mai 05, 2024, 05:58:28 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3 4 5
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Kondensator kødd ..og da som verre e  (Lest 34271 ganger)
Einic
Supermedlem
*****
Innlegg: 773
Bosted: Røyken



Vis profil
« Svar #30 på: april 30, 2011, 10:57:41 am »

110 grader toppolje i bunnpanna er nok ganske vanlig på original motor. Hvis motoren blir unormalt varm når den går normalt ellers, må du se på kjølingen: Er alle pakninger på plass, kjenn inni vifta etter papir/blader/plastposer eller annet som kan stenge for lufta. Ny motor med større kjølevifte blir varm i eldre bobler som mangler luftinntak i motorlokket. VW T1 er ikke kjent for mye ekstrautstyr, og jeg tror ikke VW ville lagd luftinntak i motorlokket hvis det ikke var tvingende nødvendig. Kan også være lurt å ta av termostaten og trekke i stanga for å se om spjellene går helt fritt. Pass på å sette den på plass igjen og juster den riktig. (Motoren går dårligere, bruker mere bensin, og slites raskere uten termostat)
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #31 på: mai 06, 2011, 00:12:22 am »

Da må nok ha vert tenninga + mager blanding som har gjort att den vart so varm(håpar eg)

Eg har endå ikkje fått den 100% men den har jo komt seg..

Forgassaren vart overhalt i den forstand att den vart plokka ned og kokt i sitronsyra + blåst gjennom alle kanaler og dyser med trykkluft. nye pakningar vart montert dar da var behov. og membranar vart skifta. aks. pumpe membranen var jo defekt (lak bensin ut) Forgassaren vart etterpå montert saman og justert til grunninnstilling( 2.5 ut på CO skrua og 2 ut på bypass skrua(dan store))
Tenninga vart satt statisk. fyrde opp gjekk tålig bra på tomgang men so når det vart litt lunk i den vart den heilt idiot igjen.. prøvde å kjøyra men berre skyting og smelling ved pådrag..
Satt jo på nytt bensinfilter og merka att bensinen sovidt kom opp til filteret inni plastboksen.. så den fekk nok lite bensin. ny bensinpumpa vart montert men til ingen nytte. etter ei helg fyrde eg bilen opp igjen og no fyllde filterboksen seg plutseleg heilt opp!?!? jaja går seg til litt mao.

Har testa pilot dyso/bensinkutte dysa. den funka
flottøren er oppegåande.
testa bensintilførelsen, no får den bensin i bøtter og spann
Choken testa. litt treigt element brukte vel 10min på å opna heil med tenning på, på kald motor. bytta da og er no nede i ca 7min.
bytta CO skruo pga mistanke om dårleg o-ring

Bilen gjekk som eit treskeverk og ikkje på tomgang.. umuli å få justert noko serleg.

idag tok eg ut pluggane. dei såg ut som dei kom frå ein kulegrill eller noko. sota som fy. kosta vekk soten og lufta ut sylindarane. tighta gommiovergangane på innsuget. justert inn choke bedre. på med luftfilteret og fyrde opp... gjekk bra heilt til den vart varm då ville den ikkje gå på tomgang.
Justerte og styrde på med gassaren og etterkvart so ville den gå litt på tomgang. Prøvde ein tur.....nedtur. gjekk greitt heilt til den får belastning. dvs frå 1 til 2 gir, voldsom skyting og smelling når eg slepp ut klutchen men etter nokon sekund tar den seg opp igjen og går som eit skot heilt til neste oppgiring.. etc.
Justerte opp tenninga litt og då gjekk den langt reinare ved turtal. prøvde ein tur. fortsatt samme suppa ved pådrag og belastning.. sjekka fortenninga men den ser ut til å fungera!

Den går no veldig ujamnt på tomgang. dvs den går greitt og so plutseleg dauer den nesten heilt, men so tar den seg opp igjen og ruser seg opp til ca1200omdr. so dauer den igjen etcetcetc. Kva kan detta vera?? falskluft?? eg har sjekka dei fleste overgangar men skal kjøpa startgass imorgo. bremserens er uegna.

