781
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: '72 doka kjøreskolebil
|
på: april 10, 2011, 07:57:30 am
|
5 dager utan oppdateringer!!! No begynner abstinesen på meir bilder her å bli påtagelig, og eg er heilt sikkert ikke den einaste Håper det går bra der oppe, og at skaren er i ferd med å briste....... Arbeidet er upåklagelig, og bilen blir kjempefin. Me venter med lengsel på fortsettelsen
|
|
|
783
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: -77 LateBay WT med vinduer sages opp
|
på: april 08, 2011, 19:08:08 pm
|
Det var 1. gang på den blå skyvedøra...........
2. gong..... ingen andre Skal denne døra til Araberland?? 3. og siste gong! Skyvedøra går for 100,- til den karen med stasjonsvogn og baksete!! frå Haugesund! Gratulerer Flotte greier henter på torsdag.Baksete går sikkert inni bilen mens skyvedøra får eg stroppa fast på taket Tak, passasjerdør og tre vindusfelt då Kom med eit samla bud om du har plass!! 600,-?
|
|
|
784
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: -77 LateBay WT med vinduer sages opp
|
på: april 08, 2011, 05:08:10 am
|
Det var 1. gang på den blå skyvedøra...........
2. gong..... ingen andre Skal denne døra til Araberland?? 3. og siste gong! Skyvedøra går for 100,- til den karen med stasjonsvogn og baksete!! frå Haugesund! Gratulerer
|
|
|
787
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Setebelter baksete bay doka
|
på: april 06, 2011, 19:33:53 pm
|
Klart dei små må få vera med Korleis skal belta sjå ut? Har eit sett med originalbelter for C-stolpen i buss. Der er snella inni veggen, like bak stolpen, går opp i eit beslag ca midt på vinduet. Motparten er bolta i golvet, og ligg opp i sprekken mellom pute/rygg. Ikkje det beste bildet, men her er det beslaget som er skrudd fast i C-stolpen [attachment=1]
|
|
|
793
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: -69 T2 Panel, Brødbilen
|
på: april 05, 2011, 12:39:53 pm
|
Har eit par bilder som kort kan illustrera tilgongen på rusten Høgre hjørna i motorrommet, (der rammenummeret skal/skulle sitte): [attachment=1] Venstre ditto: [attachment=2] Bakre jekkfeste på høgre sida: [attachment=3] og det framme: [attachment=4] Det er litt "rat" når støtfangeren, som jo er ganske tjukt gods i, ser slik ut: [attachment=5] Torsjonsrøyret framme: [attachment=6] og ved innfestinga av torsjonsrøyret bak: [attachment=7] Jekkfestet på venstre sida bak er heller ikkje heilt godt.... [attachment=8] Utanom dette, så er golvet framme og i lasterommet "som vanlig". Litt småfix elles OK Enkelte medlemmer her på forumet får nok pelsen til å reise seg når dei ser slike flotte ("før")bilder
|
|
|
796
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: BUSspotting
|
på: april 03, 2011, 21:03:03 pm
|
Har spotta denne eit par dagar!! Snart kan den ikkje spottast stort meir [attachment=1] -77 Vindusbuss
|
|
|
797
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Deksel over reservehjul T2
|
på: april 03, 2011, 20:35:23 pm
|
Hadde eit fint deksel over reservehjulet oppå motorkassa i min forrige. Det var av grå plast, og hang fast i to klammer på innsida av hjulet. Kunne godt tenkt meg eit slikt til Brødbilen Antar dei var like frå -68 til 79 ?!?
