mai 16, 2024, 21:37:00 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Dekkonline.com  (Lest 21755 ganger)
HaraldL
Seniormedlem
****
Innlegg: 250
Bosted:



Vis profil
« Svar #30 på: april 07, 2008, 18:43:21 pm »

Mye fornuftig som ble sagt her...
Det jeg lurer på er hvorfor Møller Bil avd. Horten legger på dekk og avbalanserer for 475,- hvis det ikke er lønnsomt? Riktignok har de ikke utstyr for 5x205 boltsirkel, men det er jeg rimelig sikker på Blå Ring heller ikke har....likevel oppfører sistnevnte seg som om du har vært utro, og gir "den drittsekken som kjøper dekk andre steder enn her" en pris på 1000,-kr Osteaktig Sistnevnte yter ingen ekstra service for de kronene, jeg kommer med løse felger og dekk akkurat som hos Møller.
Da ser ikke jeg helt hvorfor jeg skal ha så mye sympati med dekkverkstedet  Glad

1. Slutt å grin for at verksteder gjerne vil ha betalt for det dem bruker lønna folk på å gjør, og trøst deg med hvor mye du sparte på å kjøpe dekka på internett ( som kansje går opp i spinninga på omlegging ?)

2. Kjøp dekk der dem legger om "inkludert i prisen"

3. Kjøp deg en omlegger og avbalanserer eller få deg jobb på ett verksted å gjør det selv Gliser

4. Legg om dekkene fra Dekkonline.com hos noen du ikke går i næringa ved å handle billigere.

5. Kjøp på nettet, så slipper du arrogante besserwissere bak disken, som påstår 135/70-15 dimensjon ikke FINNES.

(ja jeg sjekket tilbudet i Horten før jeg fant dekkonline)
« Siste redigering: april 07, 2008, 18:45:10 pm av Harald L » Loggført

x 1961 Type 1 Gulf Blue 'Hard Drop Bugs'
x 1984 Type 2 (T3) 1,6 TD
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #31 på: april 07, 2008, 20:36:45 pm »

Jeg var på blå ring i tønsberg og la om noen 19" hjul jeg kjøpte på dekkonline og betalte 500kr. Måtte få fagfolk til å gjøre det, da dekken var så stive at jeg ikke tok sjansen selv. Ingen sure miner der, men vet avd horten ikke er av de muntreste typene i byen og anbefaler ingen å gå ditt. Selv om de to avd har samme eier.
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #32 på: april 23, 2008, 07:22:29 am »

kommer ikke inn på nettsidene www.dekkonline.com - noen som vet om det er drift fremdeles? Har positive erfaringer med dem og kunne tenkt meg noen nye sommerdekk..
Loggført
Endre D
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 1323
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #33 på: april 23, 2008, 07:34:48 am »

kommer ikke inn på nettsidene www.dekkonline.com - noen som vet om det er drift fremdeles? Har positive erfaringer med dem og kunne tenkt meg noen nye sommerdekk..

Den funka i går, så det er forhåpentligvis midlertidig  Glad
Loggført



"When the Boogeyman goes to bed, he checks his closet for Chuck Norris"

Røten bay - be gone!
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #34 på: april 23, 2008, 07:57:43 am »

Prøver igjen senere i dag.
Loggført
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #35 på: april 23, 2008, 08:53:23 am »

Sendte ein mail på dekkonline@delti.com for å sjekke. Vil jo framleis ha tilgang på billige dekk!
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
Endre D
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 1323
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #36 på: april 23, 2008, 09:17:06 am »

Funker nå.
Loggført



"When the Boogeyman goes to bed, he checks his closet for Chuck Norris"

Røten bay - be gone!
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #37 på: april 23, 2008, 11:58:24 am »

fikk svar på mail, funker nå..

"heisann!

Takk for din henvendelse.
Vår nettsiden fungerer.
Med vennlig hilsen,
Ruslan Zhuravsky"

Loggført
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #38 på: april 24, 2008, 13:24:38 pm »

la inn bestilling, men fikk en helgardering i retur under bestillingen..

"Leveringssituasjon:
På grunn av situasjonen på dekkmarkedet kan det oppstå vanskeligheter med å fullføre bestillingen. I et slikt tilfelle kommer vi umiddelbart til å returnere innbetalte penger."


