mai 05, 2024, 04:12:49 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3 ... 5
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Kondensator kødd ..og da som verre e  (Lest 34269 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: april 21, 2011, 15:32:58 pm »

Hallo

Impulsen(bruksbilen) har i da sista begynt å streika på tenninga.. har funka heilt fint fram til eitpar veker sidan då begynte den å hosta å harka og gjekk dårlegare å dårlegare. viste seg att stiften hadde brent seg. så eg pussa rein igjen å justerte men da gjekk ikkje mangen minuttane før den kødda igjen og brente stiften. stiften vart pussa, rotor og fordelarlokk vart skifta men same same. skifta så kondensator og stiften til sprettnye deler, justert inn og LIKAVEL går da 5min før den ikkje drar i bakkane lenger å hostar å harkar.. no idag vart pluggane bytta å ventilane justert. coilen er og ny. men neidå stiften brenner seg med ein gong.
Så då tok eg å testa kondensatoren. kobla ein prøvelampe mellom kabelen og coilen på minus. opna stiften og på med tenninga. Daudt!! null lys.. ergo kondensatoren er dau. og den er ikkje 3 dagar gammal eingong!!

Så da eg eigentlig lurar på er om nye kondensatorar er kjent for å vera ubrukelige og defekte frå dag 1 ELLER om da e noko på motoren min som har tatt livet av den nye kondensatoren ganske kjapt?? kva kan isofall da vera??

No ryker snart skiten ut og elektronisk tenning går inn..

Christer
« Siste redigering: mai 06, 2011, 00:13:34 am av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1 på: april 21, 2011, 15:55:00 pm »

Etter litt lusking og luring på nettet so har eg komt fram til att eg må ha tak i ein coil med forkoblings-motstand som biltemaen kallar da. evt ballast resistor på engolsk. Kan da ha noko med saken å gjera?? att stiften får for mykje straum og brenner seg derfor.

Ved elektronisk tenning måtte ein ivertfall ha sånn motstand ifølge google.


Eit anna spørsmål når da gjeld elektronisk tenning, kva avstand skal eg ha mellom rotoren og sensoren? reknar med da skal vera ei viss klaring, men eg finn ikkje igjen instruksjonslappen.. nokon som veit??
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« Svar #2 på: april 21, 2011, 16:50:28 pm »

Hvis du kjøper pertronix så følger det med en plastsøker for å stille inn avstanden ,den er på 0,3mm.
Kost på deg en sånn tenning du som bruker bobla hele tia, jeg bruker min mye og har ikke angret et sekund på at jeg kjøpte det. Hvis du skal spare oppkravet fra gasolin som selger disse, er jeg rett i nærheten der flere ganger i uka og kan kjøpe for deg og sende.
Loggført

Seaside VW Klubb
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: april 21, 2011, 17:15:38 pm »

Eg har liggande nytt elektronisk tenningsett ala noname kina 100kroners. men ser heilt lik ut som pertronix ignitor 1 så antar dei kjem frå samme fabrikken


uansett takk for infoen, då vert da justert til 0.3mm

Men eg må ha meg til biltema å kjøpa coil med forkoblings motstand. ser på nettet att da står med store bokstavar att ved elektronisk tenning M Å da brukast coil med motstand. men da e jo ikkje mangen som brukar da !?!??!

fristande å kobla til tenningen utan den motstandscoilen..men eg får vel venta litt til biltema åpnar att
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« Svar #4 på: april 21, 2011, 17:31:24 pm »

Jeg har den helt standardaktige blå biltemacoilen og har ikke hatt noe problem ,men ok..
Loggført

Seaside VW Klubb
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #5 på: april 21, 2011, 18:54:38 pm »

Akkuratt ja. men kva er då grunnen til att det vert opplyst so mykje på nettet om att det må vera coil med "ballast resistor" ??

Kanskje eg berre skal hiva på den tenninga på vanleg coil likavel!?