Ikkje lett å verta klok på !! Vurderar sterkt å setta inn nye foringar på gassaren, men tvilar på at da er hovedproblemet her.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #32 på: mai 06, 2011, 08:05:57 am »

Har samme opplevelsen jeg nå. Følger med på tråden din for tips, har ikke tid å feilsøke så mye nå. Konfirmasjon på søndag...
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

morfen
Juniormedlem
**
Innlegg: 69
Bosted: Trøndelag



Vis profil
« Svar #33 på: mai 06, 2011, 10:40:22 am »

Jeg også følger med deg Tistlo da jeg sliter med samme problemet på en en 1600 AS. Har prøvd det meste,det som er trasig at plutselig går den fint for så og slå seg helt vrang Sint Det med slakk i gasserforinger er nok et tema,men i min -67 1300 med 400.000 km, original forgasser med stor slitasje i foringene så maler den som en katte! Kan bli lurt av ustabil kondensator,rotor med motstand,coil. Tror helst problemet ligger på bensintilførselsbiten. Falskluft kan komme og gå grunnet varme. Forb..... og ikke finne feil! Skal bli interessant og se hva du finner ut tilslutt.
« Siste redigering: mai 06, 2011, 10:42:50 am av morfen » Loggført

Boble-54(solgt)T1-64,-67,-71-1302 .Willys Overland 1922,Opel Kaptein-63.10 traktorer.Dnepr 650.Husquarna 98cc-39.Lillebror-61.Opel Astra-98.  Tlf.:90945862
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #34 på: mai 06, 2011, 13:39:57 pm »

Ja eg vert ikkje heilt klok på dette her.
Men eg er forhaldsvis sikker på att da er forgassaren. for den går jo greitt på tenninga. når eg har varma opp motoren kan eg halda den på 3500omdr utan att den fjuskar. kun ein rein lyd.
Faktum er att eg kan rusa den opp so mykje eg vil når bilen står i fri, og den går klokkereint(minus tomgangen som går opp og ned på turtal) MEN da er fyrst ved pådrag att den køddar veldig. I oppover bakke frå 1 til 2 gir feks so dauar den totalt og skyt og smeller villt. so etter ca 5sek er den oppegåande igjen og drar fint opp til neste giring, då dauar den igjen og smeller og skyter før den tar tak igjen. Ikkje noko spesielt med ettertenning i nedoverbakke.

Nokon som ser om dette kan vera symptomar på for mager eller for feit blanding?? eller er det rett og slett noko dyser som har klart å tetta seg igjen.....eller er det falskluft?? kjøper ein boks med startgass no idag
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Einic
Supermedlem
*****
Innlegg: 773
Bosted: Røyken



Vis profil
« Svar #35 på: mai 06, 2011, 13:53:06 pm »

Aks pumpe?
Loggført
Speed-Demon
Supermedlem
*****
Innlegg: 869
Bosted:


Vis profil

« Svar #36 på: mai 06, 2011, 14:05:17 pm »

sjekk forvarmingen. hvis den er tett får du alle mulig slags problemer
Loggført
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« Svar #37 på: mai 06, 2011, 14:15:48 pm »

Jeg har hatt noen av de samme symptomene og på min var løsningen: drit dårlig kontakt i plugghettene !
Kunne ruse den ,malte som en katt, gikk tålig greit på tomgang, men når den fikk motstand NO GO. Så dau at den bare så vidt orker og dra seg framover
Loggført

Seaside VW Klubb
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #38 på: mai 06, 2011, 14:33:29 pm »

Sjekk etter eksos lekkasje og sjekk etter overslag i tennkablene.
Loggført

Speed is no substitute for direction
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #39 på: mai 06, 2011, 15:16:51 pm »

Nye tips! Gydd Glad

Akspumpa var dårlig i utgangspunktet. membranen var råten så det lak bensin ut derifrå. fiksa etter overhaling

Forvarminga var ogso dårlig i utgangspunktet, den vakumdingsen som styrer klaffen hadde hoppa av. montert på plass etter rensing av luftfilteret. likavel usikker på om den vakum koblingen i luftfilteret fungerar nok til å styra klaffen. ved pådrag ser eg slangen krymper saman so då må da vel vera eitt visst sug i den? da einaste som ikkje er oppegåande er da faktum att forvarmingsslangen går rett ned under kjøleblekket, eg har ikkje det røyret som går bort til sylindarane. Er dette eit problem ska tru?