"Situasjonen på dekkmarkedet".. nå er ikke dette et marked jeg følger spesielt med på, så bortsett fra at det nå er tid for de fleste rundt om å vurdere nye dekk og derfor kan være hektisk og tomt av ulike merker - så kan jeg ikke skjønne hva annet man mener med "situasjonen på dekkmarkedet"..
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #39 på: april 24, 2008, 16:40:35 pm »

Det betyr vel indirekte om de har dekk tilgjengelig på lager, fjernlager eller hos leverandør eller ikke...
ergo.. ikke alltid at ting er tilgjengelige...
men da får du jo hvertfall pengene tilbake :-D hehe
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #40 på: april 24, 2008, 18:10:36 pm »

det kan nok stemme, bare en litt rar måte å forklare at det er en mulighet for at de ikke kan levere varene. Har også hørt at noen har blitt trukket deler av beløpet over flere summer, fremfor hele beløpet på en gang. Ja ja.. de leverte varene på døra sist, og det på 3 dager! Håper på det nå ôg  Glad
Loggført
Bjørnar
Supermedlem
*****
Innlegg: 693
Bosted: Byåsen Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #41 på: april 24, 2008, 18:47:06 pm »

Samme dag som jeg startet denne tråden (18 mars) bestilte jeg 4 dekk fra dekkonline.com. Fikk svar kun kort tid etter at forventet leveringsdato var 4 april. De to første dekkene kom faktisk 2 april, mens bakdekkene som er en annen dim ikke var med. Etter endel tlf og mail fikk jeg et pakkenummer fra Ruslan hos dekkonline. Dette nr viste seg å være til en pakke som var levert hos et dekkfirma 28 mars, ikke langt ifra jobben min i fossegrenda. Leveringsadressen på min sending satte jeg selvfølgelig til jobb, da det til tider kan være greit at ikke alt som blir bestilt kommer hjem på døra...  Øyerulling

Har foreløpig ikke hørt noe mer fra de angående pakkenummeret som jeg fikk oppgitt.  Tvilende
Blir vel nødt til å ta en tur til dekkfirmaet og se om de kan ha mottat dekkene.
Loggført

FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #42 på: april 24, 2008, 19:09:12 pm »

Hugs at det er ikkje norske nordmenn frå Noreg som sit og skriv på norsk her.. Så språklege finurlighetar oppstår.
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #43 på: april 25, 2008, 07:21:21 am »

ja, det er mye kreativ gramatikk som selv babelfish hadde klart å overgå:

"1. Kontrakt / Bestilling
Ved hjlep av våre internet portaler, Dere kan bestille artiklene som er fremstilte der ved hjelp av Internet formularer, faks elles telefon. Hvis du har skrevet informajonene krevet i den bestilling prosess and Dere har sendt bestillingen, det betyr at Dere har gjort en bestemt tilbud. Bestillingene på telefon, faks og Internet har juridisk gyldighet. Ved denne bestilling du erklærer at du aksepterer disse ABG (kontrakt betingelser) og at Dere ønsker å kjøpe den bestilte artikkel. Vi vil bekrefte mottakelsen av Deres bestilling ved en bekreftelse; denne bekreftelsen betyr ikke at bestillingen ble akseptert. Kontrakten er gyldig når artikklene er fått med Deres tilslutning til bestillingen, men senest etter den retur frist av 14 dager.

2. Generelle levering og betaling betingelser
Informasjon on pakke inn og ekspedisjon og om betaling betingelser, finnes i de levering og betaling betingelser fra Internet portalen. For utlandisk levering vi har rett, hvis det er tilfelle, till å innskrenke betaling metode.

3. Instrukjon om tilbakekalling
Deres kan tilbakekalle i en to uker periode kontrakt erklæringen some du har gjort, uten å gi grunnen på det, som en tekst (for eks. faks, email). Perioden begynner tidligest fra artikklenes mottakelse. For å kunne tilbakekalle du må sende tilbakekallen eller varene i god tid. Tilbakekallen skal bli sendt at:

e-mail: Ruecksendung@Delti.com eller
faks: 0049 - (0)89-208080810 eller
telefon: (+47) 21543292 (mandag-fredag 7-22,
adresse: Delticom AG, Brühl 11, 30169 Hannover
Hvis Deres ønsker å gjore det, vær så god å si oss grunnen på deres tilbakekalling og andre informasjoner skal være tatt opp for en fort og effektiv jobb. For at Dere skal ikke ha noe problemer med tilbakekalling, vi skal ta artikklene fra dere and vi skal gi dere tilbake fakturas mortverdien, ved banken som ble registert ved oss. Altså du må ikke sende atrikklene tilbake til oss på den administrative senter i Hannovra (nevning av adressen er bestemt av loven).

