mai 05, 2024, 08:55:33 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 3 [4] 5
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Kondensator kødd ..og da som verre e  (Lest 34276 ganger)
JFP
Supermedlem
*****
Innlegg: 967
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #90 på: mai 27, 2011, 23:52:22 pm »


Du kan jo prøve med en quick fix: Bruk en poppenagle for å tette hullet. Går bilen bedre da, kan du lodde hullet permanent senere.

Spørsmål: hvordan er fjæren på gasseren? Spør fordi jeg har opplevd at den ikke trakk spjeldet helt igjen (trege nye foringer), og det ble noen pussige justeringsøvelser med tomgangsskruen før jeg oppdaget det.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #91 på: mai 28, 2011, 10:08:34 am »

Takk for tipss med pop-nagl

Fjøra er vel stram nok sovidt eg har sett. går drar armen heilt tilbake. men det er vist ikkje tett rundt spjeldet likavel. da er vel alfa og omega for å få tomgangen bra??
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
HenrikF
Medlem
***
Innlegg: 210
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #92 på: mai 28, 2011, 11:27:48 am »

Ta et skyvelær og mål klaringen rundt spjeldakslene. Før overhaling hadde jeg 0,2 mm klaring på begge sider, det var fortsatt fullt mulig å justere noenlunde
Loggført

1969 Type 3 Fastback - Laila
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #93 på: mai 28, 2011, 12:17:49 pm »

no har eg jo provesorisk tetta foringane med gjengeteip i enden. tvilar igrunn på att dei er problemet no. eg hadde jo ikkje problem med gassaren før alt detta tullet. trur eigentlig da må ha vore dei dårlege plugglednigane som har laga mesteparten av problema.

nokon som klarar å tyda desse symptoma??

Sitat
tendensen no er att når motoren er kald(choke stengt) so går den veldig fint og eg kan la den gå på tomgang(1200) og deretter pressa armen rett ned og den rusar opp øyestraks. MEN når den vert varm so kan den gå på tomgang(1200, ei lite stund) og når eg då pressar armen rett ned so seier da berre BANG BANG før turtalet kjem. men på høge turtal går den greitt. kan brå-aksa frå 3000 til 5000 utan smelling.
Spørsmålet er jo om den får for mykje luft, for lite bensin, for lite luft, for mykje bensin eller alt saman ilag.. Eg har blåst gjennom dyser og kanalar ørten gongar allerede.  startgassen er testa. ingen lekkasjeantydingar. Sprayar eg startgass i innsuget so dett turtalet med ca 400omdr direkte  ka betyr da? for mykje luft/lite bensin?  Pluggane sotar seg som ein sigar i solnedgang, men da er likavel liten forskjell mellom sota og reinbørsta plugg.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Einic
Supermedlem
*****
Innlegg: 773
Bosted: Røyken



Vis profil
« Svar #94 på: mai 28, 2011, 14:10:46 pm »

Sota plugger = for mye bensin, kanskje også feil varmeverdi. Bruk samme varmeverdi som på original motor. Hvis pluggene blir helt hvite, kan du prøve kaldere.
Disse motorene er plaget med ising om sommeren. Sommer = høy luftfuktighet = ising i forgasser under venturi og i innsug. Viktig at all forvarming er på plass, termostaten til motoren er også viktig. Ved ising vil også blandingen bli "fet". Jeg har kjørt med slitt forgasser som har fungert OK. Satte i større hoveddyse, 130 tror jeg. Eneste problem var når jeg kom til første kryss i kaldt vær. (3-4 minutter kjøring) Da stoppet den gjerne på tomgang. (Måtte passe på å gasse når jeg tråkket inn klutsjen) Det var ikke vanskelig å få den til å gå jevnt på tomgang når den var blitt varm. (72 1302, 1300 og 1600 motor)
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #95 på: mai 28, 2011, 14:56:50 pm »

bør nevnast att stempelringane ikkje akkuratt er nye heller.

