mai 10, 2024, 17:45:51 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: JPM Dynoday 3/10  (Lest 3748 ganger)
Rune
Seniormedlem
****
Innlegg: 463
Bosted: Hamar


Tlf: 97753310


Vis profil
« på: september 20, 2009, 13:23:25 pm »

Fant ingen tråd om dette, hvem skal nedover?

http://www.jpmotorsport.se/
Loggført

JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #1 på: september 20, 2009, 14:06:31 pm »

Jeg vurderer det. JHU skal visst med bussen.
Loggført
Rune
Seniormedlem
****
Innlegg: 463
Bosted: Hamar


Tlf: 97753310


Vis profil
« Svar #2 på: september 20, 2009, 18:52:26 pm »

Har veldig lyst, men usikker på om jeg får til.. Er i Globen i Stockholm fredag kveld, mulig jeg kan ta toget ned til Helsingborg etter det om noen har plass til meg hjemmover..
Loggført

California Blue
Supermedlem
*****
Innlegg: 1012
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #3 på: september 20, 2009, 18:58:08 pm »

Blæ! må jobbe.
Loggført


12.61-170kmt @ SCC 2012/173hk@ 7000 - 209Nm
Rune
Seniormedlem
****
Innlegg: 463
Bosted: Hamar


Tlf: 97753310


Vis profil
« Svar #4 på: september 30, 2009, 22:08:25 pm »

Vil det si at ingen fra Norge reiser over til helgen?
Loggført

mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #5 på: september 30, 2009, 22:46:48 pm »

skal ikke du da Rune Osteaktig
kan hende vi træffes i Globen Øyerulling
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
Rune
Seniormedlem
****
Innlegg: 463
Bosted: Hamar


Tlf: 97753310


Vis profil
« Svar #6 på: oktober 04, 2009, 23:06:18 pm »

Var du i globen magne? Surt med tap begge kveldene, men morro læll..
Loggført

Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #7 på: oktober 05, 2009, 11:50:31 am »

Dette var lett den beste Dynodagen ever...  VW's utviklings avdeling har kanskje lagt ned for 28 år siden... men motoren videreutvikles i Helsingborg det er helt klart...  kvantesprang siden i fjor rett og slett
Loggført

Speed is no substitute for direction
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #8 på: oktober 05, 2009, 11:54:24 am »

Håper du snakker om produkter og ikke pris...  Gliser

Dette var lett den beste Dynodagen ever...  VW's utviklings avdeling har kanskje lagt ned for 28 år siden... men motoren videreutvikles i Helsingborg det er helt klart...  kvantesprang siden i fjor rett og slett
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #9 på: oktober 05, 2009, 12:14:13 pm »

Dette var lett den beste Dynodagen ever...  VW's utviklings avdeling har kanskje lagt ned for 28 år siden... men motoren videreutvikles i Helsingborg det er helt klart...  kvantesprang siden i fjor rett og slett

Jeg vet du har noen bilder du kan legge ut ...  Osteaktig
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #10 på: oktober 05, 2009, 13:06:43 pm »

Ny teknologi i en gammel motor... klart greiene koster kuler? Er man gjerrig eller ignorant kan man fortsatt balle med samme gamle deler og problemer... ingenting er egentlig endret.
Bildene har du sett Berger  Øyerulling
Loggført

Speed is no substitute for direction
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #11 på: oktober 05, 2009, 13:08:20 pm »

Ny teknologi i en gammel motor... klart greiene koster kuler? Er man gjerrig eller ignorant kan man fortsatt balle med samme gamle deler og problemer... ingenting er egentlig endret.
Bildene har du sett Berger  Øyerulling


jøss
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #12 på: oktober 05, 2009, 13:28:13 pm »

Ny teknologi i en gammel motor... klart greiene koster kuler? Er man gjerrig eller ignorant kan man fortsatt balle med samme gamle deler og problemer... ingenting er egentlig endret.
Bildene har du sett Berger  Øyerulling


jøss

Jepp, datastøttet utforming av kamprofiler gir muligheter ingen har drømt om... og gevinster lang utenfor hva man tror.
Loggført

Speed is no substitute for direction
n2o
Medlem
***
Innlegg: 159
Bosted:


Vis profil

« Svar #13 på: oktober 05, 2009, 13:45:54 pm »

Race-proven?
Loggført

Bjørnar
Supermedlem
*****
Innlegg: 693
Bosted: Byåsen Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #14 på: oktober 05, 2009, 14:36:58 pm »

Ny teknologi i en gammel motor... klart greiene koster kuler? Er man gjerrig eller ignorant kan man fortsatt balle med samme gamle deler og problemer... ingenting er egentlig endret.
Bildene har du sett Berger  Øyerulling


jøss
like før det snør oppover nå...  Blunker
Loggført

Race-buggy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2840
Bosted: sørlandet


boblekameratene


Vis profil
.
« Svar #15 på: oktober 05, 2009, 16:06:14 pm »

.
« Siste redigering: februar 04, 2011, 11:36:37 am av Race-buggy » Loggført

Race-buggy.
black bullet-59 boble
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #16 på: oktober 05, 2009, 16:29:57 pm »

Ny teknologi i en gammel motor... klart greiene koster kuler? Er man gjerrig eller ignorant kan man fortsatt balle med samme gamle deler og problemer... ingenting er egentlig endret.
Bildene har du sett Berger  Øyerulling


jøss

Jepp, datastøttet utforming av kamprofiler gir muligheter ingen har drømt om... og gevinster lang utenfor hva man tror.

utdyp dette litt mere JHU

Det har JHU gjort i en motortråd her inne på forumet. Men kort fortalt, JPM tilbyr nå sine egne kamprofiler som er langt bedre egnet en profiler vi er vant med fra andre leverandører.

Mvh
BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
erikaa
Supermedlem
*****
Innlegg: 854
Bosted: Bergen



Vis profil WWW
« Svar #17 på: oktober 05, 2009, 23:01:53 pm »

Link til denne informasjonen?

Var heldig og fikk høre litt om kamutviklingen til JP på SCC, og han fortalte om motoren som stod i 1302 sin, med 229HK og enkle ventilfjærer, med "normalt" fjærtrykk". Vil gjerne vite mer da det ikke finnes noe på hjemmesiden hans. Deler du litt info med oss andre John Hroar?
Loggført
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2425
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« Svar #18 på: oktober 09, 2009, 22:27:29 pm »

Litt film fra JPM:



Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #19 på: oktober 10, 2009, 19:04:01 pm »

The company car:
Loggført

Speed is no substitute for direction
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #20 på: oktober 10, 2009, 19:08:38 pm »

Know-how at work:

Loggført

Speed is no substitute for direction
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!