Pluggledningane er nye bosch "super quality" riktignok litt lause i fisken på fordelarlokket men dei sitter godt på pluggane. Skal eg setta på igjen dei gamle???
Høyres jo ut til att gullik har hatt samme problem so eg får sjekka pluggledningane littt nermare ja. Bør vel se om da er overslag?? eller høyra ein tikking kanskje?
Skal ogso sjå etter eksoslekkasje sjølv om eg ikkje har høyrd noko som minna meg om det
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
morfen
Juniormedlem
**
Innlegg: 69
Bosted: Trøndelag



Vis profil
« Svar #40 på: mai 06, 2011, 15:43:37 pm »

 Nye plugger,har faktisk opplevd defekte nyplugger. En kompis skiftet til nye NGK plugger og fikk problemer. Har en gammel pluggtester, fant faktisk to defekte plugger,skiftet og alt ble på steill. Likedan plugghetter som kan ha defekt  motstand.
« Siste redigering: mai 06, 2011, 15:45:20 pm av morfen » Loggført

Boble-54(solgt)T1-64,-67,-71-1302 .Willys Overland 1922,Opel Kaptein-63.10 traktorer.Dnepr 650.Husquarna 98cc-39.Lillebror-61.Opel Astra-98.  Tlf.:90945862
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #41 på: mai 06, 2011, 15:48:06 pm »

Har nye ngk plugger eg då. riktignok litt feil varmeverdi(kaldare og vistnok til trimma motorar) Går da evt an å måla noko bestemt motstand i dei?

Skal sjå på ledningane ivertfall.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Einic
Supermedlem
*****
Innlegg: 773
Bosted: Røyken



Vis profil
« Svar #42 på: mai 06, 2011, 16:35:07 pm »

Kaldere plugger = sot.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #43 på: mai 06, 2011, 17:22:53 pm »

Eg har NGK B6HS men ser att standard pluggane er B5HS

er vel ikkje sooo mykje forskjell?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #44 på: mai 06, 2011, 20:04:15 pm »

Kan helt klart være nok til å lage litt ekstra krøll. Dessuten vil jeg anbefale BP5HS, P'en står for powertip, gjør at du får gnisten litt lengre inn i (senter av) forbrenningsrommet. Ser at bl.a. BBT anbefaler det, og powertip fungerer meget bra (dvs merkbart bedre gassrespons) på den gamle Z1000 jeg har.

Ett annet tips jeg har fått (på gamle Z'en, som har hatt sotingsproblemer pga gamle, slitne gassere) er å gå over til Denso- plugger, tåler visstnok mer sot før de dør. Skal sette inn Denso i bobla i løpet av helga, har kjøpt de på Bilxtra.

 Glad
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #45 på: mai 06, 2011, 20:23:26 pm »

Men eg har brukt samme pluggane før. på fleire bilar. Dei har då godt utan problem då, so da er nødt å vera noko anna som er gale. skal sjekka nermare no
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
HenrikF
Medlem
***
Innlegg: 210
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #46 på: mai 06, 2011, 21:14:27 pm »

At den roter ved pådrag og ruser på tomgang høres vel ut som noe i tomgangskretsen på forgasser. Kan du ikke plukke en fordeler av en annen bil som er noenlunde? Burde jo ha noen å velge mellom Blunker
Loggført