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #6 på: april 21, 2011, 18:21:40 pm »

Har sett en slik motstand en gang, men tror ikke det var på boble. Jeg har brukt peltronix og stift om hverandre, har aldri hatt problem. Du har ikke tro på den wbx fordeleren da? jeg har det på turbomotoren, det er egen duppedings for tomgang. Den virker veldig bra.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4054
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #7 på: april 21, 2011, 19:47:57 pm »

Kører med en sådan billig kina elektronisk tenning jeg på en blå biltema coil. Samme gør min lillebror.
Hans afstand inde i fordeleren er maks, min er vel det man på dansk kalder et kussehår  Osteaktig

Begge fungerer som bare det, men prøv med de 0,3mm Gullik skriver. Fungerer uanset bedre end det problem det har fra før  Blunker
Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
HenrikF
Medlem
***
Innlegg: 210
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #8 på: april 21, 2011, 19:50:38 pm »

Om jeg ikke misforstår nå: Du koblet prøvelampe mellom minus på coil og kabelen på kondensatoren? I så fall er det helt riktig at du ikke har noe lys. Du måler da spenning mellom to steder på samme kabel = 0 spenning.

For å teste kondensatoren på enklest vis: Snu motoren så stiften er lukket og skru på tenningen. Hvis du får gnist i stiften når du åpner den så er kondensatoren mest sannsynlig grei.

Angående coil-problemet: Hvis du måler motstand på primær- og sekundærviklingene så kan du sammenligne målingene med tilsvarende målinger fra en originalcoil du vet fungerer. Er disse noenlunde lik så burde det går bra...
Loggført

1969 Type 3 Fastback - Laila
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #9 på: april 21, 2011, 23:26:19 pm »

Ja eg fant ut etterpå att eg hadde tenkt litt feil.  Men då er ivertfall kondensatoren friskemeldt igjen Glad


MEN stiften brenner seg likavel Tvilende Tvilende Ikkje til å verta klok på!!! Einaste som gjenstår er å skfta fordelarlokket (igjen) fordi da e nokon brente flekkar på kontakten til pluggledningane(inni lokket) dersom feilen ligg der so skal eg ta av meg hatten for han som fant opp repro fordelarlok.


Eg monterar inn el.tenninga imorgo med vanlig coil og satsar på att da funkar men eg legger med eit bilde av ein 1300 motor med elektronisk tenning og biltema høgeffektscoil med ekstern forkoblingsmotstand. Ifølge eigaren var motstanden vesentlig for helso til tenningsdingsen.

her er meir propaganda: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1-4-Ohm-External-Ballast-Resistor-Ignition-Coil-/320682772538?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4aaa2ec83a


Forresten her er eit spørsmål til dekan andre med kina billig el.tenning; Korleis er den kobla? raud på + og svart på - ?? all logikk tilseier det men eg har to kensfolk som har montert el.tenning for 1 gong og som begge resulterte i att den brann opp pga feilkobling. så det var snakk om att det ikkje var so logisk kobla likavel(med andre ord svart på + og raud på -) Hæ

forumula vee: wbx tenning er nok bra greier ja, men eg vil ungå å laga so mykje bal ut av dette no fordi bilen MÅ gå neste helg då da skal vera bobletreff heima... ellers har eg ingenting å kjøyra i trur eg


* P1011464 (Medium).jpg (88.38 KB, 800x600 - vist 507 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4054
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #10 på: april 22, 2011, 06:31:33 am »

Rød på plus, og sort på minus. Bare husk at tenningen skal justeres igen.

