Hei.
Er enig i oppsettet. Jeg er ikke sikker om det var 110-kammen eller om det var 120-kammen som hadde en forholdsvis "slem" rampe som gjorde at kravet for ventiltrykk ble uforholdsmessig høy.
'engle-kammer har jeg hatt generelt god erfaring med, men jeg har bedre erfaring med kammer fra Schleicher (tysk kvalitet)
Den 316-graders kammen til Schleicher er en gulle god kam for gate-bruk med god holdbarhet og godt drag hele veien fra 2000 til ca. 6500 o/min.
Bli ikke skremt av gradetallet, tyskerne regner gradetallet på en annen måte en us/taiwan-kammene.
316 grader tilsvarer ca. 285 grader på us/taiwan - kam.
http://www.ahnendorp.com/VW-Kaefer-Typ-1-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Nockenwellen-und-Zubehoer-38/Schleicher-Nockenwellen-91/-477.html'Og husk å styre unna stål-stenger , gå for forsterkede alu-stenger.
Ellers virker oppsettet ditt fint. Gå for de dobble 44-gasserne og sett heller inn litt mindre halsringer (som hjelper til på kjørbarheten)