mai 04, 2024, 16:26:46 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 58 boble lavere på ene siden foran  (Lest 780 ganger)
knutraknes
Medlem
***
Innlegg: 158
Bosted: Sunndalsøra



Vis profil
« på: november 10, 2014, 14:28:41 pm »

Heisann.har lagt merke til at bobla er 1,5-2 centimeter lavere på førersia foran enn på passasjersia,bak er den akkurat lik på begge sider.noen som kan ha en forklaring på dette?forstillinga har vært ute og sveisa inn senkere tidligere samt montert senkespindler.jeg monterte korte KYB dempere nå for 2 uker siden.begge skjermene er også originale.kan det monteres noe feil slik at det blir differanse i høyden på begge sidene?
Loggført

Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #1 på: november 10, 2014, 14:31:48 pm »

Du kan ha strammet leddboltene så hardt at de ikke beveger seg fritt. Da vil de "henge" opp høyden. Hvis de er løse et det nærliggende å tenke knekt fjær. Er ikke noe annet som kan monteres feil slik at det blir høydeavik fra side til side.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
knutraknes
Medlem
***
Innlegg: 158
Bosted: Sunndalsøra



Vis profil
« Svar #2 på: november 10, 2014, 16:11:06 pm »

Var slik når jeg kjøpte den,eneste jeg har gjort var å bytte demperne da de originale var helt gåen,men den skal opp på bukker nå for vinteren så jeg får se på det.kan du spesifisere leddboltene og fjæra (tenker du på fjærpakkene her)?helt ny på boble så har ikke fått satt meg så mye inn i mekanikken ennå:)
« Siste redigering: november 10, 2014, 16:20:05 pm av knutraknes » Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!