Jeg fik ikke min til at gå og kunne ikke forstå at den gik så fantastisk dårligt da den endelig gik. Prøvelampen på og ikke om fordeleren skulle næsten en kvart omgang med klokken før der var lys i lampen  Osteaktig Finjusteret er den ikke blevet, men den går mere jævnt nu, og ikke mindst trækker den bedre også!
Ved ikke hvad det er for type du har, men jeg tror at den jeg har egentlig er til noget gammel engelsk sportsvogn..  Rekker tunge
Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #11 på: april 22, 2011, 11:35:06 am »

Ok takker!! Då gjer eg eit forsøk
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #12 på: april 23, 2011, 14:34:07 pm »

Då er bilen oppe å går igjen. eg skifta fordelarlokket og etterkvart starta den, justerte tenninga igjen og då plutseleg var den som den skal vera!! så el.tenninga ligg på hyllo enn so lenge Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #13 på: april 28, 2011, 23:53:06 pm »

org. opsettet varte i presis 2 solskinnsdagar. neste morgon var da litt nattefrost og bilen jekk som ei bytta med drit i ca 1 mil før den tente på alle 4 igjen. merker veldig godt på stamvegen inn mot sentrum for den går i rykk å napp. plutseleg so tenner den på 4, so dauar den og går på 3 so 4 so 3 so 4 etc.
Heilt til den vert varm. god å varm. då fyrst tenner den som den skal.

Såå eg heiv ut stiften og kondensatoren igjen og erstatta dei endeleg med el.tenninga ! Glad Fekk justert klaringa og innstilt tenninga med prøvelampe. som dansken sa, fordelaren måtte vridast ein heil del. I samme slengen vart da montert nye pluggledningar.

Resultatet med el. tenning var att bilen gjekk som aldri før. mykkkje meir gassrespons og guff....heilt til... den mygla igjen Sint
Tenninga var bra i omtrent 3dagar før helvete var laust igjen. Samme dilemma. når den er kald går den som eit treskeverk og veksler mellom å gå på 3 og 4 sylindarar heile tida. (eg veit ikkje om det er samme som kutter eller om det er forskjellige)

Eg tenkta att kanskje kompresjonen kunne vera fasiten. att da vart for lite komp i ein syl. på kald motor. men etter ein test so var 3av 4 på 8bar trykk ved kald motor og ein på 7. ved lunka motor var da omtrent 1 bar meir på alle. ergo so liten forskjell har vel lite å sei??

Idag so tok eg muligens nesten livet av motoren min og Tvilende når eg kom heim etter ein tur på ca 5mil so sjekka eg motoren og den var V A R M. kunne ikkje tøtscha peilepinnen eller reimhjul,blokk etc etc. Men det verste av alt var da att når eg peila olja der so synst eg at eg høyrde lyden av bobling.. og da virkar som netopp olja kokte Gråter  Motoren gjekk jo fint(fordi den faktisk var varm)
Alt av blekk å pakningar er tilstades. ventilar er nyjustert. tenninga er vel so ny som den kan verta.

Da einaste eg ikkje har gjort noko med er gassaren. KAN da vera bensinproblem som lagar krøll?? iogmed att den vert skam-varm so kan da vera mager blanding? skal sjekka blandeskruo imorgo. Feiljustert tenning lagar vel og meir varme, men fordelaren skal vera greitt innstilt sjølv om den ikkje er 100 %. må finna igjen strobelampen. eg fant ein ting so kan vera problemet på kald motor då. vakumspjeldet på luftfilteret, for forvarmingen, var dåtte ned og antakligvis ikkje i funksjon. tok ut filteret og fant masse grus.. så imorgo vert da vaska og ventilen spjeldet ordna. Tett bensinfilter kunne vist og vera eit problem så det skal eg skifta imorgo og.



Setter stor pris på tips og råd om ka som kan vera gale. Eg har nokon planar, men da beggynnar å hasta veldig. bilen ska på treff her heima og i området på laurdag og idag er da fredag(er vist etter midnatt no)

beklaga langt svar. vart berre sånn
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4054
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #14 på: april 29, 2011, 05:52:05 am »

Har du sjekket hele innsugsbiten for lekasjer?
Lillebroren fandet et hul i den ene side på innsuget hans.  Så vil den jo gå forfærdeligt, tætte mere til når den er varm og stadig få for meget luft i forhold til bensin?