4. De juridiske konsekvenser av tilbakekalling
Hvis tilbakekallingen er gyldig, betalingen/pliktarbeidet fått av både sidene skal være gitt tilbake, og de eventuelle fordeler (for eksempel renter) skal bli overlevert. Hvis du kan ikke gi tilbake til oss (partiellt, totalt eller i en forverret stand) pliktarbeidet, du skal, hvis det er tilfelle, å betale det respektive verdi. Hvis der handler om avstå av varer, det anvendes ikke når artikkelens devaluering kan være forklart ved dens verifisering – som du kunna ka gjort i en møbel butikk. Du kan unngå betalingen hvis du bruker artikkelen som eier og du gir opp alt som kunne influere på dens verdi. Vi skal ta fra dere artiklene som kunnes pakke in og artiklene some ikke kunnes pakke in. Vi skal bære retur utgiftene hvis leveringen svarer til deres bestilling og prisen av atrikkelen som må være send tilbake er ikke større enn 40,- Euro.

-slutt av instrukjon om tilbakekalling-
5. Vår tiblud om tilbakekalling i en 30 dager periode
Vi ønsker at dere skal være tilfreds med alle våre leveringene. Så Dere kan gi tilbake i en 30 dager periode hver atrikkle some du kar kjøpt fra oss. Denne avtale tar ikke hensyn at de lovlige betingelser som sier at du har ritt til å tilbakekalle bare i en 2 uker periode fra når du fikk artiklene. Unntaker fra vår tilbud av 30 dager retur, altså fra den lovlige mulighet å tilbakekalle som svarer til 312b BGB (Tysk Lovsamling), er leveringen av artikler some ble gjort etter kundens spesifisering. Det inkluderer, mellom andre, hjuler som vi gjorer individuelt for hver kunde.

Vår tilbud om tilbakekalling ikke inkluderer retur utgiftene. Det betyr at for kontraktene med kunder some blir tilbakekallet etter at perioden utløper (mellom dag 15 og 30), det skal være en avtalt utgift for ekspedisjon. I prinsippet, selskapene bærer ekspedisjon utgiftene. Andre informasjon, særlig om ekspedisjon utgifter og om vår retur tiblud i en 30 dag periode finnes på den Internet portalen.
Vær så god og bruk vår transport pakke for. Beskytte artiklene mor ødeleggelse. Dekkene skal være ferdige for ekspedisjon etter rensing and skall bli bindet to og to. Særlig hel dekker må beskyttes i den frontal side og den bakre side med kartong og pakkebånd. Hvis ødelagt etter mishandling eller feil pakking når tilbakesendt, vi har rett til å kreve erstatning. Transport selskaper skal ta bare artikler some er pakket.

Eiers rett
Vi har eier rett over alle artiklene some vi leverer til alle gjeldene er betalt. Dette er også gyldig for etterfølgende gjelder. Ved vår eiers rett, vi kan kreve den umiddelbare overrekkelse av artiklene, uten noe rett til å holde dem, med untakken av når det er nou lovlige mot-krav.
7 Ansvar for vår Internet portaler mangel
Internet sidene er gjort i en struktur som vi tenker å være beste. Vi kan ikke garantere at Internet portalene svarer til deres krav og at de står til deres disposisjon uten avbrytelse og uten feil. Internet portalen brukes på egen risiko, vi er ikke alvorlige for resultatene some du kan få når du bruker Internet portalene, og ikke for informasjonene some finnes i Internet portalene.

8 Copyright
Tektene, bildene, musikken, grafikken, tegnene of videoene og Deres struktur on vår Internet side står under copyright. Innholdet av disse web side kan ikke bli kopiert, sendt videre, modifisert eller gitt til en tredjepart. Noe av våre sidene inneholer bilder some er under copyright av tredjepart. Hvis de er ikke skrevet annerledes, merkene some finnes on våre web sider er beskytted ved copyright. Ved vår web side vi, eller tredjeparte, ikke gir bruk rett til privat eiendom.
9. Informering plikt

Når du registreres, Dere må gi informasjon om Deres adresse og person; disse informasjonene krevet når du gjør en bestilling, skal være registrert av oss for Dere. Derekan modifisere informasjonene når Dere gjør bestillingen og selv senere ved “Min bestilling” eller “Kontakt” (savhenging av Internet portalen). Etter registrering, du skall få en passord og en spesifisering for deres konto. Dere må sikre at Deres passord og konto kan ikke bli brukt av tredjepart. Dere har plikt til å melde til Delticom hva som helst lovstridig bruk av Deres passord eller konto. Både kontrakt partenerer kan annulere Deres konto, uten å nevne grunnen. I den fallen, Delticom skal avbrytte og annulere Deres konto og alle de informasjonene.

