mai 04, 2024, 21:38:19 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3] 4 5
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Kondensator kødd ..og da som verre e  (Lest 34260 ganger)
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4054
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #60 på: mai 16, 2011, 09:01:55 am »

Kører med 31 pict 3 gasser og 1200 luftfilter  Blunker
Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
JFP
Supermedlem
*****
Innlegg: 967
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #61 på: mai 16, 2011, 10:08:17 am »

Jeg har bare 16oo luftfilter uten alt rælet. Blendt igjen alle vakumhull untatt sammenkopling vakumklokke/gasser. Funker som snus.

VW startet på 60-70 tallet med regulering av varmluft til luftfilteret for å hindre forgasser-ising og for å dempe problemet med kondensering av bensingassen nede i inntaksmanifolden. Først var det mekanisk regulering med wire-mekanisme, så ble det vakuum-operert termoswitch (1302/1303).

På varme dager går det vel ganske greit uten, men på kaldere dager vil en velfungerende mekanisme gjøre at motoren går mye bedre. Sammen med gode og åpne forvarmingsrør vil riktig kobling av luftfilter-systemet gjøre at motoren går bedre.

Som nevnt, finnes ikke unødvendige deler på en VW-motor  Blunker
Loggført
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #62 på: mai 18, 2011, 12:45:42 pm »

For meg er alt det andre like nyttig som en kunstig blindtarmprotese.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #63 på: mai 18, 2011, 12:57:15 pm »

Christer ringer du Ruben på 92065643 så kan han lage nye foringer til spjeldakslingene til deg.
 Glad
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #64 på: mai 18, 2011, 14:54:55 pm »

Er det Ruben Dahle du har nr til der?
Får ny hoveddysa imorgo ca. då er det nytt forsøk:) Foringane er enn solenge forbedra med litt gjengeteip i endane:)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #65 på: mai 19, 2011, 21:11:15 pm »

Ny hoveddysa vart montert og gassaren vart igjen satt isaman og montert i bil..justert til grunninstilling, tenning satt på 7.5grader statisk og da tok deretter ca 3sekundar før eg fant ut att driten var faktisk akkuratt lika håplaus som før... kjekt! høyres nesten ut som den ikkje tenner skikkeleg, ved halvgass so er det berre hosting og offing. smeller mest med pådrag og halvgass. når eg helder den på flat fjøl går den reinare. Prøvde å fordelaren opp for å gje meir fortenning. vridde den mykje og da hjalp jo og mykje, ettertenninga forsvant men den gjekk ikkje bra likavel. forståeleg dog..
begynte å mistenka den EL tenningsdriten og plukka då ut ein go gammal men fullt fungerande fordelar med stift og heile suppo, frå ein 75 1200 motor(samme fordelar som i 1600en) Dette hjelpte nøyaktig ingenting. noko som vertfall slår fast att feilen ligg på forgassaren og eller innsuget.
Den er heilt umulig å justera. den kan gå på 1300omdr før den plutseleg detter ned på 700 og held på å dauer. prøver å justera opp tomgangen då men før eg får sukk for meg so har den bykst opp på ein 1400omdr igjen.

All logikk tilseier falskluft men etter  å ha gått bananas med startgassen so virkar da for meg som att da einaste plassen da lek er ved spjeldforingane, men det skal jo umulig gjera so mykje med gangen på bilen!?!? (andre motorar med meir slark har jo gått fint)

Så da ender nok med att eg tar å plukker ut gassaren nok ein gong og plukker den i molekylar og bles gjennom den nok ein gong etc etc. vist da DÅ ikkje hjelper so står eg igjen med kun 3 alternativ;
1. ta med forgassaren til skulen og kneppa den flat i presso. so finna ein an forgassar som fungerar
2. sjøsetta forgassaren midt utpå vangsvatnet og so finna ein an forgassar som fungerar
3. kjøyra over den med gråtassen. samla restane i ein påse. hiva påsen i ismyre og sjå att den forsvinner ned i kvikksanden. og so finna ein an forgassar som fungerar.