1969 Type 3 Fastback - Laila
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #47 på: mai 06, 2011, 23:54:35 pm »

Forbedring å melda no ivertfall! Glad

Fekk laga meg noko adapter greier sånn att eg fekk kobla fast multimeteret på coilen for å få ein oppegåande turtellar. kjøyrde motoren varm og justerte tomgangen på den til ca 900omdr. den går ikkje heilt stødigt. er + - 10omdr konstant. Noko eg trur skuldast falsklufta. Spraya med startgass rundt innsug, nada. rundt gommiovergangane, nada, rundt pakningen mellom insug og gassar, nada. rundt spjeldforingane, *sett inn ruselyd her*
Bør nok få skifta foringane mao. den går ivertfall laangt reinare no etter ein skikkeleg justering.

M E N eg trur eg har funnet feilen ja. -OVERSLAG-
Eg sjekka nermare på pluggledningane og da viste seg å vera eit kutt i isoleringen på kabelen til nr 3. når motoren gjekk og eg la kabelen inn mot gods so vart tomgangen fulstendig idiot. når eg trekte vekk kabelen igjen so kom tomgangen seg etter ei lite stund. overbevisande nok. så dei goe gamle ledningane skal på igjen. gjer meining ettersom eg aldri har hatt dette problemet tidlegare med motoren, og eg satt på desse ca.nye kablane no under problematikken. eg har me andre ord laga meg eit nytt problem, noko eg har gjort før og føler meg svert kompetent til.

ny rapport når eg får skifta kablane imorgo Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #48 på: mai 10, 2011, 09:26:18 am »

UPS sier min Empi forgasser er i Oslo, og Biltema sier at pluggledninger kommer på torsdag.
Sa å imellomtiden pumper jeg på gasspedalen for å komme meg til og fra jobb.
Har allerede fått skutt mer permanent lyd i eksosanlegget. (Helt utenpå, men det kom ut noen deler..)
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

JFP
Supermedlem
*****
Innlegg: 967
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #49 på: mai 12, 2011, 22:55:04 pm »

Fin tråd, dette her med kranglete tomgang er jo de mest vanlige motorproblemene på boblemotorene. Har slitt mye med dette. Min erfaring er at absolutt ALT må være riktig stilt for at den skal gå greit.

Har hatt erfaring med å justere på volume control screw. Den er veldig sensitiv. Prøve litt frem og tilbake. Det samme med vakuumslangen til luftfilteret. Betyr mye for riktig blanding at det ikke lekker.

Ellers merker jeg meg at bilen skyter og smeller. I mitt hode betyr det feil tenning, ikke feil blanding(?).
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #50 på: mai 12, 2011, 23:49:27 pm »

Eg har etter mange dagar med hastemekk og panikkskruing på andre sine bilar endeleg fått tid til min bil igjen, ikkje lang tid vel å merka..

Eg flekkte ut pluggledningane og satt på igjen dei gamle. meget forventningsfull fyrde eg opp bilen og merka med ein gong att den no gjekk dårlegare enn med dei andre ledningane. dvs den daua av og kom seg igjen når eg trødde pedalen i golvet (engine stall so dei seier på haynes'iansk) dette var jo ikkje med dei andre /nye/ pluggledningane. då gjekk den totalt klokkereint. (ubelasta vel å merka)

Lika-forbanna-vel so prøvde eg meg på ein tur oppover bakkane her.. neidå no sukess.. går greitt på 1 gir, gjer flat fjøl, opp i andra, bang bang bang host hark bang, kjem seg og aukar opp turtalet, går ganske bra, girar til 3, bang bang bang host hark bang, kjem seg og aukar turtalet E T C
altso samma som før. Bytta coilen etterpå, satt på igjen den gamle. null forskjell. justerte inn tenninga igjen, statisk(strobelampen min har gått opp i røyk) men null forskjell. so då konkluderte eg med att da vert ghia til skulen imorgo og, og kjøyrde bilen ned for å parkera. mens han sto der i fri so prøvde eg nett å trø pedalen i golvet. då var da ein heilt an tone på han.. BANG - og so aukar turtalet opp. prøvde ein gong til, BANG - og so aukar turtalet opp..