10 Retts valg
Det er gyldig bare Tysk rett. Det kan ikke brukes den enhetshandelsrett UN (Avtale om kontraktene om internasjonal artikler salg fra 11.04.1980)"
Loggført
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #44 på: april 25, 2008, 09:45:07 am »

LOL!

Kjekt å ha en legal disclaimer som i seg selv er potensiell kilde til masse trøbbel. Ser for meg at dekkonline-advokatene står på noe ustø grunn i en eventuell erstatningssak med en kunde.

"Ærede dommer, det står klart i betingelsene at hvis bestillingen er gyldig, betalingen/pliktarbeidet fått av både sidene skal være gitt tilbake".  Rekker tunge
Loggført

1969 Militær-buss
VeteranBobla
Supermedlem
*****
Innlegg: 1000
Bosted: Hamar



Vis profil WWW
« Svar #45 på: april 25, 2008, 10:18:52 am »

Når har folk fått mailen med leveringsdato? Har nemlig ikke fått noen mail, men fikk den samme beskjeden som beskrevet her i tråden tidligere, om dekkmarkedet osv. Jeg bestilte dekk på morgenen 25.04 og krysser fingrene for at det skjer et mirakel slik at jeg får dem før 1. mai...
Loggført

T1 1300 1969 "Bølle"
T1 1200 1969 "Palma Sukkerert" (Sparkäfer/Prosjektbil)
Fiat 500D 1961

Made by Me Production (Video/Audio kopiering & Oppdragsfilm) - http://www.MbMproduction.net
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #46 på: april 25, 2008, 14:01:37 pm »

Vel, sist jeg bestilte (oktober 07) så fikk jeg bekreftelsesmail og leveringsdato-mail samme dag. Det har ikke skjedd denne runden... Tar man i betraktning at det står "dagens dekkmarked" i mailen så satser jeg ikke på å få dekk på en stund.. hadde vært kjekt om du lot skrev inn her når du har din leveringsdato, jeg skal gjøre det samme. Jeg bestilte dden 24.

Loggført
VeteranBobla
Supermedlem
*****
Innlegg: 1000
Bosted: Hamar



Vis profil WWW
« Svar #47 på: april 25, 2008, 14:08:53 pm »

Skal gi beskjed straks jeg får leveringsdato. Varierer sikker litt etter hvilke dekk vi har bestilt, men jeg bestilte i allefall Firestone Multihawk 175/65 R15 84T
Loggført

T1 1300 1969 "Bølle"
T1 1200 1969 "Palma Sukkerert" (Sparkäfer/Prosjektbil)
Fiat 500D 1961

Made by Me Production (Video/Audio kopiering & Oppdragsfilm) - http://www.MbMproduction.net
Pan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1444
Bosted: Trondheim


Vis profil

« Svar #48 på: april 25, 2008, 14:15:49 pm »

Dette med "dagens dekkmarked" er bare en standardfrase som sendes automatisk til alle, uansett hva du har bestilt...
Loggført
Lasse `65
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Trondheim


LUFTLIGA`N


Vis profil WWW
« Svar #49 på: april 25, 2008, 14:23:49 pm »

Bestilte dekk derfra 18.4, fikk mail samme dag om levering, 29.4, dekkene kom igår med Tollpost.

Så det er håp for dere som har bestilt 24.4
Loggført

VeteranBobla
Supermedlem
*****
Innlegg: 1000
Bosted: Hamar



Vis profil WWW
« Svar #50 på: april 25, 2008, 16:28:43 pm »

Ja dette lover bra! Men de sender tydeligvis ut mail i det de sender dekkene da...
Loggført

T1 1300 1969 "Bølle"
T1 1200 1969 "Palma Sukkerert" (Sparkäfer/Prosjektbil)
Fiat 500D 1961

Made by Me Production (Video/Audio kopiering & Oppdragsfilm) - http://www.MbMproduction.net
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #51 på: april 25, 2008, 19:27:09 pm »

^ikke nødvendigvis. Jeg fikk bekreftelsesmail og leverings-dato-mail samme dag som bestilling, mens dekkene kom 3-4 dager (husker ikke nøyaktig)
Loggført
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #52 på: april 28, 2008, 07:44:13 am »

Fikk mailen jeg håpet på i dag  Glad

(...)
"Leveringsdato:
Varene er sendt og er beregnet å komme til deg den: 8.05.2008"
(...)