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #66 på: mai 19, 2011, 21:30:54 pm »

Eller en kastekonkurranse på SCC...  Gliser
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #67 på: mai 20, 2011, 07:55:09 am »

den derre 34 gasseren egner seg ikke som noe annet en søppelkassemat! Bare tull og krøll! Nesten aldri opplevd en 1600 som går bra med originalgasser. Sorgens kapittel!
Kast den til skogs og gjør som Formula Vee Blunker
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #68 på: mai 20, 2011, 09:13:38 am »

Hadde det ikkje vert for att ny forgassar kostar meir enn ka eg betalte for bilen so skulle eg ha kjøpt meg ein ny.. Men eg gjer meg hon ikkje før eg har fått den til å funka!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #69 på: mai 20, 2011, 09:53:03 am »

Hull mellom innsug og forvarmingsrør?
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #70 på: mai 20, 2011, 10:43:37 am »

Rusta hol i røyret eller inni den alu-støypen? gjenstår å finna ut. IKKJE umulig att da faktisk e noko tull med innsuget. men då har da komt brått for da har jo ikkje vert sånn før eg begynte å kødda på, med mindre da har vert eit lite hol som har utvikla seg... skal hiva ut driten igjen idag og sjekka innsuget
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #71 på: mai 20, 2011, 11:19:59 am »

Ny hoveddysa vart montert og gassaren vart igjen satt isaman og montert i bil..justert til grunninstilling, tenning satt på 7.5grader statisk og da tok deretter ca 3sekundar før eg fant ut att driten var faktisk akkuratt lika håplaus som før... kjekt! høyres nesten ut som den ikkje tenner skikkeleg, ved halvgass so er det berre hosting og offing. smeller mest med pådrag og halvgass. når eg helder den på flat fjøl går den reinare. Prøvde å fordelaren opp for å gje meir fortenning. vridde den mykje og da hjalp jo og mykje, ettertenninga forsvant men den gjekk ikkje bra likavel. forståeleg dog..
begynte å mistenka den EL tenningsdriten og plukka då ut ein go gammal men fullt fungerande fordelar med stift og heile suppo, frå ein 75 1200 motor(samme fordelar som i 1600en) Dette hjelpte nøyaktig ingenting. noko som vertfall slår fast att feilen ligg på forgassaren og eller innsuget.
Den er heilt umulig å justera. den kan gå på 1300omdr før den plutseleg detter ned på 700 og held på å dauer. prøver å justera opp tomgangen då men før eg får sukk for meg so har den bykst opp på ein 1400omdr igjen.

All logikk tilseier falskluft men etter  å ha gått bananas med startgassen so virkar da for meg som att da einaste plassen da lek er ved spjeldforingane, men det skal jo umulig gjera so mykje med gangen på bilen!?!? (andre motorar med meir slark har jo gått fint)

Så da ender nok med att eg tar å plukker ut gassaren nok ein gong og plukker den i molekylar og bles gjennom den nok ein gong etc etc. vist da DÅ ikkje hjelper so står eg igjen med kun 3 alternativ;
1. ta med forgassaren til skulen og kneppa den flat i presso. so finna ein an forgassar som fungerar
2. sjøsetta forgassaren midt utpå vangsvatnet og so finna ein an forgassar som fungerar
3. kjøyra over den med gråtassen. samla restane i ein påse. hiva påsen i ismyre og sjå att den forsvinner ned i kvikksanden. og so finna ein an forgassar som fungerar.
  Øyerulling He he ja, men hvis du hadde "lånt ein annan forgassar som du viste virka med ein gong... so hadde du ikkje vorte så sinna på den so streikar kanskje...
Loggført
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #72 på: mai 20, 2011, 11:26:51 am »

Du bruker jo like mye penger til slutt, på å drive å knote med den driten du har mellom henda nå, så og investere i noe som er bra med en gang, vil lønne seg over tid Blunker
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #73 på: mai 20, 2011, 13:15:55 pm »