(ny) Midlertidig konklusjon: han går for magert. att den smeller når bilen står i fri og eg gjer flat fjøl, BØR vel tyda på att han får for lite suppa eller??

Teori: Eg finjusterte gassaren til å gå greitt med dei andre pluggledningane, som etter all sannsynlegheit var fordømt med overslag. når eg då setter på gamle pluggledningane igjen so er vel forgassaren på villeie aldeles totales??

Plan: Kjøyra han varm og justera forgassaren på nytt.



JFP, Alt må klaffa for att det skal gå bra ja, eg begynnar å skjønna da etterkvart Glad justerar tomgangen med multimeter som turtellar, då ser eg forskjell på inntil 1 omdr/min og kan dermed lett sjå forskjellen når eg finjusterer blandeskruo. Vakumslangane til luftfilteret skal vera oppegåande. eg reinsa og fiksa filteret for ikkje lenge sidan og då funka allt vakumet. forvarminga er kanskje litt begrensa ettersom eg manglar røyrar som skal ligga under blekket og går frå sylindarblekket og bort til forvarmingslangen.

JA den skyter og smeller, VED MOTSTAND når den står i ro og er god og varm so går den fullstendig klokkereint(dvs intil nylig, les over) så da må vera noko anna enn tenninga denne gongen. og eg håpar att eg no har funnet løysinga som skal prøvast ut imorgo. på laurdag er da gammalbil tur her i bygda og omegn og då hadde da våre fint om han funka..
« Siste redigering: mai 13, 2011, 00:28:11 am av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #51 på: mai 13, 2011, 07:08:50 am »

Prøv med ein annan forgassar du Christer.
Loggført
JFP
Supermedlem
*****
Innlegg: 967
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #52 på: mai 13, 2011, 14:00:10 pm »

http://www.vw-resource.com/backfiring.html
Loggført
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #53 på: mai 13, 2011, 14:03:01 pm »

HEI!! Nå var Empi forgasseren i hus!
Jeg skiftet gasser i går, nytt filter og nytt kvalitetsledningssett fra Tema til kr. 189.-

Resultat:
1. Den er blank.
2. Den virker.

Det er en ekte Ming, for det sto det under.  Gliser

Jeg stilte bare grunninstilling 2,5 runder ut på begge og fyrte opp. Justerte og vakumspjeldet da jeg syntes forspenninga var litt hard. Var så lei av å skru. Starter pent om morgenen, og motoren drar jevnt over alt.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

JFP
Supermedlem
*****
Innlegg: 967
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #54 på: mai 13, 2011, 15:00:38 pm »

FormulaVee: Gratulerer!

Tistlo: Det jeg mente med blandeskruen var at boken sier sku ut til turtallet ikke øker mer, og så skru tilbake til turtallet dropper 30-50 rpm. Hvis du prøver flere ganger med denne prosedyren, oppdager du at skruen ikke stopper på samme sted. Altså temmelig unøyaktig justeringsmetode. Derfor pleier jeg å leke med skruen, heller skru ut enn inn, dvs en litt rikere blanding.

Går bedre da... Om dette løser dine problemer her er vel ikke så sikkert, men dette med mager blanding er jo en ganske sannsynlig feilkilde(?)
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #55 på: mai 13, 2011, 16:01:53 pm »

Heldig du Formula  Gliser

Eg prøvde å justera gassaren idag, noko som var umulig. etter å ha justert den sånn att tomgangen var grei so ville den likavel ikkje gå reint når eg gassa brått. det seier ofta PANG før den etterkvart rusar seg opp.. mager blanding me stor sannsynlegheit ja.

