Vis innlegg
|
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9
|
184
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: T-4 Turbo
|
på: mars 14, 2008, 12:56:40 pm
|
Det spørst helt hva motor og hvor mye hk du er ute etter. Tyskerene tar ut 200hk på orginale t-4 motorer med å kun skifte kam og ventil fjærer og montere turbo self. . Men skal du bygge noe som holder lenge og produserer masse hk. Koster det fort mye kr. Min motor har kostet meg en halv formue nå. Men grunnet markedet i norge ligger den ute for 38.000kr pluss 5000 for gir. Du snakker fort 150.000kr for en meget sterk motor 500hk. Pga t-4 delene koster jo mye når du skal ha det beste av de. Kjøp min og du får mye motor for pengene. Bare turboen kostet meg 15K. men men mitt tap går til andres fortjeneste. Men vist du utdyper deg litt om hva du er ute etter skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan.
|
|
|
194
|
Bruktbørsen / Deler selges / Electromotive tek 2 datasprut/ tenning selges.
|
på: februar 12, 2008, 07:26:44 am
|
Selger electromotive tek 2 data sprut/ tenning. Har den nyeste epromen. Tps,lamda, ny porsche 930 topptemp sensor(kostet meg 1880) Selges ferdig pruttet kr 8000. Kan selges med to alfa romeo doble gass spjeld med dyse holdere i. Kan med litt arbeid tilpasses t-1 /t-4. Ser ut som dellortho gassere. Da er samlet pris på kr 10.000
Tlf 93054738
|
|
|
195
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: 091 girkasse med fester for T-1
|
på: februar 11, 2008, 07:27:50 am
|
Den gik i klassen for over 2000cc. Jeg har kjørt litt med den på veien med min 1302s turbo. men til den motoren og vei ble det feil utveksling. Men på svingte vei var det ganske gøy å bruke den. Det jeg husker når jeg tenker til bake på han som solgte den. Var at han sa at det var brukt en del 914 deler i den. Men ikke vet jeg. Stram og fin kasse som jeg har brukt på min turbo motor.
|
|
|
200
|
Bruktbørsen / Deler selges / 091 girkasse med fester for T-1
|
på: februar 10, 2008, 09:43:43 am
|
Meget bra gir kasse for t-1. Selges med solid fester til T-1. Tideligere bakkeløps kasse. Har vært åpnet og skjekket. Og er i meget fin stand. Selges med helt ny start motor. Som passer sammen med t-4 motor. Kassen tåler fint 200-250 hk. Men grunnet større planer i hk og nm verdenen skal kassen byttes ut. BUD
|
|
|
205
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Porsche g50 kasse. Trenger noe info.
|
på: februar 04, 2008, 07:26:28 am
|
Det har vi kommer fram til. Men er noe usikker på hvor mye det svekker bilen, når man kutter vek torsjons røret. Har helbur så det stiver jo opp ganske nye. Det jeg hadde trengt nå var et bilde der neg kunne sammen lignet 091 og g50. Har et med t-1 og g50. Men det blir likso litt feil. siden jeg ikke har en eneste t-1 kasse lengre.
|
|
|
206
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Porsche g50 kasse. Trenger noe info.
|
på: februar 04, 2008, 00:21:14 am
|
Har tatt meg en tur å regnet litt på 091 kassen. For ny gir sats 1-4 gir med akslinger, Lsd diff(den uten clutcher) ring og pinjong, lager og paknings sett, ca 18700kr i usa + frakt og mva. + sikkert noe mer. Men da tåler den over 400hk både på stripen og gaten.
G50 ca 15000kr vist jeg bygger om en carrera 4x4 til 2wd ca- 20000kr for en godt brukt en tilstand?. Strøken G50 30000kr og oppover.
|
|
|
207
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Porsche g50 kasse. Trenger noe info.
|
på: februar 03, 2008, 23:54:14 pm
|
Har hørt så mye negativt om 915 kassen om den styrke. Har derfor tenkt på g50. Og falt litt på det. Har også regnet litt på å bygge om 091 kassen min. Men det blir fort samme pris som en g50 kasse. Men ingen ting er helt bestemt enda. Men heller litt mot g50. Har helbur i bilen fra før. Porsche 944 turbo bremser.
|
|
|
|