Er det Ruben Dahle du har nr til der?
Får ny hoveddysa imorgo ca. då er det nytt forsøk:) Foringane er enn solenge forbedra med litt gjengeteip i endane:)
Ja
har du hatt av ventildeksla og sett om det kan ha løsna noe oppi der ::)Har vore ute for lignende symptomer men da var vipparmene på begge sider løsna.
Pluggane dine kan du jo ta å testa på corvetten din om den går på dei.Nye plugger kan fort bli ødelagde visst dei får feil blanding.Lett å bli lurt her. Blunker
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #74 på: mai 20, 2011, 13:39:21 pm »

Mikkel, eg har kun 1 34 gassar som fungerar som står på ghiaen, men den bruker eg (no) kvar dag. men kunne jo ha stjelt den litt i helga berre fø å testa Glad

Rikard , solangt har ikkje gassaren kosta meg stort meir enn tida og so likar eg ikkje nye ting:) men det er jo sutalaust absolutt å kunna montera noko som funkar med ein gong.

Per, eg justerte ventilane sånn ca halvvegs nede på side 1 i tråden her Osteaktig då var da ingenting som kunne antyda att da var noko tull. men alt kan sje så eg skal for sikkerheitskyld ta av dekselene og sjå att allt stemmer.
corvetten har vel nok med sine eigne problemar så han blandar eg ikkje inn;) skulle ha laga meg ein pluggtestar hadde vert kjekt å hatt.
Nei eg lyt nok bretta opp armane nok ein gong og riva ut alt spetakkelet. no vil eg og ta ut innsuget og trykktesta da for å avduka eventuelle hol. gommimoffene skal inspiserast nøye og kanskje eg tar av alu.klabbane og og sjekker att pakningen ikkje er oppeten. (reagerar ikkje når eg sprayar stargass dar men ein kan jo aldri veta heller)

Kan jo og henda da e so enkelt som att bilen saknar den gamle orginale 1300motoren sin:) den ligg jo ferdig i pappøskjer i kjedlaren..med nye deler og dill og dall. da endar vel me att eg må gjera den ferdig før eg får bilen oppegåande igjen
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JFP
Supermedlem
*****
Innlegg: 967
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #75 på: mai 20, 2011, 15:57:21 pm »

... kun 1 34 gassar som fungerar ... kunne jo ha stjelt den litt i helga berre fø å testa

Sikkert ikke så dumt det, nei.

Hvis du på den måten får bekreftet at det er forgasseren som er årsaken, kan det rett og slett være at den er så slitt at den ikke lenger gir jevn blanding som gjør at du kan stille den riktig. Minst tre steder den kan være slitt:

1. Foringene til gasspjeldet (adressert allerede)
2. Setet til Volume Control Screw (vanskelig å finne ut av)
3. Slitasje mellom gasspjeldet og godset inni forgasseren (hold den opp mot et skartp lys og jobb med gasspjeldet - åpne/lukke, bevege sideveis - det skal ikke sive gjennom mye lys når spjeldet er lukket)
Loggført
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #76 på: mai 21, 2011, 08:50:47 am »

denne virker..
Hadde vært mer fornuftig at jeg hadde spandert den gasseren til 1500,. på deg, så kunne du brukt de timene du har vaset vekk, til å sveise rust på Formula Vee  Osteaktig Da hadde jeg antageligvis fått rustsveising til 100.-/time  Gliser


* den-virker.jpg (69.76 KB, 800x533 - vist 237 ganger.)
« Siste redigering: mai 21, 2011, 08:53:26 am av Formula Vee » Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #77 på: mai 21, 2011, 21:14:05 pm »

JFP,

1. ja dårlege men no er dei forbedra med gjengeteip i endane
2. hakkje ide
3. nix. sjekka detta og det var faktisk heilt tett rundt spjeldet

Formula, Snedden den der Glad Ideen din var jo forsovidt ikkje dum,

M E E E E E E E N

no trur eg relativt sikkert attt eg har funnet rota til all evil.

Venstre sio

* DSCF6435.jpg (131.63 KB. 775x581 - vist 280 ganger.)


