjedd! Spaken ville ikkje skikkeleg i alle gir, og etter MYKJE justering av spaken i alle retninger så gjekk spaken i revers, 2,3,4 giret. Så testa eg ein tur. begynte i 2giret(gjekk heilt fint) men då ville han ikkje i 3 giret! kom ikkje bort til dei to siste girene i det heile tatt, så eg prøvde tilbake i 2, men då vart det ei helsikes raspelyd frå kassa.. etter mykje om og men kom den i fyrste giret igjen og eg kom meg heim att...

Så justerte eg spaken i evigheiter.. men den nekta å gå opp i fyrsta giret.. så testa eg den, og fant ut kvifor! Jo reversen hadde plassert seg i 2 giret, og som kjent er det ingenting over reversen, derfor intet fyrstegir.. men fyrste og andregir hadde tatt plassen til 3,4 som då altså hadde fordufta...

Spørsmålet er: Kva i all verden har skjedd? heile systemet har jo flytta seg eit hakk bort!? kor ligg feilen? Eg sjekka overføringa og den såg heilt normal ut det vetle eg såg.. er det noko som har hengt seg opp i kassa?

Legger med nokon tegningar for å illustrera dilemmaet..


* Rett.jpg (4.53 KB, 306x205 - vist 132 ganger.)

* Fail.jpg (4.54 KB, 306x205 - vist 129 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #1 på: oktober 12, 2009, 16:38:05 pm »

utslittne foringer til staget som går fra stanga til overføringa under baksete ville je tippa på.
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #2 på: oktober 12, 2009, 16:52:50 pm »

Nei det kan ikkje vera den, den ligg jo berre der for å "smoothe" giringa, men her er det jo sånn heile overføringen er vridd til høgre så alle gir er flytta bortover mot høgre
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
mdyrseth
Medlem
***
Innlegg: 147
Bosted: trondheim


Vis profil

« Svar #3 på: oktober 12, 2009, 17:11:35 pm »

Kan hende du har festa staget fra girstanga litt feil. det er jo et hull man skal treffe.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #4 på: oktober 12, 2009, 18:28:53 pm »

Staget frå girstanga?

Meiner du att eg ikkje har satt spaken skikkeleg nedi?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #5 på: oktober 12, 2009, 18:53:06 pm »

Om du har snudd plata til revers sperren riktig vei er det nok bare justering vil jeg tro.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #6 på: oktober 12, 2009, 18:59:46 pm »

Plata skal stå rett den! Den sida med kanten/revers-stopparen er på venstre sida. Prøvde motsatt og då kunne eg ikkje flytte spaken nokon plassar..

Men då får eg prøva med meir justering då.....
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
mdyrseth
Medlem
***
Innlegg: 147
Bosted: trondheim


Vis profil

« Svar #7 på: oktober 12, 2009, 19:46:05 pm »

Om du har snudd plata til revers sperren riktig vei er det nok bare justering vil jeg tro.

hehe, var egenlig ikke det jeg mente, tror ikke det er mulig, men jeg mente egentlig foringa som er under baksetene. der den festes i girkassa, den kan ha blitt litt vridd, skruen i foringa skakl jo inn i en liten "dump". blir den vridd kan du ende opp med det problemet du har
Loggført
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #8 på: oktober 12, 2009, 19:57:11 pm »

Om du har snudd plata til revers sperren riktig vei er det nok bare justering vil jeg tro.

hehe, var egenlig ikke det jeg mente, tror ikke det er mulig, men jeg mente egentlig foringa som er under baksetene. der den festes i girkassa, den kan ha blitt litt vridd, skruen i foringa skakl jo inn i en liten "dump". blir den vridd kan du ende opp med det problemet du har

Nei, jeg skjønte det...
Loggført
mdyrseth
Medlem
***
Innlegg: 147
Bosted: trondheim


Vis profil

« Svar #9 på: oktober 12, 2009, 20:30:06 pm »

Om du har snudd plata til revers sperren riktig vei er det nok bare justering vil jeg tro.

hehe, var egenlig ikke det jeg mente, tror ikke det er mulig, men jeg mente egentlig foringa som er under baksetene. der den festes i girkassa, den kan ha blitt litt vridd, skruen i foringa skakl jo inn i en liten "dump". blir den vridd kan du ende opp med det problemet du har

Nei, jeg skjønte det...

:s hva mener du?
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #10 på: oktober 12, 2009, 21:42:09 pm »

Takk for tipset! Det er godt mulig att skrua har løysna litt for mykje! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #11 på: oktober 13, 2009, 11:07:37 am »

Takk for tipset! Det er godt mulig att skrua har løysna litt for mykje! Glad
Sjekk den plata under gearastongi Tistlo, kanskje den er snudd feil veg eller noko slikt? monterte gear på ein 64modell i dag og såg då at det wr faktisk muleg å legga denne opp ned eller feil då. Tvilende
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #12 på: oktober 13, 2009, 12:15:35 pm »

Opp ned ja! Det har eg heller ikkje tenkt på  Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #13 på: oktober 13, 2009, 12:19:37 pm »

Ja, men h. og v. også... sjekk i Haynes manualen s. 208    Stop plate no 5 og litt lenge nede figur 13.25   no 2 stopplate (skravert felt) Glad
Loggført
Paasan
Supermedlem
*****
Innlegg: 602
Bosted: Oslo


Frøkna


Vis profil
« Svar #14 på: oktober 13, 2009, 13:22:59 pm »

justering av selve plata gjorde under for min giring når jeg byttet til CSp stang. (Bare noe rør før Jøran kom med sine magiske fingre)
Prøv å skli litt rundt med plata.
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #15 på: oktober 13, 2009, 16:15:09 pm »

Har fått masse gode tips no! kanskje eg skal ta å prøva dei ut! Ikkje utenkjeleg att plata faktisk ligger oppned!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #16 på: oktober 13, 2009, 16:26:47 pm »

Jeg hadde samme problem med shortshift kit på min orginalspak i 58 modellen.
Allt løste seg når jeg løsnet litt på de to skruene som holder spaken og presset allt fremmover og mot høyre til det ikke ville lengere. Så skrudde jeg fast. Siden har problemene med å ikke få bilen i gir vært borte.
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #17 på: oktober 13, 2009, 16:41:16 pm »

Eg er ganske sikker på att eg har prøvd alle justeringsmuligeiter.. men eg skal testa ut tipsa straks Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #18 på: oktober 13, 2009, 17:33:41 pm »

Eg er ganske sikker på att eg har prøvd alle justeringsmuligeiter.. men eg skal testa ut tipsa straks Glad
Ja den skal liggja med "oppkanten" til høgre framover. sjekk at den ikkje er bulkete. trur det er den som gjer det, sidan eg såg teikninga di.
Loggført
1835cc
Seniormedlem
****
Innlegg: 493
Bosted: trondheim


Luftliga`n


Vis profil
« Svar #19 på: oktober 13, 2009, 20:11:39 pm »

Gearastongi......what!!!! Sjokkert
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #20 på: oktober 13, 2009, 20:41:33 pm »

Nei ei plate som sentrerer H-gearinga og reversen som ligg rett oppå tunellen.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #21 på: oktober 13, 2009, 21:29:54 pm »

Problemet er løyst!! Gliser

Ti poeng til Ovalt!

Måtte snuast oppned deretter roterast 180grader og så var den rett! Satt etterpå påplass gearforkortaren og det kom seg! Men jaggu er det mykje slark i gamle spakar! Vert ikkje akkuratt bedre med kortaren heller. Er ca 5cm dødgang på spaken når den er i gir. Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!