|
|
|
798
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: -69 T2 Panel, Brødbilen
|
på: april 03, 2011, 20:11:56 pm
|
Du atte atte, Ivar.. Den der campingvogna du har ståande der..? Ka fan? Tenkte ikke at den skulle vera med her...... Men siden dette er min tråd, så kan eg tillata OT-topics så mykje eg vil For den trente ser ein lett at dette er ein retro ting, som er nyprodusert. For oss andre er dette ei Tabbert T@B XL 2004mod. I følge importøren er det kun tatt inn ei slik i XL utgåve!! Dei andre i serien er på 320, denne er 540. Dette kan enklast sjåast på ein eller to akslingar. Googlar ein fenomenet, i kombo med Cayenne, så finn ein verdensrekord I lag med Caravelle er det ingen rekorder i sikte, men pent oppsett i mine auge: [attachment=1] Får litt oppmerksomhet ja
|
|
|
799
|
Bruktbørsen / Deler selges / Patinerte Jerrykanner
|
på: april 03, 2011, 14:35:28 pm
|
Har to kanner som skal bort. No passer dei perfekt på ein eller annan rat-mobil. For å dekke alle muligheter har eg patinert ei av kvar farge. Den grøne er i tillegg med tut! Patineringa er av originaltypen, der kun fuktighet, temperatur og tid er faktorane. [attachment=1] [attachment=2] Kom med bud.
|
|
|
801
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: -77 LateBay WT med vinduer sages opp
|
på: april 03, 2011, 13:44:16 pm
|
Det er elles eit par smådeler som kanskje nokon treng til noko morsomt? Luftinntak bak kan jo integreres i ein heftig spoiler, eller i eit sideskjørt på ein golf: [attachment=1] Typisk kommentar frå oss som forleste oss på svenske Bilsport på 80-tallet Elles er det eit utrulig fint friskluftrøyr framme: [attachment=2] Sikkert med mange andre potensielle bruksområder Naboen meinte på at eg burde annonsera taket som tak til tørkesnora for ein VWfantast: [attachment=3] Kom igjen gi bud! La meg sleppe å hive desse gullbitane (køyrer første lasset på torsdag...)
|
|
|
803
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: -77 LateBay WT med vinduer sages opp
|
på: april 03, 2011, 13:31:15 pm
|
Sikkerhetsseler for infelling bak C-stolpen, med beslag og skruer. Heile snella ligg inni trekkeplata. Trur at det er rett motpart også. Bilder kommer plutselig!! Igjen er det førstemann ut med pengar.... meir enn 200,- Og der kom det bilder. Har motparten som er skrudd i golvet også, samt bolter og smådelene...... [attachment=1] [attachment=2] Kjekt å ha
|
|
|
804
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: -77 LateBay WT med vinduer sages opp
|
på: april 03, 2011, 13:22:33 pm
|
Døra er uten trekk og vindu. Har det små luftevinduet demontert. Bilder er tidlegare i tråden: Under: [attachment=1]
Elles meiner eg den ser ganske fin ut.......Kan ikke se bilder av døra tidlegare i tråden.
Me prøver igjen: Utsida: [attachment=1] Og under: [attachment=2]
|
|
|
805
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: -69 T2 Panel, Brødbilen
|
på: april 03, 2011, 13:16:31 pm
|
Motoren, som var sagt skulle vera i svært god kondisjon, stod bom fast Den kom i hus, og blei plukka ned for å finne årsaken til dette. [attachment=1] Etter å ha sjekka litt rundt ifm motornummer, viser det seg at dette er ein original innbyttemotor. Det viser seg at når VW tok motorer inn til overhaling/innbytte, så blir dei merka med eit "returmerke" ved motornummeret. Denne motorren har TO gonger vore i den loopen Det som hang fast, var rust i begge sylindrane på venstre sida. Der blei det prøvt med rustløysar, kaustik, varme og rå makt, og av måtte dei til slutt. Etter siste runde i overhalingssystemet, kan den ikkje ha vore køyrt mykje. Alle honingsstripene i sylindrane er der, stempla er reine