Men kan ikke sige at jeg tror det er nok til at den skal blive så varm  Trist
Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
BP 73
Supermedlem
*****
Innlegg: 3062
Bosted: fagerstrand



Vis profil
« Svar #15 på: april 29, 2011, 09:46:58 am »

tøm tanken og blås bensinrøret og bytt bensin. eller prøv med et enkelt luftfilter uten vakumspjeld. har hatt noe lignende problem sjøl og det var bensin som var for gammel. bilen spiste tennlugger.går motoren din varm får den for lite bensin.
Loggført

69 vespa 50s
72 1302 ls jubileum nr20002103 med 1680
73 1303 s med 1835
71 notchback 2l type 4
78 singelkabiner pick up 2l type 4
70 mod 1300 kjørbar motortestbenk
11 passat 2,0 140hk tdi st.vogn 4-motion
04 Caddy 1,9 105hk tdi  hentebil
09 golf 1,9 tdi st.vogn sportline
ingen bilcrossbobler igjen, har lagt hjelmen på hylla. men alltid noen delebobler som kommer og går. mye deler til bobler 68 mod og nyere på lager.
tlf 99599148 ( ingen mail i garasjen)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #16 på: april 29, 2011, 10:01:09 am »

Ny fersk bensin. tanken har vert rensa for ikkje so mangen år sidan.
Tennpluggane sotar jo mykkje men da er nok pga stempelringane og ikkje blanding.
Eg tok av luftfilteret igår. fullt i grus. skal rensast idag og fiksa vakumklaffen. NYTT bensinfilter skal på og.
Oljo skal skiftast. Og tenningen ska finjusterast berre eg finn igjen den strobelampen som har forsvunnet..

Håpar at eg får han til. har ikkje tid te noko skjerings no midt i sesongen
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #17 på: april 29, 2011, 10:02:32 am »

Kan du ikke bruke Ghian en tur da?
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #18 på: april 29, 2011, 10:04:36 am »

Muttro ska kjøyra den, har nett fått orden på bremsane på den no. bytta alt og bygd om til 2 krets. mykkje jobb..
må ha eigen bil Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
morfen
Juniormedlem
**
Innlegg: 69
Bosted: Trøndelag



Vis profil
« Svar #19 på: april 29, 2011, 10:56:31 am »

Hadde samme opplevelsen med varme og at at oljen "kokte". Viste seg at papir hadde sugd seg inn i kjølevifta. Styra fælt før jeg fant årsaken.
Loggført

Boble-54(solgt)T1-64,-67,-71-1302 .Willys Overland 1922,Opel Kaptein-63.10 traktorer.Dnepr 650.Husquarna 98cc-39.Lillebror-61.Opel Astra-98.  Tlf.:90945862
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #20 på: april 29, 2011, 11:52:55 am »

Eg sjekka den litt men kunne ikkje ta baki der pga varmt viftehus..men da ska kontrolerast
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Einic
Supermedlem
*****
Innlegg: 773
Bosted: Røyken



Vis profil
« Svar #21 på: april 29, 2011, 11:53:07 am »

Hvis du har nyere viftehus med doghouse for oljekjøler, må du ha luftinntak i motorlokket. Den nye vifta suger mye mere luft, og uten 1303 luke suges varm luft inn i motorrommet og varmer opp selve viftehuset. (Varmt å ta på) Prøv å kjøre en tur med luka på gløtt, og kjenn på viftehuset. skal være kaldt. Gammel vifte: 400 liter i sekundet ved 4000 omdr. Ny vifte 600 liter i sekundet. T4: 800 l/s
Loggført
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #22 på: april 29, 2011, 12:14:58 pm »

Men det virker som om denne varmgangen din har kommet ganske "akutt", har du overhalt forgasseren? Alt mater som det skal?
Hvis ikke så høres det ut som om du har trukket opp fortenninga di altfor mye  Blunker

Forresten? Kjører du med vakum?, evt blokka igjen?
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #23 på: april 29, 2011, 12:17:48 pm »

Samme her Glad

Jeg har den helt standardaktige blå biltemacoilen og har ikke hatt noe problem ,men ok..
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #24 på: april 29, 2011, 17:21:47 pm »

Einic: Det der var totalt nytt for meg! Bilen har 1600 med doghouse og null luftinntak i lokket nei.. Eg har tenkt å laga meg ein klosse nede som opnar opp motorluko nede. bør i tilfelle hjelpa vifto med å få tak i kald luft.

