mai 08, 2024, 22:38:28 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Sveise jobb i Follo - Betaling = 1956 Oval, kjørbar med skilter (EU fri)  (Lest 2288 ganger)
atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« på: juni 04, 2013, 21:58:59 pm »

Hei Gottfolk

Her kan man gjøre en god deal, og som tittel sier, sveisejobb betales med kjørbar 1956 Oval
i kjørbar stand (trenger noe pleie denne også, men er helt grei, og i daglig bruk)

Vi skriver en kontrakt før oppstart så du får det du skal og jeg det jeg skal, så
ingen bekymringer her... Glad


* bilde.JPG (57.93 KB. 600x600 - vist 275 ganger.)


(ikke originale baklys jeg veit, men har dette pluss originale semaphorer "piler")

Har som sagt en Porsche 1956, 356A som jeg har begynt på (mest rydding i håpløse tidl. rest. forsøk)
Men mye er gjort, og alt står klart...det meste av rust er fjernet, og noe er sveiset allerede, så
man slipper drittjobben med og stå og skjære rust, og skrape asfalt, det meste av dette er gjort, og
det har tatt maaaaaange timer...

For og si det enkelt, det som skal gjøres er: Bilen skal bli rustfri under...enkelt og greit!
Har det meste av sveisedeler, som gulv kanaler etc etc, men noe må også lages underveis, dette kan
jeg være behjelpelig med, noe lager vi selv (det som ikke fåes kjøpt) og noe kjøper jeg inn.

Jeg er ikke opptatt av originalitet, da denne bilen skal bli alt annet enn original, så vi kan godt gjøre
noen forandringer underveis, men det skal være minst like bra eller bedre enn originalt...

Bilen står i en rotisserie (bilsnurre) så den er meget behagelig og jobbe på, da du kommer til
overalt, fra egen foretrukkende arbeidshøyde. Jeg har også ett ok sveiseapparat (Esab + gass)
som kan benyttes, om du ikke foretrekker ditt eget.
Bilen må fikses der han står nå, (Ski, Follo) da det er veldig vanskelig og flytte den når den står i snurra.

Så kjapt oppsummert, bilen skal bli rustfri under, men trenger ikke og bli av "utstilling" kvalitet, dette
skal bli en Outlaw Racer, så ting kan godt være litt røft, men robust og rustfritt... og igjen,
den verste delen av jobben er allerede gjort...

Gi lyd om du vil stå og jobbe på en kul bil i sommer, og få deg en fin 1956 Oval for innsatsen.
(Du får bilen når du er ferdig meg jobben, men det er vel ganske åpenlyst, hehe Glad )

Send PM, eller mail til fotograf(@)alexandertufte.com (ta bort komma rundt alfakrøll)
ikke noe point og diskutere dette i tråden...

Alex





« Siste redigering: juni 05, 2013, 20:13:02 pm av atufte » Loggført

atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« Svar #1 på: juni 05, 2013, 20:14:00 pm »

Ingen som både kan sveise og som ønsker seg en Oval her inne?  Øyerulling Gliser
Loggført

rundolay
Juniormedlem
**
Innlegg: 67
Bosted:



Vis profil
« Svar #2 på: juni 05, 2013, 21:56:12 pm »

jeg;)
Loggført
torivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 1107
Bosted: Ski



Vis profil WWW
« Svar #3 på: juni 05, 2013, 22:11:41 pm »

Sorry at jeg roter til tråden din, men det er parentes som er rundt alfakrøllen din og ikke komma.
..da lærte du noe i dag påsan.

Sweet deal for en som kan sveise forresten;)
Loggført

1972 Pickup
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3452
Bosted: oppland



Vis profil
« Svar #4 på: juni 05, 2013, 22:17:00 pm »

lyst på oval, kan forsåvidt å sveise  Rekker tunge , men har ikke mulighet til å dra til follo for å sveise desverre...
Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« Svar #5 på: juni 06, 2013, 19:45:54 pm »

Sorry at jeg roter til tråden din, men det er parentes som er rundt alfakrøllen din og ikke komma.
..da lærte du noe i dag påsan.

Sweet deal for en som kan sveise forresten;)

Hahaha... Gliser
Loggført

atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« Svar #6 på: juni 06, 2013, 19:48:31 pm »

Da er deal inngått, og en heldig mann blir en oval rikere...(og jeg kan fortsette med husbygging, uten at prosjekt 356 stopper opp, herlig, alle er fornøyd)  Gliser
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!