Men motoren er jo sånn att den går bra når den er kald/choken er på. mens når den vert varm DÅ begynner den å smelle ved hard gasspådrag.  prøvde den no og den trekker veldig dårleg.  skulle justera tenninga med strobelys men det gjekk ikkje heller so lett... Motoren har kode AD 4xx xxx og eg finn den ikkje i noko lister heller?? Så eg vart ikkje klok på om tenninga skulle justerast med eller utan vakum.. Ivertfall. med vakum gjekk jo tenninga att å fram alt etter turtal. og sidan eg ikkje fekk den ned på 900omdr so gjekk da jo ikkje å justera etter tomgangen. Utan vakum gjekk den ikkje i da heile tatt..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #96 på: mai 28, 2011, 15:51:15 pm »

har du ikke en annen motor du kan sette inn da?
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
HenrikF
Medlem
***
Innlegg: 210
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #97 på: mai 28, 2011, 16:48:48 pm »

Siden det blir tull når den er varm er det vel enten noe choke-greier eller falskluftlekkasje som kommer når blokk/sylindre/topper/osv utvider seg. Om longblock og innsugsrør utvider seg ulikt er det jo kritisk med tetning mellom innsug og topper, sjekket du planheten der?
Loggført

1969 Type 3 Fastback - Laila
morfen
Juniormedlem
**
Innlegg: 69
Bosted: Trøndelag



Vis profil
« Svar #98 på: mai 28, 2011, 17:16:28 pm »

Steikartig og følge med deg da jeg har/har hatt samme problemet med 34 pict. Fant lekkasje i vakumklokka,skiftet og tomgangen kom seg på -02`n. Er nok andre ting du plages med her,prøv en annen forgasser for og eliminere den biten? Synes justeringa på forgasseren er vanskelig,får ikke samme "tilbakemeldinga" etter justeringer. Følger spent med,lærerikt også!
Loggført

Boble-54(solgt)T1-64,-67,-71-1302 .Willys Overland 1922,Opel Kaptein-63.10 traktorer.Dnepr 650.Husquarna 98cc-39.Lillebror-61.Opel Astra-98.  Tlf.:90945862
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #99 på: mai 28, 2011, 17:49:34 pm »

Hadde eg hatt ein an motor som funka hadde den vert i for lenge sidan:)

choken funkar fint. ingen registrerte falskluftlekkasjar med startgass. men innsuga var ikkje heilt 100% plane nei. men nesten. skal prøva igjen å kjøyra den varm og spraya start gass.

vakumklokka er oppegåande. Har endå ikkje prøvd ein an forgassar so da vert morro å testa(i kveld)


Dersom nokon har ein 34 gassar som dei veit fungerar(dvs plukka av ein brukbar motor) so er eg intrisert Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JFP
Supermedlem
*****
Innlegg: 967
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #100 på: mai 28, 2011, 23:16:33 pm »

bør nevnast att stempelringane ikkje akkuratt er nye heller.

Men motoren er jo sånn att den går bra når den er kald/choken er på. mens når den vert varm DÅ begynner den å smelle ved hard gasspådrag.  prøvde den no og den trekker veldig dårleg.  skulle justera tenninga med strobelys men det gjekk ikkje heller so lett... Motoren har kode AD 4xx xxx og eg finn den ikkje i noko lister heller?? Så eg vart ikkje klok på om tenninga skulle justerast med eller utan vakum.. Ivertfall. med vakum gjekk jo tenninga att å fram alt etter turtal. og sidan eg ikkje fekk den ned på 900omdr so gjekk da jo ikkje å justera etter tomgangen. Utan vakum gjekk den ikkje i da heile tatt..

Hmm... "Motor trekker veldig dårlig" + "smeller ved gasspådrag" = Går den på tre sylindre da???

Har du SVDA som er koblet riktig (vakuumslangen er koblet på venstre side av forgasseren), skal det justeres med vakuum, bare la slangen stå. På den annen side, det skal ikke spille noen rolle, for det skal ikke være noe vakuum-sug i den slangen på tomgang. Det kommer først når du går opp i turtall.

Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #101 på: mai 28, 2011, 23:27:32 pm »

Mulg at pluggane var so tesota då eg prøvde den att den ikkje gjekk på meir enn ka 3 sylindarar. eller gjor den da..? meinar att den gjekk fint vist eg gassa (solenge det ikkje var for brå gassing, då kjem smella) men den gjekk veldig dårleg likavel. som om tenninga skulle vore på sykkeltur rundt vangsen..   

da går med andre ord ikkje an å justera tenninga før den går på "rett " tomgang? ettersom den ikkje har spesielt lyst til å gå på 900omdr(dvs etter å ha justert den, gassa litt, so landar den på 1200) eg kan jo då ikkje justera tenninga etter 1200omdr for då vert jo alt gale? når eg nappa ut slangen på 1200 omdr so daua motoren ivertfall.

imorgo får eg testa meir. kvelden rauk med til som mangt idag..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #102 på: mai 30, 2011, 07:23:19 am »

En liten oppdatering om blank Empi gasser:
Når jeg og har kjørt noen få minutter og stopper, klarer jeg ikke å starte den igjen om jeg ikke går bak og skyver chokespjeldet åpent, og starter uten å gi gass. Ellers har jeg løsnet slangeklemmen til filteret, holdt spjeldet åpent, vridd slangeklammen så den kiler choken åpen, og skrudd fast. Dette er kun problemer under småkjøring, når den er "halvwarm".
Tror at saken hadde vært løst om jeg hadde hatt på alt "reælet". (Spjeldet på inngangen til luftfilteret) Noen som har noe slikt forresten?
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Einic
Supermedlem
*****
Innlegg: 773
Bosted: Røyken



Vis profil
« Svar #103 på: mai 30, 2011, 11:26:28 am »

Hvis du har fordeler med vekter (sentrifugalregulering), kan du sette et merke på 27-30 grader på reimskiva og stille inn uten vakum over 2500 omdreininger med stroboskop. (Vektene er helt ute = maks fortenning uten vakum)
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #104 på: mai 30, 2011, 15:20:18 pm »

Formula; so da du prøver å sei er att empi gassaren er noko drit? eller att choken e feil justert? eller att du vil få orden på da orginala forvarmingsystemet? Glad Ka luftfilter har du? muli eg har sånt spjeld

Einic, korleis får eg lettast merka opp 27-30grader på reimhjulet? berre bruka ei reimskjeva og setta 90grader på tdc og merka opp til venstre for tdc?
Takk for tips uansett.


har ikkje fått tid til å sjå noko meir på detta endå men kanskje idag..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
rl
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 635
Bosted: kodal


Vis profil

« Svar #105 på: mai 30, 2011, 15:24:35 pm »

Formula; so da du prøver å sei er att empi gassaren er noko drit? eller att choken e feil justert? eller att du vil få orden på da orginala forvarmingsystemet? Glad Ka luftfilter har du? muli eg har sånt spjeld

Einic, korleis får eg lettast merka opp 27-30grader på reimhjulet? berre bruka ei reimskjeva og setta 90grader på tdc og merka opp til venstre for tdc?
Takk for tips uansett.


har ikkje fått tid til å sjå noko meir på detta endå men kanskje idag..
vist du vil ha ettertenning så merker du til venstre for tdc Øyerulling
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #106 på: mai 30, 2011, 15:30:10 pm »

 Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #107 på: mai 30, 2011, 16:00:07 pm »

Neida, tror gasseren er bra, men savner sånn vakumspjeld ja. Har du et, hadde jeg satt pris på å fått kloe i det.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Einic
Supermedlem
*****
Innlegg: 773
Bosted: Røyken



Vis profil
« Svar #108 på: mai 30, 2011, 18:36:47 pm »

Finn omkretsen på reimskiva i millimeter, del den på 360, multipliser med 30 -> Da får du hvor mange millimeter du må merke på skiva til høyre for øvre dødpunkt. (Før øvre dødpunkt)
Kjør motoren på 2500 - 3000 omdreinger og bruk stroboskoplampe. Da skal det nye merket ditt flukte med delingen av blokka. Følg med på hvordan tenningen går tilbake til ca 7 grader ved tomgang når du reduserer turtallet.(Reguleringen foregår fra tomgang til 1500 - 2000 omdreininger, derfra oppover er den statisk) Koble vakumen fra når du gjør dette, hvis jeg husker rett gir den ytterligere bidrag i samme retning som sentrifugalvektene. Den sørger for mye fortenning når motoren går lett, og slipper ned til 30 under tung belastning. (stor spjeldåpning)
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #109 på: mai 30, 2011, 19:18:55 pm »