Men det er jo maangen bobler utan luftinntak men med doghouse kjøling..

Rikard, det har komt forholdsvis akutt ja, kunn iløpet av dei siste par vekene problemene har opstått. MEN eg trur eg fant feilen Glad tok ut gassaren og fant ut att det lek bensin ut av aks.pumpe membranen. ERGO den har antakligvis ikkje fått nok bensin. No er gassaren plukka sund og skal gåast over + nye membranar og pakningar. nytt filter er på plass og ny olja står klar for motoren + nyrensa luftfilter med fiksa vakumspjeld og ordna diverse defekte flappsar. ingenting lusk baki vifto og ting skal forhåpentligvis ordna seg no Glad
tenninga er rett instillt og eg kjøyrer med oppegåande vakum

Litt skruing no so skal den vera oppegåande igjen!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
erikaa
Supermedlem
*****
Innlegg: 854
Bosted: Bergen



Vis profil WWW
« Svar #25 på: april 29, 2011, 17:25:43 pm »

Vi øyner at optimismen er på vei tilbake!
Loggført
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #26 på: april 29, 2011, 18:25:45 pm »

He he.. Holder på det samme jeg Tistlo. Disse to dagene har jeg vært på kurs i Stavanger, kjørt 320km. Jeg trenger ikke høre etter kokelyder eller prøvesteike egg, fordi jeg har VDO peilepinne  Blunker.
Min motor holder 110grader, og det er fordi at spjeldakslingsforingen på 34 pict 3 lekker. Har som nevnt andre plasser, bestilt EMPI sin kopi, og nye foringer som backup. Da går bilen som ei bøtte drit, sviver ikke på tomgang, og motoren blir varm. Kommer det ikke litt fukrighet ut av spjeldakslingene dine? Det er tydelig hos meg. Og da kan du overhale gasser til du ser mannen med ljåen uten nødvendigvis bedre resultat.  Øyerulling
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #27 på: april 29, 2011, 22:42:05 pm »

Stort sett dei fleste gamle gassarane eg ser lekker litt rundt spjeldakselforingane Glad Men her var da tydeleg lekkasje frå aks.pumpe membranen som var sprukket sund.. så eg satsar på att da er feilen pga att eg ikkje har nye foringar liggande.

MEN du har kanskje eit poeng med den vdo peilestauren.. kjekt å ha LITT kontroll av korleis ting oppfører seg baki der muligens ja

Ein ting eg kom på, dersom den går varmare pga bensinlekkasje ved spjeldforingane..vil da ikkje då hjelpa å stilla blandinga litt feitare?? som ein midlertidig løysing altso
« Siste redigering: april 29, 2011, 22:45:02 pm av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
cato®
Supermedlem
*****
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen



Vis profil
« Svar #28 på: april 29, 2011, 23:53:31 pm »

Stille fetere ?
På co skruen ?
Ja, det hjelper, men bare på tomgang....
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #29 på: april 30, 2011, 10:29:23 am »

Så den må altso dysast opp litt skal det hjelpa, dersom det er litt lekkasje rundt spjeldakslingen?
uansett so var da heldigvis lite slark i spjeldakslingen på min forgassar so den er no montert isaman og no er det kun oljeskift igjen før eg fyrer igang att treskeverket med håp om att den går bedre enn aldri før..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1] 2 3 ... 5
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!