på sidene, og eg er ikkje i stand til å måle nokon slakk, hverken i veiv eller rammelager. Alle skruer og mutrar ser fine ut og kun to eksosmutre måtte kløyvast under demonteringa. Har derfor kun køyrt ein lett honing, nye fjører og pakningssett. Toppane har fått ein omgang på motorverkstaden på jobben. Ventilstammene var godt under slitasjegrensene, og blei bytt. Ny lakk på kjøledeksla, og monteringa er i gong Utover våren i fjor, blei rustangrepa på karosserriet forsøkt å få oversikt over. Enkelte ting har ingen ende....... Etter litt evaluering, fann eg ut at eg har to alternativ 1. Hogge den og prøve å få igjen litt av pengane 2. Brette opp armane og ta den heilt ut No er ikkje eg kjent for å gi opp så lett, så alt 1 var ikkje reell. Etter å ha sjekka litt rundt, viser det seg at repro rammedeler ikkje er hyllevare. Ikkje bestillingsvare heller. Ein donorbil er det eg treng. Problemet er å finne ein opp-ned donor. Ein uten rust i bunn, som er skamrusta oppover og ikkje kan reddes. Til ein rett pris.... Det blei mange mailar og telefonar rundtom, med stort sett negativt resultat. Rust er utbredt Seint i fjor haust var det ein kjent profil som hadde ein doka som skulle hoggast til våren, om snøen slepper taket der oppe Det var det nermaste eg kom. Plutselig dukka det opp ein delebil på forumet, og eg heiv meg på
|
|
|
806
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: -69 T2 Panel, Brødbilen
|
på: april 03, 2011, 12:46:18 pm
|
Då me kom vestafjells, oppdaga me at motorfesta var rimelig opprusta. Faktisk så rusta at humpane i veien fekk dei til å gi etter!! Slik at når me sjekka opp, så hang motor og kasse kun etter drivakslingane og gearoverføringa Til og med bensinslangen var slitna... Motoren stod altså bak på hengaren [attachment=1] For å få bilen av, blei den løfta opp på plass igjen, og holdt på plass av ei lastestropp. Det som blei større utfordring, var å "trille" av ein bil som henger på alle fire, spesielt på ein hengar med sklisikker overflate. Då lyt ein til med tyngre skyts! I mitt tilfelle sto den gamle traktorgravaren lagelig til. Rigga til med diverse stropper & ting, for å rekke bort der den skulle av. Sjølvsagt slitna dei stroppene ganske greitt. [attachment=3] Plan B vart å jekka bilen opp og tømme sagkjedeolje under hjula for å ha noko å skli på! Det gjekk då som smurt å dra den av [attachment=4] [attachment=5] [attachment=6] Det neste var å ta ut motor/kasse. Det gjekk fint, med unntak av leddet på gearoverføringa, som ikkje overlevde.
|
|
|
809
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: -77 LateBay WT med vinduer sages opp
|
på: mars 30, 2011, 06:55:00 am
|
Sikkerhetsseler for infelling bak C-stolpen, med beslag og skruer. Heile snella ligg inni trekkeplata. Trur at det er rett motpart også. Bilder kommer plutselig!! Igjen er det førstemann ut med pengar.... meir enn 200,-
|
|
|
810
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: -69 T2 Panel, Brødbilen
|
på: mars 30, 2011, 05:26:31 am
|
Svogeren kommenterte lett at "her er det jo litt....." Eg for min del tenker på stålet, og ser det motsatte:Her er det ikkje mykje!! At endane på kanalane ikkje er der lenger er jo ingen overraskelse. [attachment=1] [attachment=6] Derimot at stigtrinnet er rusta vekk!! Då burde det ringt ei bjelle. [attachment=2] Hjulkapsel der det er rusta hol frå utsida[attachment=3] Jaja, kjøpt er kjøpt og spist er spist. Heimvegen (til hytta) gjekk fint, sjølv om veret ikkje var noko stas. [attachment=4] På Voss var snøen borte, og dei vårlege motiva flotte [attachment=5] Og sidan me var i Tistloland, så vart me observerte sjølvsagt.......
|
|
|
|