Noko eg synst var ufatteleg rart var att når eg prøvde med startgass og spraya rundt gassaren so skjedde da fint lite. spraya inn i luftfilteret og då var da nett før motoren daua. var heilt ned på 500omdr før den kom tilbake igjen til 900ca.
 Ka betyr da Hæ


JFP: TAKK for tips og link. Eg trur eg skulle hatt ei større hoveddysa for eg har jo blandt anna sånnt glasspack effekt anlegg. her står da: http://www.type2.com/library/fuel/jettype.htm att dersom ein ting anna enn orginalt so skal da vera ca 130 hoveddysa. eller to ting skal da vera 135. so eg burde vell hatt 135 dysa.

No tar eg ut gassaren og byter spjeldforingane. fant igjen dei eg kjøpte for lenge sidan. og so bles eg gjennom alle dyser og ser nermare på hoveddyso + eg vil sjå på slitasjen på aks. spjeldet i forgassaren. kanskje eg må tetta holet sånn som du, JFP gjor i forgassar tråden din.

VIL HA BILEN OPPE Å GÅ IGJEN NO Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #56 på: mai 14, 2011, 21:28:25 pm »

Då e gassaren plokka sond og saman igjen og ligg strødd utøve kjøkkendisken. Oppdaga til min store skrekk att dei nye foringane frå england ikkje passa Trist Sint
står jo i annonso att dei "will fit 34 pict 3(1600)" mm. Noko dei ikkje gjer.

Innvendig er dei 7.65mm mens akslingen er 8.0 mm utvendig. ikkje godt nok
Da var heilt rundt og tett rundt spjeldet, so da virka ikkje som da lek der heller.

So eg veitta hon om eg skal bestilla nye foringar og håpa att dei passar eller om eg dreiar ned akslingen..  smatt inn att gamle foringane igjen til no ivertfal.

Nokon andre med liknande erfaring?? min forgasser er ca ca 71-72modell

ellers lurar eg på å handla sånne: http://cgi.ebay.com/Carbide-Drill-Bit-x10-1-35mm-PCB-Circuit-Zero-Hit-/360243467073?pt=UK_Home_Garden_PowerTools_SM&hash=item53e02f1341 so eg får bort opp hoveddyso(og gjerna fleir) til 135. vistnok eit must dersom det er noko uorginalt, type effektanlegg feks. ifjølge linken tilegare.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JFP
Supermedlem
*****
Innlegg: 967
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #57 på: mai 14, 2011, 22:47:56 pm »

Hmmm... Kjøpt fra han ebay-karen i England? Har handlet 5 sett fra han, og de har passet alle sammen. Også til 30 PICT.

Ville heller ha boret opp foringene enn å ta ned akslingen, ihverfall...
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #58 på: mai 14, 2011, 23:10:42 pm »

Jepp kjem frå england. Når du seier det so kom eg på att eg har kjøpt meg ein håndbrotsj til ventilstyringar. den er vel 8mm. kanskje eg kan berre brotsja opp dei siste 0.35mm? Glad

Men no i mellomtida laga eg meg jo til med ein provosorisk løysing på dei foringane. Ettersom dei ikkje var totalt vekksletne so tok eg likagreitt å surra litt gjengeteip i enden av foringen og skrudde på igjen armane. vart ivertfall ikkje verre.

No har eg sansynlegvis ordna meg med ei større hoveddysa(135) og. so dette bør komma seg no!
Fant og ut att det var komt ei sprekk i o-ringen på den NYE blandeskrua! Fant endå ei ny ei og smørde o-rginen med teflonspray. samma gjor eg på tomgangskruo.

Snakka med BP 73 her i stad og da vart vel konkludert med att den vakumdingsen i luftfilteret var noko drit. so eg skal sjekka nermare att min faktisk fungerar som den skal. ellers lurar eg på å berre blenda igjen slangen og setta på eit 1300 luftfilter. Går da bra på ein 1600 eller vert ting heilt feil då? (for lite?)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #59 på: mai 16, 2011, 06:56:41 am »

Jeg har bare 16oo luftfilter uten alt rælet. Blendt igjen alle vakumhull untatt sammenkopling vakumklokke/gasser. Funker som snus.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Sider: 1 [2] 3 4 5
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!