Høgra sio

* DSCF6438 (Medium).jpg (95.66 KB. 800x600 - vist 279 ganger.)


Venstra sio

* DSCF6440.jpg (146.38 KB. 775x581 - vist 259 ganger.)


Synst da ser veldig ut som ein aldri so liten lekkasje på vestra sio eg !?!? Ser på all soten den har dratt inn i bunn av pakningen. i motsetning til andra sio. Nokon som er einige?

einaste minuset er att da e umuli å få av pakningen der utan å ta av blekket. pga att da e type 3 toppar, med litt feilplassert hol til blekket som dermed har flytta blekket litt for nerme pakningen til att eg klarar å dra dan av og på..... so viftehuset må av og blekket ittepå.
Om nokon er heilt ueinig i att da e falskluft  lekkasje dar so skulle eg gjerne visst da Før eg har plukka sond motoren endå meir. Glad

Innsuget var ellers heilt tett å gommi moffene var og tette og so fant eg ut koffø da lokta eksos når varmen er på etc..



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #78 på: mai 22, 2011, 11:15:05 am »

JFP,

1. ja dårlege men no er dei forbedra med gjengeteip i endane
2. hakkje ide
3. nix. sjekka detta og det var faktisk heilt tett rundt spjeldet

Formula, Snedden den der Glad Ideen din var jo forsovidt ikkje dum,

M E E E E E E E N

no trur eg relativt sikkert attt eg har funnet rota til all evil.

Venstre sio
[ Vedlegg ]

Høgra sio
[ Vedlegg ]

Venstra sio
[ Vedlegg ]

Synst da ser veldig ut som ein aldri so liten lekkasje på vestra sio eg !?!? Ser på all soten den har dratt inn i bunn av pakningen. i motsetning til andra sio. Nokon som er einige? - - Jau det kan nok vere det, men erfaringi mi er at dersom ein har ein sleten forgassar, so er det ikkje lett å få god styr på den att, fordi same kva ein skiftar ut og justerar oppatt så vil den krangla seg til att. - Men dette er lærerikt for oss andre og at du står på og prøvar å finna rett feil...Bra det Christer.

einaste minuset er att da e umuli å få av pakningen der utan å ta av blekket. pga att da e type 3 toppar, med litt feilplassert hol til blekket som dermed har flytta blekket litt for nerme pakningen til att eg klarar å dra dan av og på..... so viftehuset må av og blekket ittepå.
Om nokon er heilt ueinig i att da e falskluft  lekkasje dar so skulle eg gjerne visst da Før eg har plukka sond motoren endå meir. Glad

Innsuget var ellers heilt tett å gommi moffene var og tette og so fant eg ut koffø da lokta eksos når varmen er på etc..



Loggført
JFP
Supermedlem
*****
Innlegg: 967
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #79 på: mai 22, 2011, 17:32:11 pm »

Som sagt før - å få en 1600-motor til å gå 100% greit på tomgang er "teknikkens seier over mennesket"!

Lekkasje i innsugspakningene var en ny en, som vi noterer på listen over nok ting som må være i orden. Artig at du fant feilen, eller i hvert fall en feil. Spent å høre om dette fikser problemet.
Loggført
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #80 på: mai 23, 2011, 11:05:46 am »

Hei.
Tror det holder å planslipe innsugene dine og skru det fast igjen.
Har du prøvd å legge innsugene inntil vinduet (glasset)?
Jeg måtte slipe mine, og siden jeg ikke klarte å spenne dem opp i plansliperen, brukte jeg 14år-og-skal-trimme-mopeden metoden.
Glassplate med smergelark. Fungerte helt fint.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #81 på: mai 23, 2011, 13:14:12 pm »

Ja vert spennande å sjå om eg får detta her til igjen:)

Har ikkje sjekka planheit i innsuga endå, men da skal eg finna fort ut. Probleme e att motoren må ut fø å få pakningen bytt:) men ting sjer..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #82 på: mai 23, 2011, 21:37:16 pm »

