mai 05, 2024, 13:03:55 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Gjengene til pluggene gikk til %!#€&%"?!!!...  (Lest 1122 ganger)
Terje79
Medlem
***
Innlegg: 142
Bosted: Oslo


Vis profil

« på: mai 21, 2008, 21:45:35 pm »

Jaja.. Jeg tenkte jeg skulle være snill med min nyinnkjøpte boble og bytte ut litt snacks i tenninga. Alt gikk på skinner helt til jeg skulle bytte plugger. Da jeg skulle skru ut pluggene på høyre side merka jeg at de satt fast noe så sinnsykt! Men de måtte jo ut før eller siden så jeg stilte hardt mot hardt.
Det viste seg at pluggene var skruvt i skjevt men truga inn uansett. Og dermed står jeg her med ei boble der det er umulig å sette fast pluggen på den bakerste sylinderen til venstre. (når man ser i motor-rommet)

Etter noen telefoner fikk vi faktisk tak i en motor. Gratis:) på Asker. Mot henting. Så den henter jeg imorgen. Tenkte jeg skulle ta toppen fra denne og sette på min motor. Som egentlig virker veldig fin ellers.
Men... Har igrunn ikke mekka så altfor mye på bobler. Og ser litt mørkt på å begynne med dette. Er det noen som vet om et sted i oslo- området der det er mulig å mekke? Evt noen her inne som har lyst:) til å gi litt teknisk assistanse?
Loggført
Race-buggy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2840
Bosted: sørlandet


boblekameratene


Vis profil
« Svar #1 på: mai 21, 2008, 21:52:48 pm »

kjip start på den ny innkjøpte bobla di, det er 3 muligheter på å fikse dette, sette inn løse gjenger, eller ta av toppen og sveise (tig) toppen og gjenge opp på ny til tennpluggen,eller rett og slett få tak på en annen brukt topp
Loggført

Race-buggy.
black bullet-59 boble
magnusB
Seniormedlem
****
Innlegg: 300
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #2 på: mai 21, 2008, 22:10:39 pm »

....
Etter noen telefoner fikk vi faktisk tak i en motor. Gratis:) på Asker. Mot henting. Så den henter jeg imorgen. ....

Håper ikke fatter har vært gavmild nå... Kommer tilbake til asker så står bilen min der uten motor. hehe
Loggført
V-111
Medlem
***
Innlegg: 123
Bosted: Grong



Vis profil
« Svar #3 på: mai 21, 2008, 22:17:45 pm »


Men... Har igrunn ikke mekka så altfor mye på bobler. Og ser litt mørkt på å begynne med dette. Er det noen som vet om et sted i oslo- området der det er mulig å mekke? Evt noen her inne som har lyst:) til å gi litt teknisk assistanse?

Alternativ 1: Selg bilen
Alternativ 2: Innse at boble=mekking...
Loggført
Terje79
Medlem
***
Innlegg: 142
Bosted: Oslo


Vis profil

« Svar #4 på: mai 21, 2008, 22:23:15 pm »

Selge bilen???!!! Enn å si noe sånt. Værre enn å banne i kjerka. Nei jeg må vel bare sette igang imorgen. Lurer på å kanskje prøve å gjenge opp på nytt. Ser at unneberg sier det går.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!