Altså om en uke. Ikke verst, tatt i betraktning at jeg (under forutsetning av at de faktisk kommer 8.mai) får dekkene 12 dager etter bestillingsdato.



Loggført
manics
Seniormedlem
****
Innlegg: 470
Bosted: Bjerke, Oslo



Vis profil
« Svar #53 på: april 28, 2008, 08:17:15 am »

Ble nettopp litt overraska. Sjekka dekkonline for pris på 165-15, og de kommer opp med Vredestein dekk til 773,50. Ringte Dekkbutikken i Holmestrand, som jeg har god erfaring med fra før, og han fixer samme dekka til mellom 2.500 og 2.700 for fire stykk - det betyr i værste fall 675,- pr. stk. Og det er da ferdig på felg går jeg ut ifra, har alltid vært det før når jeg har kjøpt dekk der ihvertfall. Ble igrunn veldig overraska siden jeg kun har hørt positive ting om pris og levering fra Dekkonline, hadde aldri trudd Dekkbutikken sku matcha!!
Loggført

LateBugLover;
1968 VW 1300
1974 VW 1303S Big
VeteranBobla
Supermedlem
*****
Innlegg: 1000
Bosted: Hamar



Vis profil WWW
« Svar #54 på: april 28, 2008, 09:42:49 am »

Får kanskje mail i morra jeg da tenker jeg. Ser nok ut til at dekke kommer på bilen til 17. mai og ikke 1. mai da Rekker tunge
Loggført

T1 1300 1969 "Bølle"
T1 1200 1969 "Palma Sukkerert" (Sparkäfer/Prosjektbil)
Fiat 500D 1961

Made by Me Production (Video/Audio kopiering & Oppdragsfilm) - http://www.MbMproduction.net
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #55 på: april 28, 2008, 10:53:51 am »

Vi får håpe det ordner seg tidligst mulig! Skal informere om jeg får de 8.mai eller ei

Loggført
Lasse `65
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Trondheim


LUFTLIGA`N


Vis profil WWW
« Svar #56 på: april 29, 2008, 08:41:46 am »

Ble nettopp litt overraska. Sjekka dekkonline for pris på 165-15, og de kommer opp med Vredestein dekk til 773,50. Ringte Dekkbutikken i Holmestrand, som jeg har god erfaring med fra før, og han fixer samme dekka til mellom 2.500 og 2.700 for fire stykk - det betyr i værste fall 675,- pr. stk. Og det er da ferdig på felg går jeg ut ifra, har alltid vært det før når jeg har kjøpt dekk der ihvertfall. Ble igrunn veldig overraska siden jeg kun har hørt positive ting om pris og levering fra Dekkonline, hadde aldri trudd Dekkbutikken sku matcha!!

På "standard" dimensjoner kan det nok være lurt å ta en ekstra sjekk. Min svoger bestilte seg Dunlop 225/18-50 Runflat-dekk og sparte 2500 kr. på 2 dekk. Dette var til BMW men...
Loggført

V-111
Medlem
***
Innlegg: 123
Bosted: Grong



Vis profil
« Svar #57 på: april 29, 2008, 10:46:40 am »

Bestillte derfra i fjor, men her skal Tevo Dekk ha skryt, de rådet meg til å bestille dekk fra dekkonline fordi de ikke kunne skaffe, så hjalp de meg med omlegging gog hvite dekksider for en hundrings!
Loggført
VeteranBobla
Supermedlem
*****
Innlegg: 1000
Bosted: Hamar



Vis profil WWW
« Svar #58 på: mai 02, 2008, 12:39:31 pm »

Fikk denne mailen kl 08.50 i går:

"Hei
Takk for din e-post !
Vi meddeler deg at dekkene er i Norge nå og du skal få dem så snart som mulig.
Takk for din forståelse!
Ha en fin dag!"

I dag kl 10.30 kom dekkene levert på døra! Hurra!
Loggført

T1 1300 1969 "Bølle"
T1 1200 1969 "Palma Sukkerert" (Sparkäfer/Prosjektbil)
Fiat 500D 1961

Made by Me Production (Video/Audio kopiering & Oppdragsfilm) - http://www.MbMproduction.net
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #59 på: mai 02, 2008, 12:42:15 pm »

Vel, antiklimaks her nå... Er på jobb, respsjonsdamen ringer og sier at det har kommet noe... ja det er faktisk DEKK sier hun... oops, kommer med en gang jeg!

Lurer bare på når de andre 2 dekkene kommer? Rart å bare sende 2 da... jaja...

Loggført
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!