Jeujeu. jo meir eg skrur på motoren min jo meir spennandes feil finn eg Glad

Da ser ut til att da faktisk IKKJE var falskluft ved innsuget, MEN derimot fant eg ein an morsom feil på andre sida. nermare bestemt sylindar 2. for dar stod da jaggu meg ein aldri so liten bete med pluggledning igjen på pluggen Gliser Ser ut til att enden av ledningen har knekt der. hmmmmmmmmmm den har altso ikkje gått på meir enn 3sylindrar den siste perioden altso altso.. Øyerulling

jaja. no skal eg få tak i nye ploggar som er varmare og so skal eg finna pluggledningar;
-som er heile
-som ikkje har kutt i isoleringen
-som ikkje er knekt i endane
-som ikkje er romslege i fordelarlokket
-som fungerar

Når eg no allikavel har røska ut da roterande problemet i grusen , skal eg benytta mulegheiten til å fiksa diverse oljelekkasjar hist å pist og so skal ting settast isaman med stor nøyaktigheit og konsentrasjon for å unngå å laga meir meir problem.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #83 på: mai 24, 2011, 08:38:59 am »

Kjøpte et biltemasett til kr. 189.- fungerte like bra som det settet jeg kjøpte fra MDS til kr. 2.500.-
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Einic
Supermedlem
*****
Innlegg: 773
Bosted: Røyken



Vis profil
« Svar #84 på: mai 24, 2011, 11:19:17 am »

Pluggledninger - fordelerlokk -> pass på å ikke blande cu og al! Jeg kjøpte Biltema fordelerlokk for mange år siden, og oppdaget at det ble voldsom korrosjon i hullene som pluggledningene stod i (Bosch med kobber). Aluminiumen i lokket ble spist opp. (1302 - > vann drypper rett ned på fordeleren)
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #85 på: mai 24, 2011, 11:22:54 am »

Takkar for tips. skal gjera eit forsøk på å få tak i pluggledningar som har rett materiale etc. bestillar meg nye rette pluggar idag
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #86 på: mai 26, 2011, 23:02:39 pm »

***THE BEAST IS ALIVE**

etter mykje om å men..

motoren vart jo demontert ned til longblokk. etterstramma toppar, var ikkje mykje menlitt. på igjen med innsug og alt mulig. og fekk omsider hivd den inn igjen ikveld. på med fordelar og gassar og luftfilter. ein kjapp statisk tenningsjustering og so kinna rundt på startaren.. starta jo nesten med ein gong tilogmed. MEN du verden for noko drit. gjekk som ei bytta med drit og høyrdes ut som den knapt gjekk på 2sylindarar, fant eg ut mens eg tenkte inni meg(f*** i ********* *** *** * ** **** etc) lot den gå ned på tomgang og då daua den straks.. Eg sjekka alt. ingenting viste seg å vera noko serlig feil. litt ising på innsuget pga att eg ikkje hadde kobla på forvarmingen på luftfilteret men ellers ok. prøvde å kinna rundt igjen.. nei ingen antydning til liv. pumpa og pumpa men då forsvant alt håp. kinna utan å pumpa og då gjekk den bedre å bedre. eg kinna ei god stund eigentlig og so stod eg med bilen inni eit telt då og etterkvart begynte da å lukte røyk, som når du fyrer i ovnen(med ved)... sprang bak å såg.. jodå da rauk svart ut eksosen mens motoren ikkje gjekk Sjokkert Lukta bål. Imangel på noko bedre å gjera so tok eg å kinna litt til. plutseleg so sa da boff og den gjekk mykje lettare. etter kvart starta den og eg fauk bak for å ta den via gassaren. den gjekk fortsatt som eit treskeverk men var litt bedre enn forrige gong. Eg gassa å gassa og plutseleg oppdagar eg att det fauk drit ut eksosen..... såg ut som nokon lau frå eit tre. kunne jo ikkje ha fått so mykje drit i eksosen mens den stod på grusen tenkte eg. men etterkvart fant eg jo ut att da var BRENT PAPIR som kom ut Øyerulling Øyerulling jodå eg må ha gløymt ein eller an papirdott eg har putta nedi innsuget for å unngå drit.. Kjekt. eg hadde eit håp om att motoren skulle klara å fordøya da så eg fortsatte å gassa opp å ned på turtal. etterkvart sa da BOFF og da kom ut ei enorm svart røyksky full i brent papir.. DÅ kom motoren seg Glad Gassa meir og meir og da kom ut litt og litt papir. tilslutt kom da ikkje meir papir og då kunne eg konstatera att motoren gjekk ganske fint GladGladGlad Kunne halda den på høgt turtal utan att den ville fjuska seg noko serleg. den var litt motvillig når eg gassa brått, men eg har endå tilgode å finjustera gassar og tenning(no har eg fått meg ny tenningslampe) Og so har eg handla inn nye bosch pluggar tilsvarande bp5hs til den nette pris av 75kr stk..(eg pleier handla for 15krstk) So eg håpar på att ting skal forbedra seg ganske radikalt når eg får tuna inn litt. Ja og pluggledningane då.. var å rota på delelageret og fant lika greitt fram eit sett med NOS pluggledningar! Kvalitet frå ein an verden og ingen skadar eller korrosjon på kontaktane

