mai 21, 2024, 18:14:12 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 62 dobbelcab.  (Lest 2174 ganger)
vw-t1
Supermedlem
*****
Innlegg: 707
Bosted: Nesodden/Fagerstrand



Vis profil
« på: august 30, 2010, 18:00:39 pm »

Ser ut som en del hagearbeid, men prisen er vel der etter Gliser http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24104447
Loggført

Vw Boble 1200 65mod FERDIG.
07 Mercedes benz c-klasse
2013 Sachs Madass 50CC/72cc.
58 BMW Isetta Microbil prosjekt, stor jobb. En haug med deler. Trenger deler.
vw-t1
Supermedlem
*****
Innlegg: 707
Bosted: Nesodden/Fagerstrand



Vis profil
« Svar #1 på: august 30, 2010, 18:30:59 pm »

Å da var'n solgt Blunker
Loggført

Vw Boble 1200 65mod FERDIG.
07 Mercedes benz c-klasse
2013 Sachs Madass 50CC/72cc.
58 BMW Isetta Microbil prosjekt, stor jobb. En haug med deler. Trenger deler.
Varj
Supermedlem
*****
Innlegg: 1529
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #2 på: august 30, 2010, 19:45:20 pm »

Sitat
Tror det er originalmotor som sitter i og denne er uten endeslakk og sannsynligvis så har ikke bilen gått mer enn 79.000 km

79,000? Litt "overtroisk" ?
Loggført

Torbjørn Ravndal
Supermedlem
*****
Innlegg: 525
Bosted: Feda, Vest Agder



Vis profil WWW
« Svar #3 på: august 30, 2010, 21:05:57 pm »

Bilen er solgt på auksjon i 1970 og registrert på ny privat eier i 1962  Sjokkert
Loggført

1973 - 1200 "spareboble"
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6120
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #4 på: august 30, 2010, 22:33:38 pm »

Sitat
Tror det er originalmotor som sitter i og denne er uten endeslakk og sannsynligvis så har ikke bilen gått mer enn 79.000 km

79,000? Litt "overtroisk" ?


Tipper det stemmer. Forsvarsbilene gikk sjelden langt...Og selger har litt mer greie på VW-enn snittet.
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
Type2
Nybegynner
*
Innlegg: 40
Bosted:



Vis profil WWW
« Svar #5 på: august 30, 2010, 22:38:08 pm »

Tror det nok det stemmer 79.000 km ja! Bilen var sist registrert i 1975. Bare så veldig synd han ikke lot den stå inne på laven!
Loggført

Varj
Supermedlem
*****
Innlegg: 1529
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #6 på: august 30, 2010, 23:56:28 pm »

Var litt vel mye skade og rust på for den for å ha gått 75k?
Husk på at den røde panelen på finn skal ha gått 90k.
Loggført

SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #7 på: august 31, 2010, 09:24:08 am »

Jeg skjønner ikke... Scam?

Bildene er tatt på tunet til Mr Lund i Asker, men nå er den til salgs i Moss med tlf 8x1 ??
Loggført

SCREWDRIVER #2
Knechten
Supermedlem
*****
Innlegg: 763
Bosted: Røyken



Vis profil WWW
« Svar #8 på: august 31, 2010, 09:30:13 am »

Den "dro" til Moss fra Asker i fjor høst mener jeg. Ikke noe scam så vidt jeg kan skjønne. Ærlig og BRA objekt.
Loggført
Type2
Nybegynner
*
Innlegg: 40
Bosted:



Vis profil WWW
« Svar #9 på: august 31, 2010, 10:08:49 am »

Jeg skjønner ikke... Scam?

Bildene er tatt på tunet til Mr Lund i Asker, men nå er den til salgs i Moss med tlf 8x1 ??


SplitMan: Hvordan jeg ønsker og annonsere er bil er min sak, hvilke bilder jeg bruker osv, er også min sak så lenge det er riktig bil. Som mange ihuga vw-fantaster så vet alle at når du legger ut en Type2 splitt på finn så får du et X antall telefoner fra "bare litt nysgjerrig" mennesker og fotosamlere, kun et fåtall er seriøst interessert!, og hvis du leser annonsen så ser du at de som er interessert i å kjøpe, sender en e-post, så får de alle bildene av bilen samt mitt telefonnummer. Antydninger om "Scam" vil jeg ha meg frabedt!
Loggført

SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #10 på: august 31, 2010, 10:16:19 am »

Jeg skjønner ikke... Scam?

Bildene er tatt på tunet til Mr Lund i Asker, men nå er den til salgs i Moss med tlf 8x1 ??


SplitMan: Hvordan jeg ønsker og annonsere er bil er min sak, hvilke bilder jeg bruker osv, er også min sak så lenge det er riktig bil. Som mange ihuga vw-fantaster så vet alle at når du legger ut en Type2 splitt på finn så får du et X antall telefoner fra "bare litt nysgjerrig" mennesker og fotosamlere, kun et fåtall er seriøst interessert!, og hvis du leser annonsen så ser du at de som er interessert i å kjøpe, sender en e-post, så får de alle bildene av bilen samt mitt telefonnummer. Antydninger om "Scam" vil jeg ha meg frabedt!

For all del! Beklager og lykke til med salget!
Loggført

SCREWDRIVER #2
Type2
Nybegynner
*
Innlegg: 40
Bosted:



Vis profil WWW
« Svar #11 på: august 31, 2010, 10:35:01 am »

Jeg skjønner ikke... Scam?

Bildene er tatt på tunet til Mr Lund i Asker, men nå er den til salgs i Moss med tlf 8x1 ??


SplitMan: Hvordan jeg ønsker og annonsere er bil er min sak, hvilke bilder jeg bruker osv, er også min sak så lenge det er riktig bil. Som mange ihuga vw-fantaster så vet alle at når du legger ut en Type2 splitt på finn så får du et X antall telefoner fra "bare litt nysgjerrig" mennesker og fotosamlere, kun et fåtall er seriøst interessert!, og hvis du leser annonsen så ser du at de som er interessert i å kjøpe, sender en e-post, så får de alle bildene av bilen samt mitt telefonnummer. Antydninger om "Scam" vil jeg ha meg frabedt!

For all del! Beklager og lykke til med salget!

Den er grei! Forøvrig så ble bilen solgt i løpet av et par timer til en nær bekjent av deg SplitMan
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!