Tok å fant eit reimhjul med grader og so satt eg tdc på gradehjulet oppå tdc på org hjulet og trilla bortover og merka opp 30grader.

kjøyrde den varm, la den på 2800omdr, kobla av vakumen og teipa enden på slangen. justerte til det var passleg. på igjen med vakumen. utan tvil meir respons i motoren!

men so fant eg jo antakligvis endeleg omsider ut ka som lagar kuk i salaten for meg her Glad Når eg dreiv med strobelampen so la eg merke til ein detalj, nemlig at lyset ikkje ville gå jamnt. dvs det blinka heilt likt, men plutseleg so forsvant lysa og blinka litt tilfeldig før det kom igjen med vanlig frekvens etter turtalet.... ERGO tenningen kuttar til pluggen!!!! tok då å fant fram igjen den nye coilen og satt på. hjelpte ørlite men ikkje mykje

SO fant eg ein samanheng mellom smellehelvete og tenninga: Når den gjekk litt høgt på tomgang so lyste strobelampen vanlig. MEN med samma eg ga flat fjøl so forsvant allt lys, og med samma eg slapp opp igjen gassen so kom lyset tilbake på flekken.! Altso: når lyset forsvinner ved pådrag, so smeller jo eksosen som ein idiot samtidig!! = motoren smeller fordi den ikkje går på alle sylindarar!!! Glad Glad

Så koffø tenner den ikkje skikkeleg ved pådrag? ikkje godt å sei. kan vera noko som går til jord inni fordelaren, kan vera tenningsmodulen, kan vera overslag i kablane(nei nei nei) eg skal testa meir. har ein fungerande stiftfordelar som eg ska setta på og sjekka med. skal ogso inspisera jordingen inni fordelaren.

Gledar meg voldsomt att eg har funnet nokon andre enn den stakkars forgassaren å skulda på Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #110 på: mai 30, 2011, 20:05:11 pm »

Har vært borti slark i akselen på fordeleren, men da gikk den dårlig (på 3) på lavt turtall, og på alle på høyt turtall.
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #111 på: mai 30, 2011, 22:41:03 pm »

Har ikkje vore noko nevneverdig slark i fordelarakslingen her. ikkje noko meir enn normalt ivertfall.

eg har teste å herja på litt meir ikveld. ikkje lett å verta klok på detta fjaset Øyerulling Strobelyset driv å kuttar ut støtt å stadig dvs det forsvinn eitpar sekund og gjerne endå lenger før da kjem tilbake. dette er heilt avhengig av turtalet virkar da som. Prøvde den andre stiftfordelaren. då ville den ikkje lysa i da heile tatt. null å niks blinking. fant ut att fordelarlokka er ørlite forskjellige so eg tok lokket frå stiftfordelaren og bytta. då vart da meir blinking, men etterkvart vart da slutt og da blinka då kun ved pådrag og høgt turtal.. altso motsatt frå sist. men eg såg da lyste i "feil" dioden på tenningslampen. ifølge bruksanvisinga kan da bety dårleg tenning eller dårlege pluggar eller feil elektrodeavstand.. so då landar da vel på att pluggane er sopass tilsota att lampen ikkje gidd lesa meir.

so eg får hiva inn dei nye pluggane imorgo og sjå kor mangen minutt da tek før dei er sota som f... igjen.  forgassaren er no justert til grunningstilling og tenning etter gefulen. men når eg sjekka el-tenningsfordelaren igjen so såg eg antakligvis feilen. magnetsirkelen subbar i følaren ved syl 1 og 3. og litt i 4. nøayktig samme plassane det kutta i lampen. så eg må få justert den eltenninga rett og satt på igjen fordelaren å justera rett ETC
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
tmatre
Supermedlem
*****
Innlegg: 875
Bosted: Rogaland - Klepp