litt meir skruing no so e da vel håp.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
billit1
Medlem
***
Innlegg: 132
Bosted: Tromsø, men av og til Kongsvinger.



Vis profil
« Svar #87 på: mai 26, 2011, 23:56:49 pm »

Grattis.. Godt å høre at det går den rette veien.. Glad

Kim
Loggført

VW 1300S -74 Automat
Volvo 740 -89
Suzuki GSF 600n
Er det godt nok for VW, så er det godt nok for meg..
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #88 på: mai 27, 2011, 10:08:42 am »

Jeg renser luftgeværet mitt på samme måten.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #89 på: mai 27, 2011, 23:24:09 pm »

So so... solexen gjer seg ikkje utan kamp Øyerulling

Finjusteringa gjekk dårli. går ikkje an å justera tomgangen på den. dvs når eg fyrst fekk den til å gå på tomgang so var det ein merkeleg tendens ute å gjekk;

justerte turtalet til ca 900 og deretter blandinga til den gjekk best og deretter re justerte turtalet til 900. gassar opp turtalet på motoren og da er bra respons(ca) men so slepp eg gassen å den landar på 1200omdr ca!?!? choke-troppa er ikkje i konflikt og heller ikkje gassvaieren. armen står heilt likt som då eg justerte tomgangen til 900. so eg gjentok justeringa men likavel... etter å ha gassa litt so landar den på ca 1200omdr?? eg kunne sikkert ha botna bypass skruo og den hadde likavel gått på 1200 omdr. Dersom den stod på "tomgang"(1200ca) i litt under minuttet so sa da bang bang boff og so kobba den.

tendensen no er att når motoren er kald(choke stengt) so går den veldig fint og eg kan la den gå på tomgang(1200) og deretter pressa armen rett ned og den rusar opp øyestraks. MEN når den vert varm so kan den gå på tomgang(1200, ei lite stund) og når eg då pressar armen rett ned so seier da berre BANG BANG før turtalet kjem. men på høge turtal går den greitt. kan brå-aksa frå 3000 til 5000 utan smelling.
Spørsmålet er jo om den får for mykje luft, for lite bensin, for lite luft, for mykje bensin eller alt saman ilag.. Eg har blåst gjennom dyser og kanalar ørten gongar allerede.  startgassen er testa. ingen lekkasjeantydingar. Sprayar eg startgass i innsuget so dett turtalet med ca 400omdr direkte Hæ ka betyr da? for mykje luft/lite bensin?  Pluggane sotar seg som ein sigar i solnedgang, men da er likavel liten forskjell mellom sota og reinbørsta plugg.

Einaste fornuftiga eg kan komma på er å plukka sund driten igjen og sveisa igjen holet i aks.sjeldet som frå tråden til JFP. da er vist ikkje heilt tett rundt spjeldet nemlig.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 2 [3] 4 5
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!