Vis profil
« Svar #112 på: mai 30, 2011, 23:29:02 pm »

Det har vel hendt fra tid til annen at noen er litt uheldig/uforsiktig når en skal ha motor inn/ut av bobla, som medfører at fordeler får kraftig julig og blir skjev.. da virker den ikke særlig godt sies det :-)
Men at du skal ha to slike er vel kanskje litt usannsynlig

Loggført

"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #113 på: mai 30, 2011, 23:52:13 pm »

Trur nok ikkje fordelaren har tatt skade av inn og utmontering nei Glad Den stiftfordelaren Veit eg fungerar for den har eg brukt i ein bil som eg sist tur kjøyrde ca 12mil utan antydning til fjusk å fanteri.

Får sjå kva som skjer når eg får bytt pluggane. fekk sovidt testa den no ikveld og da var veesentlig meir drag i den no enn sist! Men fortsatt so er jo ingenting optimalt. men da kjem seg jo
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #114 på: mai 31, 2011, 08:33:14 am »

Tror ikke tenningslampa skal bli påvirka av sota plugger. Tror den virker like bra uten plugger. (Men vanskelig å stille tenning om ikke motor går rundt.) Tenningslampa har jo en induktiv sensor som bare kjenner at det går strøm gjennom pluggledningen.
EDIT: HEEYY!!! er jeg helt på jordet kanskje? Kanskje kretsen må være slutta for å måle spenning i kabelen? Hmm.. Selvlært er selvlært...  Øyerulling
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #115 på: mai 31, 2011, 08:58:52 am »

virkar som kretsen må vera slutta på sett å vis ja. då har eg ivertfall funnet ut att pluggane ikkje gnistrar so godt på tomgang og pådrag Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
boble54
Seniormedlem
****
Innlegg: 376
Bosted: Skjetten


Vis profil

« Svar #116 på: mai 31, 2011, 12:33:56 pm »

virkar som kretsen må vera slutta på sett å vis ja. då har eg ivertfall funnet ut att pluggane ikkje gnistrar so godt på tomgang og pådrag Glad
Har du sjekket/byttet pluggledningerog plugghetter?
Loggført

-54 1200
-74 1303 Big
-76 1303 Cab
-76 T-2 Westfalia Camper
-87 T-3 Reimo Camper
 
Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
maxi
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Asker


Vis profil

« Svar #117 på: mai 31, 2011, 13:07:54 pm »

Har delvis skummet i gjennom denne tråden. For meg høres det ut som dårlig jording på plata som stiften sitter på. Når det blir vacumen brytes jordingen. Prøv og ta av vacum slangen og hold litt høyt turtall og sug i slangen, se om teningen kutter, eller prøv en tur uten vacum. Det skal være en flettet kobbertråd mellom plate og fordelerhus(har en tendens til og rykke). Ser du har satt inn el.tening men tror den også trenger jording på det ene skruefeste.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #118 på: mai 31, 2011, 13:22:37 pm »

pluggledningane som står på no er nye NOS orginale.

jordingen var heil på begge fordelarane. ivertfall ikkje gått opp i loddingen som har skjedd på diverse andre fordelarar eg har balt med. Fordelaren med stift er fult fungerande i ein an bil her ivertfall, så når fordelar,coil, lokk, pluggledingar virkar og den fortsatt kuttar i tenninga, so er det vel ikkje stort meir enn pluggane att å byta på
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #119 på: mai 31, 2011, 13:31:29 pm »

Ta og ohm jordledningen i fordeleren. Mål om jordingen blir dårlig når du beveger den. Har vært borti at ledninger som tilsynelatende ser hele ut, har fått tretthetsbrudd ohm-messig, sjøl om den fortsatt ser ok ut. Gjør dette evt også på andre ledninger baki der. Når det er tretthetsbrudd, kan det vise seg på spesielle vibrasjoner/turtall.
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Sider: 1 2 3 [4] 5
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!